abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:46:01 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69934189
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:43 schreef Troel het volgende:
BE heeft een heel lijstje met mensen
Als die lijst maar lang genoeg is krijg ik vanzelf een keer gelijk.
pi_69934237
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:40 schreef huuphuup het volgende:

ik kreeg trouwens wel meer rare vragen vond ik toen van mn verzekering. Of ik eerdere miskramen en/of abortussen had gehad enzo vond ik niet echt nodig dat zij van mijn miskraam afwisten dus ik heb gewoon nee gezegd.
Vroegen ze hier toen ook. Maar das meer omdat ze dan misschien rekening kunnen houden dat je het na de bevalling moeilijk hebt om dat soort dingen!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_69934333
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:40 schreef huuphuup het volgende:

[..]

volgens mij heb ik ze bij de Hema wel gewoon zien hangen in 75B in elk geval zeker weten. Misschien daar es gaan kijken?

-knip-
Ja dat is de kleinste maat die verkocht wordt maar die vallen groot.. Zelfs de kleinvallende varianten.. Dus die pas ik ook niet (Of normale bh's van de H&M, hunkemöller en Livera die ik altijd heb, vallen klein, dat kan natuurlijk ook nog )
pi_69934407
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:47 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Vroegen ze hier toen ook. Maar das meer omdat ze dan misschien rekening kunnen houden dat je het na de bevalling moeilijk hebt om dat soort dingen!!
ja dat dacht ik toen ook wel. Maar dan nog geef ik dat soort dingen liever gewoon door aan mn vk (die er logischerwijs ook naar vroeg) dan aan zo'n telefoonmiep van de zorgverzekeraar die een standaardvragenlijstje afwerkt, ik zie namelijk voor hen het nut niet om dat geregistreerd te hebben staan aangezien kraamzorg niet van hen uit komt maar zij slechts vergoeden. Als je snapt wat ik bedoel. Kraamzorg komt toch ook nog een intake doen en dan worden dat soort dingen ook gevraagd dus tsja.

En wat dan weer niet gevraagd is is of ik borstvoeding of flesvoeding wilde geven. Mafketels.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69934528
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:50 schreef Chan het volgende:

[..]

Ja dat is de kleinste maat die verkocht wordt maar die vallen groot.. Zelfs de kleinvallende varianten.. Dus die pas ik ook niet (Of normale bh's van de H&M, hunkemöller en Livera die ik altijd heb, vallen klein, dat kan natuurlijk ook nog )
ohw
maar je weet wel dat je hoogstwaarschijnlijk na de bevalling ook nog wat groeit he? Hoeft niet maar gebeurt vaak wel omdat dan je productie op gang komt enzo. Misschien past die kleinste maat dan wel?

Mijn kraamzorg intake dinges zei dat je direct na de bevalling ook gewoon strakke sportbh's mocht dragen en dan later kon kijken voor voedingsbh's. Omdat je dan toch nog thuis bent en waarschijnlijk iets makkelijker je hele hebben en houden omhoog en bloot gooit in je eigen slaapkamer enzo. Subtiel voeden hoeft nog nie zo dan. (vond zij )

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 11-06-2009 13:55:23 (verkeerde smiley :')) ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69934580
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het is wrsch allemaal dom geklets hoor, koffiedik kijken enzo. Negeer maar gewoon.
Neeehee
Mij had je toch ook goed gegokt? Dat vond ik zo knap, dat ik nu aan je lippen hang.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:56:36 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69934588
Ik zit trouwens sinds een paar dagen heel suf met een dekentje voor mijn buik te werken.
Wij hebben nog bureaus met metalen zijkanten enzo en ik kreeg het zo koud steeds met mijn buik daartegenaan.
Nu dus heel truttig een dekentje ervoor.
pi_69934688
Hahah BE zit het lekker met je dekentje?

Mijn meisje schopt ook regelmatig tegen het bureau aan
pi_69935007
Wat gaan jullie retesnel zeg! Even weer alles bijlezen zo

Asyniur, hier ook nog een keer mn jompels voor jou

Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar het geslacht van mn kindje, nu heb ik sinds dagen toch weer helemaal het gevoel dat het een meisje is!
Moet nog ruim een maandje wachten totdat ik het weet..
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:10:36 #60
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69935138
Dank je voor het hartelijke welkom hier!
Ik ben met vlagen zo misselijk maar dat neem ik dan maar voor lief

Even misschien een domme vraag: maar wanneer bel ik nu een VK en MvM?
pi_69935149
Haha huup en ik dacht nog wel dat je mijn kleine boezem aan het aanbidden was

Hier ook een bureauschoppende baby Ik vind dat echt zo gezellig als ik aan het werk ben
pi_69935494
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:10 schreef Asyniur het volgende:
Dank je voor het hartelijke welkom hier!
Ik ben met vlagen zo misselijk maar dat neem ik dan maar voor lief

Even misschien een domme vraag: maar wanneer bel ik nu een VK en MvM?
Een VK kan je eigenlijk meteen al wel bellen (of je wacht nog een paar daagjes als je dat prettiger vindt) want je hebt best al wel vroeg de intake, Ymme dus al bij 6 weken!( ik bij 8)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Jubileum moderator donderdag 11 juni 2009 @ 14:21:02 #63
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69935508
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit trouwens sinds een paar dagen heel suf met een dekentje voor mijn buik te werken.
Wij hebben nog bureaus met metalen zijkanten enzo en ik kreeg het zo koud steeds met mijn buik daartegenaan.
Nu dus heel truttig een dekentje ervoor.
Haha ik weet nog van je vorige zwangerschap dat je dat ook deed

Asy hier ook gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:25:07 #64
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69935661
elegant BE met een dekentje
pi_69935821
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:10 schreef Chan het volgende:
Haha huup en ik dacht nog wel dat je mijn kleine boezem aan het aanbidden was

Hier ook een bureauschoppende baby Ik vind dat echt zo gezellig als ik aan het werk ben
uiteraard

BE is het zo'n geruite die een beetje pluist? Waar je ook wel es bejaarden mee op een terrasje of in een rolstoel ziet zitten?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:41:51 #66
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69936299
Misschien kunnen we een soort van dekentjes meet houden
Ik lig ook altjd onder een dekentje thuis. Niet op mn werk maar verder heel vaak

Jullie vinden ook dat ik straks een tas mag kopen he...zomaar, omdat ik vind dat ik er 1 nodig heb???
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:43:45 #67
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69936377
Soms heb ik net het gevoel of ik een trilbatterij in mijn buik heb Ben zo benieuwd wat ie daar aan het doen is...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69936530
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

Asyniur, als je voor de volle mep met Moeders voor Moeders mee wilt doen (6-16 weken) dan kun je nu gelijk al contact opnemen. Je krijgt namelijk eerst zo'n consulente voor uitleg en cadeautjes over de vloer. Ik had me trouwens aangemeld via internet geloof ik, dan word je teruggebeld op een moment wat je uitkomt.

Amaranta, ik vind dat je er wel 2 mag zelfs. Je moet natuurlijk een tas voor jezelf hebben, maar ook één voor de baby

Ik word steeds geschopt Of eigenlijk meer 'geplopt', want echt schoppen kan ik het niet noemen. Maar dit is zó leuk
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:51:48 #69
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_69936671
Asy, je kan nu ook al MvM bellen.
Je kan gaan piesen voor ze vanaf 6wk geloof ik, maar daarvoor is er nog intake.

urg, zal ik de vlos zelf maar gaan bellen? irritant zo!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:56:14 #70
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69936820
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:47 schreef DaviniaHR het volgende:
Hoe gaaf! Ik sta weer in het lijstje! En niet helemaal onderaan. Hekkensluitster van 2009

Net ook kraamzorg en kdv geregeld. Nu maar wachten op telefoontje van de vlos.
Ik heb mijn vragenlijstje klaar liggen. bring it on!
* Jelief opent agendaen kijkt terug...
Zie je wel, ik vroeg mij op de meet bij jou al af of je niet toevallig zwanger zou kunnen zijn. Dus geloof het of niet, ikhad al zo'n vermoeden. Gefeliciteerd! Ik hoop dat de nekplooimeting meevalt - en hier had ik een mooie tekst willen schrijven over wat als er tóch iets aan de hand is maar ik heb niet zo'n inspiratie- succes dus met wat de uitslag ook is. En uiteraard een heel mooie zwangerschap gewenst!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 11 juni 2009 @ 14:57:42 #71
62233 Jelief
ikke lief!
pi_69936879
En asyniur natuurlijk ook een fijn zwangerschap gewenst. - nog iemand vergeten?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_69936918
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Soms heb ik net het gevoel of ik een trilbatterij in mijn buik heb Ben zo benieuwd wat ie daar aan het doen is...

leuk is dat

Amaranta natuurlijk moet je die tas kopen!! Geen excuus nodig voor tassen kopen hoor, sommige dingen moeten gewoon
ik ga me na de zwangerschap te buiten aan nieuwe schoenen heb alleen nog maar slippers en 1 paar k-swiss die nodig aan vervanging toe zijn dus ik ga mezelf dan trakteren.

ik had net ook weer ff een emo-moment
lief zei hardop de naam van ons meisje en ik realiseerde me dat k zo blij ben met de naam het is voor ons echt de naam.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69937074
Wacht ff.. gisteren was hier toch nog deel 500?! *pffff*

Asyniur en Davinia, van harte met jullie zwangerschap! Dat alles maar naar wens mag verlopen en jullie flink kunnen genieten! Spannend
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:04:44 #74
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69937118
Oh ik heb nog geen tas op het oog.... maar ik vond dat ik wel weer toe was aan een nieuwe
pi_69937601
Asyniur: Gefeli!

Als je een halve dag niet meeleest, mis je al vanalles hier. Ik moet ook kraamzorg gaan aanvragen en een graviditeitsverklaring (is dat een goed woord?), maar ik wil eigenlijk liever wachten tot volgende week vrijdag. Als alles goed is, hebben we dan (na alles wat er is gebeurd) voor de 2e keer een kloppend hartje gezien en durf ik er wel vanuit te gaan dat het vanaf dan wel allemaal goed gaat. Ik ben dan al wel bijna 11 weken, maar zo laat is dat toch nog niet?

Hier trouwens nog geen buikgroei, althans niet met het blote oog waar te nemen. Wel van een B'tje naar een flinke C gegaan. Dus geen positiekleding, maar wel zwangerschapsbh binnenkort...
[. [__] .]
[+[__]◊]
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:31:47 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69938016
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

uiteraard

BE is het zo'n geruite die een beetje pluist? Waar je ook wel es bejaarden mee op een terrasje of in een rolstoel ziet zitten?
Nee, een mooie zwarte.
Het is zo'n omslag-deken, met 1 open geknipte kant die je een paar jaar terug veel zag.
Die ligt standaard op mijn werk voor als het eens koud is hier, dus doet nu dienst voor mijn buik.
pi_69938120
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:19 schreef CalamityJane het volgende:
Als je een halve dag niet meeleest, mis je al vanalles hier.
Daarom hebben we Incantrix, die gaat gewoon regelmatig een gigantisch lange post schrijven waar je alles uit kan halen

Kraamzorg aanvragen kan meestal ook nog wel later hoor. Ligt er een beetje aan waar je woont natuurlijk, maar dat ene weekje zal ook geen heel groot verschil uitmaken denk ik.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 11 juni 2009 @ 15:34:42 #78
95752 crew  Chell
Kluns
pi_69938128
Ik heb net een smsje gekregen van tessie. Die had om 15.00 controle bij de vk en is doorgestuurd naar het ziekenhuis. Bloeddruk is te hoog, dus ze gaan wat dingen testen. Hopelijk valt het allemaal mee en is er niks aan de hand.
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:36:45 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69938220
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef Chell het volgende:
Ik heb net een smsje gekregen van tessie. Die had om 15.00 controle bij de vk en is doorgestuurd naar het ziekenhuis. Bloeddruk is te hoog, dus ze gaan wat dingen testen. Hopelijk valt het allemaal mee en is er niks aan de hand.
Of niet natuurlijk... Ik bedoel, niet dat ik hoop dat er echt iets mis is, maar ze is het zo zat dat inleiden op zich natuurlijk ook niet echt vervelend zou zijn.
Maar beter idd dat er niets aan de hand is.
Sterkte Tessie!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 11 juni 2009 @ 15:39:59 #80
95752 crew  Chell
Kluns
pi_69938336
Ze smste ook dat als vandaag alles wel goed is, de vk dinsdag in ieder geval gaat strippen.
Maar Erwt is er dan al Ik heb mijn geld gezet op de 15e Al vanaf het begin
pi_69938349
Innepin, mag ik vragen hoe hoog je glucose was, en of dat na het eten of nuchter was?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69938632
Tess succes in ZH
pi_69938664
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef Chell het volgende:

vervelend voor haar van die hoge bloeddruk enzo
maar misschien inderdaad wat BE zegt. Het zou niet heel erg zijn als er nu ingeleidt ging worden enzo.
Kom maar op met erwt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:47:36 #84
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_69938671
succes, tessie!
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:49:16 #85
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69938753
Oeh, wel spannend voor Tessie... succes hoor!
BE, lekker zo'n dekentje, is ook altijd favoriet bij mij! Heerlijk!
Ik ben weer een beetje bijgekomen, heb even lekker geslapen net. Dat doet toch goed..! Vanmorgen even een stukje gewandeld met mams, wie weet helpt t!
Is thefrankey alweer online geweest om te melden of z'n voorgevoel klopte???
pi_69938795
Tessie,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:53:28 #87
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69938952
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef innepin het volgende:

[..]

Daarom hebben we Incantrix, die gaat gewoon regelmatig een gigantisch lange post schrijven waar je alles uit kan halen

*proest*
Naja, ik vind het heel handig (en lief). Ik vergeet nl ook nog wel eens hier en daar iemand

Tessie, ik hoop op heel goed nieuws en geen narigheid voor jou!
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † donderdag 11 juni 2009 @ 16:01:26 #88
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_69939283
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat zie je vlak na de geboorte wel terug in wat 'ie dan met de armpjes en beentjes doet
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_69939297
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Asyniur Wat goed leuk en fijn om jou hier te zien! Ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap.. dus tóch nog een moetje straks Ik hoop dat je er verschrikkelijk van mag gaan genieten en hoop dat de misselijkheid een klein beetje rustig blijft!

Tessie, bah wat vervelend, hopelijk blijkt t allemaal mee te vallen óf helpen ze je gauw met knopen doorhakken zodat die kleine uk gauw lekker in je armen ligt!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:07:12 #90
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69939551
Asyniur, van hart!!

En Davinia!!!! Super!

En een dikke kus voor Tessie!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69939644
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Brighteyes het volgende:

Lekker druk hier! Hoop nieuwe aanwas, hoop verse babietjes ook net gehad. Leuk!
* Brighteyes heeft ook nog wel een paar vermoedens over andere dames...
Ik zal er wel weer faliekant naast zitten, maar vooruit.

Zo dacht ik zeker te weten dat "Bumbaloe" (Amaranta) Deliedje was
Momenteel heb ik nog wel 1 verdenking, maar die uit ik dus maar niet omdat ik geen goede rader ben
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:09:46 #92
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_69939671
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:49 schreef mikoxx het volgende:
Oeh, wel spannend voor Tessie... succes hoor!
BE, lekker zo'n dekentje, is ook altijd favoriet bij mij! Heerlijk!
Ik ben weer een beetje bijgekomen, heb even lekker geslapen net. Dat doet toch goed..! Vanmorgen even een stukje gewandeld met mams, wie weet helpt t!
Is thefrankey alweer online geweest om te melden of z'n voorgevoel klopte???
Klagen mag zo op zijn tijd in deze termijn van je zwangerschap hoor!!
Fijn dat je nog even lekker hebt kunnen slapen dat is het voordeel van je eerste 2 kindjes bij mij liep er nog 1 rond die echt niet gaat slapen als ik dat zou willen (ik ben 2 en zeg nee!!)
Hoop voor je dat het wandelen heeft geholpen zou fijn zijn.

Heb je de omtrek van je buik eigenlijk al eens gemeten??
pi_69939866
Asynur feli!!!
pi_69940122
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:40 schreef McLaura het volgende:
Innepin, mag ik vragen hoe hoog je glucose was, en of dat na het eten of nuchter was?
Mja ze heeft het wel gezegd maar ik heb het niet zo onthouden omdat het voor mij een abstract getal is, het was 7,8 of 8,7, één van de twee. En het was nuchter

Rocka, ik bedoelde het ook oprecht leuk hoor, vond het zo'n toffe post

Tessie, knuffel!
pi_69940965
Tess! Hopelijk valt het allemaal mee en ben je snel weer thuis. Liefst mét erwt natuurlijk

Nog geen nieuws van Kersjes?

Ik heb gister mijn Lodger Shelter Framboise van Marktplaats ontvangen en vandaag komt de Lodger Bunker Aubergine (ook via Marktplaats)

Oh ja Rocka, dat getril voel ik hier in mijn buik ook heel erg vaak De vk zei dat het ook een trillende zenuw kon zijn van mijzelf

Vanaaf komt een goede vriendin met haar moeder (Mijn tweede moeder haha ) en zij is kraamverzorgende. Kan ik mooi al mijn vragen stellen en tips opdoen
#geen
pi_69941284
Ik hoop maar dat er niets aan de hand is Tessie.. Veel sterkte/succes!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:55:11 #97
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_69941646
Net de vlos gesproken, ze kon niet eerder bellen ivm 3 (!!) bevallingen (tessie woont niet in 020-regio, toch? ) en we hebben nu een afspraak bij de vu. praten over de opties die we hebben. ze zei wel al dat het zeker mogelijk is om meer screeningsecho's te doen, dus dat is iig een opluchting.

ik wil gewoon geen invasieve diagnostiek, en trisomie 13 en 18 zie je gauw genoeg door de ontwikkeling van een groeiachterstand.

als er dan toch iets mis is met "freddie" (fred, danwel frederique), dan denkt de vlos aan hartproblemen. dat had ik al eens vroeger gelezen/gehoord, dus dat verbaasde me niks.
maar ja, hartafwikjingen zie je niet aan de chromosomen, dus daarvoor hoeven we ook al geen invasieve diagnostiek te overwegen.

nu maar eerst afspraak in de vu afwachten (kunnen we mss even langs bij kersjes, als ze er dan nog ligt ) en dan zien we wel.

ben iig nog niet officieel overgedragen aan de gyn. dus das dan wel weer fijn, ergens. toch nog een beetje on-medisch.

brr, dat medische vind ik echt heel vervelend en pijnlijk (emotioneel)
iets met dode moeders en zo...
pi_69942205
Vervelend dat het zo beladen is en dat je zo moet afwachten Davinia Komt gewoon helemaal goed joh met Freddie (wat een toffe werktitel )

Mijn lief net in de bocht
stond met zo'n onderzeiltje cq kraammatras in zn handen. --> "goh die kraamverbanden zijn inderdaad mega zeg! hoe ga je dat ooit in je onderbroek doen?!"

ik ben zo gek op em
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:13:32 #99
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69942455
Hahaha huuphuup, dat zou ook een actie voor de mijne kunnen zijn
pi_69943173
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:07 schreef huuphuup het volgende:

Mijn lief net in de bocht
stond met zo'n onderzeiltje cq kraammatras in zn handen. --> "goh die kraamverbanden zijn inderdaad mega zeg! hoe ga je dat ooit in je onderbroek doen?!"

ik ben zo gek op em
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')