quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ahhhh, wat lief allemaal! Mijn motivatie stijgt meteenquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:34 schreef Tegan het volgende:
Ok, nu ik dat van me af heb getypt voel ik me weer helemaal goed.
Nou kom op jongens (en meisjes evt), wie gaat er even bij Tegan langs die gemiste scharrel uit haar hoofd eh... stoten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:34 schreef Tegan het volgende:
Ok, nu ik dat van me af heb getypt voel ik me weer helemaal goed.
En dan twijfelen of je moet blijven fokken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zouden ook bandjes live spelen buiten. Het is wel lekker goedkoop (studentenfeest). En vol Spaanse vrouwen.
Daar hadden we het gisteravond al uitgebreid overquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef vencodark het volgende:
Is een scharrel nu algemeen beschouwd slechts voor de seks of zit er nu meer achter?
Want je hebt scharrelen...en je hebt scharrelen.
Mij nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef mrbox het volgende:
kunnen we dan jou zien bouncen op wat hippe tunes ?
ja dat d8 ik dus ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
En dan twijfelen of je moet blijven fokken?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef vencodark het volgende:
Is een scharrel nu algemeen beschouwd slechts voor de seks of zit er nu meer achter?
Want je hebt scharrelen...en je hebt scharrelen.
Nee, alleen scharrelquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou kom op jongens (en meisjes evt), wie gaat er even bij Tegan langs die gemiste scharrel uit haar hoofd eh... stoten.
Niet serieus!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
En dan twijfelen of je moet blijven fokken?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb alleen scharrel eieren is toch wat anders
Oh.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar hadden we het gisteravond al uitgebreid over.
THE HORRORquote:
* getl0st gaat goed zoekenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mij niet![]()
Of nou ja, als je goed kijkt, maar ik wil alvast dat iedereen die mij kent z'n mond houdt over waar ik sta
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ahhhh, wat lief allemaal! Mijn motivatie stijgt meteen
En dat allemaal dankzij mijn fans
quote:
Je kan ook terug lezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kent me niet dusquote:
Ook goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij kent me niet dusHooguit mijn kont is te zien
We gaan het zienquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mij niet![]()
Of nou ja, als je goed kijkt, maar ik wil alvast dat iedereen die mij kent z'n mond houdt over waar ik sta
Ik ga voor een kebabje. Wat jij doet, geen idee?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:37 schreef Tegan het volgende:
Ok, iets anders. Ik heb trek, wat zal ik gaan eten?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan ook terug lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om terug te lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan snap ik het ja. Is voor iedereen anders. Hoewel dat natuurlijk logisch is, maar vroeg me af hoe mensen dr hier zo over dachten. Maar als het er gister al uitgebreid over gegaan is, hoeft dat van mij natuurlijk niet weer.![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat niet beter NA je de spaanse vrouwtjes hebt gesproken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga voor een kebabje. Wat jij doet, geen idee?
[flauw grapje]quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb je nog maar een keer in real life gezien, ik kan je kont niet herkennen
inkoppertje jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
[flauw grapje]
Ow die herken je wel![]()
[/flauw grapje]
Haha ja, wellicht. Maar ik moet toch iets eten voordat het bier eringaat. Anders gaat er natuurlijk niks meer in.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is dat niet beter NA je de spaanse vrouwtjes hebt gesproken?
Doe dan iets eten met wat minder stankquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha ja, wellicht. Maar ik moet toch iets eten voordat het bier eringaat. Anders gaat er natuurlijk niks meer in.![]()
Heerlijk dat Duitsland morgen vrij heeft. Waarom, geen idee, maar ik vind het prima.
Ik ben er geweest, alleen ik zat in een appartement buiten de stad.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
ook wies er wel eens in praag geweest en welk hotel ben je toen verbleven?
Ik zat echt ver buiten het centrum, geen aanrader.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ben er wel geweest, te lang geleden zou niet meer weten welk hotel dat wasquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Die Spaansen eten zelf kilo's knoflook!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Doe dan iets eten met wat minder stank
ik 2x, hotel weet ik niet meer...van de eerste keer weet ik sowieso nog weinig...want ik heb me toen bewusteloos gezopenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
lijkt me een beter planquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die Spaansen eten zelf kilo's knoflook!
Maar goed plan. Een pastaatje ofzo.
hmmm kontquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik en ik ben niet in een hotel verblevenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik en ik ben niet in een hotel verbleven
ik ga met 3 vriendinnen waarvan 1 niet in een hostel wiltquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zat echt ver buiten het centrum, geen aanrader.
Ik zou altijd een hostel doen. Veel goedkoper en gezelliger. En je onmoet andere(n) SINGLES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |