abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:18:12 #51
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69852292
BE en ook nog maar 6 weken werken, klinkt nu nog lang als ik het zo hardop uitspreek, maar anderzijds is dat nog maar heel kort....
s6
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:21:59 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69852347
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:18 schreef _Bar_ het volgende:
BE en ook nog maar 6 weken werken, klinkt nu nog lang als ik het zo hardop uitspreek, maar anderzijds is dat nog maar heel kort....
s6
En als ik er bij na denk dat ik dus maar 2,5 dag per week werk is het dus helemaal niks meer he... Nog 15 dagen, that's it!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:23:18 #53
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69852360
ai hmmm dan is het zeker snel voorbij is in feite nog maar net iets meer als 2 weken.....
zal ik je erbij helpen op afstand
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:24:10 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_69852368
Het gaat snel ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:27:57 #55
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69852441
Troel wanneer hoor jij of je nog mag werken?
pi_69852479
CalamityJane, gefeliciteerd!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:33:48 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_69852559
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:27 schreef _Bar_ het volgende:
Troel wanneer hoor jij of je nog mag werken?
Nou, ik ga het donderdag proberen, zodat ik in ieder geval wat over kan dragen. Bert brengt me dan naar kantoor en ik neem een taxi terug. Als dat gaat geef ik dat maandag ook aan bij de gyn en dan hoop ik dat ze het goed vindt dat ik een paar uur per week ga werken (al is het maar een paar uur, het zou heerlijk zijn!). Mocht het niet gaan, tja, dan houdt het denk ik hard op en dan hoef ik het maandag niet eens te overleggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69852620
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:14 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nog 49 dagen
Bazin boven bazin
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:39:22 #59
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69852675
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, ik ga het donderdag proberen, zodat ik in ieder geval wat over kan dragen. Bert brengt me dan naar kantoor en ik neem een taxi terug. Als dat gaat geef ik dat maandag ook aan bij de gyn en dan hoop ik dat ze het goed vindt dat ik een paar uur per week ga werken (al is het maar een paar uur, het zou heerlijk zijn!). Mocht het niet gaan, tja, dan houdt het denk ik hard op en dan hoef ik het maandag niet eens te overleggen
Dan hoop ik voor je dat het gewoon lukt en goed gaat
pi_69852713
Huup 30 weken

Lijnloos 12 weken

Hetismij succes vandaag.

Incatrix goed dat je even gebeld hebt, zo af en toe een controle is toch wel handig

Stiemie en Mefke allebei nog maar 100 dagen Wat een boel mijlpalen zeg

CalamityJane van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier echt een rotnacht gehad, ik begin geloof ik mijn verstand een beetje te verliezen.. Ik had een glas drinken naast mn bed staan (optimel, van dat dikke plakkerige spul dus) en op een gegeven moment werd ik wakker en was het bed vies plakkerig naast mn kussen... Kennelijk heb ik het glas leeggegooid over het bed heen Ik kan me er alleen níks van herinneren... Maar het spul lag dus vlak naast mn hoofd en stonk verschrikkelijk, dus hele bed kon opnieuw opgemaakt worden.. Pff...
Ik moet verdeeld over 4 weken (inclusief deze week) nog 9 dagen werken
pi_69852821
Ik heb een heerlijke nacht gehad.
Geslapen tot half 10 (heerlijk onverwachts een dagje vrij).

Maar nu ben ik niet misselijk. En dat vind ik eng. Waarom????
Misselijk hoeft helemaal niet persee als je zwanger bent, maar toch.
pi_69852826
Even een voor alle mijlpalen!!

Miss_sly nog maar 7 dagen werken!! Lekker hoor voor je het weet kan je ook lekker thuis aanrommelen! Heerlijk is het.
Wat je al zei even het kamertje op lopen en smelten bij alle schattige kleertjes

Huup succes bij de vk!

Ik hoop vandaag mijn bestelde draagdoek van draagdoek.nl te ontvangen

De baby is hier de laatste 2 dagen echt een stuk rustiger dan de week er voor. Echt een week lang was het continue draaien en doen en nu is het slapen en af en toe een geirriteerd schopje als ik even duw om te checken.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:47:08 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_69852885
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:45 schreef ymme het volgende:
Ik heb een heerlijke nacht gehad.
Geslapen tot half 10 (heerlijk onverwachts een dagje vrij).

Maar nu ben ik niet misselijk. En dat vind ik eng. Waarom????
Misselijk hoeft helemaal niet persee als je zwanger bent, maar toch.
Het is logisch dat je dat eng vindt, maar probeer ervan te genieten Niet misselijk zijn zegt echt helemaal niets en als je inderdaad lekker uitgeslapen bent, kan dat wel eens de oorzaak zijn dat je niet misselijk bent
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69852938
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:47 schreef Troel het volgende:

[..]

Het is logisch dat je dat eng vindt, maar probeer ervan te genieten Niet misselijk zijn zegt echt helemaal niets en als je inderdaad lekker uitgeslapen bent, kan dat wel eens de oorzaak zijn dat je niet misselijk bent
Het onzekere blijft toch hè. Heel vervelend, maar inderdaad. De kans is zoveel groter dat het deze keer wel gewoon goed gaat, dus ik moet lekker gaan genieten.
Vooral vandaag, met mijn vrije dag.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:50:07 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_69852955
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:49 schreef ymme het volgende:

[..]

Het onzekere blijft toch hè. Heel vervelend, maar inderdaad. De kans is zoveel groter dat het deze keer wel gewoon goed gaat, dus ik moet lekker gaan genieten.
Vooral vandaag, met mijn vrije dag.
Daarom En de angst blijft toch wel ymme, echt waar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:50:26 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69852966
FTA, je kindje krijgt natuurlijk ook wel steeds minder ruimte om te bewegen he? Een keer komt het klem te zitten.
pi_69853010
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:50 schreef Troel het volgende:

[..]

Daarom En de angst blijft toch wel ymme, echt waar
Misschien dat na de 20 weken echo de angst wel verdwenen is
Maar dat duurd nog gemiddeld 16 weken.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:54:20 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_69853063
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef ymme het volgende:

[..]

Misschien dat na de 20 weken echo de angst wel verdwenen is
Maar dat duurd nog gemiddeld 16 weken.
Ik hoop het, want dan ben ik vanaf vrijdag angstvrij

Ik denk dat na de echo een gedeelte van je zorgen weg is, omdat je weet dat het goed is (of je hebt er meer bijgekregen omdat niet alles goed was, dat is natuurlijk ook een mogelijkheid!), maar dan heb je weer angst voor de 26 weken en dan de 33 weken en dan en dan en dan en dan en dan. Dan heb je angst dat ze van de commode vallen of van de trap, of met de verkeerde vriendjes thuiskomen en als tiener zwanger worden of een meisje zwanger maken en dan en dan en dan

Nee ymme, we zijn hopeloos en het komt nooit meer goed!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69853093
Fijne vooruitzichten

Maar zo is het wel. Genieten dus nog maar even.
pi_69853161
Ymme ik had ook vaak dat als ik lekker lang had geslapen dat ik niet misselijk was, maar ja helaas kan dat natuurlijk niet iedere dag

BE dat is ook zo, ik maak me ook geen zorgen ofzo hoor.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:01:45 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69853225
Mijn angst is eig. pas nu net weg... nu ik weet dat morgen de teller op 30 weken staat. Nu ik weet dat als-als-als... dat mijn kindje dan een goeie kans heeft.
Ik heb me daar rond 24w op de een of andere manier heel veel zorgen om gemaakt, zo van 'stel nou dat het nu... dan...' Totaal ongegrond en onnodig goddank, maar ik ben echt zo blij dat ik nu 30w zwanger ben. Kreeg vanmorgen zelfs even tranen in mijn ogen bij dat idee.

En dat terwijl ik er aan de andere kant vanuit ga dat deze ook gewoon weer tot na de 40w blijft zitten, dus waar ik me dan druk om zit te maken...
pi_69853321
Het is toch ook zo'n speciale mijlpaal he BE!!
Ik ben vandaag gewoon alweer 35 weken, nog maar 5 te gaan. Eerlijk gezegd heb ik steeds het gevoel dat het een stuk eerder gaat komen, maar ja het schijnt dat de meeste zwangeren dat hebben en dat je dan meestal gewoon over de 40 wk gaat.
pi_69853428
Mijn angsten zijn eigenlijk ook wel een beetje weggeslopen... ik heb heel erg uitgekeken naar de 26, 28 en 30 weken, als mijlpalen voor overlevingskansen enzo weet niet eens of dat wel echt zo is, maarja , gewoon het idee van "als het gebeurt, kan ie overleven". En nu ben ik 33 weken en zie ik wel wanneer ie komt

Ow shit Huup vandaag 30 weken had ik even gemist. Go huup
En BE morgen alweer 30 weken! Daar juich ik morgen wel even om, k?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:10:20 #74
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69853448
Oh dames, al die mijlpalen! En die onzekerheden... pfff het hoort erbij maar ik vind t me toch irritant!
Mooie echo juup en duchesxx!
Ymme, geniet toch lekker van het niet-misselijke gevoel! Is toch fijn???

Hier nog steeds niks te melden...helaas.
pi_69853704
Zooo weer terug. Soort van semi-goedgekeurd. Nu maar een 0.5 kg aangekomen in 4 weken. T vocht stabiliseert zich haha. Bloeddruk was wel gekeldert naar 95/60 maar de vk vond het prima dus het zal wel I guess. Het staat wel leuk op mn kaart, van 130/90 naar 95/60
Bloeduitslagen waren binnen van de 30-weken prik, suiker was prima gelukkig, ijzer was flink gekeldert, onder de grens volgens haar, maar nog niet dramatisch dus ik mocht zelf kiezen of ik staalpillen wilde of nog 3 weekjes afwachten en dan nog es prikken. Dat laatste wordt het dus.

@ Troel ik hoop voor jou dat het gaat maandag met werken. Niet leuk als je verplicht thuis moet zitten terwijl je zo graag wilt.

@Chan haha hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Heb je het ding niet per ongeluk omgestoten ofzo? Of onbewust een slok willen nemen en toen in slaap gevallen? Ik zeg anti-lekbeker voor jou
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')