omdat mensen wel eens verkeerde conclussies trekken uit posts in discussies (die dus omdat het via forum is maar half onderbouwd zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Raar?, zie niet in waarom mensen dat zouden denken
Dat zijn wel fijne tijden inderdaad! En als dat genoeg is qua uren (in de week), dan is het allemaal meegenomenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Emergis indd.Was echt leuk werk. Deed op een afdeling samen met 2 andere vaste voedingsassistentes koken. Was van 8 smorgens tot 12.
Dus smiddags lekker vrij en gewoon leuk werk.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
wat voor hobby heb jij dan?
ik ook maar waarschijnlijk om andere redenenquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ook maar waarschijnlijk om andere redenen
ik ben onder de douche geweest, jij?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ook maar waarschijnlijk om andere redenen
Zeg altijd maar ieder mens heeft z'n gebrek en zit anders in elkaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
omdat mensen wel eens verkeerde conclussies trekken uit posts in discussies (die dus omdat het via forum is maar half onderbouwd zijn)
KZ heeft zelf een wet t-shirt contest georganiseerdquote:
Dag mevrouw kloonquote:
hmmm stalk je me?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm stalk je me?
je zat vandaag ook in 'mijn' andere reeksch?
quote:
via msn gaat allesquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, ik heb de filmpjes, best leuk maar weet niet of het gaat lukken om het te laten zien
Doe je bestquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, ik heb de filmpjes, best leuk maar weet niet of het gaat lukken om het te laten zien
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef Nouk84 het volgende:
Over wat voor filmpjes gaat dit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]Ga jij vreemd met een andere reeksch?
Schiet ik wat mee op, kan ik ze nog niet zienquote:
veel plezier!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:21 schreef lichtekooi het volgende:
Hij komt zo.
Ik vindt het nog steeds eng!
Dag
Succes! Niet zo druk maken!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:21 schreef lichtekooi het volgende:
Hij komt zo.
Dag
quote:
Dat dan weer welquote:
Ik ga zeker mijn best doenquote:
quote:
Ik dans 1x in de week en zaterdag heb ik voorstelling.. Van de dansen die we gaan doen, heb ik filmpjes.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]![]()
ik houd van dit soort begroetingen...beter dan "Hey idoot!"[/insiders grapje]
Succes meis, het komt echt goed!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:21 schreef lichtekooi het volgende:
Hij komt zo.
Dag
goodluckquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:21 schreef lichtekooi het volgende:
Hij komt zo.
Dag
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
[..]
Ik ga zeker mijn best doen![]()
[..]
[..]
Ik dans 1x in de week en zaterdag heb ik voorstelling.. Van de dansen die we gaan doen, heb ik filmpjes.
Niet fokken tussen door he! dat maakt een slechte indruk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:21 schreef lichtekooi het volgende:
Hij komt zo.
Dag
Als je maar wil, dan kan allesquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
[..]
Ik ga zeker mijn best doen![]()
[..]
[..]
Ik dans 1x in de week en zaterdag heb ik voorstelling.. Van de dansen die we gaan doen, heb ik filmpjes.
Vraagje tussen door, wat voor paardensport doe je of ben je een recreatie rijderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |