En als ik er bij na denk dat ik dus maar 2,5 dag per week werk is het dus helemaal niks meer he... Nog 15 dagen, that's it!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:18 schreef _Bar_ het volgende:
BE en ook nog maar 6 weken werken, klinkt nu nog lang als ik het zo hardop uitspreek, maar anderzijds is dat nog maar heel kort....
s6![]()
Nou, ik ga het donderdag proberen, zodat ik in ieder geval wat over kan dragen. Bert brengt me dan naar kantoor en ik neem een taxi terug. Als dat gaat geef ik dat maandag ook aan bij de gyn en dan hoop ik dat ze het goed vindt dat ik een paar uur per week ga werken (al is het maar een paar uur, het zou heerlijk zijn!). Mocht het niet gaan, tja, dan houdt het denk ik hard op en dan hoef ik het maandag niet eens te overleggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:27 schreef _Bar_ het volgende:
Troel wanneer hoor jij of je nog mag werken?
Dan hoop ik voor je dat het gewoon lukt en goed gaatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik ga het donderdag proberen, zodat ik in ieder geval wat over kan dragen. Bert brengt me dan naar kantoor en ik neem een taxi terug. Als dat gaat geef ik dat maandag ook aan bij de gyn en dan hoop ik dat ze het goed vindt dat ik een paar uur per week ga werken (al is het maar een paar uur, het zou heerlijk zijn!). Mocht het niet gaan, tja, dan houdt het denk ik hard op en dan hoef ik het maandag niet eens te overleggen
Het is logisch dat je dat eng vindt, maar probeer ervan te genietenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:45 schreef ymme het volgende:
Ik heb een heerlijke nacht gehad.
Geslapen tot half 10 (heerlijk onverwachts een dagje vrij).
Maar nu ben ik niet misselijk. En dat vind ik eng. Waarom????
Misselijk hoeft helemaal niet persee als je zwanger bent, maar toch.
Het onzekere blijft toch hè. Heel vervelend, maar inderdaad. De kans is zoveel groter dat het deze keer wel gewoon goed gaat, dus ik moet lekker gaan genieten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is logisch dat je dat eng vindt, maar probeer ervan te genietenNiet misselijk zijn zegt echt helemaal niets en als je inderdaad lekker uitgeslapen bent, kan dat wel eens de oorzaak zijn dat je niet misselijk bent
Daaromquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:49 schreef ymme het volgende:
[..]
Het onzekere blijft toch hè. Heel vervelend, maar inderdaad. De kans is zoveel groter dat het deze keer wel gewoon goed gaat, dus ik moet lekker gaan genieten.
Vooral vandaag, met mijn vrije dag.
Misschien dat na de 20 weken echo de angst wel verdwenen isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:50 schreef Troel het volgende:
[..]
DaaromEn de angst blijft toch wel ymme, echt waar
Ik hoop het, want dan ben ik vanaf vrijdag angstvrijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef ymme het volgende:
[..]
Misschien dat na de 20 weken echo de angst wel verdwenen is
Maar dat duurd nog gemiddeld 16 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |