omdat mensen wel eens verkeerde conclussies trekken uit posts in discussies (die dus omdat het via forum is maar half onderbouwd zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Raar?, zie niet in waarom mensen dat zouden denken
Dat zijn wel fijne tijden inderdaad! En als dat genoeg is qua uren (in de week), dan is het allemaal meegenomenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Emergis indd.Was echt leuk werk. Deed op een afdeling samen met 2 andere vaste voedingsassistentes koken. Was van 8 smorgens tot 12.
Dus smiddags lekker vrij en gewoon leuk werk.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
wat voor hobby heb jij dan?
ik ook maar waarschijnlijk om andere redenenquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ook maar waarschijnlijk om andere redenen
ik ben onder de douche geweest, jij?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ook maar waarschijnlijk om andere redenen
Zeg altijd maar ieder mens heeft z'n gebrek en zit anders in elkaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
omdat mensen wel eens verkeerde conclussies trekken uit posts in discussies (die dus omdat het via forum is maar half onderbouwd zijn)
KZ heeft zelf een wet t-shirt contest georganiseerdquote:
Dag mevrouw kloonquote:
hmmm stalk je me?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm stalk je me?
je zat vandaag ook in 'mijn' andere reeksch?
quote:
via msn gaat allesquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, ik heb de filmpjes, best leuk maar weet niet of het gaat lukken om het te laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |