CJ, gefeliciteerd en welkom!
ymme, het is ook spannend en eng en onzeker. Geniet iig van je lekkere vrije dag vandaag, enals het lukt ook nog zo nu en dan van je zwangerschap

Sorbootje, mooie echo's

En die laatste

huup min of meer goedgekeurd. Houden zo

Chan, wat doe je toch allemaal in je slaap?

BE, nog maar 15 dagen werken in totaal! DAt is echt niet veel he? Ik ben de paniek en zorgen kwijt. Ik moet er deze week nog 3 en volgende week 4 en ik kan alleen maar verlangen naar het einde van die laatste dag. Of alles dan goed geregeld is, geen idee en het boeit niet meer. Rust, heeeeeerlijk

mikoxx, wat doe je het toch goed! iedere keer dat je je meldt, vind ik het weer wonderbaarlijk! Succes met de laatste loodjes

Ik ben weer goedgekeurd. Bloeddruk 110/75, heel prima dus. Ze ligt 'beweeglijk in het bekken' wat zoveel wil zeggen als: in de goede positie en soms zelfs al een beetje ingedaald. Dat laatste geeft ook dat rare gevoel aan mijn baarmoedermond. Ze ligt nog niet klem en kan dus nog redelijk vrij bewegen en zou zelfs nog kunnen draaien, maar we hopen maar dat ze zo blijft liggen

Ik moet deze week toch nog de 30-weken nuchtere glucose laten prikken

dacht dat ik van het bloedprikken af was. Meteen wordt ook het ijzer nog een keer gemeten.
Verder over de bevalling gehad en of ik nu misschien toch niet thuis zou willen bevallen

Ik ben nogal wispelturig geloof ik

Afgesproken om daar verder niet over na te denken en vanaf dat de bevalling te bekijken of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen. Uiteindelijk is die keus nog vrij lang mogelijk. Dus wie weet ga ik toch wel gewoon thuis bevallen