abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2009 @ 20:52:03 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_69912116
Ik werd net getrapt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69912184
Fijn Troel!!! Heerlijk!

Ahhhhh McLaura... Hij heeft een snotgootje
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_69912374
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:52 schreef Troel het volgende:
Ik werd net getrapt
Leuk! Nouja, uh, ik vind het inmiddels niet meer leuk en heb een gekneusde rib
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69912422
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:53 schreef Poppedein het volgende:
Fijn Troel!!! Heerlijk!

Ahhhhh McLaura... Hij heeft een snotgootje
Ik ben gewoon helemaal verliefd, ik vind hem van top tot teen maar de gyn zei ook al dat hij een mooi gewelfd snotgootje heeft.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:09:43 #155
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69912877
quote:
Ik werd net getrapt
pi_69913295
Incatrix, gelukkig was alles goed met je kindje! mooie echo plaatjes

Kersjes, hopelijk is het maar 1 nachtje.... maar beter het zekere voor het onzekere

Troel

Ik voelde puk net voor het eerst ook vanaf de buitenkant, voelde mn buik een stukje omhoog komen
pi_69914559
Lieve schatten wat gaan jullie toch snel! Mijn foktempo ligt nu schijnbaar ook op bejaard
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:01 schreef CalamityJane het volgende:
@DutchessX: Die cursus wil ik ook graag gaan doen. Ik heb het niet zo op pufclubjes, omdat je het normaal 8x alleen mag doen en dat je partner 2x mee mag. Alsof hij op de bevalling ook maar een kwart van de tijd aanwezig is...

Dus die SamenBevallen leek me wel wat. En als ik je goed begrijp is het dus ook een aanrader?
Ik vind het tot nu toe een leuke cursus, omdat de man er ook bij betrokken wordt. Het eerste uur van de avond is theorie, en het wordt op zo'n manier gebracht dat het voor manlief ook interessant is. Onze cursusleidster betrekt de mannen er dan ook echt bij. Het tweede uur is samen met partner op een matje of lepeltje lepeltje en dan bv ademhalingsoefeningen doen waarbij de man bv kan opletten of zijn partner echt ontspannen is, en hoe hij haar kan helpen ontspannen. Ook handig dat hij de oefeningen kent, voor als je in de stress schiet tijdens de bevalling en niks meer weet
De cursus is vrij prijzig, 170 euro voor 10 lessen van 2 uur. Daarnaast ga ik naar de pufclub en dat is wel gezellig, maar niet zo 'deskundig' en serieus als de cursus Samen Bevallen.

Oh dames ik moet nog zoveel bijlezen, ik denk dat ik het vanaaf maar even bij de high lights houd. Eens kijken hoe het met Kersjes is, en of TheFrankey al papa is geworden. En wie weet is Tessie ook wel bevallen?

Ben in ieder geval nog steeds moe, maar manlief heeft Floradix gehaald, schijnt ook goed te werken tegen vermoeidheid, ik hoop het! Afspraken voor komend weekend afgezegd, dan maar even niet zo sociaal, maar anders red ik het de komende week echt niet met al mijn afspraken.

Oh ja, mijn vriendin is vannacht bevallen van haar kindje middels een keizersnee, ze is uitgeput maar heel blij met haar dochter Charlotte. Heel fijn ook dat het meisje helemaal gezond is, want haar zoontje van 2 is zwaar meervoudig gehandicapt (en heel erg lief trouwens ).

Ik ga lezen!
#geen
pi_69915009
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:59 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik ben gewoon helemaal verliefd, ik vind hem van top tot teen maar de gyn zei ook al dat hij een mooi gewelfd snotgootje heeft.
[n00b-modus]Ik zie het niet... en wat is een snotgootje?[/n00b-modus]
Kersjes veel succes in het ziekenhuis, hopelijk kun je wel een beetje slapen toch!!!
pi_69915048
Troel! Wat gaaf (was dit de eerste keer en hoever ben je nu?)(Ben zo benieuwd hoe dat gaat voelen)
pi_69915075
Ach Kers toch, alweer in het ziekenhuis! Maar wel goed dat je helemaal doorgelicht wordt. Ik hoop dat er geen enge dingen zijn en dat je snel weer terug bent

Icantrix, mooie echo! Gelukkig is alles toch goed!

Urla welkom! Je bent al snel aan de beurt...

Troel ik duim voor een prachtige echo voor jullie

BE, bijna-ongelukken-maakster! Dat is wel even schrikken hé?

Mikoxx de tweelingmama

en nu nog even verder lezen
Oh ja, helaas geen nieuwe beebs

Martine heeft beeb aan de buitenkant gevoeld Ook altijd weer een bijzonder moment

McLaura ook een mooie echo!!
#geen
pi_69915109
quote:
Ik werd net getrapt
HahahahahaHOERA!
#geen
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 22:01:01 #162
5428 crew  miss_sly
pi_69915124
Incantrix, gelukkig is alles goed! Maar inderdaad, volgende keer wel de juiste prioriteiten stellen
Mooie echo's dan toch maar mooi weer

Kerjes, wat naar dat je een nachtje moet blijven. Wel goed dat de eerste onderzoeken wel goed leken.

Nijna, je kindje neemt wel wat het nodig heeft, hoor. Jammer dat jij er dan kilo's voor kwijt moet raken, maar dat heb je er vast voor over. Nu dan maar lekker genieten van eht nieuwe huis, nestelen, kinderkamer in orde maken en ook relaxen en rusten!

Troel, beeb heeft geschopt

Mooie echo McLaura

Wij hebben vandaag de kinderwagen gekocht gekregen van schoonouders! We waren naar een winkel waar ze altijd uit voorraad kunnen leveren, dus we konden hem meteen meenemen. Tenminste, dat was het plan; bleek dat ze afgelopen week hun hele magazijn hadden leeggeroofd van alle Stokkes en Bugaboo's Niets op voorraad dus. Ik vroeg hoe lang het dan zou duren voor ze bestelde artikelen binnenkregen, en toen zei het meisje: ja want u kunt niet zo lang meer wachten, dat zie ik wel Niemand die dat tegensprak, zeker niet toen ze zei dat ze een exemplaar daar had staan, precies in de kleur die we wilden, voor een klant die hem pas half juli kwam halen. Dus konden wij die wel meenemen, dan was de nieuwe voor die klant vast voor half julie wel binnen

Dus we hebben hem toch in huis
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:01:29 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69915141
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:58 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ik weet het ik weet het!
Ik zag het eerst ook niet tot ze het over neusgootjes hadden.
Je moet even je pc kantelen, links wordt onder zeg maar.
Dan zie je links een oogkasje en dat witte gebeuren in het midden is de neus.

Maar het snotgootje is toch huid en dat is toch nauweljiks te zien op een 2d echo?
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:03:10 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69915224
miss_sly, mooi geregeld!
pi_69915264
Jippie Miss!!! Je bent op je kindje na zo ongeveer wel compleet hé?
#geen
pi_69915285
Alweer mooie plaatjes!
Fijn Incantrix dat alles goed was!

Mikoxx, toch snap ik het niet zo goed, als de bmm verstreken is kunnen ze toch gaan inleiden?
Daar is toch geen ontsluiting vooraf voor nodig?
Of doen ze dat dan alleen als het niet meer goed met jou of de baby's gaat?
Nou ja, je moet nog maar even door....kunnen ze nog een beetje spekkies kweken.

Poppedein, ideaal zo'n echoapparaat tot je beschikking! Kun je nou ook wel onbezorgd zwanger zijn? Omdat je in je beroep natuurlijk ook meemaakt wat er allemaal mis kan gaan enzo...

Morgen weer een lange dag voor de boeg, werken van 7.30-17.30 uur. Dit keer eis ik wel pauze....dinsdag kon dat niet, maar het is goed met ze.

Oeps Kersjes vergeten, hoe kan dat nou!
Wat enorm balen dat je nu weer in het ziekenhuis ligt, zwanger zijn en kersjes is niet zo'n goede combi geloof ik. Maar sterkte, en hou vol!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69915334
Karin je hebt gróót gelijk!!!!
#geen
pi_69915488
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:58 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Kersjes veel succes in het ziekenhuis, hopelijk kun je wel een beetje slapen toch!!!
Geeft niks joh!

Je ziet zijn gezichtje in de lengte, links de kin en naar rechts mondje, neusje en de donkere vlek is een oogje. Het snotgootje is het deukje onder je neus.
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 22:09:59 #169
5428 crew  miss_sly
pi_69915502
ja, ik vond het voor een keer ook eens niet zo erg dat ze dachten dat ik al veel verder was

Duchess, ja, zo ongeveer. Alleen moet ons meisje nog wat spekkies verzamelen, dus we wachten nog maar een week of 9-11
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:10:18 #170
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69915512
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mikoxx, toch snap ik het niet zo goed, als de bmm verstreken is kunnen ze toch gaan inleiden?
Daar is toch geen ontsluiting vooraf voor nodig?
Of doen ze dat dan alleen als het niet meer goed met jou of de baby's gaat?
Nou ja, je moet nog maar even door....kunnen ze nog een beetje spekkies kweken.

Voor inleiden zijn twee dingen nodig: een verstreken bmmond en ontsluiting. Ze kunnen wel inleiden zonder ontsluiting maar de kans dat je dan een dag of vier/vijf achter elkaar moet komen omdat het steeds niet op gang komt is dan groot (en dat wil ik natuurlijk ook niet).
pi_69915541
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik weet het ik weet het!
Ik zag het eerst ook niet tot ze het over neusgootjes hadden.
Je moet even je pc kantelen, links wordt onder zeg maar.
Dan zie je links een oogkasje en dat witte gebeuren in het midden is de neus.

Maar het snotgootje is toch huid en dat is toch nauweljiks te zien op een 2d echo?
Hmm... lukt nog niet helemaal en omdat lief me nu wel heel raar aan het aankijken is, geef ik het even op. Misschien zie ik het morgen toch ineens... Sorry McLaura... Maar ik geloof jullie gewoon, top foto!
pi_69915695
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:10 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Voor inleiden zijn twee dingen nodig: een verstreken bmmond en ontsluiting. Ze kunnen wel inleiden zonder ontsluiting maar de kans dat je dan een dag of vier/vijf achter elkaar moet komen omdat het steeds niet op gang komt is dan groot (en dat wil ik natuurlijk ook niet).
hmm kan ik me voorstellen
Nou ja, dan had ik geluk ofzo met Meike.
Op maandag zei de gyn dat er een vinger ontsluiting zat, en woe voor het inleiden begon zei een andere gyn dat er nog helemaal niks was.
5 uur later lag Meike op mijn buik
pi_69915855
Dit is je "snotgootje"...bij de een is dat wat sterker afgetekend dan bij de ander en bij McLaura's beeb zie je t heel duidelijk vind ik!

BE, hoe groter het kindje wordt, hoe duidelijker dat soort structuren ook zichtbaar worden, net even afhankelijk van hoe het geluidsstralen van de echo laat weerkaatsen. Qua structuu is het wel vergelijkbaar met de wangetjes, die op t zelfde echoplaatje, vooral rechter, ook al mooi duidelijk (en al lekker bol) te zien zijn!

Karin, het lukt me eigenlijk heel prima om "onbezorgd" zwanger te zijn, veel beter dan ik me van te voren bedacht had... maar ik ben met mn eige zwangerschap gelukkig maar weinig vaktechnisch bezig! Nou voel ik me goed en groeit mn buik ook "normaal", dus nu ik weer eens kijk (en dat doe ik écht niet vaak meer) was ik toch even nieuwsgierig naar hoe ze dan groeide. Als ik reden had om aan te nemen dat dat afwijkend zou zijn, zou ik er nooit zelf mee in de weer gegaan zijn, maar had ik de diagnose en het beleid aan een collega overgelaten denk ik... Lief dat je dat vraagt BTW!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_69915999
Kersjes, bah wat een pech alweer zeg! Sterkte

Fijn Troel, wat een geruststelling, laat die kleine maar eens even flink tekeer gaan in je buik!

Mooie echo's Incantrix!
Mijn vk kon trouwens mn baarmoeder van op mn buik helemaal niet voelen, dus ligt mn baarmoeder ws naar achter gekanteld, hartje hoorden we wel
Ikzelf hoor trouwens nog steeds niks met die poep Angelsounds.
(maar daar is mn vk ook niet zo over te spreken, dus ik probeer het maar zelden)
Pff echt fijn voor je dat het gewoon goed was, lijkt me echt even heel eng als de vk geen hartje vinden kan!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:21:18 #175
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69916006
Ik snap t zelf ook niet meer hoor, want t schijnt dus dat ontsluiting pas kan komen als de bmm helemaal verstreken is, terwijl ze me bij 31+5 vertelden dat er 2 cm ontsluiting was.... en ik toen ik in het andere zkh kwam een bmmond van 1,5 cm had (die dus nu wel helemaal plat is) ontsluiting die er eenmaal is kan niet meer 'verdwijnen' dus de gyn vroeg wie mij verteld had dat ik 2 cm had. Nou, de verloskundige van het zkh... hij zei er toen verder niet zoveel op. Alleen dat het er nu niet is iig en dat ze daarom nog wachten. Ook omdat verder alles oke is met de kindjes, bloeddruk etc. Ik hoop gewoon op een enkele cm dinsdag! Maar t is wel echt een domper! babhbahbahbah
pi_69916285
Kersjes, wat balen dat je in het ziekenhuis moet blijven.
Mooie echo McLaura!
Miss Sly, leuk dat jullie de wagen al hebben

Wij zijn net voor de laatste x voor de bevalling naar de pufclub geweest. Was heel gezellig. Een stel was al bevallen en kwamen nog even langs om hun beebje te showen, echt super schattig
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:30:50 #177
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_69916480
mikoxx, balen!

meld

Ben 11 wk zwanger (termijn in plaatje is op bais van datum, 11 weken is op basis van lengte van het kind )
Wel lekker, 4 weken gratis. Dacht 7 wk te zijn

Minpuntje, de echomevrouw zag een verdikte nekplooi. 4,6mm. Morgen dus overleggen met vlos wat wijsheid is. waarschijnlijk doen we een second opinion in de VU en dan hopen dat de nekplooi is afgenomen, en daarna de 20-wk echo wat vroeg doen. we hebben geen zin in het kansberekeningscircus e.d.

Mss mag ik vaker op controle komenin de tussentijd. morgen maar ff zien.

Maar ik mag iig weer meekletsen hier!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:31:29 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69916516
Thanks Poppedein, dat wist ik niet.
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:31:52 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69916536
Hey Davinia! Leuk! Gefeliciteerd!
En wat lekker trouwens, gratis 4 weken erbij!

Wel even schrikken van die nekplooi, hopelijk valt dat alsnog mee.
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:32:23 #180
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69916566
Van harte davinia! En welkom terug!
Ik duim voor je dat alles helemaal goed is!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:33:52 #181
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69916632
Wauw, Davinia, wat leuk! Gefeliciteerd!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_69916669
Davinia welkom en hopelijk krijg je snel wat antwoord ivm de nekplooi...
pi_69916735
Gefeliciteerd Davinia!

Ik ben vandaag trouwens de hele dag doorgekomen zonder ochtend/middagdutje! En voor het eerst sinds tijden dat ik me redelijk normaal voel. Echt veel energie zou ik het nog niet noemen, maar voel me vandaag ff niet zo oma
pi_69916783
jeuj! Davinia!! Leuk dat je er bent!
Gefeliciteerd met de zwangerschap! Hopelijk valt het allemaal wel mee met de nekplooi.
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 22:51:28 #185
5428 crew  miss_sly
pi_69917487
Davina, wat leuk! Gefeliciteerd en welkom
Hopelijk valt het met de nekplooi allemaal mee. Ook wel vroeg toch, om die te meten?
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:54:12 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_69917620
Davinia! Gaaf! Echt super!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:54:38 #187
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_69917639
Davinia, gefeliciteerd!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 10 juni 2009 @ 22:57:18 #188
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_69917760
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef DaviniaHR het volgende:
mikoxx, balen!

meld

[ afbeelding ]

Ben 11 wk zwanger (termijn in plaatje is op bais van datum, 11 weken is op basis van lengte van het kind )
Wel lekker, 4 weken gratis. Dacht 7 wk te zijn

Minpuntje, de echomevrouw zag een verdikte nekplooi. 4,6mm. Morgen dus overleggen met vlos wat wijsheid is. waarschijnlijk doen we een second opinion in de VU en dan hopen dat de nekplooi is afgenomen, en daarna de 20-wk echo wat vroeg doen. we hebben geen zin in het kansberekeningscircus e.d.

Mss mag ik vaker op controle komenin de tussentijd. morgen maar ff zien.

Maar ik mag iig weer meekletsen hier!
wat leuk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_69917817
Davinia, van harte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:01:26 #190
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69917936
Davinia! Gefeliciteerd!

Ik vroeg me op de meeting al af of je zwanger was, maar was nog wel erg pril dus
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_69917952
Davinia, wat geweldig!

Super gefeliciteerd!!!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_69918816
Davinia!! gefeliciteerd!!
zomaar 4 weekjes kado ook

kijk dat zijn nou het soort TVP's die wel mogen in het update-topic
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69919087
Nog steeds geen nieuws. Net verjaardagfeestje gehad. Ukker komt niet meer vandaag, tenminste, hij/zij heeft nog een half uur. Dus dat wordt hem niet. Gelukkig maar, heeft ukker een eigen dag om jarig te zijn en niet gelijk met mama.

Ik heb zo een gevoel dat er wat aan gaat komen deze nacht.....maar ik zal het wel mis hebben. Ik heb nml al 100x gedacht : 'nu komt het' haha.
pi_69919312
Ja.. wachten duurt lang he TheFrankey!
  woensdag 10 juni 2009 @ 23:38:29 #195
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69919461
Davinia gefeliciteerd!!

TheFrankey succes!

En tessie, voor jou wordt het ook al erg spannend, succes met jouw laatste loodjes

sorry verder niet bij gelezen
No more games, no more drama...
pi_69919462
Davina! Wat leuk! Dan zijn we even ver!!

Hoop dat het met die nekplooi goed blijkt te zijn

Verder niet bijgelezen, heb gewerkt en morgen weer zo'n dag. Vrijdag ben ik weer helemaal bij! Iedereen die het nodig heeft een dikke
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_69920609
Davinia gefeliciteerd Lekker hoor die 4 weken extra Wel balen dat de nekplooi verdikt is Hopelijk blijkt uit nader onderzoek dat er niks aan de hand is en kan je onbezorgd genieten van je zwangerschap
#geen
pi_69922891
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef DaviniaHR het volgende:
meld
jompels jompels jompels

* iamredleader, Tinuviel en Jair juichen voor DaviniaHR, PhysicsRules en Eli en voor de kleine op komst
  Jubileum moderator donderdag 11 juni 2009 @ 07:12:23 #199
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69922989
Davinia wat leuk Gefeliciteerd
We gaan gewoon heel hard duimen dat die nekplooi wel goed is
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_69923246
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:10 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Hmm... lukt nog niet helemaal en omdat lief me nu wel heel raar aan het aankijken is, geef ik het even op. Misschien zie ik het morgen toch ineens... Sorry McLaura... Maar ik geloof jullie gewoon, top foto!
Misschien werkt dit : een meter van je pc af gaan staan! En anders moet je maar geloven dat het de mooiste dikkop van het land is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')