abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:29:13 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69891616
Oh, dat is wel heel erg balen mikoxx...
Op zich wel begrijpelijk van de arts, de boel kan er beter klaar voor zijn als ze gaan inleiden, maar toch... jammer dat het nu dus nog wel eventjes kan duren. Hoewel het spul er natuurlijk nog steeds ook prima zelf uit kan komen.

Ik geloof dat ik het toch wel heel moeilijk zou vinden om niet zelf toch stiekem nu blokjes te gaan lopen enzo.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:29:55 #27
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69891646
goedemorgen dames

@Ymme, de tip van iets eerder opstaan smorgens heeft mij heel erg geholpen.. en 8 uur eruit om te werken, das pure luxe (toen ik zo beroerd was, stond ik om 5:50 uur naast mijn bed)...

@kersjes; vervelend dat je nog niets gehoord hebt...

@Miss-Sly, ik ga straks ook ff bloedprikken, ik hoefte alleen niet nuchter. dus ik combineer het even met de afspraak met mijn teamleidster, kan alleen nergens mijn ponskaartje vinden, dus moet ook nog ff een nieuwe pons laten maken...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:30:59 #28
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69891684
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef Brighteyes het volgende:

Ik geloof dat ik het toch wel heel moeilijk zou vinden om niet zelf toch stiekem nu blokjes te gaan lopen enzo.
Zou t helpen denk je? Want dan weet ik wel wat ik ga doen...
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:32:43 #29
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69891759
Kersjes hopelijk heb je ondertussen wel al wat gehoord.

Hier zit ik echt wel al rond de +15 als het al niet meer is.
Hier begint trouwens het slechte slapen te komen, kon gister echt m'n draai niet meer vinden, zelfs met voedingskussen was het een ramp.
en ondertussen lamgestompd worden....
tig keer naar het toilet, kortom ben doodop momenteel.

BE 30 weken en ja ik ben het met je eens het gaat echt heel snel.
realiseerde mij echt dat ik over 6 weekjes ook al mag gaan bevallen, en dat was best wel beetje schrikken, had het best wel weggestopt, mede door een heel beladen zwangerschap, waarin ik nu eindelijk wat meer rust aan het krijgen ben.

Voor de rest hier nog een prima drukmakend kindje, wat behoorlijk drukt richting m'n maag.

Alle nieuwe zwangeren welkom hier en een hele fijne zwangerschap gewenst!!!
alle dames die binnenkort kunnen bevallen sterkte met die aller laatste loodjes.
en vor iedereen die het nodig heeft
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69891842
He wat balen Mikoxx, ik wist niet eens dat dat kon joh.
Kersjes, wat naar van je buikpijn, en dat ze er zo lang over doen om je terug te bellen.
En McLaura weer misselijk.. bah, dat lijkt me echt naar.

Ik ben al een hele tijd niet meer op de weegschaal geweest, wil het niet weten geloof ik.... Ga na de bevalling wel weer lijnen hoor.
Voel me vandaag trouwens wel wat beter dan gister... nog steeds wel beetje buh, omdat ik al maaaanden het idee had dat ik op 10 juni zou gaan bevallen, en er nu dus gewoon helemaal nix gebeurt.. Maar ja...
Ben vandaag dan weer wel 9 maanden getrouwd en dat is wel weer erg leuk natuurlijk

OOh en ik vergeet BE dr 30 weken mijlpaal!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69891922
Het vroege opstaan, zal hier dan vanzelf wel komen.
Is het niet tijdens de zwangerschap, dan wel als de baby er is.
En tja, dan lijkt het mij niet zo lastig hoor om op te staan
pi_69891954
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:35 schreef tessie het volgende:
He wat balen Mikoxx, ik wist niet eens dat dat kon joh.
Kersjes, wat naar van je buikpijn, en dat ze er zo lang over doen om je terug te bellen.
En McLaura weer misselijk.. bah, dat lijkt me echt naar.

Ik ben al een hele tijd niet meer op de weegschaal geweest, wil het niet weten geloof ik.... Ga na de bevalling wel weer lijnen hoor.
Voel me vandaag trouwens wel wat beter dan gister... nog steeds wel beetje buh, omdat ik al maaaanden het idee had dat ik op 10 juni zou gaan bevallen, en er nu dus gewoon helemaal nix gebeurt.. Maar ja...
Ben vandaag dan weer wel 9 maanden getrouwd en dat is wel weer erg leuk natuurlijk

OOh en ik vergeet BE dr 30 weken mijlpaal!!
Een huwelijksnacht kindje
(toch?)
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:48:31 #33
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_69892312
Balen Mikoxx dat alles nog potdicht zat, was fijn geweest als je naar een datum toe had kunnen leven!
Die 2 jongens van mij zijn vandaag alweer 3 weken!!! Heb ze morgen alweer 2 weken thuis, de tijd vliegt!!
We genieten er volop van, al denken we daar s'nachts soms anders over hihi.

Toch stiekum blokjes gaan lopen als je daar de puf nog voor hebt met je waarschijnlijk mega buik.
Joh het kan ineens snel gaan voor het zelfde geld begint het ineens en heb je alsnog van de week je kindjes in je armen. Het zal geen 4 weken meer duren moet je maar denken...

Hoe voel je je verder???
pi_69892388
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:38 schreef ymme het volgende:

[..]

(toch?)
Neej, zo romantisch was het helaas niet haha Ik was ongesteld op onze trouwdag Maar ja, dat was voor een goed doel dus haha
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:52:37 #35
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69892435
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:37 schreef ymme het volgende:
Het vroege opstaan, zal hier dan vanzelf wel komen.
Is het niet tijdens de zwangerschap, dan wel als de baby er is.
En tja, dan lijkt het mij niet zo lastig hoor om op te staan
Je went eraan en mijn gevoel was altijd je word er ingerold en uiteindelijk gaat het natuurlijk.
al had ik eigenlijk wel het "geluk"dat Thijs altijd lang sliep meestal tot uurtje of 9.
pi_69892688
Hallo allemaal,

Hier nog een lurker die eindelijk besloten heeft zelf eens wat te posten.
Zal me even netjes voorstellen:
Ik ben Urla 32 lentes jong, 13 jaar getrouwd en zwanger van m'n tweede kindje.
M'n zoon is al reeds een flinke puber van 13 en we verwachten eind July een dochtertje die ons gezin compleet maakt.
Mijn uitgerekende datum is 30 July. Sorry top 10 dames dat ik me er zo tussen wurm.
In ieder geval nog net na McLaura
Hoewel ze zeggen dat de tweede eerder komt en bij m'n zoon was ik 3 dagen tevroeg.
Ik ben benieuwd of dat fabeltje ook klopt.

Ook hier weer flink misselijk trouwens. om daarna weer ernstige honger te krijgen. Sinds een week ofzo is dat weer op komen zetten. Mischien doordat beebje nu wel erg richting maag zit met haar voetjes of hormoonschommelingen als voorbereiding op de bevalling. Geen idee.

Vandaag precies nog 50 daagjes until due day
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:00:08 #37
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69892689
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:48 schreef MamaNik het volgende:
Balen Mikoxx dat alles nog potdicht zat, was fijn geweest als je naar een datum toe had kunnen leven!
Die 2 jongens van mij zijn vandaag alweer 3 weken!!! Heb ze morgen alweer 2 weken thuis, de tijd vliegt!!
We genieten er volop van, al denken we daar s'nachts soms anders over hihi.

Toch stiekum blokjes gaan lopen als je daar de puf nog voor hebt met je waarschijnlijk mega buik.
Joh het kan ineens snel gaan voor het zelfde geld begint het ineens en heb je alsnog van de week je kindjes in je armen. Het zal geen 4 weken meer duren moet je maar denken...

Hoe voel je je verder???
Voel me goed hoor, mag echt niet klagen.. t slapen wordt wel minder maar goed, ik ga 's middag ook een paar uurtjes lekker plat.
Als ik ga lopen heb ik zoveel last van harde buiken, had jij dat ook? Misschien moet ik daar dan even doorheen, of kan ik dat juist beter niet doen? Goh, wat een gedoe, maar idd, het zal geen 4 weken meer duren (kom op zeg!) Haha, maar volgens de gyn zou t goed kunnen dat ik de 40 weken ga halen gezien de waarden die allemaal zo goed zijn en blijven.....

Fijn dat het bij jullie zo lekker gaat joh! Breken de nachten je erg op? Het lijkt mij juist een verademing dat je er 'maar' twee keer uit hoeft 's nachts... nu ga ik wel een keer of 8
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:02:26 #38
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69892775
mikoxx
pi_69892857
Ik ga ook al extra veel blokjes om met hond en kind En pannekoeken eten en prostaldingensen. Rondje bij lief achterop de fiets zit e rniet in. Die heeft een lekke band
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_69893036
McLaura, wat naar dat je nu weer misselijk bent. Hopelijk is t snel weer voorbij
Kersjes, hopelijk is er niks ernstigs aan de hand
Mioxx, das balen zeg!
Nieuw zwangeren welkom

Als ik iemand ben vergeten, sorry ...

Ik zit nu met ruim 22 weken op zo ongeveer 8 kilo denk ik.... denk nu om mn eten, zodat het zich nu een beetje stabiliseerd want over 18 weken moet het er ook weer allemaal af
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:11:01 #41
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69893095
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:38 schreef ymme het volgende:

[..]

(toch?)
Er staan wel vier kerstkindjes in de lijst
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_69893100
@ mikoxx Tjee dat klinkt best heftig. Ik hoop voor je dat je die laatste loodjes niet helemaal hoeft uit te zitten en dat de beebjes snel zullen komen.
pi_69893298
Wanneer ben je uitgerekend

Laatste menstruatie: 11 mei 2009
Cyclusduur: 28

Je bent uitgerekend op: 15 februari 2010
Je bent nu: 30 dagen zwanger
En je hebt nog: 250 dagen te gaan
Dit is de: 5e week

Het sterrenbeeld wordt: Waterman.

Hoe kom ik dan bij 4 weken

Vanaf 11 mei (cyclus van 28 dagen).
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:16:04 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_69893308
Ik wou dat het vrijdag was Ik zit me dus erg enorm zorgen te maken over de baby en maak me te druk en misschien dat het daardoor ook wel komt dat ik geen schopjes meer voel, maar ik vind het maar niets
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:16:44 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_69893338
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef ymme het volgende:
Wanneer ben je uitgerekend

Laatste menstruatie: 11 mei 2009
Cyclusduur: 28

Je bent uitgerekend op: 15 februari 2010
Je bent nu: 30 dagen zwanger
En je hebt nog: 250 dagen te gaan
Dit is de: 5e week

Het sterrenbeeld wordt: Waterman.

Hoe kom ik dan bij 4 weken

Vanaf 11 mei (cyclus van 28 dagen).
Als je 1 bent, zit je in je 2e levensjaar, dus als je 4 w + nogwat dagen bent, zit je in de 5e week.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69893416
@ymme Die berekening is mooi 1 week verder.
pi_69893457
Kersjes hoop dat het een blaasontsteking is dan ben je snel van die buikpijn verlost.

voor BE tegen de schrik van gisteren.

Mikkox de rust heeft dus schijnbaar zijn werk goed gedaan, en je kindjes komen vanzelf als ze daar klaar voor zijn en dat zal vast eerder zijn dan 40 weken.
Mama van Isa en Ties
pi_69893499
Volgens mij kalender, ben ik maadag 5 weken.
Ga het niet ingewikkeld doen
pi_69893550
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef Troel het volgende:
Ik wou dat het vrijdag was Ik zit me dus erg enorm zorgen te maken over de baby en maak me te druk en misschien dat het daardoor ook wel komt dat ik geen schopjes meer voel, maar ik vind het maar niets
Misschien verloskundige bellen zodat je weer wat geruster bent?
En het is bijna vrijdag, nog 2 nachten. Maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen joh.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:23:33 #50
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69893595
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef Troel het volgende:
helpt schudden niet een beetje?
of even rustig gaan liggen op de bank voor zover dat allemaal gaat.

Het kan dus juist zijn door je zorgen dat het lijkt alsof je je kleintje even niet meer voelt.

sterkte en hopelijk voel je zo ineens die kleine weer flink trappen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')