Nee, dat is ook wel zo miss_sly, vandaar dat ik het wel morgen aan ga geven bij de vk.
Het is alleen helaas een vervangster, zodat ik die ook een keer gezien heb (er is natuurlijk een kans dat ik haar heb in de vakantieperiode) maar die kent mij verder niet. Dus of ze ook kan inschatten wat ik zeg... of dat ik het zelf mss weer bagatelliseer...
Het is gewoon zo dat er echt enorm veel op me af komt nu, mijn baas (die er vorig jaar dus nog niet was) stelt ook weer hele andere eisen aan me dan de vorige Secretaris Generaals zeg maar. Op zich prima, maar ik kan het nu toch niet allemaal meer handelen lijkt het.
Ik wilde 3 weken voor mijn verlof zeggen 'tot hier en niet verder, nu ga ik eerst alle to do's afmaken voor er weer wat bij mag' maar er is deze week al zo veel bij gekomen dat ik dat mss volgende week maar al moet doen. Ik zie echt door de bomen het bos niet meer.

Tessie, fijn dat alles toch in orde was. Ik duim voor je dat Chell gelijk krijgt hoor!

TheFrankey, op zich... als ze bijv. de hele tijd bij de vk 70 gehad heeft zo ze thuis 55 gehad hebben bij wijze van spreken. Het cijfertje zelf zegt niet alles, soms gaat het ook om te mate van stijging zeg maar.

Maar goed, ze houden haar goed in de gaten zo te horen en de volgende keer strippen is best al vlot vind ik, net na de 40w. Sommige andere vk's wachten daar wat langer mee. De mijne deed het liever niet want dan had ik mss wel een week gerommel waar ik niks mee op schoot, was haar redenatie.

Laten we hopen dat het voor jouw vriendin wel wat uit haalt.

Of dat het kindje natuurlijk gewoon wat eerder komt uit zichzelf.