Leuk! Nouja, uh, ik vind het inmiddels niet meer leuk en heb een gekneusde ribquote:
Ik ben gewoon helemaal verliefd, ik vind hem van top tot teenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:53 schreef Poppedein het volgende:
Fijn Troel!!! Heerlijk!
Ahhhhh McLaura... Hij heeft eensnotgootje
![]()
Ik vind het tot nu toe een leuke cursus, omdat de man er ook bij betrokken wordt. Het eerste uur van de avond is theorie, en het wordt op zo'n manier gebracht dat het voor manlief ook interessant is. Onze cursusleidster betrekt de mannen er dan ook echt bij. Het tweede uur is samen met partner op een matjequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:01 schreef CalamityJane het volgende:
@DutchessX: Die cursus wil ik ook graag gaan doen. Ik heb het niet zo op pufclubjes, omdat je het normaal 8x alleen mag doen en dat je partner 2x mee mag. Alsof hij op de bevalling ook maar een kwart van de tijd aanwezig is...![]()
Dus die SamenBevallen leek me wel wat. En als ik je goed begrijp is het dus ook een aanrader?
[n00b-modus]Ik zie het niet... en wat is een snotgootje?[/n00b-modus]quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:59 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ben gewoon helemaal verliefd, ik vind hem van top tot teenmaar de gyn zei ook al dat hij een mooi gewelfd snotgootje heeft.
Ik weet het ik weet het!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:58 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
[n00b-modus]Ik zie het niet... en wat is een snotgootje?[/n00b-modus]
Geeft niks joh!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:58 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
[n00b-modus]Ik zie het niet... en wat is een snotgootje?[/n00b-modus]
Kersjes veel succes in het ziekenhuis, hopelijk kun je wel een beetje slapen toch!!!
Voor inleiden zijn twee dingen nodig: een verstreken bmmond en ontsluiting. Ze kunnen wel inleiden zonder ontsluiting maar de kans dat je dan een dag of vier/vijf achter elkaar moet komen omdat het steeds niet op gang komt is dan groot (en dat wil ik natuurlijk ook niet).quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mikoxx, toch snap ik het niet zo goed, als de bmm verstreken is kunnen ze toch gaan inleiden?
Daar is toch geen ontsluiting vooraf voor nodig?
Of doen ze dat dan alleen als het niet meer goed met jou of de baby's gaat?
Nou ja, je moet nog maar even door....kunnen ze nog een beetje spekkies kweken.![]()
Hmm... lukt nog niet helemaal en omdat lief me nu wel heel raar aan het aankijken is, geef ik het even op. Misschien zie ik het morgen toch ineens... Sorry McLaura... Maar ik geloof jullie gewoon, top foto!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het!
Ik zag het eerst ook niet tot ze het over neusgootjes hadden.
Je moet even je pc kantelen, links wordt onder zeg maar.
Dan zie je links een oogkasje en dat witte gebeuren in het midden is de neus.
Maar het snotgootje is toch huid en dat is toch nauweljiks te zien op een 2d echo?
hmm kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:10 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Voor inleiden zijn twee dingen nodig: een verstreken bmmond en ontsluiting. Ze kunnen wel inleiden zonder ontsluiting maar de kans dat je dan een dag of vier/vijf achter elkaar moet komen omdat het steeds niet op gang komt is dan groot (en dat wil ik natuurlijk ook niet).
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef DaviniaHR het volgende:
mikoxx, balen!
meld
[ afbeelding ]
Ben 11 wk zwanger (termijn in plaatje is op bais van datum, 11 weken is op basis van lengte van hetkind
)
Wel lekker, 4 weken gratis. Dacht 7 wk te zijn
Minpuntje, de echomevrouw zag een verdikte nekplooi. 4,6mm. Morgen dus overleggen met vlos wat wijsheid is. waarschijnlijk doen we een second opinion in de VU en dan hopen dat de nekplooi is afgenomen, en daarna de 20-wk echo wat vroeg doen. we hebben geen zin in het kansberekeningscircus e.d.
Mss mag ik vaker op controle komenin de tussentijd. morgen maar ff zien.
Maar ik mag iig weer meekletsen hier!
quote:
Misschien werkt dit : een meter van je pc af gaan staan! En anders moet je maar geloven dat het de mooiste dikkop van het land isquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:10 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hmm... lukt nog niet helemaal en omdat lief me nu wel heel raar aan het aankijken is, geef ik het even op. Misschien zie ik het morgen toch ineens... Sorry McLaura... Maar ik geloof jullie gewoon, top foto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |