quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Kersjes, succes straks. Hopelijk is het 'maar' een blaasontsteking oid.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik doe ook steeds gemakkelijker met B. Alleen dat gejengel en gehang als hij iets niet wilt trek ik enorm slecht. Ik pak dan gelijk door in de hoop dat ie het afleert. Die 'ik ga meteen op de grond gaan liggen/zitten'-acties zijn zo vreselijk zwaar aan het worden.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha begint echt wat meer pit te krijgen en wat dwarser te worden en soms kan ik dat gewoon even niet hebben.Dan roep ik Ferry meestal maar en mompel iets over dat ik echt te zwanger ben voor dat soort gedoe.
![]()
Ja maar ja... ik heb niet het idee dat ik nu echt enorm op mijn eten aan het letten ben. Ik snoep nog genoeg, suiker in mijn thee etc.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:27 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, dat aankomen. Ik zat al vrij snel op +10 dus ik vreesde ook dat ik wel vel zou aankomen. Maar vanaf 20 weken ben ik dus maar 2,5 kilo aangekomen en ik zit nu op +12,5 Valt ook best mee, toch?
Ik vind jouw 7 kilo iig heel erg netjes, BE. Stomme vk die iets zei over je aankomen!
innepin ook pas 7, ook erg netjes. Dan is mijn 12,5 toch wel weer veel.
wacht maar, over een tijdje schopt je lijf je vanzelf wel rond een uur of zes/half 7 eruit. He Chan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef ymme het volgende:
Maar.... ik hou niet van vroeg opstaan.
(vooral niet, nu ik nog tot 8 uur kan liggen (begin atijd pa om 9uur met werken).
Dat zal over 8 maanden wel anders zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou t helpen denk je? Want dan weet ik wel wat ik ga doen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik geloof dat ik het toch wel heel moeilijk zou vinden om niet zelf toch stiekem nu blokjes te gaan lopen enzo.
Een huwelijksnacht kindjequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:35 schreef tessie het volgende:
He wat balen Mikoxx, ik wist niet eens dat dat kon joh.
Kersjes, wat naar van je buikpijn, en dat ze er zo lang over doen om je terug te bellen.
En McLaura weer misselijk.. bah, dat lijkt me echt naar.
Ik ben al een hele tijd niet meer op de weegschaal geweest, wil het niet weten geloof ik.... Ga na de bevalling wel weer lijnen hoor.
Voel me vandaag trouwens wel wat beter dan gister... nog steeds wel beetje buh, omdat ik al maaaanden het idee had dat ik op 10 juni zou gaan bevallen, en er nu dus gewoon helemaal nix gebeurt.. Maar ja...
Ben vandaag dan weer wel 9 maanden getrouwd![]()
en dat is wel weer erg leuk natuurlijk
OOh en ik vergeet BE dr 30 weken mijlpaal!!![]()
Neej, zo romantisch was het helaas niet hahaquote:
Je went eraan en mijn gevoel was altijd je word er ingerold en uiteindelijk gaat het natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:37 schreef ymme het volgende:
Het vroege opstaan, zal hier dan vanzelf wel komen.
Is het niet tijdens de zwangerschap, dan wel als de baby er is.
En tja, dan lijkt het mij niet zo lastig hoor om op te staan
Voel me goed hoor, mag echt niet klagen.. t slapen wordt wel minder maar goed, ik ga 's middag ook een paar uurtjes lekker plat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:48 schreef MamaNik het volgende:
Balen Mikoxx dat alles nog potdicht zat, was fijn geweest als je naar een datum toe had kunnen leven!
Die 2 jongens van mij zijn vandaag alweer 3 weken!!! Heb ze morgen alweer 2 weken thuis, de tijd vliegt!!
We genieten er volop van, al denken we daar s'nachts soms anders over hihi.
Toch stiekum blokjes gaan lopen als je daar de puf nog voor hebt met je waarschijnlijk mega buik.
Joh het kan ineens snel gaan voor het zelfde geld begint het ineens en heb je alsnog van de week je kindjes in je armen. Het zal geen 4 weken meer duren moet je maar denken...
Hoe voel je je verder???
Er staan wel vier kerstkindjes in de lijstquote:
Als je 1 bent, zit je in je 2e levensjaar, dus als je 4 w + nogwat dagen bent, zit je in de 5e week.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef ymme het volgende:
Wanneer ben je uitgerekend
Laatste menstruatie: 11 mei 2009
Cyclusduur: 28
Je bent uitgerekend op: 15 februari 2010
Je bent nu: 30 dagen zwanger
En je hebt nog: 250 dagen te gaan
Dit is de: 5e week
Het sterrenbeeld wordt: Waterman.
Hoe kom ik dan bij 4 weken
Vanaf 11 mei (cyclus van 28 dagen).
Misschien verloskundige bellen zodat je weer wat geruster bent?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef Troel het volgende:
Ik wou dat het vrijdag wasIk zit me dus erg enorm zorgen te maken over de baby en maak me te druk en misschien dat het daardoor ook wel komt dat ik geen schopjes meer voel, maar ik vind het maar niets
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef Troel het volgende:
Ik wou dat het vrijdag wasIk zit me dus erg enorm zorgen te maken over de baby en maak me te druk en misschien dat het daardoor ook wel komt dat ik geen schopjes meer voel, maar ik vind het maar niets
Na de uitleg van Tan over hoe zo'n slijmprop eruit ziet, dacht ik ook dat dat het was...(Was vannacht om half 4) en sindsdien heb ik alleen maar gedroomd over veels te vroeg geboren babies enzo...quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef tessie het volgende:
Linda, misschien is het een gedeelte van je slijmprop ofzo? Die kan je blijkbaar ook al heel vroeg verliezen, en dat wordt dan gewoon weer opnieuw aangemaakt.
ik zou serieus "Der Slaimpraup" overwegen ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef Linda2205 het volgende:
iemand enig idee dan wat slijmprop is in het Duits? (Soms haat ik het, zwanger zijn buiten Nederland...)
jeuh!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:07 schreef innepin het volgende:
Schleimpfropfes staat er in die wiki van huup
Ja maar dan ga je denk ik alleen om te plassen hahaha en met voeden ben je toch halfuurtje bezig. En die 2 van ons kunnen behoorlijk kreunen en steunen in hun slaap. En aangezien ik zelf vrij licht slaap wordt ik daar wel veel wakker van. Mijn man daarin tegen hoort niks! Die moet ik echt wakker maken als het weer flessen tijd is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:00 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Voel me goed hoor, mag echt niet klagen.. t slapen wordt wel minder maar goed, ik ga 's middag ook een paar uurtjes lekker plat.
Als ik ga lopen heb ik zoveel last van harde buiken, had jij dat ook? Misschien moet ik daar dan even doorheen, of kan ik dat juist beter niet doen? Goh, wat een gedoe, maar idd, het zal geen 4 weken meer duren (kom op zeg!) Haha, maar volgens de gyn zou t goed kunnen dat ik de 40 weken ga halen gezien de waarden die allemaal zo goed zijn en blijven.....
Fijn dat het bij jullie zo lekker gaat joh! Breken de nachten je erg op? Het lijkt mij juist een verademing dat je er 'maar' twee keer uit hoeft 's nachts... nu ga ik wel een keer of 8
haha okay dan ben ik niet de enige die dat op zn zachtst gezegd typisch vondquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:14 schreef tessie het volgende:
Die nederlandse wiki... echt wtf? Why?![]()
En die placenta vind ik trouwens ook wel ranzig hoor, zeker als je op de foto klikt en je hem in het groot ziet.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jeuh!
moet je trouwens es op de nederlandse versie van die wiki kijken, ik begrijp niet echt wat die ene foto nou toevoegt aan het geheel![]()
Foto's van barende vrouwen mja okay, smerigmaar wel relevant enzo. Maar waarom die foto? je ziet vanzelf wel welke ik bedoel. Van onderaf zeg maar.
Ik heb net tegen mijn Lief gezegd dat hij bij de bevalling tegen de vk moet zeggen dat ze mij die placenta dus niet hoeft te laten zien he....Getver.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha okay dan ben ik niet de enige die dat op zn zachtst gezegd typisch vond![]()
vooral de toevoeging ook dat ze 18+ en model is maakt het extra dubieus. Maar goed.
Haha ja die placenta getvermaar die s dan wel weer relevant in de categorie "dan schrik je minder als het ding uit jou zelf rolt tegen die tijd"
Waarschijnlijk heb je ondertussen het hartje al gehoord.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef Incantrix het volgende:
Nou, even heel snel een ego-post voor ik naar het ziekenhuis ga: ik ben goedgekeurd bij de VK, maar de beeb nog niet. Er was geen hartslag te vinden met de doptone, dus ze dacht dat beeb-lief zich naar de achterkant van de baarmoeder heeft ingenesteld. Om het zekere voor het onzekere te nemen (baarmoeder was verder goed gegroeid enzo) krijgen we nu een extra echo en ze hadden nog een gaatje bij het echocentrumover een kwartiertje ben ik al, dus ik ga! (Maak me niet echt zorgen hoor
)
Dagdag!
Linde vraagt steeds of ik haar wil 'tielen?' maar dan zeg ik dat ik de baby al til en dat ik ze niet allebei kan dragen. Kan ze er mooi al een beetje aan wennenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zwanger zijn met een peutertje kan idd soms best zwaar zijn. Meike bedenkt nu steeds dat ze "oppe arm" wil, en dat doe ik dus niet meer zoveel. Dat resulteert vervolgens in een zwaar protest met veel lawaai en nepgehuil. Heel jammer voor dr....
Gelukkig is ze ook heel lief, ze wil het liefst een paar keer per dag de baby wassen (creme op mijn buik smeren) af en toe mag dat, en dan zit ze ondertussen gezellig tegen de baby te kletsen....lief!
Ja, alle zwangerschappen waren anders. Knap dat je het nog weet na dertien jaar, mijn oudste is ook dertien maar ik weet niet goed meer hoe ze was in de buik. Ik weet wel dat ze allemaal anders waren. De grootste buikdraaikont is nog steeds een enorme draaikont (ze heeft ADD, kan moeilijk stilzitten). De rustigen zijn nog steeds rustig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef Urla het volgende:
@ Tan. Lol ze komen opeenvolgend later. Daar hoop ik ergens wel op. Al zegt m'n gevoel iets anders, maar daar schijnt iedere zwangere last van te hebben.![]()
Merk je trouwens ook dat het kindje in de buik gewoon totaal anders reageert als bij de vorige zwangerschap? Mijn zoon was echt meer een schopperd en schopte spulletjes van mijn buik af terwijl dit kindje meer zichzelf tegen je aanvlijt. Wanneer ik of m'n man een hand op de buik legt en met name de zijkant dan duwt ze steeds met haar ruggetje of kontje ertegenaan, wanneer je je hand weer weghaalt zie je echt aan de zijkant haar kontje uitsteken.Ik vind het erg apart om al zo duidelijk verschil te zien in gedragingen.
Lief dat je er naar vraagtquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Tan, hoe is het met je? geen bloedverlies meer? en met je gebit en de pijn?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wacht maar, over een tijdje schopt je lijf je vanzelf wel rond een uur of zes/half 7 eruit. He Chan?![]()
-knip-
Mjaah. Ik weet ook niet precies alles meer, maar dit was blijven hangen omdat ik vaak buikspelletjes speelde met hem. Ik vond het erg indrukwekkend zo'n bewegende buik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:42 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja, alle zwangerschappen waren anders. Knap dat je het nog weet na dertien jaar, mijn oudste is ook dertien maar ik weet niet goed meer hoe ze was in de buik. Ik weet wel dat ze allemaal anders waren. De grootste buikdraaikont is nog steeds een enorme draaikont (ze heeft ADD, kan moeilijk stilzitten). De rustigen zijn nog steeds rustig.
[..]
De vorige keer had je bij 5 weken al een echo en nu een intake bij 6 weken, zo raar is dat dan toch niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:31 schreef ymme het volgende:
Ik heb de verloskundige gebeld.
Woensdag 24 juni de intake.
Vind dit eigenlijk wel een beetje vroeg. Ben dan 6 weken en 2 dagen zwanger.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:30 schreef sindell het volgende:
Vandaag een mindere dag, maar het hoort er allemaal bij, dus ik klaag niet
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:34 schreef huuphuup het volgende:
Mn lief belt net zn moeder over koetjes en kalfjes en die krijgt zowat een hartverzakking toen ze opnam en de stem van mn lief hoorde --> ooooh is M. bevallen ja??oooh ben ik al oma??
![]()
serieus... ik moet nog 10 wekenmet een beetje pech voor haar nog 12
![]()
dat wordt nog leuk zohaha
dat sowiesoquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:37 schreef innepin het volgende:
[..]je zou er bijna voor overtijd willen gaan
Ooooh jij bent evil zeg!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:51 schreef Poppedein het volgende:
OMG Huup, hahahah..dat wordt zeker nog wat! Gelukkig is ze straks dichtbij julie op vakantie![]()
Kers, man man, daar lig je dan alwéér in t ziekenhuis, tjonge zeg! Hopelijk valt t allemaal mee en is t puur en alleen ter observatie! Hoop dat de pijn gauw minder wordt en je weer lekker naar huis kan!
Incantrix,,, gats, das toch even schrikken, fijn dat je je er zelf in ieder geval niet zo druk over maakte, de dames hier hebben dat in ieder gevak plaatsvervangend goed gedaan voor je![]()
Urla, ook namens mij van harte welkom!! Gezellig!![]()
Verder even een dikke kus voor iedereen! Ik ben hier ff niet zoveel op t moment, erg druk met nevenactiviteiten en wat lastige familiedingetjes, maar ik probeer wel steeds mee te lezen hoor! Met kleine uk gaat t prima! Ik geniet zooo van dr! Heb r toevallig gister nog even opgemeten en ze weegt al 1468gr..3 daagjes voor op schema, maar mooi dus! Enerzijds al zóóó veel kindje en anderzijds mag dr nog heerlijk wel een dikke 2 kilo bij op groeiende de komende 10 weken! Ik vind t ongelooflijk hoeveel je al van een mensje kunt houden wat je nog nooit in hebt gezien..
Leuk! Nouja, uh, ik vind het inmiddels niet meer leuk en heb een gekneusde ribquote:
Ik ben gewoon helemaal verliefd, ik vind hem van top tot teenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:53 schreef Poppedein het volgende:
Fijn Troel!!! Heerlijk!
Ahhhhh McLaura... Hij heeft eensnotgootje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |