Nou de vorige keer had ze het bijna niet en bleek na 11 weken tijdens de echo dat het vruchtje na 6 weken gestopt wasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:15 schreef Lishe het volgende:
Nouja, goed...Rot voor d'r, maar wel erg zwangerachtig ja!
Ze is zoooo mooi en precies der grote zusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:40 schreef owlet het volgende:
ja, MeNicole... da's echt heel gek....
Hoe kan je nou úitkijken naar zo'n lief en mooi baby'tje als Tess![]()
en vergeetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ze is zoooo mooi en precies der grote zusEn zo klein en en en
Dat doe ik altijd alquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:19 schreef huuphuup het volgende:
doe dr maar goed vertroetelen want plezierig is anders![]()
Bij ons komen de kids hoe dan ook op dezelfde kamer te liggen de eerste periodequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef Kersjes het volgende:
Da's maar goed ook aangezien we niet eens een kamertje hebben voor de kleine jongen![]()
Be tijdens de zwangerschap van Thijs heb ik toen we tijdelijk even aan de kust zaten, mezelf elke dag een hollandse nieuwe gegeven, stond een viskraam in de buurt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ymme, je staat erbij hoor!
Meiden, even een vraagje. Hoe zit het nou met haring? Nu met de hollandse nieuwe?
Niet voor mezelf, ik moet er niet aan denken, maar hier verderop in de gang zit een meisje en die is ook zwanger, alleen ze is engelse van origine en weet hier in holland amper de weg tussen alle do's en don'ts.
Dus ik zei dat ik het mijn 'expert-panel' wel even zou vragen.![]()
http://www.fish-nederland(...)d/vis___zwangerschapquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:32 schreef Bucko het volgende:
Hallo,
even een vraagje.....eten jullie gewoon haring? Er zijn weer nieuwe haringen en ik heb zin om haring te eten. Ik lees dat als het vers is dat het wel gewoon mag...?
dankjewel
oeps, zie net dat de vraag al werd gesteld....
ik had het al gezien hoor..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:35 schreef tessie het volgende:
Ehm... anders lees je even de hele haring discussie op de vorige pagina Bucko?
OOOHquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:01 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles was goed en gaafHij/zij danste, sprong en zwaaide
Helemaal blij en gelukkig!
Yip!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:23 schreef mikoxx het volgende:
Oeh spannend the frankey! Houd je ons op de hoogte?
Thanks!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Van harte gefeliciteerd sindell
U staat gelijk in den lijst!
Topic 500 brengt goeds voor heel veel mensen!![]()
![]()
Dat dus!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Van harte gefeliciteerd sindell
U staat gelijk in den lijst!
Topic 500 brengt goeds voor heel veel mensen!![]()
![]()
Ow Frankey, ik wil je natuurlijk niet overslaan!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:25 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Yip!
Vette bak natuurlijk als ie morgen komt haha
Oh ja dat kloptquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:28 schreef Juup© het volgende:
Eergisteren heb ik houten klossen gemaakt om onder de spiraalbodem van DuchessX te leggen zodat het voeteneinde wat omhoog komt te liggen. Het is een verhoging van 7cm.
Gisterochtend merkte zij gelijk al het verschil, veel minder vocht in haar benen e.d., ook vandaag was dat zo.
Operatie geslaagd dus
Nou... ik was laatst 2 kg zwaarder door vocht vast te houden. Dus dat kan makkelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:29 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oh ja dat kloptBen er erg blij mee! Ik was trouwens ook 900 gr lichter dan vorige week maar het lijkt me sterk dat dat met vocht te maken heeft?
quote:
Dat bedoel ikquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:12 schreef tessie het volgende:
FTA, ik heb een jumpsuit met korte mouwen genomen...
Kersjes, nog niet echt, ben echt heel chaga... Hoop dat het morgen beter gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb mijn lichaamsbeweging wel weer gehad voor vandaag![]()
![]()
hmm klinkt niet fijn in ieder gevalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Kersjes het volgende:
Hmmm, ik maak me nu best een beetje zorgen eigenlijk![]()
Harde buiken horen toch geen zeer te doen? Gisteren was ik heel moe en heb heel de dag hard gewerkt, ik vond het niet vreemd dat ik 's avonds zo'n last van mijn buik had. Vandaag was ik echter vrij, heb niks bijzonders gedaan en zelfs gerust tussen de middag, en ik heb nog steeds pijnlijke harde buiken. Het is gewoon helemaal gevoelig, als de kleine beweegt dan doet dat echt zeer, en het trekt sinds kort ook door naar mijn zij en onderrug. Morgen toch maar even het ziekenhuis bellen, ik kan er amper van lopen
das nog maar het begin, wacht maar tot ze 16 isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:32 schreef miss_sly het volgende:
ymme, logisch dat je schrikt, maar steekjes en pijntjes horen helaas ook bij zwanger zijn. Rustig aan doen en eraan proberen te wennen. Je baarmoeder groeit ook nu al en blijft dat nog een tijdje doen
Kersjes, hier doen de harde buiken toch ook regelmatig echt pijn, vooral na inspanning inderdaad. MIsschien gisteren toch net iets te druk geweest. En anders morgen inderdaad gewoon even het ziekenhuis bellen.
ja huup, wordt echt steeds echter zo. Dadelijk staat ook de kinderwagen lekker al onnodig in de weg![]()
Yep, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nijna, dus vrijdag voor het eerst hier naar de vk? jullie zijn nu over in het nieuwe huis toch?
De pufclub is dan ook een groot gedeelte van de tijd gericht op je zwangere periode. Van tips voor verlichting van bekkenpijn tot goede plashoudingen enzo. Ik geloof dat manlief er weinig aan heeft als hij weet hoe ik moet tillen met een dikke buik, of weet wat ik kan doen tegen olifantenpootjesquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:01 schreef CalamityJane het volgende:
@DutchessX: Die cursus wil ik ook graag gaan doen. Ik heb het niet zo op pufclubjes, omdat je het normaal 8x alleen mag doen en dat je partner 2x mee mag. Alsof hij op de bevalling ook maar een kwart van de tijd aanwezig is...![]()
Dus die SamenBevallen leek me wel wat. En als ik je goed begrijp is het dus ook een aanrader?
Ik had een korte mouwen met het idee dat er toch wel een rompertje onder komt en dat die dan met lange mouwen kon zijn. Maar die kleur vond ik niet mooi uiteindelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:55 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Be en anderen die als eerste pakje een jumpsuit hebben besteld bij goodmoodkids, hebben jullie korte of lange mouwen genomen?
mja ik denk namelijk (als ze een beetje een verstandige winkel zijn) dat ze wel een paar pakjes in die kleur hebben liggen, voor het geval dat enzo... En anders kunnen ze je wel informeren over de levertijd misschien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:35 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Kersjes met wat je gisteravond schreef erbij, klinkt het als wat ik had bij de blaasontsteking! Laten we hopen dat het slechts een blaasontsteking is en niks anders![]()
Huup dat is misschien wel een idee ja! goodmoodkid mailen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |