Linde vraagt steeds of ik haar wil 'tielen?' maar dan zeg ik dat ik de baby al til en dat ik ze niet allebei kan dragen. Kan ze er mooi al een beetje aan wennenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zwanger zijn met een peutertje kan idd soms best zwaar zijn. Meike bedenkt nu steeds dat ze "oppe arm" wil, en dat doe ik dus niet meer zoveel. Dat resulteert vervolgens in een zwaar protest met veel lawaai en nepgehuil. Heel jammer voor dr....
Gelukkig is ze ook heel lief, ze wil het liefst een paar keer per dag de baby wassen (creme op mijn buik smeren) af en toe mag dat, en dan zit ze ondertussen gezellig tegen de baby te kletsen....lief!
Ja, alle zwangerschappen waren anders. Knap dat je het nog weet na dertien jaar, mijn oudste is ook dertien maar ik weet niet goed meer hoe ze was in de buik. Ik weet wel dat ze allemaal anders waren. De grootste buikdraaikont is nog steeds een enorme draaikont (ze heeft ADD, kan moeilijk stilzitten). De rustigen zijn nog steeds rustig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef Urla het volgende:
@ Tan. Lol ze komen opeenvolgend later. Daar hoop ik ergens wel op. Al zegt m'n gevoel iets anders, maar daar schijnt iedere zwangere last van te hebben.![]()
Merk je trouwens ook dat het kindje in de buik gewoon totaal anders reageert als bij de vorige zwangerschap? Mijn zoon was echt meer een schopperd en schopte spulletjes van mijn buik af terwijl dit kindje meer zichzelf tegen je aanvlijt. Wanneer ik of m'n man een hand op de buik legt en met name de zijkant dan duwt ze steeds met haar ruggetje of kontje ertegenaan, wanneer je je hand weer weghaalt zie je echt aan de zijkant haar kontje uitsteken.Ik vind het erg apart om al zo duidelijk verschil te zien in gedragingen.
Lief dat je er naar vraagtquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Tan, hoe is het met je? geen bloedverlies meer? en met je gebit en de pijn?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wacht maar, over een tijdje schopt je lijf je vanzelf wel rond een uur of zes/half 7 eruit. He Chan?![]()
-knip-
Mjaah. Ik weet ook niet precies alles meer, maar dit was blijven hangen omdat ik vaak buikspelletjes speelde met hem. Ik vond het erg indrukwekkend zo'n bewegende buik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:42 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja, alle zwangerschappen waren anders. Knap dat je het nog weet na dertien jaar, mijn oudste is ook dertien maar ik weet niet goed meer hoe ze was in de buik. Ik weet wel dat ze allemaal anders waren. De grootste buikdraaikont is nog steeds een enorme draaikont (ze heeft ADD, kan moeilijk stilzitten). De rustigen zijn nog steeds rustig.
[..]
De vorige keer had je bij 5 weken al een echo en nu een intake bij 6 weken, zo raar is dat dan toch niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:31 schreef ymme het volgende:
Ik heb de verloskundige gebeld.
Woensdag 24 juni de intake.
Vind dit eigenlijk wel een beetje vroeg. Ben dan 6 weken en 2 dagen zwanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |