Sleepy Sun was geweldig! Echt verrassend goed, ging er heen zonder verwachtingen, of maar iets van ze te kennen maar ik heb het zwaar naar m'n zin gehad bij ze!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja, je wil nu vast niet horen dat Caribou briljant was. Of Sleepy Sun misschien nog wel beter...
Ja. Maar had geloof ik ook met het weer te maken... Voor de rest heb ik weinig klachten gehad over het geluid tijdens de Affaire! Dat is in eerdere jaren wel eens anders geweest...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:51 schreef ralfseltje het volgende:
Zijn er nog mensen het met me eens dat het optreden van de Dodo's volledig verpest werd door het slechte geluid?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja, je wil nu vast niet horen dat Caribou briljant was. Of Sleepy Sun misschien nog wel beter...
Geluid was wel kut, ja. Waarom begonnen ze eigenlijk drie kwartier te laat?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:51 schreef ralfseltje het volgende:
Zijn er nog mensen het met me eens dat het optreden van de Dodo's volledig verpest werd door het slechte geluid?
Ook vanwege geluidsproblemen. Ik geloof dat de hele installatie was uitgedonderd...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:06 schreef -skippybal- het volgende:
Geluid was wel kut, ja. Waarom begonnen ze eigenlijk drie kwartier te laat?
Bleh. Hopen dat het meevalt...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:06 schreef -skippybal- het volgende:
Vanavond kan trouwens wel heftig worden. Zwaar onweer, hagel, windstoten to 90 km/uVuurwerk is nog niet zeker.
Lekker afgetrapte poepschoenen aan, een afzichtelijke poncho en gaaaaaan!quote:
Ik heb alleen nog maar afgetrapte poepschoenen, all-stars gaan echt te snel kapotquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Lekker afgetrapte poepschoenen aan, een afzichtelijke poncho en gaaaaaan!
Nee, was vanwege het licht. Er was water in de laatste paar schuiven gekomen (oid) en dit beïnvloedde rest van het paneel werd mij op het podium verteld. Door de vertraging helaas het optreden moeten missen omdat ik met Black Bottle Riot het podium op moest op de waalkadequote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ook vanwege geluidsproblemen. Ik geloof dat de hele installatie was uitgedonderd...
[..]
Bleh. Hopen dat het meevalt...
Mensen: ga ooit Dour pakken!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef frame-saw het volgende:
Mensen: ga nooit naar Dour!
Ik was liever thuis gebleven en naar DeAffaire gegaan waar nog meer dingen waren die ik leuk vond. Op zich is het een tof festival, maar niet als je Lowlands gewend bent met kleine loopafstanden, veel meer variatie in eten en drinken, schone wc's, Nederlandstalige mensen etc. etc.
Nee, het was wel redelijk schoon. Ik kreeg alleen smerige voeten bij de kranen en oké, de wc's zijn niet heel schoon maar daar hecht ik weinig waarde aan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mensen: ga ooit Dour pakken!!
Hét tofste festival van de Benelux met dito mensen en, inderdaad, behoorlijk gore omstandindigheden.
Ik ben jaloers op F-S!
idd, daar gaat geen enkel ander festival aankomen dit jaarquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:45 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb net de reacties in het Dour Aftermath topic gelezen, en ik geloof niet dat het echt een festival voor mij is... Bovendien is de lineup van de Affaire toch superieur.
Wat voor afstanden dan? Op het terrein zelf of tussen het terrein en de camping bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee, het was wel redelijk schoon. Ik kreeg alleen smerige voeten bij de kranen en oké, de wc's zijn niet heel schoon maar daar hecht ik weinig waarde aan.
Ik vond vooral de afstanden die je moest lopen heel erg, als die er niet waren geweest was het ipv een 5 al een 6 geweest. Sfeer is wel fantastisch hoorMaar het festival zelf is maar matig.
Tussen het terrein en de camping. Volgens mij moest je om 5 uur al naar de achterste camping (C) en dat is zo'n 20 minuten lopen tot de ingang van het terrein (ik loop dan wel niet zo hard hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:05 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat voor afstanden dan? Op het terrein zelf of tussen het terrein en de camping bijvoorbeeld?
Als je bij Pinkpop op een camping verder dan A komt te staan moet je volgens mij meer dan 20 min lopen....quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:19 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Tussen het terrein en de camping. Volgens mij moest je om 5 uur al naar de achterste camping (C) en dat is zo'n 20 minuten lopen tot de ingang van het terrein (ik loop dan wel niet zo hard hoor). Dan moet je nog op het terrein zo'n 3 voetbalvelden over en dan ben je eindelijk bij het eerste podium. Dan loop je dus langs de 'markt' waarbij je denkt: wat moet ik hier?
Indeling van het terrein is gewoon heel gaar en onlogisch.
Maar misschien ben ik veel te veel verwend met mijn Lowlands, waar ik inmiddels wel onwijs veel zin in hebLUXE!
Ja, Pinkpop..quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Als je bij Pinkpop op een camping verder dan A komt te staan moet je volgens mij meer dan 20 min lopen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |