abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69925493
Daviana, welkom hier
  † In Memoriam † donderdag 11 juni 2009 @ 09:53:51 #252
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_69925656
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef DaviniaHR het volgende:

meld

[ afbeelding ]
Davinia toch Wat fijn voor jullie!
En ik hoop dat vergaande prenatale screening achterwege kan blijven.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:55:58 #253
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69925716
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:35 schreef mikoxx het volgende:
Davinia welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk valt t allemaal mee...

klaagmodus aan: Hier een slechte nacht gehad... buikpijn, pijn in mn heupen en warm warm warm! Bah! Voel me nu ook helemaaaal niet uitgerust.. vandaag maar rustig aan denk ik en vanmiddag lekker weer plat. Help hopen voor dinsdag want ik wil niet meeheeer!! Buik is vol vol vol! einde klaagmodus Sorry hoor

Goh, lekker is dat huup!

Ik heb het echt met je te doen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69925781
Mikoxx
pff wat naar zeg wat moet dit ontzettend zwaar zijn voor je

en over de buiken, het valt heus mee hoor, de meeste reacties zijn gewoon leuk of lief, en van oma nja ach, ik weet van wie het komt haha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:01:06 #255
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69925871
Mikoxx ik hoop ook echt van harte dat het nu gewoon heel snel gaat gebeuren

Davina van harte en hopelijk valt de nekplooi ook nog mee

Zo ik heb een mannier gevonden om wat beter te kunnen slapen en al kan dat pas zodra vriend naar het werk is.... Wij slapen elk op een eigen matras, zodra vriend weg is kan ik met m'n zij in die plooi gaan liggen en dat ligt wel lekker, zodat ik toch nog wat uurtjes mee kan pikken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69925922
Bar dat geeft een fijne ondersteuning aan je buik he? Die plooi boots ik een beetje na met een eenpersoonsdekbed en daar dan tegenaan gaan liggen, misschien is dat een idee?
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:04:52 #257
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_69926001
bar, kan je niet ook in de plooi liggen, met vriend er naast?
Of eea regelen met (voedings)kussens?

ymme, als je wil, ik heb nog een ongebruikte test thuis liggen
kan je weer een dagje verder

net ff MvM gebeld, dat ik 4 wk korter kan pissen voor ze.
voel ik me dan weer schuldig over
hormoontjes
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_69926146
Ik heb een stuk of30 testen van babyboom
Dus ik kan voorlopig nog even

Vind het gewoon leuk, om elke ochtend een nieuw streepje te zien ( en misschien ook voo mijn gevoel hoor).
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:09:48 #259
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69926155
Ik heb het al geprobeerd met het voedingskussen, en met een deken, maar op de een of andere mannier ligt dat voor mij nog steeds niet. nu is het hier ook zo dat zodra ik op m'n zij ga liggen ik een enorm druk spartelend kind krijg, dus slaapt ook niet echt.

@Davina in de plooi gaan liggen met vriend ernaast dan heeft hij helemaal geen ruimte meer die ligt namelijk (de plooi) precies in het midden en ik moet er beetje voor zorgen dat buik net iets in de plooi rust, dus dan moet ik echt zowat op zijn kant gaan liggen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:10:55 #260
100412 mefke79
komt goed!
pi_69926197
was ik net nog zo stemming is hier inmiddels
er zou een nieuwe kdv bij ons om de hoek geopend worden en dat is nu verboden door de rechter. Op zich met goede redenen hoor, maar pff, zo wordt de kans op opvang bij de organisatie die wij willen en die in de buurt is wel heel klein. Stomme ambtenaren ook, doe je werk dan goed en hou je aan regels ik ga maar eens douchen, boze bui van me afspoelen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_69926407
Oh jeetje Mefke.. dat is inderdaad wel heel als de plannen al helemaal out in the open waren je je zinnen daar op had gezet!

Mikoxx... Gij stoere tweelingsmams... ik help je heel hard meehopen voor dinsdag!!

Davinia Wat heerlijk dat je weer zwanger bent! Ontzettend gefeliciteerd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:19:54 #262
100412 mefke79
komt goed!
pi_69926517
@poppedein: tis nog erger...het gebouw staat er al en mag gewoon niet gebruikt gaan worden...Ik weet het, tis echt hormonaal, maar ik wil gewoon de zekerheid dat het goed komt en dat ons kindje straks in onze eigen wijk en onze eigen gemeente naar de opvang kan. En nou ga ik echt douchen...dat helpt misschien
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_69926665
Das helemaal niet hormonaal.. dat vind ik héél begrijpelijk (maar ja.. ik ben dan ook hormonaal )
En gewoon verboden terwijl t gebouw er al staat hijsfijn...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_69926773
Davinia! Gefeliciteerd
Mikoxx... ik hoop met je mee dat je niet te lang meer door hoeft te lopen met je overvolle buik
Bar, vervelend hè, proberen een goede houding te vinden met slapen! Lukt mij ook niet echt...
Mefke, balen zeg Is er overal tekort aan kinderopvang, mogen ze niet eens een nieuwe openen. Beetje krom wel

Ik moet op dieet Glucose was nog steeds te hoog
* innepin kijkt vol verlangen naar de donut die vriendje als kadootje in m'n werktas gestopt had.....
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:28:51 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69926850
Oh echt? Wat balen innepin... Gelukkig is het 'nog maar' een week of 6-7 als het goed is, maar het is niet echt leuk natuurlijk.
pi_69926937
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:10 schreef mefke79 het volgende:
was ik net nog zo stemming is hier inmiddels
er zou een nieuwe kdv bij ons om de hoek geopend worden en dat is nu verboden door de rechter. Op zich met goede redenen hoor, maar pff, zo wordt de kans op opvang bij de organisatie die wij willen en die in de buurt is wel heel klein. Stomme ambtenaren ook, doe je werk dan goed en hou je aan regels ik ga maar eens douchen, boze bui van me afspoelen.
Dat is echt balen zeg.
Hier ook een opvang probleem. Ik werk normaal 5 ochtenden en alle kinderdagverblijven behoren ook toe tot dezelfde stichting. Nu is er een groot tekort aan opvang hier dus heeft de stichting besloten om de halve dagopvang stop te zetten. Er kan nu alleen maar verplicht hele dagen afgenomen worden.Dit hoorde ik fijn 4 weken geleden. Van de nieuwe gastouder regeling wordt je op dit moment ook niet vrolijk en ik ben bij sommige gaan kennismaken en daar zou ik echt niet m'n kindje achterlaten.
Nu ga ik maandag kijken op een minicrech word geleid door een opgeleide gastouder. Tot nu toe ziet het er allemaal goed uit. Er is ook een pedagogisch plan enzo en binnen het budget via mrnosey zodat het ook allemaal betaalbaar blijft volgend jaar. Enige probleem was maar 3 ochtenden beschikbaar, maar lief en ik heb besloten allebei 1 dag ouderschapsverlof op te nemen. Dan hoeft ze maar 3 ochtenden het eerste jaar tegen die tijd is er ook wel weer plek.
Helaas ook een flinke hap uit ons maandelijk budget, maar met wat consuminderen komt het best goed en gewoon eigenlijk ook fijner om zelf voor haar te zorgen. Het is toch een bijzondere tijd die veels te snel voorbij gaat. Daarna nog tijd genoeg om rijkelijk te leven.
pi_69926974
Mefke wat rot zeg wat idioot ook dat het gebouw er al staat... krijgt het gebouw een andere bestemming nu? Of kan het kdv er alsnog in over een tijdje?

Ik had het vanmorgen ook al in de sc gepost maar ik heb me her en der ook es ingelezen over kdv's enzo en ik heb de mogelijkheid om me in te schrijven bij een kdv die echt heel goed aangeschreven staat (9 gemiddeld), probleem is dat het in Leiden is. Voor zolang ik in Leiden werk zal dat geen echt probleem zijn maarja, ik weet ook niet hoeveel zekerheid ik heb dat ik daar volgend jaar ook nog werk muh. Kdv's hier in de buurt zijn in verhouding echt een heel stuk minder dus mja, als het even kan... *dilemma's dilemma's

Innepin
moet je nu eerst dat dieet een tijdje proberen en dan weer glucose prikken? Of zetten ze je gewoon voor de resterende tijd op een dieet? Vervelend. Zielepietje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:34:01 #268
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69927014
Davinia, welkom hier! Wat leuk zeg, vier weken cadeau. Dat is wel even schrikken met die nekplooi. De juf van mijn zoontje had het pas ook (sorry, ik heb altijd een hekel aan die verhalen van de buuf van mijn tante had het ook blablabla en nou doe ik het ook ), wat ik begreep was die nekplooi zó dik dat het bijna alleen maar foute boel kon zijn. Ze hebben daardoor gekozen voor punctie en vlokkentest maar alles bleek gewoon goed! Haar was verteld dat kindjes zonder verdikte nekplooi ook Down (of andere afwijking) konden hebben, alleen een echo geeft geen zekerheid, of de nekplooi nu verdikt is of niet.
Dat geeft natuurlijk geen garantie voor jou, maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat het allemaal inderdaad kansberekeningen zijn.

Succes bij de VK iig!
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:34:40 #269
190853 RockabeIIa
pi_69927031
Innepin, die laatste donut om het af te leren
pi_69927032
Davinia, gefeliciteerd!
Ik hoop dat de verdikte nekplooi niks te betekenen heeft

Leuk dat testen he Ymme, ik heb het ook wel een week lang gedaan geloof ik

Oja en ik heb gisteravond toch echt wel het hartje gevonden met de Angelsounds
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:35:24 #271
190853 RockabeIIa
pi_69927054
eindelijk poppejans
pi_69927066
Gefeliciteerd Davinia, wat leuk!
zoietsz dacht ik rigenlijk al!
Hopelijk valt het met de nekplooi mee!
pi_69927169
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:32 schreef huuphuup het volgende:Innepin
moet je nu eerst dat dieet een tijdje proberen en dan weer glucose prikken? Of zetten ze je gewoon voor de resterende tijd op een dieet? Vervelend. Zielepietje
Ik heb geen idee, morgen afspraak bij de diëtiste. We zien wel. Wat moet, dat moet, zo simpel is het En ik weet ook wel dat ik best wel veel zoetigheid naar binnen gewerkt heb, dus echt verbazingwekkend is het nou ook weer niet.

Urla, da's ook onhandig zo, dat ze alleen maar aan hele dagen doen ineens. Fijn dat je toch min of meer een oplossing hebt kunnen vinden. Huup ook al opvangissues.. blah..

Rocka, hij's al op hoor Ik vond het ook wel een goed argument

Poppejans, hartje! Jeuj!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69927350
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:38 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, morgen afspraak bij de diëtiste. We zien wel. Wat moet, dat moet, zo simpel is het En ik weet ook wel dat ik best wel veel zoetigheid naar binnen gewerkt heb, dus echt verbazingwekkend is het nou ook weer niet.

Urla, da's ook onhandig zo, dat ze alleen maar aan hele dagen doen ineens. Fijn dat je toch min of meer een oplossing hebt kunnen vinden. Huup ook al opvangissues.. blah..

Rocka, hij's al op hoor Ik vond het ook wel een goed argument

Poppejans, hartje! Jeuj!
haha gek
keigoed argument ja

Urla vervelend
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:49:53 #275
164686 _Bar_
Carpe Diem