Goodmornings allemaal! Nou, de éénnalaatste echte vakantiedag, dat gaat volgens mij HARD tegenvallen maandag.. Maar daar denk ik nog maar even niet aan.. Ik wil alleen nog zo veel doen en de tijd is bijna op! Ik wil naar de Ikea, ik wil naar de stoelenwinkel in Rotterdam waar we een mooie Barok-fauteuil willen kopen als voedingsplekje strakjes in de babykamer, de rest van de opruim-troep moet nog naar beneden/naar de kringloop/naar het grof vuil en morgen helpen we vrienden verhuizen, zaterdag heb ik overleg over een film waar ik make-upjes mag doen (jeej!) en zondag hebben we vrienden over de vloer..
Mefke, haha, ik zal het niet meer doen hoor, beloofd.. En thnx

Balen dat dat opvang-verhaal nu ineens niet doorgaat, ik vind het echt bizar dat het allemaal zo rot is om een kinderopvang te regelen en dat je verdorie bij week 7 al geweigerd wordt wegens vol bij sommigen (is ons in elk geval gebeurd, echt bizar).. Hoop voor je dat het allemaal op z'n pootjes terecht komt, maar daar mag je sowieso ff flink van balen hoor!
Poppedein: tuurlijk heb je ergens in je achterhoofd wel zo'n gevoel van "áls het nou maar niet.." maar ik vond het gewoon nog niet terecht daaraan toe te geven. Ik probeer me altijd pas zorgen te maken als het echt niet anders meer kan (anders word ik net zo overbezorgd als mijn mama en dat hoop ik niet te worden

) maar ik voel me wel erg schuldig dat ik de dames hier zoveel kopzorg heb bezorgd

Bar, ik snap je toch wel hoor (in retrospect had ik misschien best een wat minder lastige nick kunnen bedenken.. Is toen nooit in me opgekomen

), en dank je wel

FTA, jij ook thnx

BJ, thnx

En balen dat je niet goed hebt geslapen nu, bah

Ik had dat ook heel erg, maar bij mij is het weggetrokken.. Hoop voor jou dat je ook weer snel slaapt als een blok beton, haha

Oh WAUW, McLaura, ik zag 'm eerst ook niet, maar je hoofd kantelen en dan kijken was dé tip! Wát een bijzonder plaatje zeg, wooowww.. Heel erg mooi

Ik raak telkens ervarener in echo's kijken, gisteren zag ik een paar keer op onze echo wat iets was vóór ze het kon vertellen en lief vroeg zich naderhand echt af hoe ik dat nou toch allemaal zag
Stiemie en Nijna, dank jullie wel

En Troel die wordt lekker geschopt
Martine, DuchessX en Karin, dankdank

En Miss_Sly, ik beloof het plechtig, haha

En jah, mooi he? Ik vind het echt wat hoor
Poppejans, wat grappig om eerst te lezen dat het je niet lukt met de Angelsounds en vervolgens toch wel

Geweldig dat je dat zelf kunt! En ja, ergens heb je toch wel zoiets van "áls het maar wel goed is" maar ik wilde niet meteen in de paniek-stand.. Het klonk ook niet onlogisch dat het soms niet lukt, en de placenta lag er inderdaad voor én de beeb lag met de voetjes naar de buikwand, dus die doptone had echt geen schijn van kans volgens mij.. En wat wel weer grappig was, is dat mijn baarmoeder juist hoog ligt en naar rechts, en ik dacht dus al telkens dat mijn buik er scheef uitzag, maar dat dat aan mij lag.. Niet dus

Die verschillen zijn echt raar he? Jij draagt waarschijnlijk heel anders als ik, terwijl we amper een week schelen

Davinia, heel erg gefeliciteerd, en ik zou lekker op mijn gevoel vertrouwen in dit geval! Helemaal leuk, 11 weken!

En wat een mooi en duidelijk foto'tje heb je gekregen
TheFrankey, jemig zeg.. Dat is wel echt heel erg spannend, en ondertussen zit je maar te wachten.. Hoop voor je dat je laatste voorgevoel klopte en dat je ondertussen druk papa-dingen aan het doen bent

Ymme, fijn dat je vanochtend niet misselijk was!

Huuphuup, lekker is dat zeg, gaan ze je allemaal een beetje de walvissen-look aanpraten terwijl je gewoon hardstikke mooi bent! Puh, lekker niet luisteren hoor..
Mikoxx, sterkte.. Ik weet niet zo goed hoe het voelt, maar ik kan me wel voorstellen dat je lijf nu gewoon 'vol' is en dat je er klaar mee bent.. En wie is er nu niet nieuwsgierig naar dat kindje/die kindjes daarbinnen? Ik duim dat je ze snel vast zal mogen houden!
Innepin, balen zeg, dus geen ijsjes meer voor jou? Dat is wel echt een ramp van wereldformaat (en nee, dat is geen ironie, dat meen ik echt.. My God, geen íjs meer

).. Of misschien mag je sóms nog wel een ijsje? Ik hoop het!
Guuzewuus, leuk, hartje luisteren

En 5 kg. extra, tja.. :S Misschien weet je lijf nu gewoon beter hoe een zwangerschap werkt en doet het alvast voorwerk? Misschien ga je later dan gewoon weer minder hard ofzo

Oh, ik lees net wat je broer zei en dat is natuurlijk gewoon hardstikke waar

Urla, die ringen gewoon nog eens proberen op een ander tijdstip.. Misschien even kijken of je je handen lekker koud kunt krijgen (misschien even buiten gaan lopen nu? Hiero is het weer in elk geval helemaal ingestort?) en niet doen als je net wakker bent (dan kan je lymfe nog wat op gang moeten komen) en ook niet in de avond (dan zwel je wua vocht weer iets meer op) of héél koud water gebruiken.. En natuurlijk eerst even wachten tot de irritatie van deze poging is weggezakt, anders gaat het sowieso niet