quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:41 schreef whoops het volgende:
Vandaag hoorde ik aan het eind van een mix het volgende stuk pianospel:
http://www.zshare.net/audio/6119311649ac8598/
Heeft iemand enige idee van wie dit is, en uiteraard welk stuk?
quote:
ik weet helaas niet welke je bedoelt, maar op deze site http://www.nme.com/video/id/JFd0OIlrDDo/search/turn+around staan een aantal nummers die als titel Turn Around hebben. Misschien dat ie daar tussen staat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:06 schreef ranja het volgende:
Op herhaling:
Poosje geleden hoorde ik een cover van het nummer Turnaround, orgineel van Devo maar bekender van Nirvana. De cover leek ook meer op de Nirvana versie, maar nu wel gezongen door een man én vrouw. Wie weet welke band?
Cool broer, bedankt, daar heb ik blijkbaar overheen gelezen... Prixie uiteraard ook bedankt voor het antwoordquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:14 schreef broer het volgende:
Zie de sluitpost van het vorige topic, whoops:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:45 schreef Stinus het volgende:
Laatst hoorde ik een remix van het nummer 'Bittersweet Symphony' van The Verve op Slam FM. Ik bedoel niet de remix van Mark van Dale & Enrico, maar een andere.
Heeft iemand hier misschien een idee welke dat kan zijn? Het is met flinke bass, en niet zo'n 'flow' nummer als die van Mark van Dale![]()
quote:
Ik haal hem nog even naar boven, want ik ben eigenlijk nog steeds op zoek...quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:06 schreef Stinus het volgende:
Bedankt voor je reactie![]()
Maar dit is net iets té druk, ik doel meer op een mix die je vaak hoort in clubs etc.
Iets minder in de Hardstyle richting dus, maar toch bedankt
Mwah, dat is gewoon alles wat op youtube staat. Inclusief alle foute uploads (Bonnie Tylerquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:19 schreef based het volgende:
ik weet helaas niet welke je bedoelt, maar op deze site http://www.nme.com/video/id/JFd0OIlrDDo/search/turn+around staan een aantal nummers die als titel Turn Around hebben. Misschien dat ie daar tussen staat.
Het is een nummer speciaal gemaakt voor optimelquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Volgens Ster.nl is de muziek speciaal gecomponeerd door Rebel Music, weet iemand of het liedje ook een titel heeft?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:19 schreef Stinus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik haal hem nog even naar boven, want ik ben eigenlijk nog steeds op zoek...![]()
yw !quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Cool broer, bedankt, daar heb ik blijkbaar overheen gelezen... Prixie uiteraard ook bedankt voor het antwoord
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zoek een nummer van Green Day.
Een rustig nummer, zeg maar een ballad. Uitgebracht zo rond 96-98 volgens mij.
Kan iemand mij helpen?
Hmm, dat is volgens mij gewoon het nummer van Mark van Dale & Enrico? Het is hem nog niet iig, maar bedankt voor je reactiequote:
Nee, ik bedoel een ander nummer..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat is toch dat nummer van Springsteen?
http://www.imdb.com/title/tt1125849/soundtrackquote:
Dat nummer ken ik welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:45 schreef Stinus het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1125849/soundtrack
Daar moet hij dan tussen staanAnders ga je gewoon het rijtje af?
Het enige nummer in dat lijstje dat me echt bekend voorkwam en jij misschien bedoelt is Guns N' Roses-Sweet Child O' Mine
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef Compass het volgende:
Hoe heten deze 2 songs (er zit een pauze tussen na de 1e van paar seconden!!!)
http://www.box.net/shared/tvcfpp6yic
Schiet me iets te binnen in BGT zat ook een duo die dit nr gebruiktenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:53 schreef Compass het volgende:
Ik zoek ook al hele tijd kan er niet op komen
Ze zingen ook "Dansen... d-d-dansen.. springen...zingen"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:25 schreef deepart het volgende:
Ruud de wild, heeft in de morgen altijd de foute abc. Ik zoek die grappige mix die ze altijd draaien, wat ik er nog van weet is iets van
"Dansen...D-d-dansen...zingen"
Zoiets
Ik zoek dit nummer ook, kan iemand ons verder helpenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:19 schreef PieterBas het volgende:
Vraag sinds vanmorgen af.. welke nummer er wordt gebruikt in de aankondiging van Tiesto's Club Life op 538 (van deze week/ vanavond)
Het komt me zo bekend voor.. Iemand een idee?
originele sample komt van de soundtrack van Catch me if you can.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:16 schreef FlexelF het volgende:
Ben op zoek naar het originele deuntje uit hetvolgende youtube filmpje
Even doorklikken naar 40 seconden.
Het lijkt op een soort sprookjesachtige film theme maar aan de andere kant kan het ook een klassiek stuk zijn.. Iemand tips?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:17 schreef Cudles het volgende:
Zo'n heel bekend disco-achtig jaren 80 nummer. Aan het begin van het liedje gaat het van "hmmmmhmmm(weet ikveel wat ie zegt) ...dancing on a saturday night". En dan een groepje vrouwen zeggen de hele tijd zoiets als "Roound the hoo" in het refrein. Iemand een idee?
Daar kwam ik ook op uit met zoeken, maar dat is em niet.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:57 schreef nerok het volgende:
Goedenavond!
Ben op zoek naar een nummer uit het programme Lauren verslaat op veronica.
Dit is de link, staat helaas niet op youtube: http://www.veronicatv.nl/(...)3/media=80026/page=1
Het filmpje begint met een reclame, het nummer begint zelf al rond de 11 á 12e minuut,
maar vanaf 14.45 tot 15.40 hoor je het nummer pas goed. Vooral vanaf 15.16 is het nummer goed herkenbaar.
Hoop dat iemand het nummer kent het de titel/artiest weet!
Groeten
Deze misschien?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:17 schreef Cudles het volgende:
Zo'n heel bekend disco-achtig jaren 80 nummer. Aan het begin van het liedje gaat het van "hmmmmhmmm(weet ikveel wat ie zegt) ...dancing on a saturday night". En dan een groepje vrouwen zeggen de hele tijd zoiets als "Roound the hoo" in het refrein. Iemand een idee?
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben op zoek naar een nr, maar ik kan me er echt best weinig van herinneren,.
In de videoclip, die met name een beetje grijzig is [maar toch in kleur] is zo'n groep jongens die andere mensen allemaal overlast bezorgd. Bijvoorbeeld door ze te slaan of te overvallen. Volgens mij speelt een gedeelte zich ook in/bij de metro(?) af.
En op het einde word er geloof ik iets in de fik gestoken, maar dat weet ik niet zeker meer,.
Als iemand hier wat mee kan dan ben ik diegene heel dankbaar,.
Deze, hoewel die wel zwartwit is?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben op zoek naar een nr, maar ik kan me er echt best weinig van herinneren,.
In de videoclip, die met name een beetje grijzig is [maar toch in kleur] is zo'n groep jongens die andere mensen allemaal overlast bezorgd. Bijvoorbeeld door ze te slaan of te overvallen. Volgens mij speelt een gedeelte zich ook in/bij de metro(?) af.
En op het einde word er geloof ik iets in de fik gestoken, maar dat weet ik niet zeker meer,.
Als iemand hier wat mee kan dan ben ik diegene heel dankbaar,.
Ik kan alleen de eerste 3 nummers plaatsen, twee hiervan zijn van Gustavo Santaolalla (onder andere bekend van de soundtracks van Motorcycle Diaries, Babel, 21 Grams, Amores Perros en een deel van Brokeback Mountain).quote:
@ Karrel; nee, dat is m niet.quote:
Weet je nog welk soort muziek? Of weet je nog tekst?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
@ Karrel; nee, dat is m niet.
Deze is het ook niet.
Het was echt een groep jongens van meer dan twee.
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
@ Karrel; nee, dat is m niet.
Deze is het ook niet.
Het was echt een groep jongens van meer dan twee.
quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Thank the lord.
Ik heb hier echt eeuwen naar gezocht,.
Dankje!
Op de radio draaien ze doorgaans een zogeheten Radio Edit, dit omdat andere versies te lang zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:28 schreef gangsterreus het volgende:
Ben in de vorige topic goed geholpen, zocht het nummer beatbox van moquai. maarrrr...
nu had ik het nummer gedownload, maar deze klonk toch nog een stuk anders dan de versie die ze bij slamfm draaien...![]()
de slamfm versie is korter dan de meeste remixen (het is dus niet de inpetto, patrick la funk of de michael poon remix) op youtube en wat mij vooral opvalt is dat bij die versie de 'spanning' door vrijwel het hele nummer heen blijft
alvast bedankt voor iedereen die meehelpt..
ik kende het nummer van forza 2, maar kon hem op youtube niet vinden onder de afspeellijst forza 2 tracksquote:Goedenavond!
Ben op zoek naar een nummer uit het programme Lauren verslaat op veronica.
Dit is de link, staat helaas niet op youtube: http://www.veronicatv.nl/(...)3/media=80026/page=1
Het nummer begint al rond de 11 á 12e minuut,
maar vanaf 14.45 tot 15.40 hoor je het nummer pas goed. Vooral vanaf 15.16 is het nummer goed herkenbaar.
Hoop dat iemand het nummer kent het de titel/artiest weet!
Groeten
Het is geen officieel gereleasde Radio Edit, maar waarschijnlijk zelf in elkaar geknutseld door SlamFM oid.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
ik kende het nummer van forza 2, maar kon hem op youtube niet vinden onder de afspeellijst forza 2 tracks
toen maar shazam geprobeerd met een stukje waarin lauren vrij weinig zei en toen kwam ik op:
@ bullet-tooth
ja zoiets dacht ik al, de inpetto komt aardig in de richting maar die word op sommige stukken slap... maar ik kan nergens precies die ene radio edit vinden![]()
Dat vraag ik mij zelf ook nog steeds af...quote:Op maandag 15 juni 2009 09:51 schreef Houzer het volgende:
Hoe heet de trance plaat in de reclame op het moment voor Tiesto's clublife op 538?
Geen linkje?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij zelf ook nog steeds af...
Heb de hele soundtrack even binnengeslurpt gekocht maar ik hoor hem er niet tussen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:32 schreef based het volgende:
[..]
originele sample komt van de soundtrack van Catch me if you can.
weet even niet precies welk nummer
Nee helaas, komt af en toe op 538 voorbij tijdens de commercials..quote:
Geen idee, maar de tekst is wel toepasselijk!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef Sandersson het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet op de achtergrond van de reclame van Erectiestoornis.
Gaat ongeveer; (enige wat verstaanbaar is) I've been waiting for ..
etc
BEDANKT!
Klinkt als Jimi Hendrix.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:40 schreef EDMAN- het volgende:
Ok, komt ie:
ik lag laatst na het uitgaan tv te kijken, VH1 classic. Er kwam een clip en dat nummer moet ik hebben!
Ben zelf niet van de rock, en al helemaal niet van vroeger, ik heb ook niks anders aan informatie dan hieronder staat:
Man alleen met een gitaar, bekende naam (geen led zeppelin in ieder geval, en ja ik weet dat dat een band is). Ik heb het nr. ook express niet opgeslagen in mijn telefoon ofzo, omdat ik de artiest wel kende. Maar was het uiteraard na het slapen vergeten.
vage clip, zwart om hem heen en hijzelf wordt beschenen met een vaag licht. (nee dit kwam niet door de alcohol.)
je hoort niks anders dan hem en z'n gitaar (90% zeker van)
De kenners zullen wel meldden dat ik me moest schamen dat ik het niet kende, volgens mij is het een klassieker, het kloonk in ieder geval geweldig.
jaren 60 / 70 denk ik
PLEASE en alvast bedankt
Officiële remixes zijn;quote:Op maandag 15 juni 2009 18:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is geen officieel gereleasde Radio Edit, maar waarschijnlijk zelf in elkaar geknutseld door SlamFM oid.
Paul Kalkbrenner - sky & sandquote:Op maandag 15 juni 2009 23:41 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ok, deze is makkelijk.
Ik zoek een redelijk nieuwe hit en in de clip zie je een, ik meen, kale gast met een baardje. Zijn leven wordt gevolgd. Hij gaat uit en is volgens mij ook DJ. Je ziet de mensen om hem heen, de vrouw met wie hij zoent, etc. Het nummer (soort heel vage trance, weet geen goed genre te noemen) wordt gekenmerkt door een relaxte voortdurende beat die lijkt op die van Marco V - Simulated, maar dan wat rustiger. Verder wordt er ook nog een beetje in gezongen.
Iemand?
Schatjes, anyonequote:Op maandag 15 juni 2009 22:22 schreef jortkeldert het volgende:
Weet iemand het nummer in onderstaand filmpje. Kwam er thuis achter dat dit toch wel een cool nummer is
http://jurleipeshit.hyves(...)eo/605749083/0/rPXx/
Lees de OP eens, verdomme..!quote:
Damn wat ben ik dom vandaagquote:Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
Tja, blanke man met accoustische gitaar, die had je nogal veel in de jaren 60 / 70quote:Op maandag 15 juni 2009 22:40 schreef EDMAN- het volgende:
Ok, komt ie:
ik lag laatst na het uitgaan tv te kijken, VH1 classic. Er kwam een clip en dat nummer moet ik hebben!
Ben zelf niet van de rock, en al helemaal niet van vroeger, ik heb ook niks anders aan informatie dan hieronder staat:
Man alleen met een gitaar, bekende naam (geen led zeppelin in ieder geval, en ja ik weet dat dat een band is). Ik heb het nr. ook express niet opgeslagen in mijn telefoon ofzo, omdat ik de artiest wel kende. Maar was het uiteraard na het slapen vergeten.
vage clip, zwart om hem heen en hijzelf wordt beschenen met een vaag licht. (nee dit kwam niet door de alcohol.)
je hoort niks anders dan hem en z'n gitaar (90% zeker van)
De kenners zullen wel meldden dat ik me moest schamen dat ik het niet kende, volgens mij is het een klassieker, het kloonk in ieder geval geweldig.
jaren 60 / 70 denk ik
PLEASE en alvast bedankt
edit:
Hij was blank, en volgens mij was het geen electrische gitaar
Jaaaaa het was dus old man en niet young man, Danku zeer, goed nummertje.quote:
Maar het was wel Neil Young, en die was toen nog redelijk jongquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Jaaaaa het was dus old man en niet young man, Danku zeer, goed nummertje.
Foreigner - waiting for a girl like you?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:32 schreef Sandersson het volgende:
Weet iemand hoe het liedje heet op de achtergrond van de reclame van Erectiestoornis.
Gaat ongeveer; (enige wat verstaanbaar is) I've been waiting for ..
etc
BEDANKT!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik weer,
-edit- even in de war namelijk, maar:
Bij 2:54.
Dat franse.
Had die andere idd gevonden,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |