Behalve toen hij de enige echte prijs uit z'n carrière had kunnen pakken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hmm, toen misschien niet zo op gelet.
Maar dit jaar valt ie zowat iedere koers die ik van hem zie aan.
Onmacht. De batterij was bijna leeg en CSC was in blok heel sterk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Behalve toen hij de enige echte prijs uit z'n carrière had kunnen pakken.
absoluut.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:59 schreef Leatherface het volgende:
Toch wel respect hoor.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tweede keer, gisteren was de eerste.
Ik las in het interview dat hij ging omdat o.a in het begin astana in het begin niet zag rijden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:02 schreef Wombcat het volgende:
Mooi geprobeerd. Beetje kansloze missie (gezien het parkoers), maar de mogelijkheid deed zich voor, dus dan moet je er voor gaan.
Nou, nou, niet overdrijven. Voor smaakmaker moet 'ie toch wat meer doen hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:07 schreef sjimz het volgende:
Ik mag Evans ook niet maar ik vind het wel een smaakmaker tijdens deze Tour.
Tot nu toe bedoel ik ook.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, nou, niet overdrijven. Voor smaakmaker moet 'ie toch wat meer doen hoor.
Nou leuk weer een top 10 plek. Maar een grote ronde gaat hij dus nooit winnen.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als het even meezit, is de top 10 nog haalbaar.
Maar... ook zonder TTT was het podium onbereikbaar geweest. Het wordt ieder jaar een beetje minder, lijkt het wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als het even meezit, is de top 10 nog haalbaar.
Nee Astana rijd weer mee.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:21 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Maar... ook zonder TTT was het podium onbereikbaar geweest. Het wordt ieder jaar een beetje minder, lijkt het wel.
Dat valt nog mee danquote:Op zondag 19 juli 2009 19:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Overigens had hij op z'n twittertje het volgende te melden
Sorry kids. I had my first 'bad day' in 5x #tdf's today. If I looked shocking, it was nothing compared to how I felt...10 minutes ago from TwitterFon
Oftewel hij zat er echt helemaal door heen
quote:CadelOfficialOuch again. I don't know what is the matter with me at this #tdf, obviously I'm not at my usual level. I'm going to a Doc now(
Hij heeft al een jasje uitgedaan zo te zien...quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:50 schreef marcodej het volgende:
"Het door de mand vallende Cadel Evans Topic."
Zonde voor hem. Het is niet zijn Tour...
Die epilepticus die op 3-0 staat t.o.v. Evans als we het over grote ronden hebben?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vrij goed comebackje voor Evans met zowaar de snelste klim van het hele veld.
Het is niet de Tour van Evans, maar hij heeft wel geprobeerd er toch nog wat van te maken, dat kan je niet van alle falende favorieten zeggen. (Oh, oh, oh, over wie zou ik het toch hebben?")
"Proberen er iets van te maken" = niet je helemaal doodrijden voor een ...top 15 plaats in een etappe als je geen klassement te verdedigen hebt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is niet de Tour van Evans, maar hij heeft wel geprobeerd er toch nog wat van te maken, dat kan je niet van alle falende favorieten zeggen. (Oh, oh, oh, over wie zou ik het toch hebben?")
Het is toch een beetje flauw om Leipheimer bij deze discussie te betrekken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |