Is dat niet beter NA je de spaanse vrouwtjes hebt gesproken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga voor een kebabje. Wat jij doet, geen idee?
[flauw grapje]quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb je nog maar een keer in real life gezien, ik kan je kont niet herkennen
inkoppertje jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
[flauw grapje]
Ow die herken je wel![]()
[/flauw grapje]
Haha ja, wellicht. Maar ik moet toch iets eten voordat het bier eringaat. Anders gaat er natuurlijk niks meer in.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is dat niet beter NA je de spaanse vrouwtjes hebt gesproken?
Doe dan iets eten met wat minder stankquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha ja, wellicht. Maar ik moet toch iets eten voordat het bier eringaat. Anders gaat er natuurlijk niks meer in.![]()
Heerlijk dat Duitsland morgen vrij heeft. Waarom, geen idee, maar ik vind het prima.
Ik ben er geweest, alleen ik zat in een appartement buiten de stad.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
ook wies er wel eens in praag geweest en welk hotel ben je toen verbleven?
Ik zat echt ver buiten het centrum, geen aanrader.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ben er wel geweest, te lang geleden zou niet meer weten welk hotel dat wasquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Die Spaansen eten zelf kilo's knoflook!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Doe dan iets eten met wat minder stank
ik 2x, hotel weet ik niet meer...van de eerste keer weet ik sowieso nog weinig...want ik heb me toen bewusteloos gezopenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
lijkt me een beter planquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die Spaansen eten zelf kilo's knoflook!
Maar goed plan. Een pastaatje ofzo.
hmmm kontquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij kent me niet dusHooguit mijn kont is te zien
Ik en ik ben niet in een hotel verblevenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik en ik ben niet in een hotel verbleven
ik ga met 3 vriendinnen waarvan 1 niet in een hostel wiltquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zat echt ver buiten het centrum, geen aanrader.
Ik zou altijd een hostel doen. Veel goedkoper en gezelliger. En je onmoet andere(n) SINGLES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |