abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69923253
Davinia gefeliciteerd! Hopelijk blijkt alles toch goed te zijn met die kleine!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69923313
Gefeliciteerd Davinia
Ik duim voor je dat alles gewoon oke is
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:08:15 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69923335
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:18 schreef Poppedein het volgende:
Wat ik me stiekem nog afvroeg: ga je thuis bevallen (al dan niet onder begeleiding van een directe collega)?
pi_69923490
Kersjes hopelijk mag je vandaag snel weer naar huis

Troel fijn dat ie weer wakker is

Miss sly goed voor elkaar met die kinderwagen

Davina gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk is alles goed met je kindje

TheFranky succes nog met wachten!
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:29:53 #205
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69923540
Davinia gefeliciteerd met je zwangerschap!!! kom je ook net voor mij in het lijstje! en wat een meevaller die 4 weken!

@kersjes; hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen in het ziekenhuis....

Ik heb van8 te kort geslapen, en ga de hele dag op stap met mijn zus.. hoop dat ik het een beetje vol kan houden. We gaan eerst naar een grote prenatal en daarna lekker de stad in. Wel leuk hoor...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:37:00 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69923645
TheFrankey? En? Zat je goed met je voorspelling voor vannacht?
pi_69923703
Gewoon rustig aan hobbelen BJ je bent zwanger, hobbelen moet
heb je plannen om iets te kopen of ga je gewoon voor de leuk even kijken? Ik vond het in het begin zo gek dat ik echt legaal dingen "mocht" kopen voor mijn meisje

Kersjes, hopelijk zijn de onderzoekjes afgerond, heb je een beetje goed kunnen slapen en is je buikpijn weg hoop dat je snel weer naar huis mag vandaag.

Ik had vannacht een volksverhuizing in mn buik echt aan alle kanten flink hard geschopt en uitstekende ledematen enzo en het schoppen en dergelijke voelt heel anders nu qua plek. Volgens mij is ze weer in een stuit gedraaid. Handig.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69923707
Davinia, 4 weken extra dat telt lekker aan .
Hopelijk is het met de nekplooi allemaal in orde, van harte met je zwangerschap!!!
Fake it till you make it...
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:40:25 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69923710
Be, dat was schrikken van je bijna ongeluk zeg! Gelukkig niks gebeurd.

Missly, dat is nog eens geluk bij een ongeluk.
En wat stom om een winkel leeg te roven,w at willen ze gaan doen?
Op MP zetten? Dat valt toch op??

Oh, is dát een snotgootje...hihi, dat vind ik altijd zo'n pijnlijk om stuk
o te harsen. (Ik hars mn bovenlip altijd zelf).

Mikoxx, ik hoop met je meee voor dinsdag. Je hebt het al zwaar genoeg gehad.
Wel superknap dat je ze al zo lang binnenhoudt hoor

Davinia, van harte! Wat ontzettend leuk een broertje of zusje voor Eli.
HOpelijk geeft een second opinion jullie wat meer rust.
Maar vooralsnog, geniet er lekker van. HOe voel je je?
Misselijk of valt het wel mee?

Ymme, hoe ben jij vandaag wakker geworden? Misselijk? Ik hoop het niet voor je!

Tessie, voor jou is het ook erg spannesn meid!
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:45:19 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_69923799
Davinia, van harte!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:46:20 #211
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69923820
Oh shoppen. Heb ik nog niet gedaan! Ben al wel een beetje aan het bedenken wat il wil (Ik wil zelf dekentjes en speelkleed enzo gaan maken van een leuk stofje), maar eerst even afwachten of er een hamburger of een piemeltje aan zit.
Ik heb van een vriendin al wel een paar rammelsokjes gekregen

Overigens veel minder kaarten en felicitaties dan bij de 1e maar.

Ook niet alle kinderen hadden het thuis vertelt (van mijn klas dus). Ik zag een moeder al kijken dus ik vroeg of haar zoon niks gezegd had....Nee dat had hij niet. En ze durfde niks te vragen want misschien was ik wel gewoon wat aangekomen.... lastig, met zo'n net beginnend buikje... maar gelukkig is het écht zo en zit er een baby in!
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:48:16 #212
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69923854
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:40 schreef huuphuup het volgende:
Gewoon rustig aan hobbelen BJ je bent zwanger, hobbelen moet
heb je plannen om iets te kopen of ga je gewoon voor de leuk even kijken? Ik vond het in het begin zo gek dat ik echt legaal dingen "mocht" kopen voor mijn meisje

Kersjes, hopelijk zijn de onderzoekjes afgerond, heb je een beetje goed kunnen slapen en is je buikpijn weg hoop dat je snel weer naar huis mag vandaag.

Ik had vannacht een volksverhuizing in mn buik echt aan alle kanten flink hard geschopt en uitstekende ledematen enzo en het schoppen en dergelijke voelt heel anders nu qua plek. Volgens mij is ze weer in een stuit gedraaid. Handig.
neej niet echt specifieke plannen, maar altijd leuk om nog wat kleertje oid te kopen, en even ideetjes op te doen voor de kinderkamer.
En in de stad even kijken voor wat leuke tuniekjes/ shirtjes...

en jeetje al die bewegingen, dat lijkt me toch wel heel bijzonder om te voelen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:50:25 #213
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_69923906
Dank jullie wel voor het welkom!

@ miss, de mevrouw viel de nekplooi op, dus dan moet ze het melden, maar tis idd een paar dagen voor de termijn dat de nekplooimeting gedaan wordt.
@ huup, gesnapt! ik denk, ik doe hem meteen zelf, mooie tvp
@ BJ, zo kan een mens idd ook voordringen op het lijstje
@ amaranta, ja, ik ben kostmisselijk. mariakoekjes zijn heilig en crackers en ... maar het blijft allemaal wel binnen, vraag niet hoe...

vandaag belt de vlos, dan ff alles doornemen.
mss mag ik en keertje extra hartje komen luisteren. lijkt me wel erg fijn.

naja, ik probeer gewoon vast te houden aan het hele goede gevoel dat ik had / heb over deze zw. schap. beetje net zoals mensen die gewoon voelen dat het mis zit (toen 2 op een dag hier ), zo voel ik het in het positieve.

instincten zijn wel ergens goed voor, toch?

kersjes, heb ff gemist waarom je wer in het zkh ligt, maar hopelijk mag je snel weer weg!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:53:27 #214
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69923989
Maar Davinia, was je eerst een kloon dan? Ik ben een beetje traag van begrip soms.
pi_69923999
fijn dat je zo'n positief gevoel hebt Davinia

Kers had aanhoudende buikpijn en kramp die ze niet vertrouwden maar ook niet konden verklaren, dus meer onderzoekjes enzo. (als ik het goed vertel zo.)

BJ veel plezier dan met inspiratie opdoen

Amaranta, gewoon zo'n band omdoen joh dan is alles duidelijk. Er is toch niemand die zo'n ding draagt zonder buikbaby? hoop ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69924004
davinia, wat een mooi nieuws! gefeliciteerd! wel spannend die nekplooi. succes!
  donderdag 11 juni 2009 @ 08:56:37 #217
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69924055
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:53 schreef huuphuup het volgende:
fijn dat je zo'n positief gevoel hebt Davinia

Kers had aanhoudende buikpijn en kramp die ze niet vertrouwden maar ook niet konden verklaren, dus meer onderzoekjes enzo. (als ik het goed vertel zo.)

BJ veel plezier dan met inspiratie opdoen

Amaranta, gewoon zo'n band omdoen joh dan is alles duidelijk. Er is toch niemand die zo'n ding draagt zonder buikbaby? hoop ik
Nou ze zei wel, het is een wat hogere buik dus ik dacht gelijk aan zwangerschap.
En wel meer moeders van school (niet uit mijn klas overigens) die zeiden; volgens mij mag ik jou feliciteren ofniet???
Banden is op zich wel goed plan, maar dan zou ik ze moeten kopen, de banden die ik heb zijn wat gerekt van vorige zwangerschap, en ik was toen sowieso wat zwaarder dus het is nog maar de vraag of de positiekleding van toen me uberhaupt nog past. Gelukkig ben ik in de zomer zwanger en kan ik ook volstaan met leuke jurkjes.
pi_69924120
Ik heb gisteren denk ik wel een stuk of 5 keer te horen gekregen dat ik zo'n bescheiden buikje heb... Volgens mij graag ik gewoon rond ipv naar voren en lijkt het daarom bescheiden...
Fake it till you make it...
pi_69924126
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:56 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nou ze zei wel, het is een wat hogere buik dus ik dacht gelijk aan zwangerschap.
En wel meer moeders van school (niet uit mijn klas overigens) die zeiden; volgens mij mag ik jou feliciteren ofniet???
Banden is op zich wel goed plan, maar dan zou ik ze moeten kopen, de banden die ik heb zijn wat gerekt van vorige zwangerschap, en ik was toen sowieso wat zwaarder dus het is nog maar de vraag of de positiekleding van toen me uberhaupt nog past. Gelukkig ben ik in de zomer zwanger en kan ik ook volstaan met leuke jurkjes.
ah das stiekem wel fijn dat het zo duidelijk is
niet dat men zich met 6 maanden nog niet durft uit te spreken en twijfelt van goh "diene s ook aangekomen zeg "
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69924196
Huup zijn ze er inmiddels achter dat je wel echt zwanger bent eigenlijk?
pi_69924367
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:02 schreef Chan het volgende:
Huup zijn ze er inmiddels achter dat je wel echt zwanger bent eigenlijk?
oh jawel hoor
tegenwoordig is men hoogst verbaasd dat ik nog steeds niet bevallen ben!!!!

vooral het zo heel duidelijk verbaasd zeggen op een dag dat ik me al redelijk walvissig voel doet weinig voor mn humeur

Het verbaasd me best wel dat de meningen daar zo over uiteenlopen eerlijk gezegd. Ik vind zelf mn buik niet echt schokkend groot ofzo. En ik was al niet echt graatje mager voordat ik zwanger raakte. (zo'n 69 kg bij 1.68) dus qua toegevoegde buik valt het me nog wel mee. Maar nouja, sommige mensen roepen echt liefst een paar keer achter elkaar dat mn buik wel echt enorm is en anderen vinden het maar klein en bescheiden enzo. Mafketels.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69924391
Davinia gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Hier alles goed, ik heb alleen 's nachts vaak en af en toe overdag last van een slapende arm/hand komt iemand dat bekend voor?
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:18:26 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69924611
Is heel bekend en hoort echt bij de zwangerschap. Het heet Carpaal Tunnel Syndroom en komt doordat er toch meer vocht in je handen en armen blijft zitten waardoor er bepaalde delen klem komen te zitten.
Het is vrij onschuldig, maar wel irritant en als het goed is gaat het na de zwangerschap gewoon weer over.
Je zou evt. van die polsbeschermers zoals bij het skaten kunnen dragen om de pols zo recht mogelijk te houden, dan heb je er het minste last van.
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:18:44 #224
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69924624
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh jawel hoor
tegenwoordig is men hoogst verbaasd dat ik nog steeds niet bevallen ben!!!!

vooral het zo heel duidelijk verbaasd zeggen op een dag dat ik me al redelijk walvissig voel doet weinig voor mn humeur

Het verbaasd me best wel dat de meningen daar zo over uiteenlopen eerlijk gezegd. Ik vind zelf mn buik niet echt schokkend groot ofzo. En ik was al niet echt graatje mager voordat ik zwanger raakte. (zo'n 69 kg bij 1.68) dus qua toegevoegde buik valt het me nog wel mee. Maar nouja, sommige mensen roepen echt liefst een paar keer achter elkaar dat mn buik wel echt enorm is en anderen vinden het maar klein en bescheiden enzo. Mafketels.
"weet je zékér dat het er niet meer dan 1 is?"
"zo jij moet niet lang niet meer ofwel?"
"nou nou.... "
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:20:34 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69924667
De wijkverpleegkundige bij het cb zat maandag ook toen ik op de vraag of Sasha de eerste was zei dat de volgende in Augustus kwam.
Echt even over tafel hangen om te zien waar die buik dan zat en toen zag ze hem pas.
Nu is het wel echt zo dat je recht van voren niks ziet als ik effen donkere kleding draag, maar het blijft grappig, want zo klein is mijn buik toch echt niet.
pi_69924685
Vergeet de "wat ben jíj dik geworden, zeg" niet
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:21:59 #227
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69924704
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:10 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Davinia gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Hier alles goed, ik heb alleen 's nachts vaak en af en toe overdag last van een slapende arm/hand komt iemand dat bekend voor?
Wat BE zei. 6 weken na de bevalling moet het over zijn. Zo niet aan de bel trekken.
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:25:37 #228
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69924809
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:21 schreef WupWup het volgende:
en de
"achja, je eet toch voor twee"
of juist de
"het is niet zo dat je voor twee eet hoor"
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:27:02 #229
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_69924855
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:53 schreef amaranta het volgende:
Maar Davinia, was je eerst een kloon dan? Ik ben een beetje traag van begrip soms.
Nope, geen kloon hier.
Wel braaf lurken, maar dat telt niet

BE, jij had toch last van carpaal tunnel syndroom bij sasha?
pi_69924899
@McLaura Wat een mooie echofoto. Je kan gewoon bolle wangetjes zien.

@DuchessX Gefeliciteerd met de kleine van je vriendin. Mooi dat ze helemaal gezond is en straks al heerlijk een vers beebje kan bewonderen.

@miss_sly Goed zeg dat je de wagen toch hebt mee kunnen nemen. Had jij nou de Bugaboo Bee?
En wat betreft nog veel tijd. Beebje zou ook zo maar eens half july kunnen besluiten om eens buiten te komen spelen.

@DaviniaHR Proficiat met de nieuwe beeb in de maak.

@huuphuup Hier ook een belabberde nacht gehad. Beeb druk,misselijk,kramp en natuurlijk veel wc bezoekjes. Zal het weer misschien wel zijn.
Ik duik zo m'n bedje maar even in denk ik.

@Flower-Ti-Amo Dat van die slapende arm/hand komt me bekend voor. Volgens mijn VK had dit ermee te maken dat de zenuwen nu sneller afgekneld werden door het vasthouden van vocht. Bij mij begint het nu ook in mijn benen/voeten. Het helpt bij mij goed om niet te lang in dezelde positie te blijven al is dat s'nachts erg lastig en resulteerd dit in wakker worden.

Over vocht vasthouden gesproken. Ik heb nu opeens wel hele dikke vingers en krijg dus echt m'n ringen niet meer af. Ik kan ze amper ronddraaien op het moment. Kan dit erg kwaad? Ik hoop zo dat ik ze niet hoef te laten doorknippen. Stom dat ik daar niet eerder aan gedacht en ze gewoon af gedaan heb
pi_69924913
Davinia gefeliciteerd!! Hopelijk is alles verder goed. Wanneer ben je uitgerekend?
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:29:03 #232
100412 mefke79
komt goed!
pi_69924916
Goedemorgen!!!
Davina, welkom! En ik vertrouw sinds mijn miskraam volledig op mijn instinct, dus ik ga helemaal met je mee. Komt gewoon goed.

Ik heb echt heeeeerlijk geslapen en de truc ervoor was zo simpel. Ik heb toch maar eens mijn voeteneind wat verhoogd voor mijn dikke pootjes. Mijn moeder was hier gisterenavond en haar viel het echt op dat ze veel dikker waren. Ik had het zelf niet zo in de gaten. De eerste 2 minuten lag het raar, maar daarna heb ik prima geslapen. En ik heb vanochtend vrij, dus uitslapen was ook erg fijn!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:30:39 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69924971
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:27 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Nope, geen kloon hier.
Wel braaf lurken, maar dat telt niet

BE, jij had toch last van carpaal tunnel syndroom bij sasha?
Nee volgens mij niet echt. Ik kan het me iig niet herinneren.

Ik had er wel wat last van met slapen, maar dat komt omdat ik heel vaak, vraag me niet waarom, een soort van met mijn armen over elkaar sliep. Weet je wel, zoals je ook wel eens met je armen over elkaar staat.
Dan staat je pols dus haaks en ja, dat ging bij mij wel klemmen en tintelen.
Vandaar ook te tip voor die polsbeschermers, dan kan dat gewoon niet.
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:32:35 #234
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_69925040
Oh, dan ben ik verkeerd aangesloten

Mag ik trouwens in de OP erbij? ff voordringen!
30 december, DaviniaHR en PhysicsRules

thx!
pi_69925044
Daviana gefeliciteerd met je zwangerschap

Vanaf wanneer krijg je nestel drang?
Gister middag een vrije middag genomen op mn werk, de zon scheen dus ik dacht kan ik mooi de ramen lappen... Weet normaal gesproken wel wat beters te doen op mn vrije middag.

Ook maar even mn zwangerschapskadodoos opgehaald bij de Etos. Zat een leuke speen in en lieve nijntje sokjes, moest er gewoon van huilen , rare dingen die zwangerschapshormonen
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:32:45 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69925046
Urla, als je 'even', best een tijdje dus , met je handen omhoog gaat zitten kan het vocht wat naar beneden zakken, dan nog even onder de koude kraan en met flink wat zeepsop insmeren en dan zou je ze mss er nog af kunnen halen.

'Draaien met een touwtje' kan ook, maar dat krijg ik niet uitgelegd. Dat heb ik iig wel eens gezien bij een van die 'Spoedeisende Hulp' programma's op tv.
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:34:00 #237
100412 mefke79
komt goed!
pi_69925073
Urla, mijn vingers waren vorige week door de warmte ook veel dikker en toen kreeg ik 1 ring ook niet echt af. Vingers even hoog gehouden, daarna onder de koude kraan en toen met flink wat zeep...ze zijn af en ze blijven nu af. Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:34:20 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69925088
Jullie staan erbij Davinia!

Haha Mefke, we zeggen precies hetzelfde! Dan moet het wel werken he!
pi_69925090
Oke bedankt BE en Urla, het is inderdaad erg irritant omdat ik er vrij vaak van wakker word 's nachts. Maar goed als het na de zwangerschap weer weg is dan kom ik die 4-6 weekjes ook nog wel door!

Huup wat ik me af vroeg he, hoelang duurt je studie nog en hoe ga je dat doen straks met de kleine?
pi_69925092
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:21 schreef WupWup het volgende:
hahahha

die is ook lekker subtiel

nja, ik werd gebeld laatst door mn tante, die had fotootjes van mn buik zitten kijken die ik op mn hyves had gezet. "oooooh zo vet ben je helemaal niet joh!" ik nog van mja, dat heb k ook niet gezegd he zei ze dat mn oma had gezegd dat ik echt eeeeeenorm was blijkt dat mn oma aan iedereen die het maar wil horen verteld dat ik echt buitensporig groot ben enzo.
Van je familie moet je het maar hebben
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:35:20 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69925112
En bedankt Oma!
Mss was daar dat kadootje op je bankrekening voor?
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:35:38 #242
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69925123
Davinia welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk valt t allemaal mee...

klaagmodus aan: Hier een slechte nacht gehad... buikpijn, pijn in mn heupen en warm warm warm! Bah! Voel me nu ook helemaaaal niet uitgerust.. vandaag maar rustig aan denk ik en vanmiddag lekker weer plat. Help hopen voor dinsdag want ik wil niet meeheeer!! Buik is vol vol vol! einde klaagmodus Sorry hoor

Goh, lekker is dat huup!
pi_69925124
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Urla, als je 'even', best een tijdje dus , met je handen omhoog gaat zitten kan het vocht wat naar beneden zakken, dan nog even onder de koude kraan en met flink wat zeepsop insmeren en dan zou je ze mss er nog af kunnen halen.

'Draaien met een touwtje' kan ook, maar dat krijg ik niet uitgelegd. Dat heb ik iig wel eens gezien bij een van die 'Spoedeisende Hulp' programma's op tv.
Hmm zo eens proberen en die tip van de skatehandschoenen ook. Dank je.
Lief ziet me vanaaf al aankomen bij het naar bed gaan Lol
pi_69925127
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:34 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Oke bedankt BE en Urla, het is inderdaad erg irritant omdat ik er vrij vaak van wakker word 's nachts. Maar goed als het na de zwangerschap weer weg is dan kom ik die 4-6 weekjes ook nog wel door!

Huup wat ik me af vroeg he, hoelang duurt je studie nog en hoe ga je dat doen straks met de kleine?
ik heb volgende week vrijdag nog 1 hertentamen
als ik die niet haal (:')) dan volgt er in augustus een extra herkansing wegens uitzonderlijke omstandigheden.

Daarna ben ik klaar scriptie is al anderhalf jaar klaar. Dat dan weer wel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69925155
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
En bedankt Oma!
Mss was daar dat kadootje op je bankrekening voor?
andere oma
dit was de oma van de verjaardagskadootjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:44:04 #246
11682 Moonah
Jolie femme
pi_69925395
Hééé Davinia! Wat leuk! Van harte hoor!
En ik hoop met jullie mee dat de verdikte nekplooi loos alarm is.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:44:12 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69925398
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

andere oma
dit was de oma van de verjaardagskadootjes
pi_69925413
Oh Mikoxx wat moet het zwaar zijn voor je!! Ik hoop voor je dat je kleintjes zich snel laten zien!!

Huup nog 1 tentamen! Dat is wel lekker dan!! Ook al zo'n planning met het een afsluiten en direct in het ander vallen
Leuke oma ook Gelukkig zeggen de meeste mensen tegen mij dat het niet te zien is dan ik al best veel (14kg) ben aangekomen, dat is dan toch wel weer fijn om te horen
Er is best wat op mijn heupen bij gekomen, gelukkig is dat niet de moeilijkste plek om straks weer af te vallen
pi_69925458
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:40 schreef amaranta het volgende:
Be, dat was schrikken van je bijna ongeluk zeg! Gelukkig niks gebeurd.

Missly, dat is nog eens geluk bij een ongeluk.
En wat stom om een winkel leeg te roven,w at willen ze gaan doen?
Op MP zetten? Dat valt toch op??

Oh, is dát een snotgootje...hihi, dat vind ik altijd zo'n pijnlijk om stuk
o te harsen. (Ik hars mn bovenlip altijd zelf).

Mikoxx, ik hoop met je meee voor dinsdag. Je hebt het al zwaar genoeg gehad.
Wel superknap dat je ze al zo lang binnenhoudt hoor

Davinia, van harte! Wat ontzettend leuk een broertje of zusje voor Eli.
HOpelijk geeft een second opinion jullie wat meer rust.
Maar vooralsnog, geniet er lekker van. HOe voel je je?
Misselijk of valt het wel mee?

Ymme, hoe ben jij vandaag wakker geworden? Misselijk? Ik hoop het niet voor je!

Tessie, voor jou is het ook erg spannesn meid!
Ik ben niet echt misselijk wakker geworden.
Voel me eigenlijk hardstikke goed.

Ik mek wel, als k moe begin te worden, vooral 's avonds dat ik daar dan echt aan toe moet geven.
Dan gaat het stukken beter

Vanochtend de test (ja doe dat elke dag hihi) hield hem in de urine en direct verschenen er 2 strepen.
Het HCG gaat hard nu:) Heb er ook gewoon een goed gevoel bij nu
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:46:52 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69925472
Mikoxx Ik kan het me zo goed voorstellen.
En al helemaal omdat ze zich zo vroeg aan leken te dienen en nu blijven ze ineens lekker knus bij mama zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')