quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:41 schreef whoops het volgende:
Vandaag hoorde ik aan het eind van een mix het volgende stuk pianospel:
http://www.zshare.net/audio/6119311649ac8598/
Heeft iemand enige idee van wie dit is, en uiteraard welk stuk?
quote:
ik weet helaas niet welke je bedoelt, maar op deze site http://www.nme.com/video/id/JFd0OIlrDDo/search/turn+around staan een aantal nummers die als titel Turn Around hebben. Misschien dat ie daar tussen staat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:06 schreef ranja het volgende:
Op herhaling:
Poosje geleden hoorde ik een cover van het nummer Turnaround, orgineel van Devo maar bekender van Nirvana. De cover leek ook meer op de Nirvana versie, maar nu wel gezongen door een man én vrouw. Wie weet welke band?
Cool broer, bedankt, daar heb ik blijkbaar overheen gelezen... Prixie uiteraard ook bedankt voor het antwoordquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:14 schreef broer het volgende:
Zie de sluitpost van het vorige topic, whoops:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:45 schreef Stinus het volgende:
Laatst hoorde ik een remix van het nummer 'Bittersweet Symphony' van The Verve op Slam FM. Ik bedoel niet de remix van Mark van Dale & Enrico, maar een andere.
Heeft iemand hier misschien een idee welke dat kan zijn? Het is met flinke bass, en niet zo'n 'flow' nummer als die van Mark van Dale![]()
quote:
Ik haal hem nog even naar boven, want ik ben eigenlijk nog steeds op zoek...quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:06 schreef Stinus het volgende:
Bedankt voor je reactie![]()
Maar dit is net iets té druk, ik doel meer op een mix die je vaak hoort in clubs etc.
Iets minder in de Hardstyle richting dus, maar toch bedankt
Mwah, dat is gewoon alles wat op youtube staat. Inclusief alle foute uploads (Bonnie Tylerquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:19 schreef based het volgende:
ik weet helaas niet welke je bedoelt, maar op deze site http://www.nme.com/video/id/JFd0OIlrDDo/search/turn+around staan een aantal nummers die als titel Turn Around hebben. Misschien dat ie daar tussen staat.
Het is een nummer speciaal gemaakt voor optimelquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Volgens Ster.nl is de muziek speciaal gecomponeerd door Rebel Music, weet iemand of het liedje ook een titel heeft?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:19 schreef Stinus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik haal hem nog even naar boven, want ik ben eigenlijk nog steeds op zoek...![]()
yw !quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Cool broer, bedankt, daar heb ik blijkbaar overheen gelezen... Prixie uiteraard ook bedankt voor het antwoord
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zoek een nummer van Green Day.
Een rustig nummer, zeg maar een ballad. Uitgebracht zo rond 96-98 volgens mij.
Kan iemand mij helpen?
Hmm, dat is volgens mij gewoon het nummer van Mark van Dale & Enrico? Het is hem nog niet iig, maar bedankt voor je reactiequote:
Nee, ik bedoel een ander nummer..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat is toch dat nummer van Springsteen?
http://www.imdb.com/title/tt1125849/soundtrackquote:
Dat nummer ken ik welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:45 schreef Stinus het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1125849/soundtrack
Daar moet hij dan tussen staanAnders ga je gewoon het rijtje af?
Het enige nummer in dat lijstje dat me echt bekend voorkwam en jij misschien bedoelt is Guns N' Roses-Sweet Child O' Mine
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef Compass het volgende:
Hoe heten deze 2 songs (er zit een pauze tussen na de 1e van paar seconden!!!)
http://www.box.net/shared/tvcfpp6yic
Schiet me iets te binnen in BGT zat ook een duo die dit nr gebruiktenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:53 schreef Compass het volgende:
Ik zoek ook al hele tijd kan er niet op komen
Ze zingen ook "Dansen... d-d-dansen.. springen...zingen"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:25 schreef deepart het volgende:
Ruud de wild, heeft in de morgen altijd de foute abc. Ik zoek die grappige mix die ze altijd draaien, wat ik er nog van weet is iets van
"Dansen...D-d-dansen...zingen"
Zoiets
Ik zoek dit nummer ook, kan iemand ons verder helpenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:19 schreef PieterBas het volgende:
Vraag sinds vanmorgen af.. welke nummer er wordt gebruikt in de aankondiging van Tiesto's Club Life op 538 (van deze week/ vanavond)
Het komt me zo bekend voor.. Iemand een idee?
originele sample komt van de soundtrack van Catch me if you can.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:16 schreef FlexelF het volgende:
Ben op zoek naar het originele deuntje uit hetvolgende youtube filmpje
Even doorklikken naar 40 seconden.
Het lijkt op een soort sprookjesachtige film theme maar aan de andere kant kan het ook een klassiek stuk zijn.. Iemand tips?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:17 schreef Cudles het volgende:
Zo'n heel bekend disco-achtig jaren 80 nummer. Aan het begin van het liedje gaat het van "hmmmmhmmm(weet ikveel wat ie zegt) ...dancing on a saturday night". En dan een groepje vrouwen zeggen de hele tijd zoiets als "Roound the hoo" in het refrein. Iemand een idee?
Daar kwam ik ook op uit met zoeken, maar dat is em niet.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:57 schreef nerok het volgende:
Goedenavond!
Ben op zoek naar een nummer uit het programme Lauren verslaat op veronica.
Dit is de link, staat helaas niet op youtube: http://www.veronicatv.nl/(...)3/media=80026/page=1
Het filmpje begint met een reclame, het nummer begint zelf al rond de 11 á 12e minuut,
maar vanaf 14.45 tot 15.40 hoor je het nummer pas goed. Vooral vanaf 15.16 is het nummer goed herkenbaar.
Hoop dat iemand het nummer kent het de titel/artiest weet!
Groeten
Deze misschien?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:17 schreef Cudles het volgende:
Zo'n heel bekend disco-achtig jaren 80 nummer. Aan het begin van het liedje gaat het van "hmmmmhmmm(weet ikveel wat ie zegt) ...dancing on a saturday night". En dan een groepje vrouwen zeggen de hele tijd zoiets als "Roound the hoo" in het refrein. Iemand een idee?
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben op zoek naar een nr, maar ik kan me er echt best weinig van herinneren,.
In de videoclip, die met name een beetje grijzig is [maar toch in kleur] is zo'n groep jongens die andere mensen allemaal overlast bezorgd. Bijvoorbeeld door ze te slaan of te overvallen. Volgens mij speelt een gedeelte zich ook in/bij de metro(?) af.
En op het einde word er geloof ik iets in de fik gestoken, maar dat weet ik niet zeker meer,.
Als iemand hier wat mee kan dan ben ik diegene heel dankbaar,.
Deze, hoewel die wel zwartwit is?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben op zoek naar een nr, maar ik kan me er echt best weinig van herinneren,.
In de videoclip, die met name een beetje grijzig is [maar toch in kleur] is zo'n groep jongens die andere mensen allemaal overlast bezorgd. Bijvoorbeeld door ze te slaan of te overvallen. Volgens mij speelt een gedeelte zich ook in/bij de metro(?) af.
En op het einde word er geloof ik iets in de fik gestoken, maar dat weet ik niet zeker meer,.
Als iemand hier wat mee kan dan ben ik diegene heel dankbaar,.
Ik kan alleen de eerste 3 nummers plaatsen, twee hiervan zijn van Gustavo Santaolalla (onder andere bekend van de soundtracks van Motorcycle Diaries, Babel, 21 Grams, Amores Perros en een deel van Brokeback Mountain).quote:
@ Karrel; nee, dat is m niet.quote:
Weet je nog welk soort muziek? Of weet je nog tekst?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
@ Karrel; nee, dat is m niet.
Deze is het ook niet.
Het was echt een groep jongens van meer dan twee.
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
@ Karrel; nee, dat is m niet.
Deze is het ook niet.
Het was echt een groep jongens van meer dan twee.
quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Thank the lord.
Ik heb hier echt eeuwen naar gezocht,.
Dankje!
Op de radio draaien ze doorgaans een zogeheten Radio Edit, dit omdat andere versies te lang zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:28 schreef gangsterreus het volgende:
Ben in de vorige topic goed geholpen, zocht het nummer beatbox van moquai. maarrrr...
nu had ik het nummer gedownload, maar deze klonk toch nog een stuk anders dan de versie die ze bij slamfm draaien...![]()
de slamfm versie is korter dan de meeste remixen (het is dus niet de inpetto, patrick la funk of de michael poon remix) op youtube en wat mij vooral opvalt is dat bij die versie de 'spanning' door vrijwel het hele nummer heen blijft
alvast bedankt voor iedereen die meehelpt..
ik kende het nummer van forza 2, maar kon hem op youtube niet vinden onder de afspeellijst forza 2 tracksquote:Goedenavond!
Ben op zoek naar een nummer uit het programme Lauren verslaat op veronica.
Dit is de link, staat helaas niet op youtube: http://www.veronicatv.nl/(...)3/media=80026/page=1
Het nummer begint al rond de 11 á 12e minuut,
maar vanaf 14.45 tot 15.40 hoor je het nummer pas goed. Vooral vanaf 15.16 is het nummer goed herkenbaar.
Hoop dat iemand het nummer kent het de titel/artiest weet!
Groeten
Het is geen officieel gereleasde Radio Edit, maar waarschijnlijk zelf in elkaar geknutseld door SlamFM oid.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
ik kende het nummer van forza 2, maar kon hem op youtube niet vinden onder de afspeellijst forza 2 tracks
toen maar shazam geprobeerd met een stukje waarin lauren vrij weinig zei en toen kwam ik op:
@ bullet-tooth
ja zoiets dacht ik al, de inpetto komt aardig in de richting maar die word op sommige stukken slap... maar ik kan nergens precies die ene radio edit vinden![]()
Dat vraag ik mij zelf ook nog steeds af...quote:Op maandag 15 juni 2009 09:51 schreef Houzer het volgende:
Hoe heet de trance plaat in de reclame op het moment voor Tiesto's clublife op 538?
Geen linkje?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij zelf ook nog steeds af...
Heb de hele soundtrack even binnengeslurpt gekocht maar ik hoor hem er niet tussen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:32 schreef based het volgende:
[..]
originele sample komt van de soundtrack van Catch me if you can.
weet even niet precies welk nummer
Nee helaas, komt af en toe op 538 voorbij tijdens de commercials..quote:
Geen idee, maar de tekst is wel toepasselijk!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef Sandersson het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet op de achtergrond van de reclame van Erectiestoornis.
Gaat ongeveer; (enige wat verstaanbaar is) I've been waiting for ..
etc
BEDANKT!
Klinkt als Jimi Hendrix.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:40 schreef EDMAN- het volgende:
Ok, komt ie:
ik lag laatst na het uitgaan tv te kijken, VH1 classic. Er kwam een clip en dat nummer moet ik hebben!
Ben zelf niet van de rock, en al helemaal niet van vroeger, ik heb ook niks anders aan informatie dan hieronder staat:
Man alleen met een gitaar, bekende naam (geen led zeppelin in ieder geval, en ja ik weet dat dat een band is). Ik heb het nr. ook express niet opgeslagen in mijn telefoon ofzo, omdat ik de artiest wel kende. Maar was het uiteraard na het slapen vergeten.
vage clip, zwart om hem heen en hijzelf wordt beschenen met een vaag licht. (nee dit kwam niet door de alcohol.)
je hoort niks anders dan hem en z'n gitaar (90% zeker van)
De kenners zullen wel meldden dat ik me moest schamen dat ik het niet kende, volgens mij is het een klassieker, het kloonk in ieder geval geweldig.
jaren 60 / 70 denk ik
PLEASE en alvast bedankt
Officiële remixes zijn;quote:Op maandag 15 juni 2009 18:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is geen officieel gereleasde Radio Edit, maar waarschijnlijk zelf in elkaar geknutseld door SlamFM oid.
Paul Kalkbrenner - sky & sandquote:Op maandag 15 juni 2009 23:41 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ok, deze is makkelijk.
Ik zoek een redelijk nieuwe hit en in de clip zie je een, ik meen, kale gast met een baardje. Zijn leven wordt gevolgd. Hij gaat uit en is volgens mij ook DJ. Je ziet de mensen om hem heen, de vrouw met wie hij zoent, etc. Het nummer (soort heel vage trance, weet geen goed genre te noemen) wordt gekenmerkt door een relaxte voortdurende beat die lijkt op die van Marco V - Simulated, maar dan wat rustiger. Verder wordt er ook nog een beetje in gezongen.
Iemand?
Schatjes, anyonequote:Op maandag 15 juni 2009 22:22 schreef jortkeldert het volgende:
Weet iemand het nummer in onderstaand filmpje. Kwam er thuis achter dat dit toch wel een cool nummer is
http://jurleipeshit.hyves(...)eo/605749083/0/rPXx/
Lees de OP eens, verdomme..!quote:
Damn wat ben ik dom vandaagquote:Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
Tja, blanke man met accoustische gitaar, die had je nogal veel in de jaren 60 / 70quote:Op maandag 15 juni 2009 22:40 schreef EDMAN- het volgende:
Ok, komt ie:
ik lag laatst na het uitgaan tv te kijken, VH1 classic. Er kwam een clip en dat nummer moet ik hebben!
Ben zelf niet van de rock, en al helemaal niet van vroeger, ik heb ook niks anders aan informatie dan hieronder staat:
Man alleen met een gitaar, bekende naam (geen led zeppelin in ieder geval, en ja ik weet dat dat een band is). Ik heb het nr. ook express niet opgeslagen in mijn telefoon ofzo, omdat ik de artiest wel kende. Maar was het uiteraard na het slapen vergeten.
vage clip, zwart om hem heen en hijzelf wordt beschenen met een vaag licht. (nee dit kwam niet door de alcohol.)
je hoort niks anders dan hem en z'n gitaar (90% zeker van)
De kenners zullen wel meldden dat ik me moest schamen dat ik het niet kende, volgens mij is het een klassieker, het kloonk in ieder geval geweldig.
jaren 60 / 70 denk ik
PLEASE en alvast bedankt
edit:
Hij was blank, en volgens mij was het geen electrische gitaar
Jaaaaa het was dus old man en niet young man, Danku zeer, goed nummertje.quote:
Maar het was wel Neil Young, en die was toen nog redelijk jongquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Jaaaaa het was dus old man en niet young man, Danku zeer, goed nummertje.
Foreigner - waiting for a girl like you?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef Sandersson het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet op de achtergrond van de reclame van Erectiestoornis.
Gaat ongeveer; (enige wat verstaanbaar is) I've been waiting for ..
etc
BEDANKT!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik weer,
-edit- even in de war namelijk, maar:
Bij 2:54.
Dat franse.
Had die andere idd gevonden,quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:38 schreef Sqoudson het volgende:
Hey allemaal,
Ik zoek een vervolgnummer eigenlijk, op het welbekende liedje 'riverside'
Hij werd pas gedraaid op slam fm, maar ben de naam van de artiest vergeten,
Iemand die toevallig de naam / producer weet?
deze?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:14 schreef LBJ23 het volgende:
Geachte mensen,
ik zoek een soort van reggaeton-nummer, volgens mij is het een behoorlijke classic in die scene.
Een gedeelte van het refrein gaat iig zo:
Chica (oh oh oh) Bonita (oh oh oh)
Please help:D
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:51 schreef Areteq het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik de videoclip vorige week op TMF zag.
In de clip volg je een behoorlijk lelijke astronaut die op een kale planeet rondloopt en daar allerlei zaken tegenkomt. De camera zoomt in op die zaken en vervormt en verdraait ze en maakt er weer andere vormen van waarna je weer bij de astronaut terugkomt. Erg psychedelisch allemaal. Zo volg je de astronaut op zijn reis.
Het is elektronische muziek.
Nou ik hoop dat iemand het bekend voor komt!
Dit is hij niet, het is een andere remix?quote:
Ja, dat weten we nu welquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Dit is hij niet, het is een andere remix?
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef donroyco het volgende:
Kun je het niet gewoon spelen en opnemen?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:27 schreef Badabingea het volgende:
Ik zoek het hele nummer van " all i wanna do is , bambambam " met die geweerschoten zegmaar
Alvast bedankt!
Geen dankquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef Frosting het volgende:
Hoi,
Ik zoek het nummer van de nieuwe Renault reclame.. Het gaat zo iets van I said yeah...
Groetjes,
Tamara
Toots & The Maytals - 54-46 Was My Numberquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef Frosting het volgende:
Hoi,
Ik zoek het nummer van de nieuwe Renault reclame.. Het gaat zo iets van I said yeah...
Groetjes,
Tamara
donroyco, dat heb je maar weer eens even knap gedaan. Dat je het allemaal weet,quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:52 schreef LBJ23 het volgende:
[..]
Nee man dat is hem niet, het is echt meer reggaeton-achtig (dit is meer hmmm.. jah wat is t eigenlijk:P), het zal wel een nummer van Wisin y Yandel of Luny Tunes zijn ofzo, iets in die richting.
thx voor de moeite iig;)
Sidney Samson.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:38 schreef Sqoudson het volgende:
Hey allemaal,
Ik zoek een vervolgnummer eigenlijk, op het welbekende liedje 'riverside'
Hij werd pas gedraaid op slam fm, maar ben de naam van de artiest vergeten,
Iemand die toevallig de naam / producer weet?
Het is niet die van Sidney samson, het is een remake, met een iets ander deuntje als de originele, gemaakt door een nieuwkomer in de house-industrie, en het is een jonge nederlandse gast!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:18 schreef Houzer het volgende:
[..]
Sidney Samson.
Iemand al erachter hoe die plaat heet in de reclame van Tiesto's clublife op 538?
Ik zou hier tussen zoeken als ik jou was.,quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:36 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Het is niet die van Sidney samson, het is een remake, met een iets ander deuntje als de originele, gemaakt door een nieuwkomer in de house-industrie, en het is een jonge nederlandse gast!
Ben alleen zijn naam dus kwijt :x
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:44 schreef Areteq het volgende:
[..]
donroyco, dat heb je maar weer eens even knap gedaan. Dat je het allemaal weet,. Thnx dude, het is echt een hele vette video.
Het komt wel meer in de richting van reggaeton jah, vind het wel een goed nummer maar het is hem nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:05 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de reggaeton heb er niet veel sjoege van![]()
Maar is het deze misschien of is dit ook geen reggaeton ?
Het orgineel is MIA - Paper Planes, niet die swagga :pquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:37 schreef Badabingea het volgende:
Origineel?
Heb 't hele filmpje moeten uploaden, dus please.. weet iemand het?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:09 schreef Stinus het volgende:
[..]
Het orgineel is MIA - Paper Planes, niet die swagga :p
Nee..quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:23 schreef Badabingea het volgende:
Is het serieus hetzelfde nummer? Whahahaaaahaaa fail.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:25 schreef Mertofzo het volgende:
Ik ben opzoek naar de titel en artiest van een enorm catchy dance track. Er zit een vocorder/robot stem in die in het Russich/Pools/Duits/dunno zingt en er worden meerdere malen ros ros ros ros oid herhaalt. Het zou vrij recent moeten zijn.
Hopelijk niet geheel kansloos gepost
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:10 schreef -Peach het volgende:
Hoe heet dat nr achter de Beverly Hills 90210/Gossip Girl reclame op net5?
Best bekend een tijdje terug....
Gaat zoiets van: It's the bombombadondiekiedengkedeng ofzoiets
iemand een idee van wie dit nummer is ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:47 schreef ondersoeker het volgende:
Hoi, Ik zoek een liedje met een rustig refrein en daaromheen wat drukker couplet.
een beetje Furtado-achtig maar volgens mij is zij het niet.
een stukje van het refrein gaat zo:
dis, D # (kort)
dis, D # (kort)
bes A # (middellang)
D (Lang)
A#
A#
G#
G
F
G#
G
F
D#
http://www.spelletjes.net/1434.html
Tis een gok hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef ondersoeker het volgende:
[..]
iemand een idee van wie dit nummer is ?
De clip ken ik niet, maar zou het W.E.E.K.E.N.D. van Arling & Cameron kunnen zijn?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:23 schreef robbolo het volgende:
Hey mensen!
Ik ben op zoek naar t nummer W.E.E.K.E.N.D. Ik weet niet meer van welke groep het was ( Ik dacht een Nederlands) en in de clip gingen ze tenissen bij een tankstation. Als iemand het kent, moet dit genoeg informatie zijn
En nee, het is niet dat nummer van
Alvast bedankt in ieder geval!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Een clip met een neger op TMF gezien, hij rijdt dan bovenop een auto/bus en je hebt een vaag camerabeeld met een soort van fisheye lens ofzo.
[ afbeelding ]
Beetje dat idee dus, alleen dat dan rechts en links je de lucht ziet overlopen helemaal blauw dus
Lekker vage uitleg maar iemand weet vast wel wat ik bedoel
Niemand die t weet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:50 schreef Flaccid het volgende:
http://www.speedyshare.com/831128985.html
Dank
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:00 schreef Houzer het volgende:
Bij iemand al bekend van wie die tranceplaat is die je hoort op radio538 in de reclame van Tiesto's Clublife?
Doet me denken aan:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:48 schreef gravis01 het volgende:
orgineel bericht:
goeienavond!
zit al een tijdje met een nummer in mijn hoofd dat ik spijtig genoeg nergens kan vinden...
het is een remix van modjo - lady (hear me tonight). de stem van de zanger is anders, maar mooier dan het origineel. Het is een beetje rnb-achtig.. de stem galmt precies wat.
Het nummer is nog vrij recent. Wel al enkele keren gehoord op radio 't stad (antwerpse radio zonder playlist) en MNM (belgische radio)
hopelijks kunnen jullie me helpen?
UPDATE: link van origineel nummer:
nee dit is het niet. toch bedankt. voor alle duidelijkheid. Het is een andere zanger die dezelfde tekst zingt als modjo - lady. Ik vrees er een beetje voor dat dit van een kleine band komt...quote:
Hmm.. ik ken 'm zo nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:55 schreef gravis01 het volgende:
[..]
nee dit is het niet. toch bedankt. voor alle duidelijkheid. Het is een andere zanger die dezelfde tekst zingt als modjo - lady. Ik vrees er een beetje voor dat dit van een kleine band komt...
Hier kun je fragmenten van de soundtrack beluisteren, wellicht staat 'ie er tussen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:49 schreef nijnja het volgende:
Help, ik zoek ...
... het nummer dat in saw 4 / IV in het menu gedraaid wordt (op de DVD). Volgens mij komt dit nummer ook langs helemaal aa nhet eind, bij de credits of hoe je dat noemt.
Het zal wel niet, maar ik post hem toch voor de zekerheid:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:48 schreef gravis01 het volgende:
orgineel bericht:
goeienavond!
zit al een tijdje met een nummer in mijn hoofd dat ik spijtig genoeg nergens kan vinden...
het is een remix van modjo - lady (hear me tonight). de stem van de zanger is anders, maar mooier dan het origineel. Het is een beetje rnb-achtig.. de stem galmt precies wat.
Het nummer is nog vrij recent. Wel al enkele keren gehoord op radio 't stad (antwerpse radio zonder playlist) en MNM (belgische radio)
Jaaaaa! Dat is m, dankjewelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
De clip ken ik niet, maar zou het W.E.E.K.E.N.D. van Arling & Cameron kunnen zijn?
Geweldig, super bedankt!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hier kun je fragmenten van de soundtrack beluisteren, wellicht staat 'ie er tussen?
Nee, helaas, maar de opbouw van het nummer is soortgelijk.quote:
Die is wel eerder gebruiktquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het zal wel niet, maar ik post hem toch voor de zekerheid:
Heb je geen stukje?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die is wel eerder gebruikt, maar is niet diegene die wij bedoelen
Heeft het een rustig refrein, met daaromheen wat meer hip/hop R en b achtigs ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:33 schreef Electric_Wizard het volgende:
Vandaag hoorde ik een nummer dat me nu al irriteerd omdat ik de naam en artiest niet kan achterhalen. Het is een nummer gezongen door een vrouw en telkens aan het einde van het refrein klinkt het 'I'm not alone, o wohoo hoo...I'm not alone'
Ik dacht zelf eerst dat het Avril Lavigne was, maar die is het niet. Maar kwa stem komen ze aardig overheen. Iemand een idee?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:33 schreef Electric_Wizard het volgende:
Vandaag hoorde ik een nummer dat me nu al irriteerd omdat ik de naam en artiest niet kan achterhalen. Het is een nummer gezongen door een vrouw en telkens aan het einde van het refrein klinkt het 'I'm not alone, o wohoo hoo...I'm not alone'
Ik dacht zelf eerst dat het Avril Lavigne was, maar die is het niet. Maar kwa stem komen ze aardig overheen. Iemand een idee?
Niemand enig idee?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:16 schreef FlexelF het volgende:
Ben op zoek naar het originele deuntje uit hetvolgende youtube filmpje
Even doorklikken naar 40 seconden.
Het lijkt op een soort sprookjesachtige film theme maar aan de andere kant kan het ook een klassiek stuk zijn.. Iemand tips?
Jessy James - Lady (Hear Me Tonight)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:48 schreef gravis01 het volgende:
orgineel bericht:
goeienavond!
dit is hem niet:) maar anders ook wel een goeie remix..quote:Op zondag 21 juni 2009 01:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Jessy James - Lady (Hear Me Tonight)
Met galm.
Geen Youtube link, wel hier te beluisteren: http://www.audiojelly.com/?a=singles/225211
Even bij Radio Edit op PLAY drukken.
Deze?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:34 schreef ejvdb het volgende:
Nu ben ik totaal geen voetbalfan, maar weet iemand of er van wat je hier hoort een orgineel nummer is?
Volgens mij is de reclame van Ringtoneking...hoop dat iemand eens een keer ziet ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik heb ook eens een vraag. Tegenwoordig zie je een reclame voor een sms-service van babynamen (geen idee hoe het bedrijf heet wat hierachter zit). Daaronder zit een heel bekend deuntje (bijna klassiek). Wat is dit?
All american rejects - gives u hell?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:08 schreef Rana het volgende:
Ik zoek een nummer bij een clip, de clip weet ik niet precies hoe die gaat, zag hem zo een week of 3 geleden op tmf. Het gaat over 2 gezinnen die ruzie met elkaar krijgen, de clip is in kleur, volgens mij draagt 1 zo`n man een geel pak, en de kleding van de mensen is ouderswets maar wel in een nieuw jasje zegmaar. Wie of wie weet van wie deze clip is.
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:29 schreef Th0maszz het volgende:
Ik zoek dit nummer al erg lang:
Het is een House/dance nummer
Hier is het filmpje met het nummer:
ALVAST BEDANKT !!!
Het origineel is van Queen, ik denk dat iemand een remix heeft gemaakt van Dave Darell's plaat.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:33 schreef Th0maszz het volgende:
Ja dankjewel!Dat ene stukje tekst is wel van dat nummer! Maar dat house stukje niet, weet iemand hoe dat house stukje heet?
Alvast bedanlt![]()
Jeejquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:47 schreef ejvdb het volgende:
Tevens ben ik ook zoek naar een redelijk nieuw dance nummer van een redelijk onbekende dj/artiest..
In de clip is ongeveer 10 jarig meisje te zien die op een klokkenspel speelt, het meisje heeft 2 vlechten en zwart haar.. iemand een idee? Beetje dance achtig
Geen probleemquote:Op maandag 22 juni 2009 22:51 schreef ejvdb het volgende:
Dankje!!
www.zippyshare.comquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:58 schreef Sunwheel het volgende:
Heeft iemand een site waar ik een losse MP3 kan uploaden?![]()
Heb een nummer waarvan ik al tijden op zoek ben naar de artiest.
Hans Zimmer is een bekende soundtrack componist.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:23 schreef jay89 het volgende:
Ik zoek het muziek dat in deze video voorkomt:
Aan de reacties te zien is het van Hans Zimmer(??).
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:14 schreef lokkie het volgende:
Hey,
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik laatst op TMF/MTV voorbij zag komen. Ik hoorde hem op de fiets in de sportschool en had me het snot voor de ogen gesport dus echt goed zag ik het niet. Ik geloof dat de clip in het zwart/wit was en het wordt gezongen door een donkere vrouw, beetje Beyonce-achtig. Ik dacht dat het nummer "Composure" heette, maar ik kan hem echt nergens vinden.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:01 schreef onlogisch het volgende:
Iemand enig idee hoe dat nummer heet van de grolsch reclame? Van de cool can omruil actie? Reclame was zojuist op RTL 5.
Ha, omschrijving klopte nog aardig. Bedankt!quote:
Ik denk dat je het befaamde ''hoi hoi muziekje'' van Gerard Ekdom (DJ bij 3fm) bedoelt..quote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik ooit gehoord heb tijdens een popquiz in de kroeg. Het nummer valt ook te omschrijven als ideaal nummer te draaien tijdens de bedenk tijd. De tekst is niets minder dan "hé hé" gevolgd door een kort trompetter geluid dat ook telkens terug komt na die "hé hé"
Iemand enig idee wat ik bedoel?
Ja, open zelf een topic..quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:22 schreef Latino67 het volgende:
Hee, ik zoek dance/trance/house-etc. nummers waarin een vette gitaar of electrische gitaar in voorkomtZelf kon ik hier weinig van vinden
Heeft iemand tips voor me?
Dat is hem! enorm bedankt!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:52 schreef matthijsch het volgende:
[..]
Ik denk dat je het befaamde ''hoi hoi muziekje'' van Gerard Ekdom (DJ bij 3fm) bedoelt..
Ik kon 'm zo gauw even niet op youtube vinden,
maar op de site van arbeidsvitaminen (het radioprogramma) is ie wel te vinden:
http://www.avro.nl/radio/(...)dia/ringtones/4.aspx
Orjan Nilsen - La guitarra?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:22 schreef Latino67 het volgende:
Hee, ik zoek dance/trance/house-etc. nummers waarin een vette gitaar of electrische gitaar in voorkomtZelf kon ik hier weinig van vinden
Niet hierquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:34 schreef Houzer het volgende:
Hoi ik zoek een instrumentale versie van hup holand hup (voor een feest).
Iemand een idee waar ik deze kan downloaden?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:00 schreef Wezzel het volgende:
Ey.
Zoek een nummer wat ik een weekje of 2/3 geleden langs zag komen op de tv. Nummer van volgens mij 2 DJ's. Rustig, louge en er wordt in gezongen. In de clip zie je een live optreden (Berlijn?) en na verloop gaat een van de DJ's (gemillimeterd haar) met de tekst meezingen.
Vaag. Maar hopelijk genoeg! Thx.
Toca's Miraclequote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:40 schreef Exterminator het volgende:
Ik hoorde zojuist op 3FM een liedje met alleen maar piano erin.
Het kan best zijn dat het een outro van een liedje was maar dat lijkt me eigenlijk sterk aangezien het vrij lang duurde. Ik heb er niets van zang ofzo in gehoord. Weet iemand toevallig welk nr ik bedoel?
Laat hem daarvoor maar een eigen topic openen, zoals in de openingspost staatquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Toca's Miracle
Verder staan op t album Booming back at you van Junkie XL ook aardig wat gitaar-sample nummers..
Je hebt gelijk, ik keek er overheenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:50 schreef Prixie het volgende:
[..]
Deze was al gevonden toch ?
Vorige blz -Peach
Deze misschien?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:40 schreef Exterminator het volgende:
Ik hoorde zojuist op 3FM een liedje met alleen maar piano erin.
Het kan best zijn dat het een outro van een liedje was maar dat lijkt me eigenlijk sterk aangezien het vrij lang duurde. Ik heb er niets van zang ofzo in gehoord. Weet iemand toevallig welk nr ik bedoel?
Dat is 'm inderdaad!quote:
Nou dat komt als volgt, Michiel Veenstra doet altijd de dag top 5 oftuwel de meest gedownloade single's van dat moment. En 1 dag geleden stond op de dumpert (van geenstijl) een filmpje met als ik mij niet vergis dit nummer, en dat beviel mensen nogal goed en dus gaat er veel dat downloaden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Dat is 'm inderdaad!
Beetje vreemd dat zoiets op 3FM voorbij komt?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:30 schreef Susteren het volgende:
welk liedje hoor lje op 0:50 in dit filmpje? Niet can't stop, maar dat andere???
quote:
quote:Music:
"Lets Start a Riot" by Three Days Grace
"Can't Stop" by Red Hot Chilli Peppers
"Sandstorm" by Darude
Waar heb je dat vandaan? Jammer dat het maar zo'n kort stukje is, net als er zang begint stopt het, niet handig voor de herkenbaarheid.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:38 schreef muziekzoeker het volgende:
Had op de verkeerde plek al een verzoekje geplaatst maar nu even op de goede plek.
Wie weet welk nummertje dit is. En ja ik weet dat het baggermuziek is.
numero
clip met evolutie, dan denk ik eerst aan Peter Gabriel - Steamquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:59 schreef BaggerUser het volgende:
er is nu op tmf een mtv documantaire over Michael Jackson daarin komt af en toe een stukje muziek (niet van MJ) in voor (met nieuwskoppen in beeld) wil graag weten welk nr dat is...
kn me vaag herinneren dat er bij dat nr een clip hoort waarin je evolutie van de mens ziet.. maar weet het niet zeker
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:59 schreef BaggerUser het volgende:
er is nu op tmf een mtv documantaire over Michael Jackson daarin komt af en toe een stukje muziek (niet van MJ) in voor (met nieuwskoppen in beeld) wil graag weten welk nr dat is...
kn me vaag herinneren dat er bij dat nr een clip hoort waarin je evolutie van de mens ziet.. maar weet het niet zeker
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zoek een dance nummer van al gauw 5 jaar oud.
Het heeft zo'n exotisch geluidje wat je ook bij 'Pretty Green Eyes' hoort van Ultrabeat (in het begin van het nummer)
Het nummer dat ik zoek heeft dit panfluitgeluidje gedurende het hele nummer.
Erg lekker nummer
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:22 schreef Latino67 het volgende:
Chill nummer, maar dat is niet diegene die ik zoek.quote:
Nooo, so closequote:Op zondag 28 juni 2009 00:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik weet welk nummer je bedoelt, maar kan niet op de naam komen.
Heldquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:56 schreef BluesRebel het volgende:
Ik zoek ook een liedje van Michael Jackson. De videoclip speelt zich af ergens in het zuiden van de VS en er loopt een kerel met een cowboyhoed naast hem. Ergens in de afgelopen 2 jaar is daar een dance-remix van gekomen en vaak op de radiozenders geweest.
Hij's fijnquote:Op zondag 28 juni 2009 00:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Held
Thanks!
"Der Clubhit mit der Panflöte"
Ik heb geen idee. En na die vele aanvragen ben ik ook wel benieuwd hoe het nummer gaat :pquote:Op zondag 28 juni 2009 10:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij's fijn![]()
Graag gedaan, was trouwens ook het eerst nummer wat bij mij op kwam.. iets met een panfluit
Gisteren trouwens tijdens Dance Department (in de set van Sander van Doorn) het nummer wat ook bij de aankondiging van Tiesto Club life.. alleen daar is juist nou geen tracklist van gemaakt![]()
Het nummer werd rond 11.55 - 12.00 gedraaid
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:23 schreef jay89 het volgende:
Ik zoek het muziek dat in deze video voorkomt:
Aan de reacties te zien is het van Hans Zimmer(??).
Ik hoorde hem ook laatst in een reclame van Herman den Blijker volgens mij Herrie in de keuken?
Zelfs Tunatic kon em niet vinden! Dus ik dacht misschien weten jullie er raad mee:)
Alvast bedankt
Haha dat kloptquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Hans Zimmer is een bekende soundtrack componist.
quote:Op zondag 28 juni 2009 02:28 schreef Anjoeta het volgende:
Ik zoek een redelijk oud (jaren 80/90) nummer waarin vaker door meerdere mensen iets dat als "why-y-y-y" wordt gezongen. Herkenbaar is het "y-y-y-y"-deel. Het is een redelijk bekend nummer, en een rustig nummer.
Kan iemand uit deze zeer vage beschrijving opmaken welk nummer ik bedoel?
Het nummer heet "la la song'. Weet alleen de artiest niet en kan hem zo snel niet vinden op youtube.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:07 schreef borisz het volgende:
Ja hoi.
Ik zoek een oud liedje met eigenlijk alleen maar lalalalalalala lalalalalalala lala lalalala. Af en toe komt er een soort van bel voorbij. Vaak tussen het gelalala in. Ik denk dat het uit de jaren 90 komt. Bij Telstar was het vroeger een goaltune.
Als je het hoort weet ik het direct.
Nope geen Bob Sinclar.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:32 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Het nummer heet "la la song'. Weet alleen de artiest niet en kan hem zo snel niet vinden op youtube.
Weet ik. Hij is ook niet van Bob Sinclair. In de clip gaan ze met zijn 20en een klein autootje in.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Nope geen Bob Sinclar.
Het is echt uit de jaren 90 of nog ouder. Het is ook wel een redelijke apres ski plaat.
Jup, dat is m. Kan ik nu weer wegdromen op wat voor geweldig duet je hier op kan dansen.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:30 schreef broer het volgende:
[..]
(Op de tekst klikken - 'insluiten' is uitgeschakeld.)
quote:
deze ?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:07 schreef borisz het volgende:
Ja hoi.
Ik zoek een oud liedje met eigenlijk alleen maar lalalalalalala lalalalalalala lala lalalala. Af en toe komt er een soort van bel voorbij. Vaak tussen het gelalala in. Ik denk dat het uit de jaren 90 komt. Bij Telstar was het vroeger een goaltune.
Paul Anka toch ?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:21 schreef Cmonv het volgende:
Hoe heette die ene Jazz zanger/composer die een cd had met metallica covers e.d. en ook een kerst cd? Kan niet op de naam komen..
Thx alvast! Moet niet moeilijk zijn
dan denk ik Michael Bublee ?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:25 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Nee, meer van deze tijd.
Volgens mij zat er een dubbel E in
AH!! Michael Bublee was inderdaad van die kerst cd. THX!!!quote:
bedankt. ik heb gezocht op single ladies whistle en flute en fluiten enzo, dat werkte niet. net even de juiste formulering gemist. thx iigquote:Op zondag 28 juni 2009 17:25 schreef BettyWeter het volgende:
Party Ben - Single Ladies (In Mayberry) (Beyoncé vs. "The Andy Griffith Show" Theme)
http://odeo.com/episodes/(...)-Griffith-Show-Theme
p.s. eerste hit op Google "all the single ladies whistling"
is dat niet de tune van 'uhhh, vergeet je tandenborstel niet?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:07 schreef borisz het volgende:
Ja hoi.
Deze?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:29 schreef Jaytonism het volgende:
Hey,
Ik zoek een nieuwe frisse plaat die steeds meer op de radio word gedraaid. Het is een nummer met Nederlandse rap en een volgens mij Vlaamse/Belgische dame die het refrein zingt.
Ik heb haar niet zo goed verstaan, maar volgens mij ging het over "slapen" en "fantastisch"? Iets in die trant in ieder geval.
Die ja alleen dan met Diggy Dexx,,quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:05 schreef plopman het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer dat ik gisteravond gehoord heb.
Het is zo dat tussen de wat heftigere stukjes dnb heen een pauze is met hoge tonen erg melodieus. Waarin het een groep vrouwen/ kinderen iets zingt van the way we are groving / dreaming. Ik ben al anderhalf uur aan het googlen maar ik kan er maar niet vinden waarschijnlijk heb ik het dus niet helemaal goed verstaan.
Heeft iemand enig idee welk nummer ik bedoel?
deze is ook tof maar deze bedoelde ik niet . Het is wel de zelfde soort opbouw alleen zijn die "tussenstukjes een veel vloeiender geheel en het is meer dan 1 persoon die het zingt.quote:
Niemand??? Heb em gehoord in pacha en moet em echt hebben. Alvast bedanktquote:Op zondag 28 juni 2009 13:53 schreef Wousie90 het volgende:
Hee ik zoek de titel van het nummer in het volgende filmpje
Ik kan iets verstaan van "try to be yourself again" en "every man, every woman". Heb al gegoogled maar kan niets vinden. Weet iemand hoe ie heet?
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef Rutje91 het volgende:
Zaterdagavond in een feesttent een nummer gehoord maar geen idee hoe die heet heet![]()
Het is een nederlandstalig feestnummer en het refrein is whoo oh oh ooohh het gaat volgens mij over een meisje maar dat weet ik niet zeker.
Dit is geen grap, ik meen het echt!
Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |