Maar waarom krijg je dan die boete? Welke overtreding maak je op dat moment?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:13 schreef Muzz_ het volgende:
Amsterdam/GVB begint een nazi / politiestaat te worden.![]()
WTF, mensen krijgen boetes als ze hun spullen naast zich leggen. Zie zowat elke dag mensen er uit gepikt worden tussen Wibautstraat en Centraal, Royal sadness, waar gaat het heen
Kom op zeg, je kunt toch ook gewoon even vragen of iemand zijn tas wil verplaatsen? Jij wil zeker ook boetes voor mensen die de trein inlopen als er nog één iemand moet uitstappen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Triggershot het volgende:
Metro beetje overtreden, maar in treinen terecht.
Omdat je volgens hun 2 plaatsen gebruikt en dus voor 2 plaatsen moet stempelen/betalen enz..quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Casos het volgende:
[..]
Maar waarom krijg je dan die boete? Welke overtreding maak je op dat moment?
Maar je betaald toch niet voor een zitplaats? Of mag je ook gratis reizen als alle plekken bezet zijn?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:18 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Omdat je volgens hun 2 plaatsen gebruikt en dus voor 2 plaatsen moet stempelen/betalen enz..
Vragen doe ik sowieso, maar ik hoor ook heel vaak van vrouwen en bejaarden dat ze niet eens durven, met name de mensen die zien dat een trein tjokvol is en hun tassen op stoelen houden mogen een dikke boete krijgen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Kom op zeg, je kunt toch ook gewoon even vragen of iemand zijn tas wil verplaatsen? Jij wil zeker ook boetes voor mensen die de trein inlopen als er nog één iemand moet uitstappen?
Als een Japanner dat doet is het gewoon aso want zij zijn het gewend om met 10 personen op 1 cm2 te gaan staan in de metroquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Die GVB rukkers hebben niet eens genade voor die zielige Japanners die hier als toerist zijn.
Als je dat niet durft mag de verzekering je assertiviteitstraining betalen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vragen doe ik sowieso, maar ik hoor ook heel vaak van vrouwen en bejaarden dat ze niet eens durven, met name de mensen die zien dat een trein tjokvol is en hun tassen op stoelen houden mogen een dikke boete krijgen.
Iedereen, ik ben te bang om iets te vragen, HELP!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vragen doe ik sowieso, maar ik hoor ook heel vaak van vrouwen en bejaarden dat ze niet eens durven, met name de mensen die zien dat een trein tjokvol is en hun tassen op stoelen houden mogen een dikke boete krijgen.
Weet niet zeker of het nog zo is. Vroeger gaven ze dat altijd als reden iig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:19 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Maar je betaald toch niet voor een zitplaats? Of mag je ook gratis reizen als alle plekken bezet zijn?
quote:
Ja en daarmee is het in de tussentijd gerechtvaardigd dat jij niet kunt zitten door een tas.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Als je dat niet durft mag de verzekering je assertiviteitstraining betalen.
Is het zo moeilijk om wat te vragen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en daarmee is het in de tussentijd gerechtvaardigd dat jij niet kunt zitten door een tas.
Dus omdat jij te aso bent voor woorden moet iedereen maar wijken, oh wacht dat is natuurlijk de defintitie van ee asociaal, maar je hebt het zelf blijkbaar niet door en zal antwoorden dat het niet zo is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Iedereen, ik ben te bang om iets te vragen, HELP!
Dus omdat iemand een probleem heeft om wat te vragen, moet iedereen anders maar wijken? Dacht het niet.
Het is niet aan Jan Modaal waar ze het niet aan durven te vragen en maar doorlopen maar aan Mocro Homeboy en Tokkie Theo. Je bezet in een voertuig maar daar waar je recht op hebt en niet meer, zeker niet als het keidruk is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Iedereen, ik ben te bang om iets te vragen, HELP!
Dus omdat iemand een probleem heeft om wat te vragen, moet iedereen anders maar wijken? Dacht het niet.
37 ofzoquote:
Serieus, boetes uitdelen omdat mensen iets niet durven te vragen, te vragenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en daarmee is het in de tussentijd gerechtvaardigd dat jij niet kunt zitten door een tas.
Als het heel stil is in de trein heb ik mijn tas weleens naast me liggen. Bij drukte haal ik 'm weg. Ik kreeg een keer een hele preek van een conducteur hoe asociaal dat was terwijl ik de enige in de coupé was op één andere man na. En nu blijkbaar een boete. Give me a breakquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus omdat jij te aso bent voor woorden moet iedereen maar wijken, oh wacht dat is natuurlijk de defintitie van ee asociaal, maar je hebt het zelf blijkbaar niet door en zal antwoorden dat het niet zo is.
HET IS ASO GEDRAG!!!!
In Amsterdan, Rotterdam en Eindhoven? het wordt steeds grimmiger en enger omdat te vragen ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:23 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om wat te vragen?
Het is geen aso gedrag.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus omdat jij te aso bent voor woorden moet iedereen maar wijken, oh wacht dat is natuurlijk de defintitie van ee asociaal, maar je hebt het zelf blijkbaar niet door en zal antwoorden dat het niet zo is.
HET IS ASO GEDRAG!!!!
Ze gaan de metro nooit in tijdens de spitsuren, ze pakken mensen alleen zodra de metro zowat leeg is daarom is het ook zo frappant.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:24 schreef Lastpost het volgende:
Vind het terecht, als de metro/trein vol is, anders is het maar een nutteloze maatregel.
Kan me best voorstellen dat veel mensen niet durven te vragen of diegene even door wilt schuiven naar de raamkant of zijn/haar tas even kan weghalen.
Heb m'n tas ook wel eens naast me liggen maar zodra het druk wordt haal ik die vanuit mezelf wel weg.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:13 schreef Muzz_ het volgende:
Amsterdam/GVB (...)
tussen Wibautstraat en Centraal
Ik zit elke dag in de metro op datzelfde traject en heb dat nog nooit zien gebeuren. Ook is er vrijwel nooit controle naar mijn idee...quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef Muzz_ het volgende:
My own eyes!
Zie het wekelijks minimaal 4-6 x gebeuren en het gaat niet om grote koffers maar gewone 'tasjes/rugzakken'.
Scheer!!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:22 schreef Cheiron het volgende:Fijne politietruusjes die daar altijd staan te controleren. Grote bek tegen de forens die zn broodje zit te eten, maar de graffitiespuitende, wietrokende groep randjongeren lopen ze met een boog voorbij.
Natuurlijk, dan hebben onze dappere agentjes tenminste de ruimte en tijd om rustig hun zinloze boetes uit te schrijven. Wat een bullshitquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:26 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Ze gaan de metro nooit in tijdens de spitsuren, ze pakken mensen alleen zodra de metro zowat leeg is daarom is het ook zo frappant.
Dat verklaart mssn. Zit er idd meestal tijdens spitsuren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:26 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Ze gaan de metro nooit in tijdens de spitsuren, ze pakken mensen alleen zodra de metro zowat leeg is daarom is het ook zo frappant.
Omdat jij het ontkent maakt het niet minder aso hoor. Het is WEL asogedrag, daarom krijg je er ook een boete voor, met je plaat voor je harses manquote:
Je moet oorzaak en gevolg niet door elkaar halen. Het is voor een bedrijf zoals RET en NS van economisch, sociaal en veiligheidsbelang dat er zulke strikte richtlijnen zijn met betrekking tot het vervoer, oorzaak is asociale gedrag van sommige reizigers, gevolg is een boete. Als jij iets doet op een moment waar je geen recht op hebt, verdien je het.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Serieus, boetes uitdelen omdat mensen iets niet durven te vragen, te vragenDan moet voordringen bij de supermarkt ook worden beboet. En de mensen die ouderen geen handje geven bij het oversteken. Want stel nou dat ze daar niets over durven te zeggen
Mja, dat is overdreven, ik heb het nogmaals over tjokvolle momenten.quote:Als het heel stil is in de trein heb ik mijn tas weleens naast me liggen. Bij drukte haal ik 'm weg. Ik kreeg een keer een hele preek van een conducteur hoe asociaal dat was terwijl ik de enige in de coupé was op één andere man na. En nu blijkbaar een boete. Give me a break
Goedzo, dat zou iedereen moeten doen!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:24 schreef Lastpost het volgende:
Heb m'n tas ook wel eens naast me liggen maar zodra het druk wordt haal ik die vanuit mezelf wel weg.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat jij het ontkent maakt het niet minder aso hoor. Het is WEL asogedrag, daarom krijg je er ook een boete voor, met je plaat voor je harses man.
Wat is er aso aan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat jij het ontkent maakt het niet minder aso hoor. Het is WEL asogedrag, daarom krijg je er ook een boete voor, met je plaat voor je harses man.
Boetes tegen asociaal gedrag, fine. Maar ik vind dit echt idioot om boetes voor uit te schrijven. Politiestaat +1.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet oorzaak en gevolg niet door elkaar halen. Het is voor een bedrijf zoals RET en NS van economisch, sociaal en veiligheidsbelang dat er zulke strikte richtlijnen zijn met betrekking tot het vervoer, oorzaak is asociale gedrag van sommige reizigers, gevolg is een boete. Als jij iets doet op een moment waar je geen recht op hebt, verdien je het.
Zoals hierboven te lezen is gebeurt het blijkbaar juist buiten de spits.quote:[..]
Mja, dat is overdreven, ik heb het nogmaals over tjokvolle momenten.
Als je je tas naast je neer zet in trein/metro dan wek je wel de indruk van: "GEEN MENSEN HIER, PRIVATE, IK BIJT!@" Maar een boete is wel erg overdrevenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:13 schreef Muzz_ het volgende:
WTF, mensen krijgen boetes als ze hun spullen naast zich leggen. Zie zowat elke dag mensen er uit gepikt worden tussen Wibautstraat en Centraal, Royal sadness, waar gaat het heen
Binnenkort nog een boete voor het hardop zetten van muziek, of is dat er al?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:13 schreef Muzz_ het volgende:
Ik reed er ook twee uurtjes geleden maar heb ook niets gezien!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:27 schreef Cybey het volgende:
Ik zit elke dag in de metro op datzelfde traject en heb dat nog nooit zien gebeuren. Ook is er vrijwel nooit controle naar mijn idee...
Zou er wel moeten zijn, want er hangt een verbod op geluidsoverlast in elke metro/bus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Binnenkort nog een boete voor het hardop zetten van muziek, of is dat er al?
Ik vind dan ook dat dikke mensen twee keer moeten stempelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:28 schreef Triggershot het volgende:
Je moet oorzaak en gevolg niet door elkaar halen. Het is voor een bedrijf zoals RET en NS van economisch, sociaal en veiligheidsbelang dat er zulke strikte richtlijnen zijn met betrekking tot het vervoer, oorzaak is asociale gedrag van sommige reizigers, gevolg is een boete. Als jij iets doet op een moment waar je geen recht op hebt, verdien je het.
Ja die is er al alleen wordt niet veel voor bekeurd omdat die Bijlmerscholieren hun muziek zacht zetten zodra ze geel jasje zien en onopvallende surveillance in de metro (nog) niet is toegestaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:30 schreef Triggershot het volgende:
Binnenkort nog een boete voor het hardop zetten van muziek, of is dat er al?
Sterker nog, ik vind dat jij al een boete verdient door hierover te praten!!111!11quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:30 schreef Cheiron het volgende:
Als een tas naast je neerleggen al aso gedrag is damn.. Krijgen mensen die in het buitenste stoeltje in de bus gaan zitten dan ook een boete? Want potverdikke, dan moet je altijd maar vragen of je er even langs mag.
Of mensen die niet doorlopen in de bus: hupsakee uit de bus de trein in naar de werkkampen..
Mijn betoog gaat dan ook over wanneer het dus heel druk is en je doet dat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:30 schreef TNA het volgende:
[..]
Boetes tegen asociaal gedrag, fine. Maar ik vind dit echt idioot om boetes voor uit te schrijven. Politiestaat +1.
[..]
Zoals hierboven te lezen is gebeurt het blijkbaar juist buiten de spits.
Levert in de Bijlmer een hoop geld op, als er daar een echte negerin naast me komt zitten wordt ik bijna platgedrukt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:32 schreef Cybey het volgende:
Ik vind dan ook dat dikke mensen twee keer moeten stempelen.
*zucht*. Het feit dat je het nog durft te vragen....quote:
Ik reis elke dag met de metro, niet gezien / gelezenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou er wel moeten zijn, want er hangt een verbod op geluidsoverlast in elke metro/bus..
Bij de gratie godsquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*zucht*. Het feit dat je het nog durft te vragen....
je snapt het echt niet he? Dat mensen aan JOU moeten vragen of ze bij de gratie gods alsjeblieft mogen zitten is gewoon aso. Zodra er geen hond in de metro zit is het uiteraard wat anders, als het druk is moet JIJ gewoon niet zo aso zijn om een plek van een ander in te pikken.
Als je dat niet snapt zou ik echt eens te rade gaan bij mezelf....
Dat zijn van die mensen die constant rondlopen met ideeen in hun hoofd hoe asociaal anderen zijn, hoe de samenleving aan het verloederen is etc etc. Als ze dan een klein iets zien (zoals tas naast je) dan springen ze erop als hongerige wolven die hun gelijk willen halen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:24 schreef TNA het volgende:
Als het heel stil is in de trein heb ik mijn tas weleens naast me liggen. Bij drukte haal ik 'm weg. Ik kreeg een keer een hele preek van een conducteur hoe asociaal dat was terwijl ik de enige in de coupé was op één andere man na. En nu blijkbaar een boete. Give me a break
Vandaar dat TS geen antwoord kon of wilde geven op mijn vraagquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:30 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Onzin.
Er is geen wettelijke grond om te beboeten voor het plaatsen van bagage op een zitplaats.
Ergo: zelf verzonnen verhaal en (bijna) iedereen die hier reageert trapt er met open ogen in.
Nutteloze discussie over niet-bestaand fenomeen.
Slotje
Ik pik geen plek van een ander in, in het OV is het een kwestie van wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Niemand heeft recht op een zitplek in het OV. Als mensen willen zitten kunnen ze dat vragen, doen ze dat niet dan hebben ze pech.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*zucht*. Het feit dat je het nog durft te vragen....
je snapt het echt niet he? Dat mensen aan JOU moeten vragen of ze bij de gratie gods alsjeblieft mogen zitten is gewoon aso. Zodra er geen hond in de metro zit is het uiteraard wat anders, als het druk is moet JIJ gewoon niet zo aso zijn om een plek van een ander in te pikken.
Als je dat niet snapt zou ik echt eens te rade gaan bij mezelf....
Ik spreek niet uit mezelf, ik vraag het wel hoor, ik ben niet zo moeilijk, maakt het echter niet minder aso dit ik het aan JOU moet vragen om ergens te mogen zitten waar IK voor betaald heb.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Bij de gratie godsJouw assertiviteit ligt ook niet op een hoog peil hè?
Ik zie ook regelmatig mensen die simpelweg vergeten om hun tas weer op de grond te leggen omdat ze zijn verdiept in een boek en verbaasd/vriendelijk reageren als iemand het vraagt. Maar nee! Boetes moeten we uitschrijven! ORDE EN REGELMAAT!!!
En dan loopt dat wijf gewoon een paar banken verder en lacht de hele trein je uitquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:39 schreef Armageddon het volgende:
Ik deed het ook altijd in de trein. Ik moet geen paupers naast me. Als het een lekker wijf was dan haalde ik de tas weg.
Ik draai helemaal niets om, ik zeg alleen dat je niet voor ieder gedrag dat je op een bepaalde manier als asociaal zou kunnen bestempelen boetes moet gaan uitdelen. Wat is het volgende, mensen die links staan op de roltrap waardoor je je trein mist? 45 euro. Iemand die voordringt bij de kassa? 25 euro. Natuurlijk zou het sociaal zijn als iedereen zijn tas op de grond legt in de spits, maar er zijn genoeg mensen die het simpelweg vergeten en 'm zonder enige probleem op de grond leggen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik spreek niet uit mezelf, ik vraag het wel hoor, ik ben niet zo moeilijk, maakt het echter niet minder aso dit ik het aan JOU moet vragen om ergens te mogen zitten waar IK voor betaald heb.
je draait de zaken om in jouw egocentrische wereldje en doet alsof het de fout van een ander is.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:32 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Ja die is er al alleen wordt niet veel voor bekeurd omdat die Bijlmerscholieren hun muziek zacht zetten zodra ze geel jasje zien en onopvallende surveillance in de metro (nog) niet is toegestaan.
Jij zou advocaat moeten worden!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik daarvoor een boete zou krijgen, zou ik weigeren het te betalen en het voor laten komen. Laat ze maar fatsoenlijke argumenten komen, die ik niet weerleggen kan.
Zij: "Hij houdt een zitplaats bezet!"
Ik: "Als er geen anderen zijn die er willen zitten, omdat er zo weinig mensen in de metro zijn, dan maakt dat dus niet uit. Punt twee, als er mensen zijn die er zouden willen zitten, dan haal ik 'm wel weg. Ik zet m'n tas op de stoel omdat de grond te smerig is."
of vrouwen met een te grote mond.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:47 schreef DumDaDum het volgende:
Mensen die de metro nemen moeten sowiezo worden beboet
Ja, maar dan draai je dus wel mooi het probleem om. Het is gewoon een feit dat het asociaal is. Je kan em ook boven in het rekje leggen in de trein. Simpel. Iedereen blij, niemand die jou hoeft te vragen je tas weg te halen in een drukke stinkende kuttrein.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:40 schreef Cheiron het volgende:
"Pardon, kan ik hier zitten?"
"Ohja, sorry. Natuurlijk" *glimlacht aardig*
Nooit problemen met mn tas als hij nog op de stoel naast mij ligt.
Yuck nee bedankt.quote:
Ik had weleens een sporttas daar boven op het rekje gelegd en toen die trein een scherpe bocht maakte viel hij zo op iemands hoofdquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dan draai je dus wel mooi het probleem om. Het is gewoon een feit dat het asociaal is. Je kan em ook boven in het rekje leggen in de trein. Simpel. Iedereen blij, niemand die jou hoeft te vragen je tas weg te halen in een drukke stinkende kuttrein.
Mensen die sowieso verkeerd schrijven moeten sowieso worden beboetquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:47 schreef DumDaDum het volgende:
Mensen die de metro nemen moeten sowiezo worden beboet
Niks feit: jouw mening. Plus, je maakt hier een probleem dat er volgens mij helemaal niet is. 99% van de mensen accepteert dat dit een normale omgangsvorm is. Vloer smerig, als rustig -> tas op bankje -> als druk tas op grond -> als vraag tas op grond.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar dan draai je dus wel mooi het probleem om. Het is gewoon een feit dat het asociaal is. Je kan em ook boven in het rekje leggen in de trein. Simpel. Iedereen blij, niemand die jou hoeft te vragen je tas weg te halen in een drukke stinkende kuttrein.
Precies, wat hij zegt..quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:19 schreef IkWilbert het volgende:
ik leg me tas ook altijd naast me op de stoel in de trein, als mensen vragen of ze er mogen zitten is dat geen probleem en haal ik mijn tas weg. Vraag zovaak of ik ergens mag zitten en als ze aub hun tas weg willen halen. Ik zie het probleem niet zo eigenlijk...
Je kan je tas toch ook op je schoot zettenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik daarvoor een boete zou krijgen, zou ik weigeren het te betalen en het voor laten komen. Laat ze maar fatsoenlijke argumenten komen, die ik niet weerleggen kan.
Zij: "Hij houdt een zitplaats bezet!"
Ik: "Als er geen anderen zijn die er willen zitten, omdat er zo weinig mensen in de metro zijn, dan maakt dat dus niet uit. Punt twee, als er mensen zijn die er zouden willen zitten, dan haal ik 'm wel weg. Ik zet m'n tas op de stoel omdat de grond te smerig is."
gewoon vragen of je daar kan gaan zitten en probleem is opgelostquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:54 schreef LuxAeterna het volgende:
Mensen die in een volle trein/metro/bus hun tas op de stoel laten liggen zijn aso en mogen best beboet worden. Als het rustig is zijn boetes overbodig.
Om eerlijk te zijn vind ik jouw gedrag net zo irritant.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:13 schreef Karina het volgende:
Mensen zijn tegenwoordig echt aso.
Laatst zat ik in de tram, er waren nog maar een paar plekken over, op een van de bankjes zat een neger die 2 plekken in beslag nam (hij lag half).
Ik zeg tegen die gast: mag ik daar zitten? Hij: nee, ga maar daar zitten (wijzend naar een andere plek), ik tegen hem: nee ik wil hier zitten (die andere plek was achteruitrijden en dan word ik kostmisselijk), dus ik ga gewoon naast hem zitten, beetje duwen, met als resultaat dat hij kut zit (ik ook, maar dat interesseerde me niet, het ging om het principe).
Het waren maar een paar haltes, maar al was het een uur geweest, ik was gewoon blijven zitten al was het alleen maar om hem dwars te zitten, eikel.
Hoezo? Moet die sukkel maar niet half gaan liggen in de tram, ik vroeg het netjes als hij dan op een nogal aggresieve toon roept "ga daar maar zitten" dan doe ik dat dus juist niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik jouw gedrag net zo irritant.
Jaja, je wilde gewoon z'n boner in je zij voelen prikken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo? Moet die sukkel maar niet half gaan liggen in de tram, ik vroeg het netjes als hij dan op een nogal aggresieve toon roept "ga daar maar zitten" dan doe ik dat dus juist niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |