Ik las in het interview dat hij ging omdat o.a in het begin astana in het begin niet zag rijden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:02 schreef Wombcat het volgende:
Mooi geprobeerd. Beetje kansloze missie (gezien het parkoers), maar de mogelijkheid deed zich voor, dus dan moet je er voor gaan.
Nou, nou, niet overdrijven. Voor smaakmaker moet 'ie toch wat meer doen hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:07 schreef sjimz het volgende:
Ik mag Evans ook niet maar ik vind het wel een smaakmaker tijdens deze Tour.
Tot nu toe bedoel ik ook.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, nou, niet overdrijven. Voor smaakmaker moet 'ie toch wat meer doen hoor.
Nou leuk weer een top 10 plek. Maar een grote ronde gaat hij dus nooit winnen.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als het even meezit, is de top 10 nog haalbaar.
Maar... ook zonder TTT was het podium onbereikbaar geweest. Het wordt ieder jaar een beetje minder, lijkt het wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als het even meezit, is de top 10 nog haalbaar.
Nee Astana rijd weer mee.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:21 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Maar... ook zonder TTT was het podium onbereikbaar geweest. Het wordt ieder jaar een beetje minder, lijkt het wel.
Dat valt nog mee danquote:Op zondag 19 juli 2009 19:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens had hij op z'n twittertje het volgende te melden
Sorry kids. I had my first 'bad day' in 5x #tdf's today. If I looked shocking, it was nothing compared to how I felt...10 minutes ago from TwitterFon
Oftewel hij zat er echt helemaal door heen
quote:CadelOfficialOuch again. I don't know what is the matter with me at this #tdf, obviously I'm not at my usual level. I'm going to a Doc now(
Hij heeft al een jasje uitgedaan zo te zien...quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:50 schreef marcodej het volgende:
"Het door de mand vallende Cadel Evans Topic."
Zonde voor hem. Het is niet zijn Tour...
Die epilepticus die op 3-0 staat t.o.v. Evans als we het over grote ronden hebben?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vrij goed comebackje voor Evans met zowaar de snelste klim van het hele veld.
Het is niet de Tour van Evans, maar hij heeft wel geprobeerd er toch nog wat van te maken, dat kan je niet van alle falende favorieten zeggen. (Oh, oh, oh, over wie zou ik het toch hebben?")
"Proberen er iets van te maken" = niet je helemaal doodrijden voor een ...top 15 plaats in een etappe als je geen klassement te verdedigen hebt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is niet de Tour van Evans, maar hij heeft wel geprobeerd er toch nog wat van te maken, dat kan je niet van alle falende favorieten zeggen. (Oh, oh, oh, over wie zou ik het toch hebben?")
Het is toch een beetje flauw om Leipheimer bij deze discussie te betrekken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Agreed.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
De vergelijking ging over mentaliteit (en dan vooral na tegenslagen), dan zie ik de relevantie van een palmares niet in.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:00 schreef -er1k het volgende:
Wat ik laatste hoorde van één van de commentatoren, dat deze gozer continue in zichzelf loopt te lullen. Dat lijkt me echt rete irritant.
*Evans: Armstrongs' a pussy.
*Evans: Yes, he is.
*Armstrong: -turns around-.
Kan iemand de wiki aanpassen?quote:Relationship with the media
Evans is known for confrontation with media and fans. He used a bodyguard at the 2008 Tour de France; it has been suggested that this sparked the tensions, as the more force was used to keep the media away from Evans, the more the attention became. Evans lost his temper and batted away the hand of a journalist from his shoulder, shouted "Stand on my dog and I'll cut your head off" at a bystander who collided with his dog,and headbutted a television camera. The actions earned him the nickname "Cuddles" from ProCycling's features editor, Daniel Friebe, who coined other nicknames in the peloton.
Pas jij dan even die van de talloze anderen die hun onvrede op een degelijke manier hebben laten blijken aan?quote:Op maandag 7 september 2009 22:21 schreef kawotski het volgende:
Uit de wikipedia:
[..]
Kan iemand de wiki aanpassen?
- Evans is known for confrontation with media, fans and other cyclists.
Alsof die een Criterium had gewonnen.quote:Op zondag 27 september 2009 17:34 schreef marcodej het volgende:
Hij ging als Paus Johannes Paulus de finish over...
Hij wist niet wat hem overkwam volgens mij.
Mag hoorquote:Op zondag 27 september 2009 17:52 schreef misteriks het volgende:
Lotto![]()
In feite intresseert mij dat geen bal, maar dit nav de overdreven rabo-adolatrie bij nlers
Zo'n kloteseizoen was het zonder de regenboogtrui ook niet hoor.quote:Op zondag 27 september 2009 21:18 schreef Pritt het volgende:
En in 1 klap maakt hij van een klote seizoen een pracht seizoen.
Hij heeft in een relatief zwak deelnemersveld bij de Vuelta zich ook nooit kunnen onderscheiden.quote:Op zondag 27 september 2009 21:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zo'n kloteseizoen was het zonder de regenboogtrui ook niet hoor.
De Tour viel tegen, dat is waar. Maar hij reed een prima Vuelta en ook in koersen als de Dauphine en Coppi & Bartali was ie op dreef.
En Dauphine heeft ie 1 dag laf gekoerst (ventoux) en daardoor meteen verloren. De week die daarop volgde heeft er overigens juist voor gezorgd dat ik hem nu de titel niet misgunquote:Op zondag 27 september 2009 21:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zo'n kloteseizoen was het zonder de regenboogtrui ook niet hoor.
De Tour viel tegen, dat is waar. Maar hij reed een prima Vuelta en ook in koersen als de Dauphine en Coppi & Bartali was ie op dreef.
hij reed op een cruciaal moment lek en verloor een minuut, in de vuelta is dat best veel, en voor evans is zo'n mentale tik best hard.quote:Op zondag 27 september 2009 21:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hij heeft in een relatief zwak deelnemersveld bij de Vuelta zich ook nooit kunnen onderscheiden.
Dat noem ik persoonlijk niet prima.
Evans heeft een behoorlijke staat van dienst in de heuvelklassiekers. Tweede in de Waalse Pijl, meermaals top 10 in Luik-Bastenaken-Luik. Hij had alleen inderdaad het imago van iemand die het niet afmaakt.quote:Op maandag 28 september 2009 09:54 schreef Colplay het volgende:
Ben geen fan van de persoon Evans, maar als wielrenner heb ik geen problemen met hem. Hij moet zijn eigen tactiek kiezen en als hij op zijn manier van koersen denkt te winnen dan moet hij dat vooral doen.
Toch is het wel een verrassende winnaar. Evans rijdt regelmatig mee voorin in klassiekers maar heeft dit soort koersen nooit af weten te maken. Nu is dat eindelijk wel gelukt. Ik denk ook wel op een manier waarop hij dit soort koersen moet winnen. In de luwte meerijden en op het juiste moment een demarage plaatsen. Als tijdrijder kan hij dan natuurlijk wel weg blijven, dat heeft hij wel bewezen.
Voordeel voor Evans was natuurlijk dat de finish niet heuvelop was maar op het vlakke. Hij kon nu wegrijden en gewoon als in een tijdrit voorop blijven. Dat is toch makkelijker dan wanneer de streep op een lastig klimmetje ligt.quote:Op maandag 28 september 2009 10:19 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Evans heeft een behoorlijke staat van dienst in de heuvelklassiekers. Tweede in de Waalse Pijl, meermaals top 10 in Luik-Bastenaken-Luik. Hij had alleen inderdaad het imago van iemand die het niet afmaakt.
Dat is waar. Maar alsnog moet je het verschil maar eens zien te maken. Dat deed Evans met verve.quote:Op maandag 28 september 2009 11:48 schreef Colplay het volgende:
[..]
Voordeel voor Evans was natuurlijk dat de finish niet heuvelop was maar op het vlakke. Hij kon nu wegrijden en gewoon als in een tijdrit voorop blijven. Dat is toch makkelijker dan wanneer de streep op een lastig klimmetje ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |