Ik ben ook heel benieuwd Marlieske. Heb je nog veel last/pijn?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:45 schreef marlieske het volgende:
zo en nu ga ik slapen want geen idee hoe laat onze Ties zich gaat melden, morgen naar de gyn voor na controle en horen hoe ernstig het nou eigenlijk gesteld is met me vanbinnen ben benieuwd
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:45 schreef marlieske het volgende:
zo en nu ga ik slapen want geen idee hoe laat onze Ties zich gaat melden, morgen naar de gyn voor na controle en horen hoe ernstig het nou eigenlijk gesteld is met me vanbinnen ben benieuwd
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:39 schreef mijsje het volgende:
hier het officiele deel hoor, ik sloot de vorige...
zou dit het topic van TheFrankey en Tessie zijn?
Sterkte en suc6quote:Op maandag 8 juni 2009 23:45 schreef marlieske het volgende:
ja enorm haha ik hijg als een bejaarde die dr rollator kwijt is johquote:Op maandag 8 juni 2009 23:47 schreef livelink het volgende:
Ben jij nog steeds zo benauwd Huuphuup? Ik kende dat helemaal niet als zwangerschapskwaal.
Lijkt mij wel verstandigquote:Op maandag 8 juni 2009 23:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
... en probeer rustig te blijven ademhalen.
quote:
Ja ze hadden het in het ziekenhuis over een vorm van zwangerschaps astma ofzo maar zolang ik het nog kon redden met alleen ongemakkelijk zijn was het beter het zonder pufjes en dat soort dingskes te doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Huup wat vervelend
Ik had dat voor L. ingedaald was, omdat hij gewoon teveel ruimte innam, maar als ik jou zo hoor is dit wat anders?
Nog 49 dagenquote:
Ik wist niet wat saturatie was/isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Huup, dat vind ik nog best heftig, als het idd je saturatie beinvloedt.Wel rustig aan doen hoor!
Hier sloeg vanmorgen in alle vroegte wat paniek toe... nog maar 6 weken werken. En er moet nog zo verschrikkelijk veel gedaan worden.![]()
![]()
En... en... thuis is er ook nog van alles. De tuin, maar goed, daar kan ik dus helaas niet mee helpen, de babykamer, en dat is lastig want daar kan ik op dit moment alleen mee verder als Sasha niet slaapt en als hij wakker is moet ik me met hem bezig houden zeg maar.Dus daar moet ik nog even wat op verzinnen.
En... en... M'n hoofd loopt een beetje over.
Vanmorgen ook veel te vroeg wakker dankzij Sasha en dus ben ik erg moe en heb een heel kort lontje geloof ik.
En als ik er bij na denk dat ik dus maar 2,5 dag per week werk is het dus helemaal niks meer he... Nog 15 dagen, that's it!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:18 schreef _Bar_ het volgende:
BE en ook nog maar 6 weken werken, klinkt nu nog lang als ik het zo hardop uitspreek, maar anderzijds is dat nog maar heel kort....
s6![]()
Nou, ik ga het donderdag proberen, zodat ik in ieder geval wat over kan dragen. Bert brengt me dan naar kantoor en ik neem een taxi terug. Als dat gaat geef ik dat maandag ook aan bij de gyn en dan hoop ik dat ze het goed vindt dat ik een paar uur per week ga werken (al is het maar een paar uur, het zou heerlijk zijn!). Mocht het niet gaan, tja, dan houdt het denk ik hard op en dan hoef ik het maandag niet eens te overleggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:27 schreef _Bar_ het volgende:
Troel wanneer hoor jij of je nog mag werken?
Dan hoop ik voor je dat het gewoon lukt en goed gaatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik ga het donderdag proberen, zodat ik in ieder geval wat over kan dragen. Bert brengt me dan naar kantoor en ik neem een taxi terug. Als dat gaat geef ik dat maandag ook aan bij de gyn en dan hoop ik dat ze het goed vindt dat ik een paar uur per week ga werken (al is het maar een paar uur, het zou heerlijk zijn!). Mocht het niet gaan, tja, dan houdt het denk ik hard op en dan hoef ik het maandag niet eens te overleggen
Het is logisch dat je dat eng vindt, maar probeer ervan te genietenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:45 schreef ymme het volgende:
Ik heb een heerlijke nacht gehad.
Geslapen tot half 10 (heerlijk onverwachts een dagje vrij).
Maar nu ben ik niet misselijk. En dat vind ik eng. Waarom????
Misselijk hoeft helemaal niet persee als je zwanger bent, maar toch.
Het onzekere blijft toch hè. Heel vervelend, maar inderdaad. De kans is zoveel groter dat het deze keer wel gewoon goed gaat, dus ik moet lekker gaan genieten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is logisch dat je dat eng vindt, maar probeer ervan te genietenNiet misselijk zijn zegt echt helemaal niets en als je inderdaad lekker uitgeslapen bent, kan dat wel eens de oorzaak zijn dat je niet misselijk bent
Daaromquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:49 schreef ymme het volgende:
[..]
Het onzekere blijft toch hè. Heel vervelend, maar inderdaad. De kans is zoveel groter dat het deze keer wel gewoon goed gaat, dus ik moet lekker gaan genieten.
Vooral vandaag, met mijn vrije dag.
Misschien dat na de 20 weken echo de angst wel verdwenen isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:50 schreef Troel het volgende:
[..]
DaaromEn de angst blijft toch wel ymme, echt waar
Ik hoop het, want dan ben ik vanaf vrijdag angstvrijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef ymme het volgende:
[..]
Misschien dat na de 20 weken echo de angst wel verdwenen is
Maar dat duurd nog gemiddeld 16 weken.
Yep, ik mag nog steeds niks, maar ik doe al wel ietsje meer dan dat hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
mikoxx, is het nog wel een beetje vol te houden? Je bent nog steeds veroordeeld tot helemaal niets doen?
ik gebruik al floradix. Die blijf k stug doorgebruikenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:42 schreef mefke79 het volgende:
Huup, zorg je er wel voor dat je nu dan wat extra ijzer gaat binnenkrijgen? Appelstroop, spinazie etc. Want en laag ijzer en benauwd maakt je alleen maar nog vermoeider...kan je beter een beetje voor zijn.
En Ymme, dat is de instelling: gewoon genieten!
...en nou weer even terugkijken wat er ook al nog meer was....dat geheugen he...
Dat is ook helemaal niet zo gek die onzekerheidquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:52 schreef ymme het volgende:
Dank voor de lieve reacties
Het komt denk ik ook puur door de miskraam van februari, dat ik nu nog onzekerde ben.
Maar komt goed, en ik geniet vollop hoorAl is het nog moeilijk te geloven.
Baby echoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:23 schreef Sorbootje het volgende:
Haha wat een heerlijke overpeinzingen hier weer. Ga zo even goed bijlezen.
Gisteravond 3D echo gehad. Was heel leuk, maar mini-sorbo werkte echt niet mee. Ze lag met haar armen én benen voor haar gezicht en bleef maar draaien. Lag geen seconde stil. 'Extreem beweeglijk' waren de woorden van de echo-mevrouw.![]()
EY!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:28 schreef huuphuup het volgende:
Fijn van de goedkeuring Miss_sly
had je die nuchter glucose en ijzerprik nog niet gehad dan? Ik dacht dat die standaard was met 30 weken ongeveer.
Behalve voor Innepin want die vergeet em steeds te halen![]()
Ja, is ook standaard met 30-weken. Ik had hem nog niet gehad, maar hoopte dat ze met de uitslagen van het ziekenhuis voldoende konden, maar die zijn dan weer te oudquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:28 schreef huuphuup het volgende:
Fijn van de goedkeuring Miss_sly
had je die nuchter glucose en ijzerprik nog niet gehad dan? Ik dacht dat die standaard was met 30 weken ongeveer.
Behalve voor Innepin want die vergeet em steeds te halen![]()
haha sorryquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:36 schreef innepin het volgende:
[..]
EY!![]()
ik had 'm gewoon gehad hoor! De vervolgprik omdat m'n glucose niet goed was stelde ik alleen een beetje uit, ook omdat ze me in het zkh al lekgeprikt hadden (grote blauwe plek enzo), maar ook die heb ik inmiddels gedaan. Dus
Ja das weer iets nieuws. Met 30 wk kijken ze erna als je bloed moet prikken en dan krijg je de afspraak erna weer een anti D spuit. En straks na de geboorte weer 1.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:39 schreef Troel het volgende:
Hoe zit het ook alweer met de rhesusfactor? Ik heb bij Ruben toen extra prikken gehad maar ik weet niet meer in welke week dat was en het schijnt elke zwangerschap opnieuw te moeten geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |