Gewoon hier hoorquote:
Is de party binnen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:26 schreef El_Matador het volgende:
Hola a todos!
Wat een kloteweer. En heb een party vanavond. Zal ik gewoon thuisblijven en FOKken...?
Neeeeee![]()
Trio?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:24 schreef Lub_ya het volgende:
Jammer zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Lotusss het volgende:
Hij heeft eindelijk gereageerd...
Helaas, hij voelt alsnog alleen vriendschap voor me (al hoopte hij ook wel op meer). De klik die hij voelde was volgens hem alleen seksueel (vind je het gek, 6 mnd geen seks).
Ik heb hem gezegd dat het - als het aan mij ligt - dan gewoon een mooie vriendschap wordt. We hadden gisteren gewoon supergoede gesprekken dus wat dat betreft klikken we wel goed.
Hoewel ik twijfel aan zijn reden dat hij alleen een seksuele klik had (ik dacht toch écht wel meer te voelen qua emoties van zijn kant) kan/moet ik hem nu wel loslaten.
Zoals ik al ergens eerder gezegd heb, een vriendschap is ook mooi en ik heb nu in ieder geval duidelijkheid. Die twee dingen zijn me erg veel waard. Ben dus niet boos en voel me ook niet gebruikt.
En mocht er alsnog iets groeien uit die vriendschap als hij weer terug in NL is, wie weet... maar dan moet ik wel vrijgezel zijn... want ik ga NIET op hem zitten wachten. Als ik iemand leuk vind dan ga ik er voor de volle 100% voor. En ik verwacht ook niets minder van de ander.
Voel me nu vooral héél erg verdrietig...
quote:
Ik zeg hoi terug!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:28 schreef misterddude het volgende:
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 19
# Sekse? joa lkkr ( ow w8 geslacht man dan )![]()
# Woonplaats/ regio? valkenswaard ( bij eindhoven)
# Interesses? muziek luisteren gamen koken tennissen mountainbiken fokken films kijken en knuffelen![]()
# Seksuele voorkeur? heterooooooohhhhhhhh
# Lengte en postuur? 178een paar kilo extra
# Hoe lang single? 4 maanden nuveel te lang
just wanne say yellow
Is goed, vrouwenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Trio?
Aangezien jij daar geen probleem mee had(wel een vrouw uiteraard
)
het gaat om het ideequote:
Kan wel merken, dat je net zo goed geleerd hebt je bent een partij scherpquote:
Werken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
, waar ben je zo moe van?
Hoi en welkomquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:28 schreef misterddude het volgende:
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 19
# Interesses? muziek luisteren gamen koken tennissen mountainbiken fokken films kijken en knuffelen![]()
just wanne say yellow
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:28 schreef misterddude het volgende:
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 19
just wanne say yellow
trio doen zonder sedan?quote:
Yellowquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:28 schreef misterddude het volgende:
De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 19
just wanne say yellow
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:29 schreef Tegan het volgende:
Ik voel me ook kut. Ging vanavond afspreken met scharrel. Alleen had hij gisteravond al gezegd dat hij niet zeker wist of hij nog wat moest doen voor zijn werk 's avonds. En nu smste hij om 18:00 dat hij toch niet kon, maar ik had me er de hele dag op verheugd. Ookal wist ik dat het niet zeker was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |