Na de geboorte heb ik volgens mij helemaal geen spuiten meer gehad (op die voor de placenta na). Maar Ruben had dan ook ook 0-quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:41 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja das weer iets nieuws. Met 30 wk kijken ze erna als je bloed moet prikken en dan krijg je de afspraak erna weer een anti D spuit. En straks na de geboorte weer 1.
Ik weet nog dat bij Mikael ze toen zeiden dat het voor elke volgende zwangerschap goed zat zo maar ze hebben dat toch weer verandert.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha sorrywas garpje
![]()
en ik dacht eigk dat het toen gewoon om die standaard 30-weken prik ging, niet een vervolgprik zeg maar. Resultaat al bekend daarvan?
Ze hebben het bij mij inderdaad meteen teruggezetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef _Bar_ het volgende:
en Troel je kunt ook eerst bloed laten prikken bij die 30 weken, en dan door naar de afspraak bij de vlos/gyn en dan daar je anti-D prik.
Zolang je eerst maar bloed hebt laten prikken.
oh ik mocht 2 uur van tevoren niets meer eten geloof ik, maar prikken is hier rond 8 uur ongeveer dus ik denk dat ik wel soort van nuchter genoeg wasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik mag vanaf 11 uur de avond ervoor niets eten/drinken. Ik ga dus maar vroeg laten prikken
U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:13 schreef Kersjes het volgende:Weer een paar dames goedgekeurd (min of meer) en mijlpalen bereikt!
Ik heb ook zin in een mijlpaal. De uitgerekende datum ofzo![]()
Doe die van mij maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:25 schreef chacama het volgende:
En welke verse beeb wordt in deel 500 geboren????
Op de bovenste foto kun je het zien. 43 mm, 11w2d.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooie echo Vlindur... hebben ze ook gemeten?
mwoah, hersenen zagen er prima uit, hoofd was mooi ovaal. Dat het koppie nog steeds klein was was niet zo erg. Ach het moet er ook nog uit dus prijs je maar gelukkig zei de gynquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:27 schreef innepin het volgende:
Mooi beebje huup!Fijn dat alles goed was, geen zorgen meer om kleine hoofdjes en dergelijke dus?
Hee die opmerking ken ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mwoah, hersenen zagen er prima uit, hoofd was mooi ovaal. Dat het koppie nog steeds klein was was niet zo erg. Ach het moet er ook nog uit dus prijs je maar gelukkig zei de gynbedankt he
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |