abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 8 juni 2009 @ 23:58:36 #26
58651 crew  murp
murp
pi_69848357
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:58 schreef murp het volgende:
nog 3 maanden
Nog 78 dagen
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:30:34 #28
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69851066
Sterkte in het ziekenhuis Marlies.

Lunastar, sterkte met het overlijden van je schoonmoeder. Hoe is je man/vriend eronder?
pi_69851224
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:52 schreef Juup© het volgende:

[..]

Lijkt mij wel verstandig
*adem in... adem uit...*
nee meer als in, dat ik niet moest gaan hyperventileren enzo

Marlies succes vandaag

Murp, mijlpaal!

Hier ook een mijlpaal, vandaag 30 weken, nog precies 70 dagen te gaan.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69851241
@ Marlieske, succes vandaag

@ Huup, lukt het een beetje om rustig aan te doen en heb je daar tijd voor?

Ik ga ff ontbijten en naar de internist en gyn, hopelijk weer een echo
En als ie die doet vragen of het geluid aan kan, heb het hartje alleen maar met 8 wkn horen kloppen verder alleen maar iedere x activiteit gezien.
pi_69851249
Woehoe, topic nr. 500!
Volgens mij had ik Vicky nog niet gefeliciteerd, dus bij deze: Van harte met jullie Tess!!!

Vandaag: 12 weken!
pi_69851340
Huup wat vervelend
Ik had dat voor L. ingedaald was, omdat hij gewoon teveel ruimte innam, maar als ik jou zo hoor is dit wat anders?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:12:28 #33
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69851378
Goedemorgen allemaal! Jemig, 500, dat gaat hard zeg! Volgens mij zijn we bij topic 800 tegen de tijd dat ik ontplof, haha!

Ik heb overigens nog niet teruggelezen, sorry!

Juup en DuchessX, wat mooi Geweldig om te zien!

Lijnloos, 12 weken, jeej! Goehoed!

[edit]Huuphuup, is dat nu ook waarom je zo veel vocht vasthoud dan? Niks ernstigs dus gelukkig, dat is fijn. Kan dit probleem vanzelf nog weggaan of wordt dat echt pasna je bevalling?[/edit]

Ennuhm, ik heb gisteren dus maar gelijk de VK gebeld en ben er voor morge meteen tussendoor gepropt, haha! Morgen dus weer het hartje horen
3!
pi_69851393
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Huup wat vervelend
Ik had dat voor L. ingedaald was, omdat hij gewoon teveel ruimte innam, maar als ik jou zo hoor is dit wat anders?
Ja ze hadden het in het ziekenhuis over een vorm van zwangerschaps astma ofzo maar zolang ik het nog kon redden met alleen ongemakkelijk zijn was het beter het zonder pufjes en dat soort dingskes te doen.
Baby die ruimte inneemt maakt het geheel wel wat ongemakkelijker nu beetje vervelend haha maar och. Soms als k heel erg benauwd ben moet k even rechtop gaan staan dat scheelt wel een beetje.

Het-is-mij mwah, rust kan ik het niet noemen. Ik werk en studeer wel nog gewoon en heb ook mn andere dingen nog. Maar ik ben heel blij dat ik vooral vanuit huis werk en zelf mn tijden bepaal enzo, dat scheelt enorm. Ik heb echt bewondering voor alle dames hier die er nog een fulltime werkweek uitkrijgen hoor
Succes bij de internist en gyn!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69851399
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:01 schreef Juup© het volgende:

[..]

Nog 78 dagen
Nog 49 dagen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:31:22 #36
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69851595
Vandaag nog precies 100 dagen En ik ben zo nieuwsgierig naar ons meisje. Zeker na het zien van de foto's van Tess en Amber!

Juup mooie echobeelden Wij hebben vrijdagmiddag de pretecho. Eens kijken of ze op Linde lijkt
pi_69851639
Juup en Duchess, wat een mooi meisje

Ik ben er naar veel wikken en wegen overuit... toch maar geen 3d echo. Vind het veel te duur en dan is er bijna geen verrassing meer over als onze kleine man geboren wordt, dan weten we nu al hoe t gezichtje er uit ziet.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:45:19 #38
100412 mefke79
komt goed!
pi_69851801
ook hier nog maar 100 dagen!!
pff wou dat ik mijn bedje weer effe in kon, beetje
Volgende week is trouwens mijn laatste 5 werkdagen-week. Daarna hoef ik maar 4 dagen of minder te werken tot....ehm...tot minimaal volgend jaar 31 december!
Duchess...gaaf!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:49:09 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69851863
Jeetje Huup, dat vind ik nog best heftig, als het idd je saturatie beinvloedt. Wel rustig aan doen hoor!

Hier sloeg vanmorgen in alle vroegte wat paniek toe... nog maar 6 weken werken. En er moet nog zo verschrikkelijk veel gedaan worden.
En... en... thuis is er ook nog van alles. De tuin, maar goed, daar kan ik dus helaas niet mee helpen, de babykamer, en dat is lastig want daar kan ik op dit moment alleen mee verder als Sasha niet slaapt en als hij wakker is moet ik me met hem bezig houden zeg maar. Dus daar moet ik nog even wat op verzinnen.
En... en... M'n hoofd loopt een beetje over.
Vanmorgen ook veel te vroeg wakker dankzij Sasha en dus ben ik erg moe en heb een heel kort lontje geloof ik.
pi_69851868
Mooi topic om in te bevallen!!

De eerste echte nacht was kort... Tess is flink misselijk, spuugt aardig wat en wil niet echt drinken. Ze is heel erg aan het kokhalzen en je hoort d'r maag. Ze wil alleen pinksabbelen.
Daarnaast heeft ze den ik last van krampen. Ze laat wel heel veel winden.

Ik ga naar het kleine babietjestopic verhuizen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69851887
Marlies, succes in het ziekenhuis!

Gisteren vast wat kleertjes uit staan zoeken die gewassen moeten worden, krijg toch wel een beetje kriebels hoor...
Fake it till you make it...
  Moderator dinsdag 9 juni 2009 @ 08:51:24 #42
5428 crew  miss_sly
pi_69851894
Juup en Duchess, wat mooi

huup, zo vervelend die benauwdheid. Fijn dat je je eigen tempo kunt bepalen met werk en studie, zodat je daar wel mee verder kunt. En dat knuffelen met je meisje

Incantrix, vandaag naar de vk. Veel plezier met naar het hartje luisteren.

Zometeen even naar de vk. Volgende afspraak zal ik met verlof zijn
Nog 7 dagen werken, inclusief vandaag
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 9 juni 2009 @ 08:53:08 #43
5428 crew  miss_sly
pi_69851912
Vicky en Tess. Tot over een paar weken

BE, soms is het allemaal wat veel he? Maar het iomt allemaal goed, echt waar

marlies, succes in het ziekenhuis!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69851916
Aftellen miss sly, nog 7 dagen!

Ik mag vrijdag naar de vk. Ben benieuwd hoe t ervoor staat na die verhuis-weken. Wel een fijn idee om weer even bloeddruk enzo te checken.
Fake it till you make it...
pi_69852086
*meezwangert*
Miss sly, ik tel met je mee, hier nog 6 dagen werken incl vandaag

Ben benieuwd wanneer de volgende baby geboren wordt Nou is er ineens niemand meer overtijd
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:05:24 #46
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69852094
oeh nog maar 7 dagen werken Miss_Sly dat is zo voorbij
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:09:50 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_69852162
*sentimenteel doet*

Topic 500
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69852179
Ik weet niet of ik veel zal reageren, want meestal lurk ik alleen, maar zet me er toch maar bij. Ik wil me namelijk nu wel erg graag heel erg zwanger voelen, na alles wat er gebeurd is... (Zie topic: Bloedverlies tijdens de zwangerschap deel 2)

Ben (toch weer) uitgerekend op 10-01-2010, dus vandaag 9 weken en 3 dagen zwanger.
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_69852253
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Huup, dat vind ik nog best heftig, als het idd je saturatie beinvloedt. Wel rustig aan doen hoor!

Hier sloeg vanmorgen in alle vroegte wat paniek toe... nog maar 6 weken werken. En er moet nog zo verschrikkelijk veel gedaan worden.
En... en... thuis is er ook nog van alles. De tuin, maar goed, daar kan ik dus helaas niet mee helpen, de babykamer, en dat is lastig want daar kan ik op dit moment alleen mee verder als Sasha niet slaapt en als hij wakker is moet ik me met hem bezig houden zeg maar. Dus daar moet ik nog even wat op verzinnen.
En... en... M'n hoofd loopt een beetje over.
Vanmorgen ook veel te vroeg wakker dankzij Sasha en dus ben ik erg moe en heb een heel kort lontje geloof ik.
Ik wist niet wat saturatie was/is pas na thuisgekomen en googelen enzo begreep ik dat zij begrepen dat het logisch was dat ik me benauwd voelde die polsprikken doen echt gemeen zeer trouwens

Alle aftellers zo leuk!

Ik ga snel naar de vk nu, daarna foto maken van mn 30weken-buikbaby

CJ gefeliciteerd en welkom!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:18:04 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69852287
Huup, ik ben verslaafd aan ER en zo ongeveer alle andere medische programma's.

CalamityJane, gefeliciteerd! Ik ga je erbij zetten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')