Wat ik me stiekem nog afvroeg: ga je thuis bevallen (al dan niet onder begeleiding van een directe collega)?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:18 schreef Poppedein het volgende:
neej niet echt specifieke plannen, maar altijd leuk om nog wat kleertje oid te kopen, en even ideetjes op te doen voor de kinderkamer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:40 schreef huuphuup het volgende:
Gewoon rustig aan hobbelen BJje bent zwanger, hobbelen moet
![]()
heb je plannen om iets te kopen of ga je gewoon voor de leuk even kijken? Ik vond het in het begin zo gek dat ik echt legaal dingen "mocht" kopen voor mijn meisje![]()
Kersjes, hopelijk zijn de onderzoekjes afgerond, heb je een beetje goed kunnen slapen en is je buikpijn weghoop dat je snel weer naar huis mag vandaag.
Ik had vannacht een volksverhuizing in mn buikecht aan alle kanten flink hard geschopt en uitstekende ledematen enzo
en het schoppen en dergelijke voelt heel anders nu qua plek. Volgens mij is ze weer in een stuit gedraaid. Handig.
Nou ze zei wel, het is een wat hogere buik dus ik dacht gelijk aan zwangerschap.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:53 schreef huuphuup het volgende:
fijn dat je zo'n positief gevoel hebt Davinia![]()
Kers had aanhoudende buikpijn en kramp die ze niet vertrouwden maar ook niet konden verklaren, dus meer onderzoekjes enzo. (als ik het goed vertel zo.)
BJ veel plezier dan met inspiratie opdoen![]()
Amaranta, gewoon zo'n band omdoen johdan is alles duidelijk. Er is toch niemand die zo'n ding draagt zonder buikbaby? hoop ik
ah das stiekem wel fijn dat het zo duidelijk isquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ze zei wel, het is een wat hogere buik dus ik dacht gelijk aan zwangerschap.
En wel meer moeders van school (niet uit mijn klas overigens) die zeiden; volgens mij mag ik jou feliciteren ofniet???
Banden is op zich wel goed plan, maar dan zou ik ze moeten kopen, de banden die ik heb zijn wat gerekt van vorige zwangerschap, en ik was toen sowieso wat zwaarder dus het is nog maar de vraag of de positiekleding van toen me uberhaupt nog past. Gelukkig ben ik in de zomer zwanger en kan ik ook volstaan met leuke jurkjes.
oh jawel hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:02 schreef Chan het volgende:
Huup zijn ze er inmiddels achter dat je wel echt zwanger bent eigenlijk?
"weet je zékér dat het er niet meer dan 1 is?"quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh jawel hoor
tegenwoordig is men hoogst verbaasd dat iknog
steeds
niet
bevallen
ben!!!!
vooral het zo heel duidelijk verbaasd zeggen op een dag dat ik me al redelijk walvissig voel doet weinig voor mn humeur![]()
Het verbaasd me best wel dat de meningen daar zo over uiteenlopen eerlijk gezegd. Ik vind zelf mn buik niet echt schokkend groot ofzo. En ik was al niet echt graatje mager voordat ik zwanger raakte. (zo'n 69 kg bij 1.68) dus qua toegevoegde buik valt het me nog wel mee. Maar nouja, sommige mensen roepen echt liefst een paar keer achter elkaar dat mn buik wel echt enorm is en anderen vinden het maar klein en bescheiden enzo. Mafketels.
Wat BE zei. 6 weken na de bevalling moet het over zijn. Zo niet aan de bel trekken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:10 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Davinia gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Hier alles goed, ik heb alleen 's nachts vaak en af en toe overdag last van een slapende arm/hand komt iemand dat bekend voor?
en dequote:Op donderdag 11 juni 2009 09:21 schreef WupWup het volgende:
Vergeet de "wat ben jíj dik geworden, zeg" niet
Nope, geen kloon hier.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:53 schreef amaranta het volgende:
Maar Davinia, was je eerst een kloon dan? Ik ben een beetje traag van begrip soms.
Nee volgens mij niet echt. Ik kan het me iig niet herinneren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:27 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Nope, geen kloon hier.
Wel braaf lurken, maar dat telt niet
BE, jij had toch last van carpaal tunnel syndroom bij sasha?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:21 schreef WupWup het volgende:
Vergeet de "wat ben jíj dik geworden, zeg" niet
Hmm zo eens proberen en die tip van de skatehandschoenen ook. Dank je.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Urla, als je 'even', best een tijdje dus, met je handen omhoog gaat zitten kan het vocht wat naar beneden zakken, dan nog even onder de koude kraan en met flink wat zeepsop insmeren en dan zou je ze mss er nog af kunnen halen.
'Draaien met een touwtje' kan ook, maar dat krijg ik niet uitgelegd.Dat heb ik iig wel eens gezien bij een van die 'Spoedeisende Hulp' programma's op tv.
ik heb volgende week vrijdag nog 1 hertentamenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:34 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Oke bedankt BE en Urla, het is inderdaad erg irritant omdat ik er vrij vaak van wakker word 's nachts. Maar goed als het na de zwangerschap weer weg is dan kom ik die 4-6 weekjes ook nog wel door!
Huup wat ik me af vroeg he, hoelang duurt je studie nog en hoe ga je dat doen straks met de kleine?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
En bedankt Oma!![]()
Mss was daar dat kadootje op je bankrekening voor?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]andere oma
![]()
dit was de oma van de verjaardagskadootjes
Ik ben niet echt misselijk wakker geworden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:40 schreef amaranta het volgende:
Be, dat was schrikken van je bijna ongeluk zeg! Gelukkig niks gebeurd.
Missly, dat is nog eens geluk bij een ongeluk.
En wat stom om een winkel leeg te roven,w at willen ze gaan doen?
Op MP zetten? Dat valt toch op??
Oh, is dát een snotgootje...hihi, dat vind ik altijd zo'n pijnlijk om stuk
o te harsen. (Ik hars mn bovenlip altijd zelf).
Mikoxx, ik hoop met je meee voor dinsdag. Je hebt het al zwaar genoeg gehad.
Wel superknap dat je ze al zo lang binnenhoudt hoor
Davinia, van harte! Wat ontzettend leuk een broertje of zusje voor Eli.
HOpelijk geeft een second opinion jullie wat meer rust.
Maar vooralsnog, geniet er lekker van. HOe voel je je?
Misselijk of valt het wel mee?
Ymme, hoe ben jij vandaag wakker geworden? Misselijk? Ik hoop het niet voor je!
Tessie, voor jou is het ook erg spannesn meid!
Davinia tochquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:35 schreef mikoxx het volgende:
Davinia welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk valt t allemaal mee...
klaagmodus aan: Hier een slechte nacht gehad... buikpijn, pijn in mn heupen en warm warm warm! Bah! Voel me nu ook helemaaaal niet uitgerust.. vandaag maar rustig aan denk ik en vanmiddag lekker weer plat. Help hopen voor dinsdag want ik wil niet meeheeer!! Buik is vol vol vol!einde klaagmodus Sorry hoor
Goh, lekker is dat huup!
Dat is echt balen zeg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:10 schreef mefke79 het volgende:
was ik net nog zostemming is hier inmiddels
![]()
er zou een nieuwe kdv bij ons om de hoek geopend worden en dat is nu verboden door de rechter. Op zich met goede redenen hoor, maar pff, zo wordt de kans op opvang bij de organisatie die wij willen en die in de buurt is wel heel klein. Stomme ambtenaren ook, doe je werk dan goed en hou je aan regelsik ga maar eens douchen, boze bui van me afspoelen.
Ik heb geen idee, morgen afspraak bij de diëtiste. We zien wel. Wat moet, dat moet, zo simpel is hetquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:32 schreef huuphuup het volgende:Innepin
![]()
moet je nu eerst dat dieet een tijdje proberen en dan weer glucose prikken? Of zetten ze je gewoon voor de resterende tijd op een dieet? Vervelend. Zielepietje
haha gekquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:38 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, morgen afspraak bij de diëtiste. We zien wel. Wat moet, dat moet, zo simpel is hetEn ik weet ook wel dat ik best wel veel zoetigheid naar binnen gewerkt heb, dus echt verbazingwekkend is het nou ook weer niet.
![]()
Urla, da's ook onhandig zo, dat ze alleen maar aan hele dagen doen ineens. Fijn dat je toch min of meer een oplossing hebt kunnen vinden. Huup ook al opvangissues.. blah..
Rocka, hij's al op hoorIk vond het ook wel een goed argument
Poppejans, hartje! Jeuj!
Het is niet alleen suiker hoor maar ook de koolhydraten e.d. De dietiste kan het je vast beter uitleggen dan ik zou kunnen, het is inmiddels ook alweer ruim 8 jaar geleden dat ik ook het dieet moest volgen. Het is goed te doen omdat je weet dat het eindigt na je zwangerschap, ik droomde alleen soms van moorkoppen e.d. (terwijl ik niet eens slagroom lust) maar ook dat gaat weer overquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:26 schreef innepin het volgende:
Ik moet op dieetGlucose was nog steeds te hoog
![]()
* innepin kijkt vol verlangen naar de donut die vriendje als kadootje in m'n werktas gestopt had.....
Jaaaaa daar is ze dan!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef DaviniaHR het volgende:
mikoxx, balen!
meld
[ afbeelding ]
Ben 11 wk zwanger (termijn in plaatje is op bais van datum, 11 weken is op basis van lengte van hetkind
)
Wel lekker, 4 weken gratis. Dacht 7 wk te zijn
Minpuntje, de echomevrouw zag een verdikte nekplooi. 4,6mm. Morgen dus overleggen met vlos wat wijsheid is. waarschijnlijk doen we een second opinion in de VU en dan hopen dat de nekplooi is afgenomen, en daarna de 20-wk echo wat vroeg doen. we hebben geen zin in het kansberekeningscircus e.d.
Mss mag ik vaker op controle komenin de tussentijd. morgen maar ff zien.
Maar ik mag iig weer meekletsen hier!
Op 76 14weken en 5 dagen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:05 schreef renzell het volgende:
Hi Hi, Guus, maar bij Stella was je ook wel een huel slank dennetje tot 23 weken ofzo. Ge kent niet alles hebben he .Ben benieuwd naar je buikje trouwens! Op hoeveel (weken, niet gewicht
) zit je nu precies?
Mijn boezem is inderdaad enorm. Hebben jullie dat ook? Bij Stella had ik dat ook meteen in het begin alquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:21 schreef DaviniaHR het volgende:
guus, 3 kg bij 14wk is toch hartstikke prima!
weet jij veel hoeveel extra gewicht er in je boezem zit. of extra lucht nog in je darmen, en grote baarmoeder. hoeft niet allemaal vetjes te zijn, he?
geniet van je toetjes!
idd, incantrix, hoelang ben je met die post bezig geweest?
kom je naast me staan? Dan doen we dat ik het hangbuikzwijntje ben en jij de slanke deernequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:17 schreef Guuzewuus het volgende:
Incantrix. Wat een enorme post
.
Overigens ben ik nu 3 kilo aangekomen (ben ook 3 kilo zwaarder begonnen).
Maat = +3quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:26 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Mijn boezem is inderdaad enorm. Hebben jullie dat ook? Bij Stella had ik dat ook meteen in het begin al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |