Behalve toen hij de enige echte prijs uit z'n carrière had kunnen pakken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hmm, toen misschien niet zo op gelet.
Maar dit jaar valt ie zowat iedere koers die ik van hem zie aan.
Onmacht. De batterij was bijna leeg en CSC was in blok heel sterk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Behalve toen hij de enige echte prijs uit z'n carrière had kunnen pakken.
absoluut.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:59 schreef Leatherface het volgende:
Toch wel respect hoor.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tweede keer, gisteren was de eerste.
Ik las in het interview dat hij ging omdat o.a in het begin astana in het begin niet zag rijden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:02 schreef Wombcat het volgende:
Mooi geprobeerd. Beetje kansloze missie (gezien het parkoers), maar de mogelijkheid deed zich voor, dus dan moet je er voor gaan.
Nou, nou, niet overdrijven. Voor smaakmaker moet 'ie toch wat meer doen hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:07 schreef sjimz het volgende:
Ik mag Evans ook niet maar ik vind het wel een smaakmaker tijdens deze Tour.
Tot nu toe bedoel ik ook.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, nou, niet overdrijven. Voor smaakmaker moet 'ie toch wat meer doen hoor.
Nou leuk weer een top 10 plek. Maar een grote ronde gaat hij dus nooit winnen.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als het even meezit, is de top 10 nog haalbaar.
Maar... ook zonder TTT was het podium onbereikbaar geweest. Het wordt ieder jaar een beetje minder, lijkt het wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als het even meezit, is de top 10 nog haalbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |