abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69950749
Ik wil me ook graag bij jullie voegen! 13 oktober 2009 Rubey (meisje)
Heb eerder al in het Wachten op het tweede streepje topic gepost, door persoonlijke omstandigheden vlak na mijn twee streepjes is het er alleen niet van gekomen om me hier te melden. Tot nu!
pi_69950822
Ben nog niet bijgelezen, maar ik wil alle nieuwe moeders even welkom heten en in het bijzonder even voor Davinia! Wat ontzettend leuk nieuws! Gefeliciteerd
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:50:03 #153
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69950969
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef Rubey het volgende:
Heb eerder al in het Wachten op het tweede streepje topic gepost, door persoonlijke omstandigheden vlak na mijn twee streepjes is het er alleen niet van gekomen om me hier te melden. Tot nu!
Jaaaa. gezellig Rubey! Leuk je hier weer tegen te komen. En een meisje gefeliciteerd nog.

Wat een gezellige drukte is het hier
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:51:07 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69951033
Oh, alle nieuwe zwangeren, van harte gefeliciteerd! Geweldig zeg, die streepjesbuien! Hopelijk gaan jullie allemaal een heel fijne, zorgeloze tijd tegemoet!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_69951117
En daar hebben we er weer eentje!!! Het is besmettelijk!
Rubey van harte met je zwangerschap!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69951287
Rubey ook zwanger Van harte gefeliciteerd!

Tessie fijn dat je weer thuis bent Hopelijk komt erwt snel buiten spelen

Kersjes
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 21:00:41 #157
5428 crew  miss_sly
pi_69951469
Wat een naar nieuws weer van Kersjes. Het zit ook echt niet mee. Hopelijk is ze voor Devins verjaardag weer thuis.

Rubey, ook welkom! Jeetje, wat een hoop nieuwe, wat heerlijk

BE, morgen proberen eerlijk te zijn tegen de vk En weet je, alleen al het feit dat het on overzichtelijk is voor je, wat je nog allemaal moet doen, en er daardoor minder uit je handen komt, geeft toch al aan dat het je nu iig allemaal wat te veel is? Tenminste, lijkt mij.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69951474
Joehoe Happyme, wat tof dat jij ook hier bent... (denkt terug aan 3 maanden geleden dat we tegelijk aan het wachten waren...) ben blij dat jij nu ook niet meer op streepjes hoeft te wachten maar op een Hele baby

Rubey ook welkom!
pi_69951494
Rubey, gefeliciteerd! Wat leuk zoveel nieuwe zwangeren
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69951536
Tessie fijn dat je weer thuis bent en Kersjes veel sterkte!!!!
pi_69951798
Happy, welkom hier .

Tessie, lekker weer naar huis! Hopelijk dient beeb zich vlot aan, liefst uit zichzelf natuurlijk!

Kers, , ik duim voor gauw weer lekker naar huis!

BE, pas goed op jezelf he!

Karin, wat heerlijk dat je je zo goed voelt!

Rubey ook welkom! Wauw een ware streepjesregen lijkt wel!

Ik mag morgen eindelijk weer naar de vk. Lijkt echt al een eeuwigheid geleden. Hopelijk zijn ze hier net zo aardig als in mn oude woonplaats.
Fake it till you make it...
pi_69952654
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef innepin het volgende:

[..]

Mja ze heeft het wel gezegd maar ik heb het niet zo onthouden omdat het voor mij een abstract getal is, het was 7,8 of 8,7, één van de twee. En het was nuchter

Rocka, ik bedoelde het ook oprecht leuk hoor, vond het zo'n toffe post

Tessie, knuffel!
7.8 nuchter is 'woops'
8.7 nuchter is 'alarrum'

Beide niet zo'n mooie waarde voor nuchter dus, ter vergelijk : ik heb nuchter tussen de 3.5 en de 5.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69953103
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:26 schreef McLaura het volgende:

[..]

7.8 nuchter is 'woops'
8.7 nuchter is 'alarrum'

Beide niet zo'n mooie waarde voor nuchter dus, ter vergelijk : ik heb nuchter tussen de 3.5 en de 5.
Dan ga ik uit van de eerste Er werd zeg maar niet gelijk groot alarm geslagen. Maar toch ehh best een groot verschil

Kersjes, hè bah wat vervelend... sterkte daar

Rubey, welkom!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:56:00 #164
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69954043
heeeey dames

Ben ik ook eens een keer een halve dag niet online, maar mis volgens mij van alles!!!!

Asyniur en Happy, gefeliciteerd!!! wat ontzettend tof dat jullie je ook hier hebben kunnen aanmelden!!!
echt ontzettend gefeliciteerd!!!

@Icantrix een hele dikke knuffel...

verder nog niet bijgelezen, even TE moe, na een hele dag gezellig shoppen.
Het was wel enorm gezellig hoor... eerst naar de prenatalwinkel geweest (zo'n grote), heb 2 leuke pakjes gekocht en een heel schattig tshirtje met een schaapje
en toen lekker de stad in, 2 baggy-bankhang-jogging-achtige-broeken gekocht en 2 lekker ruime shirts...zit heerlijk en kan er goed in groeien...

en lekker uitgebreid zitten lunchen en koffiedrinken voor de pauze

al met al een vermoeiende, maar zeer geslaagde dag.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:08:00 #165
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69954592
haal ons maar weer uit het lijstje. Het lijkt hier toch niet goed te gaan ineens. Weet niet hoe dit afloopt, maar ik vrees dat 't 'm toch niet geworden is.

Svp ook even bij 2e streepje eraf halen. Ik meld me later weer

Het was even leuk, maar mijn tijd komt nog wel.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:12:58 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69954834
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:08 schreef happyme28 het volgende:
haal ons maar weer uit het lijstje. Het lijkt hier toch niet goed te gaan ineens. Weet niet hoe dit afloopt, maar ik vrees dat 't 'm toch niet geworden is.

Happy, nee
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 22:17:31 #167
5428 crew  miss_sly
pi_69955061
Happy, nee toch? ik hoop zo dat je je vergist.
In ieder geval dikke
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69955075
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef happyme28 het volgende:
Nou, het is wel onwerkelijk hoor. Ik had al een paar dagen dat ik het eigenlijk wel dacht te weten, maar zeker na die test die negatief was, twijfel, twijfel. Maar vandaag was ik zo misselijk, dat ik me niet kon inhouden.

Zo leuk mijn lieve collegatje is nu 8 weken zwanger, dus we kunnen lekker samen zwangeren. Ik denk niet dat onze baas er zo blij mee is maar daar kunnen wij niets aan doen.

Wil iemand ons (ja ja Fok! baby in de maak in het lijstje zetten? Happyme28 en marky verwachten op 19 februari een kleintje

Trouwens zo leuk dat ik hier ook nog kan zwangeren met de meiden die er bij mijn vorige zwangerschap ook waren (en allemaal leuke nieuwe meiden)!!
Waaaah Happy!!! Je bent terug!!!! Hoera! Ik ben zo blij voor je meis!!!! Gefeliciteerd!!!

Laat maar even. Hopelijk kan ik ze supersnel weer voor je uit de kast halen Happy
#geen
pi_69955159
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:08 schreef happyme28 het volgende:

Oh nee Happy nee dat kan toch niet waar zijn meisje?

Ik ga even keihard voor je duimen dat het wél goed gaat. Ga je de vk bellen?

Meis toch ik was zo blij voor je, hé ik kan het gewoon even niet bevatten
#geen
pi_69955218
ah god Happy nee
ik wilde je net komen feliciteren... ik zet ze in de koelkast en ik hoop dat ik je later alsnog van harte mag feliciteren meid sterkte met afwachten.

Innepin mijn suiker was bij eerste controle 4.7 en de afgelopen keer was het 4.3, hopelijk krijg je het met behulp van een dietiste met een paar simpele ingrepen onder controle!

Tessie weer thuis gelukkig yay! Jammer dat Erwt nog nie wil maar fijn dat alles goed is met jou.

BE pas goed op jezelf hoor. Ik merk ook dat werkelijk alles teveel voor me is nu, maar mn ijzergehalte is dan ook erg laag nu, dat scheelt.

@Ymme, ik werk 20 uur per week, redigeerwerk voor een tijdschrift. En daarnaast studeer ik voltijd. Gelukkig is dat bijna afgelopen nu want de combinatie valt me erg zwaar.

En verder vergeet ik volgens mij de helft

Ohja, Rubey welkom!!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69955403
-edit-

Oh happy toch
pi_69955445
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:27 schreef Troel het volgende:
happy, ik ben zo blij voor je!

Kersjes-update: in ieder geval nog een nacht in het ziekenhuis, ze denken dat het te maken heeft met de grootte van de baby en gaan nu allerlei testen toen om te kijken of het met diabetes ofzo te maken heeft. Kersjes baalt als een stekker, want Devins verjaardag komt er natuurlijk ook aan. Ze heeft niet echt geslapen door de pijn, dus die wordt ook al niet minder
Aw Kersjes! Potverdorie zeg daar lig je dan weer he meis
Sterkte en hopelijk is er niks aan de hand...

Tess weer terug uit het ziekenhuis! Bijna bevaltijd
#geen
pi_69955562
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef Rubey het volgende:
Feli Rubey
#geen
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:29:52 #174
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69955681
en o ja Ymme, ik werk fulltime.. (en heb intensief werk)...
en daarnaast nog veel uren naast het werk (teamoverleg, klinische lessen, klinische avonden etc etc)..

dus best druk, vooral nu ik zo moe ben.,.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69955923
Kersjes balen hoor, weer in het ziekenhuis... Gauw opknappen hoor...

Happy...

Rubey!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')