quote:
Ja ze hadden het in het ziekenhuis over een vorm van zwangerschaps astma ofzo maar zolang ik het nog kon redden met alleen ongemakkelijk zijn was het beter het zonder pufjes en dat soort dingskes te doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Huup wat vervelend
Ik had dat voor L. ingedaald was, omdat hij gewoon teveel ruimte innam, maar als ik jou zo hoor is dit wat anders?
Nog 49 dagenquote:
Ik wist niet wat saturatie was/isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Huup, dat vind ik nog best heftig, als het idd je saturatie beinvloedt.Wel rustig aan doen hoor!
Hier sloeg vanmorgen in alle vroegte wat paniek toe... nog maar 6 weken werken. En er moet nog zo verschrikkelijk veel gedaan worden.![]()
![]()
En... en... thuis is er ook nog van alles. De tuin, maar goed, daar kan ik dus helaas niet mee helpen, de babykamer, en dat is lastig want daar kan ik op dit moment alleen mee verder als Sasha niet slaapt en als hij wakker is moet ik me met hem bezig houden zeg maar.Dus daar moet ik nog even wat op verzinnen.
En... en... M'n hoofd loopt een beetje over.
Vanmorgen ook veel te vroeg wakker dankzij Sasha en dus ben ik erg moe en heb een heel kort lontje geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |