quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Kersjes, succes straks. Hopelijk is het 'maar' een blaasontsteking oid.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik doe ook steeds gemakkelijker met B. Alleen dat gejengel en gehang als hij iets niet wilt trek ik enorm slecht. Ik pak dan gelijk door in de hoop dat ie het afleert. Die 'ik ga meteen op de grond gaan liggen/zitten'-acties zijn zo vreselijk zwaar aan het worden.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha begint echt wat meer pit te krijgen en wat dwarser te worden en soms kan ik dat gewoon even niet hebben.Dan roep ik Ferry meestal maar en mompel iets over dat ik echt te zwanger ben voor dat soort gedoe.
![]()
Ja maar ja... ik heb niet het idee dat ik nu echt enorm op mijn eten aan het letten ben. Ik snoep nog genoeg, suiker in mijn thee etc.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:27 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, dat aankomen. Ik zat al vrij snel op +10 dus ik vreesde ook dat ik wel vel zou aankomen. Maar vanaf 20 weken ben ik dus maar 2,5 kilo aangekomen en ik zit nu op +12,5 Valt ook best mee, toch?
Ik vind jouw 7 kilo iig heel erg netjes, BE. Stomme vk die iets zei over je aankomen!
innepin ook pas 7, ook erg netjes. Dan is mijn 12,5 toch wel weer veel.
wacht maar, over een tijdje schopt je lijf je vanzelf wel rond een uur of zes/half 7 eruit. He Chan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef ymme het volgende:
Maar.... ik hou niet van vroeg opstaan.
(vooral niet, nu ik nog tot 8 uur kan liggen (begin atijd pa om 9uur met werken).
Dat zal over 8 maanden wel anders zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou t helpen denk je? Want dan weet ik wel wat ik ga doen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik geloof dat ik het toch wel heel moeilijk zou vinden om niet zelf toch stiekem nu blokjes te gaan lopen enzo.
Een huwelijksnacht kindjequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:35 schreef tessie het volgende:
He wat balen Mikoxx, ik wist niet eens dat dat kon joh.
Kersjes, wat naar van je buikpijn, en dat ze er zo lang over doen om je terug te bellen.
En McLaura weer misselijk.. bah, dat lijkt me echt naar.
Ik ben al een hele tijd niet meer op de weegschaal geweest, wil het niet weten geloof ik.... Ga na de bevalling wel weer lijnen hoor.
Voel me vandaag trouwens wel wat beter dan gister... nog steeds wel beetje buh, omdat ik al maaaanden het idee had dat ik op 10 juni zou gaan bevallen, en er nu dus gewoon helemaal nix gebeurt.. Maar ja...
Ben vandaag dan weer wel 9 maanden getrouwd![]()
en dat is wel weer erg leuk natuurlijk
OOh en ik vergeet BE dr 30 weken mijlpaal!!![]()
Neej, zo romantisch was het helaas niet hahaquote:
Je went eraan en mijn gevoel was altijd je word er ingerold en uiteindelijk gaat het natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:37 schreef ymme het volgende:
Het vroege opstaan, zal hier dan vanzelf wel komen.
Is het niet tijdens de zwangerschap, dan wel als de baby er is.
En tja, dan lijkt het mij niet zo lastig hoor om op te staan
Voel me goed hoor, mag echt niet klagen.. t slapen wordt wel minder maar goed, ik ga 's middag ook een paar uurtjes lekker plat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:48 schreef MamaNik het volgende:
Balen Mikoxx dat alles nog potdicht zat, was fijn geweest als je naar een datum toe had kunnen leven!
Die 2 jongens van mij zijn vandaag alweer 3 weken!!! Heb ze morgen alweer 2 weken thuis, de tijd vliegt!!
We genieten er volop van, al denken we daar s'nachts soms anders over hihi.
Toch stiekum blokjes gaan lopen als je daar de puf nog voor hebt met je waarschijnlijk mega buik.
Joh het kan ineens snel gaan voor het zelfde geld begint het ineens en heb je alsnog van de week je kindjes in je armen. Het zal geen 4 weken meer duren moet je maar denken...
Hoe voel je je verder???
Er staan wel vier kerstkindjes in de lijstquote:
Als je 1 bent, zit je in je 2e levensjaar, dus als je 4 w + nogwat dagen bent, zit je in de 5e week.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef ymme het volgende:
Wanneer ben je uitgerekend
Laatste menstruatie: 11 mei 2009
Cyclusduur: 28
Je bent uitgerekend op: 15 februari 2010
Je bent nu: 30 dagen zwanger
En je hebt nog: 250 dagen te gaan
Dit is de: 5e week
Het sterrenbeeld wordt: Waterman.
Hoe kom ik dan bij 4 weken
Vanaf 11 mei (cyclus van 28 dagen).
Misschien verloskundige bellen zodat je weer wat geruster bent?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef Troel het volgende:
Ik wou dat het vrijdag wasIk zit me dus erg enorm zorgen te maken over de baby en maak me te druk en misschien dat het daardoor ook wel komt dat ik geen schopjes meer voel, maar ik vind het maar niets
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef Troel het volgende:
Ik wou dat het vrijdag wasIk zit me dus erg enorm zorgen te maken over de baby en maak me te druk en misschien dat het daardoor ook wel komt dat ik geen schopjes meer voel, maar ik vind het maar niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |