ze staat ook op de affaire deze zomerquote:Op zondag 5 juli 2009 01:53 schreef Toad het volgende:
Zojuist St. Vincent in Rotown gezien.
Damn... wat een tof mens.
Wat een muziek.![]()
Tijdens het concert zit je helemaal in een andere (filmachtige) wereld.
Misschien wel het beste concert wat ik ooit heb gezien.
Wat lievquote:
toch leuk dat je via hier op mn smsjes reageertquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat liev![]()
![]()
ga nu uit eten met mijn ouders en broer en zusalleen geen cadeaus want mijn feestje is al geweest
en ook nog eens terug van Werchter, wat was dat tof zegColdplay, Elbow, the Killers, emiliana Torrini, Fleet Foxes, prodigy, placebo, een lange trip van alleen maar goede muziek
Ja sorry, het is een beetje chaotisch de laatste dagenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
toch leuk dat je via hier op mn smsjes reageertmaar je krijgt nog wel cadeaus, van mij!
ik lees het hier ook wel maar sms dat dan geitquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja sorry, het is een beetje chaotisch de laatste dagenMaar we moeten snel meeten, je krijgt ook nog een cadeautje van mij
En dat cadeau uit Berlijn ligt hier ook nog
Ja maar lees het nu hier en mijn mobiel ligt ergens anders en dan moet ik uit bed en ik ben kapotquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik lees het hier ook wel maar sms dat dan geit
Net zoveel moeite en tijd als op fok posten, en wellicht een stukje gezelliger
Maar zoals ik al zei, laat maar weten wanneer je kan.
Doe je hier ook nog even een Werchterverslagje?
quote:Met tas vol bier naar Vierdaagsefeesten?
NIJMEGEN - Vier sixpacks bier uit de eigen koelkast meetorsen naar de Vierdaagsefeesten: het is niet verboden, maar toch mag het niet.
Dat is kort samengevat het beleid van de gemeente Nijmegen voor de komende feesten. Het lijkt voer voor vruchteloze discussies tussen enerzijds politiemensen en toezichthouders en anderzijds – veelal jonge – feestgangers die hun eigen drankvoorraad meezeulen.
Vorige jaren werd de binnenstad volgens de gemeente steeds meer een zooitje door achtergebleven drankverpakkingen. Daar wil ze een einde aan maken
„Het meebrengen van flessen of blikjes drank is niet toegestaan”, klinkt het ferm in een opsomming van maatregelen. „Politie en toezichthouders gaan hier dit jaar actief op handhaven.” De praktijk zal aanzienlijk minder eenduidig zijn, zo blijkt uit een toelichting.
Alcohol drinken op straat is – met uitzondering van terrasjes – te allen tijde verboden, evenals rondlopen met een geopend blikje of flesje bier, wijn of sterker. Twee kratten bier meezeulen, is dat echter niet, zolang dat niet ontkurkt is. „Het is lastig uit te leggen”, erkent een woordvoerster. „Het is aan de handhavers om te beoordelen wat je bedoeling is. Als je de Coöp uit stapt met een fles rosé en op de fiets naar huis gaat, is het niet de bedoeling dat daar iets van wordt gezegd. Kom je het station uit met een grote tas bier en loop je richting het vermaak, dan kun je wel worden gewaarschuwd dat dat niet de bedoeling is.”
Bekeuren kan echter alleen als fles of blik is geopend. „In het andere geval zal men in gesprek gaan: moet dat nou?” Pikante bijkomstigheid: anders dan was aangekondigd mogen supermarkten in het centrum toch nog ’s avonds alcohol in plastic of blik verkopen.
Snel leegdrinken en weggooien! Maar wel balen, al zal ik zelf toch wel wat eigen drank meenemen, vierdaagseweek is al duur genoegquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:59 schreef -skippybal- het volgende:
Oppassen geblazen trouwens in Nijmegen over een kleine twee weken.
[..]
![]()
Creativiteit ftw!!
Details?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh en vrijdagavond even mijn bandje halen voor de NDRGRND, scheelt toch weer 3e per avond entree.
Op de Affaire hebben ze trouwens, net als op Oranjepop, een drankgarderobe.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:59 schreef -skippybal- het volgende:
Oppassen geblazen trouwens in Nijmegen over een kleine twee weken.
[..]
![]()
Creativiteit ftw!!
Da's allemaal wel te overzien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op de Affaire hebben ze trouwens, net als op Oranjepop, een drankgarderobe.
Hmm, misschien ook maar even doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
http://www.ndrgrnd.nl/nieuws/47/4daagse-NDRGRND.html
Zeker de zaterdag is het zo tievesdruk. Ga denk ik elke avond behalve de zaterdag en donderdag. En misschien de dinsdag skippen want dat is volgens mij kutmuziek, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Da's allemaal wel te overzien.
[..]
Hmm, misschien ook maar even doen.
Maar de NDRGRND is met de Zomerfeesten wel altijd poepdruk. Lux is ook wel leuk voor de nachtjes
Heb 'm nu voor de 2e keer op staan. Hij pakte me niet zo erg als toen The Raconteurs deden, maar vind het wel aangename muziek. Nog even laten groeien denken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:34 schreef Panic_A het volgende:
Horehound van The Dead Weather is trouwens gelekt (of al uit?). Album van het jaar tot nu toe!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:48 schreef ralfseltje het volgende:
Ik zoek meer/nieuwe indie-dansvloer-knallers![]()
Dus kom maar op met nummers die je tijdens het uitgaan zou willen horen
Hier even op terugkomend, wat een wereldalbumquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb 'm nu voor de 2e keer op staan. Hij pakte me niet zo erg als toen The Raconteurs deden, maar vind het wel aangename muziek. Nog even laten groeien denken.
Prima tipquote:Op maandag 13 juli 2009 11:28 schreef Bazzel het volgende:
Beetje spam is het wel, want ik speel zelf, maar misschien toch n leuke tip:
Cold War Kids + We Swim You Jump @ Vera Groningen
Doors: 20:30 till: 22:30 / start 21.00 / ¤ 11 + maandkaart
http://www.vera-groningen.nl/mainstage/cold-war-kids
Nieuwe Noah And The Whale ook, mis alleen een beetje het speelse karakter van het vorige album maar voor de rest is het een top album.quote:
Die vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen. Maar ja, ik heb 'm ook maar een keer beluisterd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 04:20 schreef conobram het volgende:
[..]
Nieuwe Noah And The Whale ook, mis alleen een beetje het speelse karakter van het vorige album maar voor de rest is het een top album.
Oeh, nieuwe Modest Mouse, zin in! Even opzoeken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:20 schreef -skippybal- het volgende:
Hurray!! Nieuwe Modest Mouse is uit
En ik moet zaterdag helaas De Affaire missen en dus Deerhoof
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:26 schreef Grobbel het volgende:
De clip is stukken toffer dan het nummer zelf, inderdaad.
Die meisjes waren overigens stevig van de kaart.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:35 schreef AMDB het volgende:
Wauw, Deerhoof was gaaf! Had het niet zo tof verwacht. Hulde ook voor de mensen die op het podium gingen dansen en weg gingen rennen voor de security
Tja, je wil nu vast niet horen dat Caribou briljant was. Of Sleepy Sun misschien nog wel beter...quote:Op maandag 20 juli 2009 23:01 schreef -skippybal- het volgende:
Ik baal wel een beetje heel erg veel dat m'n lichaam vandaag aan het protesteren is en ik nu heel zielig Caribou via mp3'tjes aan het luisteren ben terwijl 'ie een paar kilometer verder live staat te knallen
Oh, van z'n leven niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:12 schreef AMDB het volgende:
Ik betwijfel of Lowlands muzikaal op kan boksen tegen De Affaire.
Sleepy Sun was geweldig! Echt verrassend goed, ging er heen zonder verwachtingen, of maar iets van ze te kennen maar ik heb het zwaar naar m'n zin gehad bij ze!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja, je wil nu vast niet horen dat Caribou briljant was. Of Sleepy Sun misschien nog wel beter...
Ja. Maar had geloof ik ook met het weer te maken... Voor de rest heb ik weinig klachten gehad over het geluid tijdens de Affaire! Dat is in eerdere jaren wel eens anders geweest...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:51 schreef ralfseltje het volgende:
Zijn er nog mensen het met me eens dat het optreden van de Dodo's volledig verpest werd door het slechte geluid?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja, je wil nu vast niet horen dat Caribou briljant was. Of Sleepy Sun misschien nog wel beter...
Geluid was wel kut, ja. Waarom begonnen ze eigenlijk drie kwartier te laat?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:51 schreef ralfseltje het volgende:
Zijn er nog mensen het met me eens dat het optreden van de Dodo's volledig verpest werd door het slechte geluid?
Ook vanwege geluidsproblemen. Ik geloof dat de hele installatie was uitgedonderd...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:06 schreef -skippybal- het volgende:
Geluid was wel kut, ja. Waarom begonnen ze eigenlijk drie kwartier te laat?
Bleh. Hopen dat het meevalt...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:06 schreef -skippybal- het volgende:
Vanavond kan trouwens wel heftig worden. Zwaar onweer, hagel, windstoten to 90 km/uVuurwerk is nog niet zeker.
Lekker afgetrapte poepschoenen aan, een afzichtelijke poncho en gaaaaaan!quote:
Ik heb alleen nog maar afgetrapte poepschoenen, all-stars gaan echt te snel kapotquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Lekker afgetrapte poepschoenen aan, een afzichtelijke poncho en gaaaaaan!
Nee, was vanwege het licht. Er was water in de laatste paar schuiven gekomen (oid) en dit beïnvloedde rest van het paneel werd mij op het podium verteld. Door de vertraging helaas het optreden moeten missen omdat ik met Black Bottle Riot het podium op moest op de waalkadequote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ook vanwege geluidsproblemen. Ik geloof dat de hele installatie was uitgedonderd...
[..]
Bleh. Hopen dat het meevalt...
Mensen: ga ooit Dour pakken!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef frame-saw het volgende:
Mensen: ga nooit naar Dour!
Ik was liever thuis gebleven en naar DeAffaire gegaan waar nog meer dingen waren die ik leuk vond. Op zich is het een tof festival, maar niet als je Lowlands gewend bent met kleine loopafstanden, veel meer variatie in eten en drinken, schone wc's, Nederlandstalige mensen etc. etc.
Nee, het was wel redelijk schoon. Ik kreeg alleen smerige voeten bij de kranen en oké, de wc's zijn niet heel schoon maar daar hecht ik weinig waarde aan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mensen: ga ooit Dour pakken!!
Hét tofste festival van de Benelux met dito mensen en, inderdaad, behoorlijk gore omstandindigheden.
Ik ben jaloers op F-S!
idd, daar gaat geen enkel ander festival aankomen dit jaarquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:45 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb net de reacties in het Dour Aftermath topic gelezen, en ik geloof niet dat het echt een festival voor mij is... Bovendien is de lineup van de Affaire toch superieur.
Wat voor afstanden dan? Op het terrein zelf of tussen het terrein en de camping bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee, het was wel redelijk schoon. Ik kreeg alleen smerige voeten bij de kranen en oké, de wc's zijn niet heel schoon maar daar hecht ik weinig waarde aan.
Ik vond vooral de afstanden die je moest lopen heel erg, als die er niet waren geweest was het ipv een 5 al een 6 geweest. Sfeer is wel fantastisch hoorMaar het festival zelf is maar matig.
Tussen het terrein en de camping. Volgens mij moest je om 5 uur al naar de achterste camping (C) en dat is zo'n 20 minuten lopen tot de ingang van het terrein (ik loop dan wel niet zo hard hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:05 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat voor afstanden dan? Op het terrein zelf of tussen het terrein en de camping bijvoorbeeld?
Als je bij Pinkpop op een camping verder dan A komt te staan moet je volgens mij meer dan 20 min lopen....quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:19 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Tussen het terrein en de camping. Volgens mij moest je om 5 uur al naar de achterste camping (C) en dat is zo'n 20 minuten lopen tot de ingang van het terrein (ik loop dan wel niet zo hard hoor). Dan moet je nog op het terrein zo'n 3 voetbalvelden over en dan ben je eindelijk bij het eerste podium. Dan loop je dus langs de 'markt' waarbij je denkt: wat moet ik hier?
Indeling van het terrein is gewoon heel gaar en onlogisch.
Maar misschien ben ik veel te veel verwend met mijn Lowlands, waar ik inmiddels wel onwijs veel zin in hebLUXE!
Ja, Pinkpop..quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Als je bij Pinkpop op een camping verder dan A komt te staan moet je volgens mij meer dan 20 min lopen....
je mag het ook wel gewoon alleen met een d schrijvenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik wist dat er mensen gingen vinden dat ik iets 'fouts' gezegdtdttdddt had
Dat was echt een tegenvaller ja... Ik wist niet dat het een aparte avond was, zonde van de 3,-. Ik ben namelijk vergeten dat bandje te gaan halen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zeker de zaterdag is het zo tievesdruk. Ga denk ik elke avond behalve de zaterdag en donderdag. En misschien de dinsdag skippen want dat is volgens mij kutmuziek, als ik het goed heb.
Zaterdag wel geweest, toen was het wel erg druk. Vannacht was het ook weer cool, eerst op Balkan Beats feesten bij de Oase en daarna NDRGRND, veel te veel gedronken, hoofdpijnquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:59 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dat was echt een tegenvaller ja... Ik wist niet dat het een aparte avond was, zonde van de 3,-. Ik ben namelijk vergeten dat bandje te gaan halen...
Rest van de avonden vond ik het niet echt supermegadruk ofzo, eigenlijk.
toffe foto's!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:36 schreef TomR het volgende:
Check mijn foto's van de affaire, o.a. portret-shotjes van Roosbeef & Blood Red Shoes & live-registraties van o.a. De Staat, BBR: http://blog.tomroelofs.nl/
iedere ochtend een nieuwe update!
Nieuwe album is ook nog niet echt om over naar huis te schrijvenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:59 schreef Toad het volgende:
Reverend staat 29e in Paradiso. Ik wacht nog ff het Lowlandsoptreden af...
Ik heb Caribou afgelopen weekend op Supersonic in Birmingham gezien. Beste band van het festival (en totaal niet wat ik verwacht had live...)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Is dat vet? Ik ken het nietquote:
Zal het zo thuis eens gaan luisterenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
luisterde ik een paar jaar gelden best veel. Heel rustig enzo![]()
Misschien ken je deze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |