Kom dan met iets interessantsquote:
oohh, komt wel goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
ik heb hem nog nooit zo langzaam meegemaakt
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
ik heb hem nog nooit zo langzaam meegemaakt
Gelukkig nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Gooi er een Stelling maar in, heb je nare vreemde gewoontes over genomen van je EX
Nope, zo snel gaat dat niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
heb je nare vreemde gewoontes over genomen van je EX
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Gooi er een Stelling maar in, heb je nare vreemde gewoontes over genomen van je EX
quote:
Gewoon met je aanwezigheid is voldoendequote:Op woensdag 10 juni 2009 19:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee, heb niet veel nieuws te melden.
Dat zal wel ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:54 schreef getl0st het volgende:
[..]
Gewoon met je aanwezigheid is voldoende
Wat heb je nu weer uit gevretenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet lief.![]()
[..]
Lub_ya!![]()
[..]
Nee, gegeten met mijn huisgenootje.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:58 schreef vencodark het volgende:
Ik heb gewoon bijna vakantie.![]()
![]()
![]()
VA
K
A
N
T
I
E
Hahahaa ja idd, what makes you such a bitch ?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:00 schreef automatic_ het volgende:
Zo, even pauze!Hoe is het hier?
& gezellig, nog meer nieuwe
neenquote:
euh...ja das een goeie...t klonkt wel ff leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahahaa ja idd, what makes you such a bitch ?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neenword al bijna heel de dag genegeerd hiero.... mja ligt ook aan het feit dat de meeste van vanmiddag niet mijn favo fokkers zijn
maarterug allemaal
Vreemde mensen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neenword al bijna heel de dag genegeerd hiero.... mja ligt ook aan het feit dat de meeste van vanmiddag niet mijn favo fokkers zijn
maarterug allemaal
je moet het gewoon bij alohaatjes houdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maarterug allemaal
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
auto, pauze? van het leren
knuffelzacht is niet tegen iedereen knuffelig en ook niet terugquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geloof haast niet dat iemand jou kan negeren
this represents society... so also the weirdo'squote:
ow lekker, dat ga ik ook doen. lekker dagtripjes makenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nergens.Maar wil wel dagjes weg en relaxen gewoon.
Nou ja zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maarterug allemaal
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Ik ben net twee uur effectief bezig geweest (!)
Goed van mij hè?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
ik ga in september 4 a 5 daagjes naar praag met 3 collega's /vriendinnen (als alles goed gaat en anders ergens anders heen)quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow lekker, dat ga ik ook doen. lekker dagtripjes maken
Hopelijk wordt het mooi weer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow lekker, dat ga ik ook doen. lekker dagtripjes maken
Wauw!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Heel goed, ik ben trots op je!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed van mij hè?
En! Ik ga zo nog even beneden in de serre zitten
Merci!quote:
Dat is inderdaad heerlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het mooi weer.lekker in de zon zitten ook enzo met stapel tijdschriften, boek of wat dan ook.
Praag is ook wel tof ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ga in september 4 a 5 daagjes naar praag met 3 collega's /vriendinnen (als alles goed gaat en anders ergens anders heen)
Ja, ik sta er ook van te kijken, hahaquote:
Dankjequote:
Denk vaak meer only.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
this represents society... so also the weirdo's
ja gaat wel redelijk...
Als het mooi weer is en je zit toch in zeeland is al een echte vakantiequote:Op woensdag 10 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het mooi weer.lekker in de zon zitten ook enzo met stapel tijdschriften, boek of wat dan ook.
Sta je al ergens in geschreven dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.nu nog baantje vinden voor van de zomer. Want moet wel money money hebben.
Oei, dat is wel handig! Kan je niet gaan flexxen bij de instelling waar je nu werkt? Al zit je dan wel met vervoer natuurlijk...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je ergens woont, is het niet snel vakantie voor jequote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als het mooi weer is en je zit toch in zeeland is al een echte vakantie
* Knuffelzacht heeft de boel wakker geschudquote:
ff kieken wat een hostel kost... waarschijnlijk een stuk goedkoper dan een hotelquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Praag is ook wel tof ja.Lekker goedkoop qua eten en toch goede kwaliteit.
als het mooi weer is kom ik wel weekeindje langsquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je ergens woont, is het niet snel vakantie voor jeWe hebben wel strand.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb geen zin bij die organisatie te werken. Wil echt wat anders. Probeer baantje van vorig jaar te krijgen, voedingsassistente bij psychiatrische instelling.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei, dat is wel handig! Kan je niet gaan flexxen bij de instelling waar je nu werkt? Al zit je dan wel met vervoer natuurlijk...
Ikke moet dat ook gaan doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou ik leuk vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als het mooi weer is kom ik wel weekeindje langs
Haha oke, dat kan ook. Bij Emergis?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb geen zin bij die organisatie te werken. Wil echt wat anders. Probeer baantje van vorig jaar te krijgen, voedingsassistente bij psychiatrische instelling.
Ik weet nog wel een leuke B&B in noord-brabantquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
ik voel me weer bijna neutraal ipv somber... maar ben bekaf terwijl ik maar 4uurtjes op me werk ben geweest waarvan 90 min gewerkt heb (omdat 45 min staan op dit moment mijn max is wat me rug aan kan) maar het was wel goed om ff weg te zijn ondanks dat ik tering vroeg op moest....quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Denk vaak meer only.![]()
Gelukkig. Zie je 't weer een beetje zitten allemaal?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht heeft de boel wakker geschud
Je voert dan mensen ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb geen zin bij die organisatie te werken. Wil echt wat anders. Probeer baantje van vorig jaar te krijgen, voedingsassistente bij psychiatrische instelling.
<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> langquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zou ik leuk vinden.Weet je hoelang dat al geleden is dat wij elkaar gezien hebben.
Raar?, zie niet in waarom mensen dat zouden denkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik voel me weer bijna neutraal ipv somber... maar ben bekaf terwijl ik maar 4uurtjes op me werk ben geweest waarvan 90 min gewerkt heb (omdat 45 min staan op dit moment mijn max is wat me rug aan kan) maar het was wel goed om ff weg te zijn ondanks dat ik tering vroeg op moest....
er zijn mensen hier die mij raar vinden... terwijl ik mezelf een stuk normaler zie als hun
Dat is wel lang iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------> lang
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke B&B in noord-brabant
wat voor hobby heb jij dan?quote:
Emergis indd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke, dat kan ook. Bij Emergis?
omdat mensen wel eens verkeerde conclussies trekken uit posts in discussies (die dus omdat het via forum is maar half onderbouwd zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Raar?, zie niet in waarom mensen dat zouden denken
Dat zijn wel fijne tijden inderdaad! En als dat genoeg is qua uren (in de week), dan is het allemaal meegenomenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Emergis indd.Was echt leuk werk. Deed op een afdeling samen met 2 andere vaste voedingsassistentes koken. Was van 8 smorgens tot 12.
Dus smiddags lekker vrij en gewoon leuk werk.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
wat voor hobby heb jij dan?
ik ook maar waarschijnlijk om andere redenenquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ook maar waarschijnlijk om andere redenen
ik ben onder de douche geweest, jij?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ook maar waarschijnlijk om andere redenen
Zeg altijd maar ieder mens heeft z'n gebrek en zit anders in elkaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
omdat mensen wel eens verkeerde conclussies trekken uit posts in discussies (die dus omdat het via forum is maar half onderbouwd zijn)
KZ heeft zelf een wet t-shirt contest georganiseerdquote:
Dag mevrouw kloonquote:
hmmm stalk je me?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm stalk je me?
je zat vandaag ook in 'mijn' andere reeksch?
quote:
via msn gaat allesquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, ik heb de filmpjes, best leuk maar weet niet of het gaat lukken om het te laten zien
Doe je bestquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, ik heb de filmpjes, best leuk maar weet niet of het gaat lukken om het te laten zien
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef Nouk84 het volgende:
Over wat voor filmpjes gaat dit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]Ga jij vreemd met een andere reeksch?
Schiet ik wat mee op, kan ik ze nog niet zienquote:
veel plezier!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:21 schreef lichtekooi het volgende:
Hij komt zo.
Ik vindt het nog steeds eng!
Dag
Succes! Niet zo druk maken!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:21 schreef lichtekooi het volgende:
Hij komt zo.
Dag
quote:
Dat dan weer welquote:
Ik ga zeker mijn best doenquote:
quote:
Ik dans 1x in de week en zaterdag heb ik voorstelling.. Van de dansen die we gaan doen, heb ik filmpjes.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]![]()
ik houd van dit soort begroetingen...beter dan "Hey idoot!"[/insiders grapje]
Succes meis, het komt echt goed!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:21 schreef lichtekooi het volgende:
Hij komt zo.
Dag
goodluckquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:21 schreef lichtekooi het volgende:
Hij komt zo.
Dag
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
[..]
Ik ga zeker mijn best doen![]()
[..]
[..]
Ik dans 1x in de week en zaterdag heb ik voorstelling.. Van de dansen die we gaan doen, heb ik filmpjes.
Niet fokken tussen door he! dat maakt een slechte indruk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:21 schreef lichtekooi het volgende:
Hij komt zo.
Dag
Als je maar wil, dan kan allesquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
[..]
Ik ga zeker mijn best doen![]()
[..]
[..]
Ik dans 1x in de week en zaterdag heb ik voorstelling.. Van de dansen die we gaan doen, heb ik filmpjes.
Vraagje tussen door, wat voor paardensport doe je of ben je een recreatie rijderquote:
Gewoon hier hoorquote:
Is de party binnen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:26 schreef El_Matador het volgende:
Hola a todos!
Wat een kloteweer. En heb een party vanavond. Zal ik gewoon thuisblijven en FOKken...?
Neeeeee![]()
Trio?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:24 schreef Lub_ya het volgende:
Jammer zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Lotusss het volgende:
Hij heeft eindelijk gereageerd...
Helaas, hij voelt alsnog alleen vriendschap voor me (al hoopte hij ook wel op meer). De klik die hij voelde was volgens hem alleen seksueel (vind je het gek, 6 mnd geen seks).
Ik heb hem gezegd dat het - als het aan mij ligt - dan gewoon een mooie vriendschap wordt. We hadden gisteren gewoon supergoede gesprekken dus wat dat betreft klikken we wel goed.
Hoewel ik twijfel aan zijn reden dat hij alleen een seksuele klik had (ik dacht toch écht wel meer te voelen qua emoties van zijn kant) kan/moet ik hem nu wel loslaten.
Zoals ik al ergens eerder gezegd heb, een vriendschap is ook mooi en ik heb nu in ieder geval duidelijkheid. Die twee dingen zijn me erg veel waard. Ben dus niet boos en voel me ook niet gebruikt.
En mocht er alsnog iets groeien uit die vriendschap als hij weer terug in NL is, wie weet... maar dan moet ik wel vrijgezel zijn... want ik ga NIET op hem zitten wachten. Als ik iemand leuk vind dan ga ik er voor de volle 100% voor. En ik verwacht ook niets minder van de ander.
Voel me nu vooral héél erg verdrietig...
quote:
Ik zeg hoi terug!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:28 schreef misterddude het volgende:
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 19
# Sekse? joa lkkr ( ow w8 geslacht man dan )![]()
# Woonplaats/ regio? valkenswaard ( bij eindhoven)
# Interesses? muziek luisteren gamen koken tennissen mountainbiken fokken films kijken en knuffelen![]()
# Seksuele voorkeur? heterooooooohhhhhhhh
# Lengte en postuur? 178een paar kilo extra
# Hoe lang single? 4 maanden nuveel te lang
just wanne say yellow
Is goed, vrouwenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Trio?
Aangezien jij daar geen probleem mee had(wel een vrouw uiteraard
)
het gaat om het ideequote:
Kan wel merken, dat je net zo goed geleerd hebt je bent een partij scherpquote:
Werken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
, waar ben je zo moe van?
Hoi en welkomquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:28 schreef misterddude het volgende:
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 19
# Interesses? muziek luisteren gamen koken tennissen mountainbiken fokken films kijken en knuffelen![]()
just wanne say yellow
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:28 schreef misterddude het volgende:
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 19
just wanne say yellow
trio doen zonder sedan?quote:
Yellowquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:28 schreef misterddude het volgende:
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 19
just wanne say yellow
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:29 schreef Tegan het volgende:
Ik voel me ook kut. Ging vanavond afspreken met scharrel. Alleen had hij gisteravond al gezegd dat hij niet zeker wist of hij nog wat moest doen voor zijn werk 's avonds. En nu smste hij om 18:00 dat hij toch niet kon, maar ik had me er de hele dag op verheugd. Ookal wist ik dat het niet zeker was.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:30 schreef Tegan het volgende:
Owja, wat veel Brabanders hier eigenlijk.
Hoi!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:28 schreef misterddude het volgende:
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 19
just wanne say yellow
Is dat zo?quote:
Alleen dat ging over hele andere dingen, haha. Ik heb djayzz net een samenvatting ervan gestuurdquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan wel merken, dat je net zo goed geleerd hebt je bent een partij scherp
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:28 schreef misterddude het volgende:
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 19
just wanne say yellow
Oh!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:29 schreef Tegan het volgende:
Ik voel me ook kut. Ging vanavond afspreken met scharrel. Alleen had hij gisteravond al gezegd dat hij niet zeker wist of hij nog wat moest doen voor zijn werk 's avonds. En nu smste hij om 18:00 dat hij toch niet kon, maar ik had me er de hele dag op verheugd. Ookal wist ik dat het niet zeker was.
Aahquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:29 schreef Tegan het volgende:
quote:
quote:
Je doet het nu zelf ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]en sedan in 1 zin? je bent de eerste die dat doet
Er zouden ook bandjes live spelen buiten. Het is wel lekker goedkoop (studentenfeest). En vol Spaanse vrouwen.quote:
quote:
Succes mopje!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ahhhh, wat lief allemaal! Mijn motivatie stijgt meteenquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:34 schreef Tegan het volgende:
Ok, nu ik dat van me af heb getypt voel ik me weer helemaal goed.
Nou kom op jongens (en meisjes evt), wie gaat er even bij Tegan langs die gemiste scharrel uit haar hoofd eh... stoten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:34 schreef Tegan het volgende:
Ok, nu ik dat van me af heb getypt voel ik me weer helemaal goed.
En dan twijfelen of je moet blijven fokken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zouden ook bandjes live spelen buiten. Het is wel lekker goedkoop (studentenfeest). En vol Spaanse vrouwen.
Daar hadden we het gisteravond al uitgebreid overquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef vencodark het volgende:
Is een scharrel nu algemeen beschouwd slechts voor de seks of zit er nu meer achter?
Want je hebt scharrelen...en je hebt scharrelen.
Mij nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef mrbox het volgende:
kunnen we dan jou zien bouncen op wat hippe tunes ?
ja dat d8 ik dus ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
En dan twijfelen of je moet blijven fokken?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef vencodark het volgende:
Is een scharrel nu algemeen beschouwd slechts voor de seks of zit er nu meer achter?
Want je hebt scharrelen...en je hebt scharrelen.
Nee, alleen scharrelquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou kom op jongens (en meisjes evt), wie gaat er even bij Tegan langs die gemiste scharrel uit haar hoofd eh... stoten.
Niet serieus!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
En dan twijfelen of je moet blijven fokken?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb alleen scharrel eieren is toch wat anders
Oh.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar hadden we het gisteravond al uitgebreid over.
THE HORRORquote:
* getl0st gaat goed zoekenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mij niet![]()
Of nou ja, als je goed kijkt, maar ik wil alvast dat iedereen die mij kent z'n mond houdt over waar ik sta
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ahhhh, wat lief allemaal! Mijn motivatie stijgt meteen
En dat allemaal dankzij mijn fans
quote:
Je kan ook terug lezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kent me niet dusquote:
Ook goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij kent me niet dusHooguit mijn kont is te zien
We gaan het zienquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mij niet![]()
Of nou ja, als je goed kijkt, maar ik wil alvast dat iedereen die mij kent z'n mond houdt over waar ik sta
Ik ga voor een kebabje. Wat jij doet, geen idee?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:37 schreef Tegan het volgende:
Ok, iets anders. Ik heb trek, wat zal ik gaan eten?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan ook terug lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om terug te lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan snap ik het ja. Is voor iedereen anders. Hoewel dat natuurlijk logisch is, maar vroeg me af hoe mensen dr hier zo over dachten. Maar als het er gister al uitgebreid over gegaan is, hoeft dat van mij natuurlijk niet weer.![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat niet beter NA je de spaanse vrouwtjes hebt gesproken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga voor een kebabje. Wat jij doet, geen idee?
[flauw grapje]quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb je nog maar een keer in real life gezien, ik kan je kont niet herkennen
inkoppertje jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
[flauw grapje]
Ow die herken je wel![]()
[/flauw grapje]
Haha ja, wellicht. Maar ik moet toch iets eten voordat het bier eringaat. Anders gaat er natuurlijk niks meer in.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is dat niet beter NA je de spaanse vrouwtjes hebt gesproken?
Doe dan iets eten met wat minder stankquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha ja, wellicht. Maar ik moet toch iets eten voordat het bier eringaat. Anders gaat er natuurlijk niks meer in.![]()
Heerlijk dat Duitsland morgen vrij heeft. Waarom, geen idee, maar ik vind het prima.
Ik ben er geweest, alleen ik zat in een appartement buiten de stad.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
ook wies er wel eens in praag geweest en welk hotel ben je toen verbleven?
Ik zat echt ver buiten het centrum, geen aanrader.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ben er wel geweest, te lang geleden zou niet meer weten welk hotel dat wasquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Die Spaansen eten zelf kilo's knoflook!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Doe dan iets eten met wat minder stank
ik 2x, hotel weet ik niet meer...van de eerste keer weet ik sowieso nog weinig...want ik heb me toen bewusteloos gezopenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
lijkt me een beter planquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die Spaansen eten zelf kilo's knoflook!
Maar goed plan. Een pastaatje ofzo.
hmmm kontquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik en ik ben niet in een hotel verblevenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik en ik ben niet in een hotel verbleven
ik ga met 3 vriendinnen waarvan 1 niet in een hostel wiltquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zat echt ver buiten het centrum, geen aanrader.
Ik zou altijd een hostel doen. Veel goedkoper en gezelliger. En je onmoet andere(n) SINGLES!
we 'misde' jou ook hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:50 schreef Lub_ya het volgende:
Ik had opeens geen internetverbinding meer
pientje!quote:
Heb een paar steden trips via d-reizen gedaan, die zijn erg goed bevallenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ga met 3 vriendinnen waarvan 1 niet in een hostel wilt
Hoi glijmiddelquote:
KZquote:
1.67 ofzoquote:
heyquote:
Care en hij kan wel wat hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ikke jou niet..........en plaag mrbox niet ja!![]()
Liefquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ikke jou niet..........en plaag mrbox niet ja!![]()
Overtuig haar! Het is 10 keer leuker en je hebt meer geld over voor andere leuke dingen. Praag is geweldig. Goed eten, goed drinken, mooie stad, wreed stappen. Helemaal top. Ben er met oud en nieuw 2005-06 geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ga met 3 vriendinnen waarvan 1 niet in een hostel wilt
En hoe was het?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:50 schreef Lub_ya het volgende:
Ik had opeens geen internetverbinding meer
Kleine vrouwen.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:54 schreef Nouk84 het volgende:
Tot 0.47 Warming-up dans
Tot 2.16 Michael Jackson - Dangerous
Tot 3.05 Revolution
Tot eind Michael Jackson nogmaals
Heyquote:
idd.........dat is niet klein!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kleine vrouwen.(zo klein is dat trouwens nog niet)
Leuk filmpje! Ben jij die ene die 'm nog niet kent?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:54 schreef Nouk84 het volgende:
Tot 0.47 Warming-up dans
Tot 3.05 Revolution
lol...doeii dan hequote:Op woensdag 10 juni 2009 20:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Heybedankt, maar ben gelijk weer weg moest even wat van een motor opzoeken die ik in elkaar aan het bouwen ben
![]()
Veeeeetquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:54 schreef Nouk84 het volgende:
Tot 0.47 Warming-up dans
Tot 3.05 Revolution
quote:
Goed upload nogmaals maar dan betere kwali jemig zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:54 schreef Nouk84 het volgende:
Tot 0.47 Warming-up dans
Tot 3.05 Revolution
Ik lijk kleiner omdat ik niet alleen kort ben maar ook smalquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe klein is glijmiddel?quote:
Kleine vrouwen is eenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:
Haha, bij Revolution wel jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:57 schreef Ofresca het volgende:
Leuk filmpje! Ben jij die ene die 'm nog niet kent?
Gast, zeik niet zo. Het is even snel gedaan ja. Verklein van 308MB naar 10MB. Windows Movie Maker opende het klere filmpje niet eens.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:57 schreef mrbox het volgende:
Goed upload nogmaals maar dan betere kwali jemig zegpixel feest
Klein houd ik wel van, maar liever niet smal.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Kleine vrouwen is eeninderdaad.
Smal is extra pluspunt.
En ik dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee. Doen we. Vier maal is scheepsrecht. Ofzo.
Ziet er goed uit, gaat al aardig synchroon ,quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Haha, bij Revolution wel jaMaar ik ben niet de enige
Jaa zo kan ik je toch niet herkennenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gast, zeik niet zo. Het is even snel gedaan ja. Verklein van 308MB naar 10MB. Windows Movie Maker opende het klere filmpje niet eens.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:02 schreef kwaakvaak het volgende:
dat niet fokken is best zwaar werk zeg
Smal is juist poppigquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klein houd ik wel van, maar liever niet smal.
Heej kwaak, ook weer bij de levenden?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:02 schreef kwaakvaak het volgende:
dat niet fokken is best zwaar werk zeg
Ja, ik ben allang blij dat het even snel gelukt is... Betere kwaliteit ga ik regelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
Jaa zo kan ik je toch niet herkennenIs die in het zwart met die staartjes de docente ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |