Heb 'm nu voor de 2e keer op staan. Hij pakte me niet zo erg als toen The Raconteurs deden, maar vind het wel aangename muziek. Nog even laten groeien denken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:34 schreef Panic_A het volgende:
Horehound van The Dead Weather is trouwens gelekt (of al uit?). Album van het jaar tot nu toe!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:48 schreef ralfseltje het volgende:
Ik zoek meer/nieuwe indie-dansvloer-knallers![]()
Dus kom maar op met nummers die je tijdens het uitgaan zou willen horen
Hier even op terugkomend, wat een wereldalbumquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb 'm nu voor de 2e keer op staan. Hij pakte me niet zo erg als toen The Raconteurs deden, maar vind het wel aangename muziek. Nog even laten groeien denken.
Prima tipquote:Op maandag 13 juli 2009 11:28 schreef Bazzel het volgende:
Beetje spam is het wel, want ik speel zelf, maar misschien toch n leuke tip:
Cold War Kids + We Swim You Jump @ Vera Groningen
Doors: 20:30 till: 22:30 / start 21.00 / ¤ 11 + maandkaart
http://www.vera-groningen.nl/mainstage/cold-war-kids
Nieuwe Noah And The Whale ook, mis alleen een beetje het speelse karakter van het vorige album maar voor de rest is het een top album.quote:
Die vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen. Maar ja, ik heb 'm ook maar een keer beluisterd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 04:20 schreef conobram het volgende:
[..]
Nieuwe Noah And The Whale ook, mis alleen een beetje het speelse karakter van het vorige album maar voor de rest is het een top album.
Oeh, nieuwe Modest Mouse, zin in! Even opzoeken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:20 schreef -skippybal- het volgende:
Hurray!! Nieuwe Modest Mouse is uit
En ik moet zaterdag helaas De Affaire missen en dus Deerhoof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |