abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 juni 2009 @ 09:15:48 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69887822
Welkom bij de topicreeks over Dragon Cave
Je kan het spelletje hier spelen:
http://dragcave.net

De bedoeling is dat je gevonden eieren uitbroedt, voor de uitgekomen hatchlings zorgt zodat ze op kunnen groeien tot draken, die je weer met elkaar kunt laten paren. Een niet echt nuttig spelletje, maar wel erg verslavend.

Aanmelden/registeren:
http://dragcave.net/register

Eieren zoeken in de grot:
http://dragcave.net

Achtergelaten eieren bekijken:
http://dragcave.net/abandoned

Forum met FAQ's en meer informatie:
http://forums.dragcave.net/

Hier passen ze op je eieren (krijg je meer views, komen je eieren eerder uit)
Hier passen ze op je hatchlings (krijg je meer views, worden je hatchlings eerder volwassen)
Dit is ook een site voor het krijgen van meer views op je eitjes en hatchlings
Hier is de ER voor als je hatchlings of eieren nog maar 3 dagen of minder te gaan hebben
Hier is een andere ER

Inmiddels doen mee:
Kleurdoos:

freecell:

TARAraboemdijee:

Etcetera:

Spuuglokje:

Isabeau:

innepin:

teigan:

Jojogirl:

CasB:

Wiets:

janeway:

Saeramir:

tripack:
http://dragcave.net/user/tripack

poemojn:

Leintjeuh:

Jeej:
http://dragcave.net/user/Jeej

cablegunmaster:

beefcake:

Sheriam:

Incubator-plaatjes vernieuwen zichzelf niet, dus als je de nieuwste in de OP wilt hebben moet je ze in het topic plaatsen

Eerdere topics:
Dragon Cave
Dragon cave II
Dragon Cave III
Dragon Cave IV
Dragon Cave V
Dragon Cave VI

Deze OP kun je hier vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 10-06-2009 11:07:47 ]
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 juni 2009 @ 09:16:32 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69887844
Het overzicht van de eieren en bijbehorende draken:

This egg has a faint green glow around it.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

This egg is sitting in a patch of grass and small flowers even though there's no sun in the cave.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

This egg is sitting in a pile of small pebbles.
SPOILER

This egg is hidden behind the others, as if it is shy.
SPOILER

This egg has strange markings on it.
SPOILER

This egg has orange aura radiating from it.
SPOILER

This egg is very reflective, almost metallic looking.
SPOILER

This egg is rather warm.
SPOILER

Wow, purple isn't a color of egg you expecte to see.
SPOILER

It's bright. And pink.
SPOILER

It's bright. And pink.
SPOILER

This egg is glowing as brightly as the sun.
SPOILER

This egg is sitting on a cloud.
SPOILER

This egg sitting in shallow puddle.
SPOILER

This egg is sitting in front of the others.
SPOILER

This egg has strange markings on it.
SPOILER

This egg is split right down the middle into two colors.
SPOILER

This egg has a very clean look. It's comletely devoid of dirt and scratches.
SPOILER

This egg has a beautiful glow.
SPOILER

This egg is surrounded by fog.
SPOILER

This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.
SPOILER

This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.
SPOILER

This egg shakes from time to time, as if it is eager to hatch.
SPOILER

This egg has multiple bands of color on it.
SPOILER

This egg has multiple bands of color on it.
SPOILER

This light egg is floating in the air.
SPOILER

This egg is tiny and made out of several pieces of paper folded together.
SPOILER

This egg has brightly colored markings on it.
SPOILER

SPOILER

SPOILER

SPOILER

The markings on this egg match the weather outside.
SPOILER

SPOILER

SPOILER

SPOILER

This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. It's much warmer than the rest of the eggs.
SPOILER

This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots.
SPOILER

This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. It's much heavier than the other eggs.
SPOILER

This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.
SPOILER

This egg is a third the size of the other eggs.
SPOILER
Niet meer beschikbare eieren:

This egg is very sickly looking, like it's diseased.
SPOILER

This egg is festively colored.
SPOILER

This egg smells rotten and is stone cold.
SPOILER

This egg is covered with bright, festive stripes.
SPOILER

This egg is speckled and very fragile.
SPOILER

Oh my. There is a leetle tree among the eggs.
SPOILER
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:32:44 #3
147091 janeway
live long and prosper
pi_69888165
tvpeetje.
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:40:13 #4
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:42:23 #5
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69888402
vraagje: die gekleurde streepjesdraken, als die gaan breeden, is het dan gewoon alsof het gewone witte streepjesdraken zijn? of heeft bijv de groene meer kans om een groene te breeden? en is het wel waard om met bijv een rode draak te breeden om te kijken of er een bruin streepje uitkomt?

kan mijn scroll nog worden veranderd of is het te laat?

pi_69888412
Tvp. De site is voor mij te traag om nog wat leuks te vinden de laatste dagen. Plus dat ik het gewoon wat te druk heb. Ik probeer nu gewoon setjes te krijgen, ik zit dus nu ook nog wel even vast..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 juni 2009 @ 10:02:43 #7
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69888947
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:42 schreef Saeramir het volgende:
vraagje: die gekleurde streepjesdraken, als die gaan breeden, is het dan gewoon alsof het gewone witte streepjesdraken zijn? of heeft bijv de groene meer kans om een groene te breeden? en is het wel waard om met bijv een rode draak te breeden om te kijken of er een bruin streepje uitkomt?

kan mijn scroll nog worden veranderd of is het te laat?
Eerste vraag: geen idee
Tweede vraag: In zowel de Wiki OP als hierboven aangepast. Ik kan volgens mij 48 uur lang mijn post editten
pi_69889219
Ik heb een eitje gekregen door de witte streepjes te breeden met een blauwe, en ik kreeg dus een blauw ei met streepjes...

Bedoel je dat?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_69890172
tvp!
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2009 @ 10:50:30 #10
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69890394
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Tweede vraag: In zowel de Wiki OP als hierboven aangepast. Ik kan volgens mij 48 uur lang mijn post editten
Wil je dan zo liev zijn om mijn scroll bij mijn naam te zetten Daar staat nu de scroll van Saartje

It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_69890454

2 witten gebreed

net als de vorige keer dat rode ei ook van 2 witten

nu heb ik groen rood en blauw
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 juni 2009 @ 10:53:54 #12
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69890492
Sorry Etcetera
pi_69890500
Heej, dat is grappig Kleurdoos....

Ik heb geprobeerd te breeden met die witte, lukte niet, dus ik moet weer een week wachten..
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 juni 2009 @ 10:57:15 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69890579
Ik moet groen en rood nog. En wat Saeramir bedoelde is wat er gebeurd als je met een groene, rode of blauwe adult gaat breeden

Ik wil trouwens op de valreep nog twee lente hatchlings, meisje en jongetje

Die heb ik al gefrozen, maar nog geen geslacht. Kunnen jullie helpen met clicks zodat ie een geslacht krijgt?
pi_69890844
Hier in het nieuwe topic ook mijn draakjes:

En incubator:
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_69891089
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet groen en rood nog. En wat Saeramir bedoelde is wat er gebeurd als je met een groene, rode of blauwe adult gaat breeden

[ link | afbeelding ]
Die heb ik al gefrozen, maar nog geen geslacht. Kunnen jullie helpen met clicks zodat ie een geslacht krijgt?
die krijgt ie sowieso wel..althans al mn bevroren hatchies genderen alsnog
pi_69891190

ER

nog 4 uur te gaan
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 juni 2009 @ 11:17:48 #18
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69891236
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

die krijgt ie sowieso wel..althans al mn bevroren hatchies genderen alsnog
Weet ik, maar ik wil graag weten welk geslacht, want ik moet dan de andere nog
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2009 @ 11:19:02 #19
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69891272
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sorry Etcetera
Kan gebeuren
With four other people
And aliens
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:50:17 #20
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69894533
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[ link | afbeelding ]
haha, ik heb al een mannetje bevroren en heb nog 2 bevroren zonder geslacht. hopelijk zit daar een vrouwtje bij.

ik ben trouwens vreselijk op hatchie-jacht de afgelopen dagen. Heb al een Black Army van 20 stuks Ben de cave even ongelofelijk zat. Zit dan ook te wachten tot Kleurdoos iets voor me heeft haha.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:51:02 #21
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69894560
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[ link | afbeelding ]

2 witten gebreed

net als de vorige keer dat rode ei ook van 2 witten

nu heb ik groen rood en blauw
2 witten!! moet ik dan ook maar eens gaan proberen. heel vreemd!
  Redactie Frontpage woensdag 10 juni 2009 @ 16:33:09 #22
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69902338

Willen jullie een beetje klikken? Kan ze wel gebruiken
With four other people
And aliens
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:54:21 #23
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69934501

wie helpt me??????
pi_69959527
Nieuw eitje gevangen
pi_69978919

groei!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 juni 2009 @ 10:21:14 #26
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69995305
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 17:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[ link | afbeelding ]
groei!
gegroeid

Ik heb 3 hatchlings:

(voor een meisje lente die ik ga freezen)

Voor een vrouwtje, bij een mannetje gaat ie naar freecell

Mijn eerste andere kleur marking!!

En een ei:

En weer (nog steeds) op zoek naar het mannetje van de waterdraakjes
pi_69995347
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

gegroeid

Ik heb 3 hatchlings:
[ link | afbeelding ]
(voor een meisje lente die ik ga freezen)

[ link | afbeelding ]
Voor een vrouwtje, bij een mannetje gaat ie naar freecell

[ link | afbeelding ]
Mijn eerste andere kleur marking!!

En een ei:
[ link | afbeelding ]
En weer (nog steeds) op zoek naar het mannetje van de waterdraakjes
er is bij mij die waterdraak uitgekomen..als t een menneke is, mag jij m wel

en ik heb een zilvervrouwtje woehoeeee
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 juni 2009 @ 10:28:26 #28
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69995427
tnx

Ik zoek nog:
-Alt zwart
-Alt Vine/donkergroen
-Zilver vrouwtje
-Lente vrouwtje hatchling
-Waterdraak mannetje
-dino geel
-dino blauw
-markings blauw
-markings groen
pi_69995520
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 juni 2009 @ 10:43:56 #30
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69995682
Oeh!! leuk lijstje
pi_69995701
TS heeft veel werk aan z'n OP besteed.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 juni 2009 @ 11:18:10 #32
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69996304
merci, maar is een samenwerking van velen hier hoor

Nieuw ei
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 juni 2009 @ 11:24:50 #33
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_69996455

Zodra die uit is ga ik hem freezen
moet nog 3 dagen, 15 uur
pi_70010928
  maandag 15 juni 2009 @ 06:43:27 #35
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70015101

Heb nu alle drie de streepjes--kleuren [lol]
  maandag 15 juni 2009 @ 06:50:51 #36
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70015128
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
tnx

Ik zoek nog:

-Zilver vrouwtje
Als die van mij een vrouwtje is mag je haar
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 juni 2009 @ 09:42:26 #37
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70017234
Tnx Saeramir

overigens doet mijn breeding programma het goed

volwassen geworden

En uit de abandoned hoek:

Oh en ik heb alle lente-mogelijkheden volwassen of gefreezed. Laat de zomer maar komen
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 juni 2009 @ 17:56:59 #38
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70032305

Uit de abandoned geplukt

en deze ook, als extraatje erbij:
  maandag 15 juni 2009 @ 18:06:08 #39
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70032618
oooh, hatchie-jagen is verslavend (voor mij dan). Heb er al zeker 50 gevangen!
pi_70047908
  dinsdag 16 juni 2009 @ 04:57:18 #41
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70049389
Joeheee!!!

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 juni 2009 @ 08:30:53 #42
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70050123
goed gevangen
pi_70050257
ik krijg het maar niet voor elkaar die witte gele te vangen. met die leuke vleugels :p eerst maar deze badge volgroeien en dan probeer ik voor die te gaan.
Redacted
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:48:48 #44
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70050341
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:49:09 #45
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70050342
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 08:42 schreef cablegunmaster het volgende:
ik krijg het maar niet voor elkaar die witte gele te vangen. met die leuke vleugels :p eerst maar deze badge volgroeien en dan probeer ik voor die te gaan.
witte gele????
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:51:31 #46
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70050375
oh de striped bedoel je! juist zo leuk, kun je mooie eitjes mee breeden
pi_70050391
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 08:51 schreef Saeramir het volgende:
oh de striped bedoel je! juist zo leuk, kun je mooie eitjes mee breeden
ja die
Redacted
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:53:58 #48
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70050408
zal eens kijken of ik er 1tje kan vangen voor je
pi_70050483
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 08:53 schreef Saeramir het volgende:
zal eens kijken of ik er 1tje kan vangen voor je
zit nu nog wel vol namelijk dus wacht nog maar even daarmee
Redacted
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 juni 2009 @ 09:00:04 #50
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70050499
Paar extra clicks plz, dan hatch dit ei ook eindelijk
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:13:10 #51
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70050702
geklikt
  Redactie Frontpage dinsdag 16 juni 2009 @ 10:23:50 #52
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70052447

Ceylon Minty Ik vind 'm schattig
With four other people
And aliens
pi_70085694
Ik heb twee split eitjes om weg te geven, beiden heb ik gefokt.
Als je er een wil hebben, spreek me dan aan op msn
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:07:44 #54
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70086688
vind je het heel erg om die zilver niet te krijgen beefcake? heb wel een eitje voor je met iets van 4 dagen te gaan ofzo..

ik bedank voor de split overigens, al moet ik nog een vrouwtje ben nu op alt jacht..
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:08:07 #55
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70086697
oh en die zilver geldt dus ook voor Taraboemdijee..
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 juni 2009 @ 10:29:38 #56
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70087347
Die zilveren was een mannetje zag ik, dus was ik al vanuit gegaan
Maar wat voor eitje, ook een zilveren?
pi_70087767
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:07 schreef Saeramir het volgende:
vind je het heel erg om die zilver niet te krijgen beefcake? heb wel een eitje voor je met iets van 4 dagen te gaan ofzo..

ik bedank voor de split overigens, al moet ik nog een vrouwtje ben nu op alt jacht..
Ik wil ook wel een eitje hoor! Maar dan moet ik wel de splits kwijt
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:47:03 #58
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70087999
ja een zilveren.. wat doen we?
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:47:43 #59
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70088028
4 dgn 15 uur te gaan zie ik net.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 juni 2009 @ 10:55:22 #60
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70088322
Aangezien ik momenteel zelf een zilveren ei heb mag ie wat mij betreft naar beefcake

Beefcake zoekt een mannetje volgens mij, ik een vrouwtje. Dus als we beiden een verkeerde hebben kunnen we onderling wel ruilen
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:57:32 #61
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70088400
ok Beefcake, dan blijft dit eitje nog even geduldig wachten tot je je splits kwijt bent
pi_70088437
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Beefcake zoekt een mannetje volgens mij, ik een vrouwtje. Dus als we beiden een verkeerde hebben kunnen we onderling wel ruilen
Deal
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:22:32 #63
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70089267
ik hoor t wel. ik voeg je zo wel ff toe op msn.
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:13:21 #64
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70091306

klik?
pi_70091485
Woei, ik heb een geode gebreed geloof ik...
pi_70091875
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:19 schreef teigan het volgende:
Woei, ik heb een geode gebreed geloof ik...
Zien!
pi_70092105
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:39:48 #68
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70092125
zo zien we nog niets
pi_70092142
nu wel...
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:40:37 #70
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70092147
jaaaaaaaaah dat is een geode, koel!!
pi_70098486
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 juni 2009 @ 16:24:49 #72
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70100315
Mijn ene waterdraakje was weer een meisje. Hopelijk is die andere wel een mannetje
  Redactie Frontpage woensdag 17 juni 2009 @ 16:35:27 #73
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70100797
Jaaaa
Eindelijk een keer een bijzonder eitje als er de tekst met markings staat
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 17 juni 2009 @ 16:52:13 #74
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70101539
En en en
Die paarse had ik al
With four other people
And aliens
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:57:47 #75
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70101753
ja die rode is leuk én zeldzamer dan de paarse
  Redactie Frontpage woensdag 17 juni 2009 @ 17:28:26 #76
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70102775
Dat had ik wel zo'n beetje door Die rode zie je ook bijna nooit in de abandoned hoek

Nieuwe incubator:

Die bruin/blauwe ga ik weer wegdoen

[ Bericht 47% gewijzigd door Etcetera op 17-06-2009 18:42:42 ]
With four other people
And aliens
pi_70114617

2/5 is dankzij Saeramir

Edit:
En net deze pink erbij gefokt!

Ook een streepje gefokt, die mag weg. Wie wil?

[ Bericht 9% gewijzigd door beefcake op 17-06-2009 22:55:01 ]
pi_70117881

+

=

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 juni 2009 @ 08:51:07 #79
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70120595
Ah, een groene. Goed gedaan Kleurdoos. Die zoek ik nog als laatste van de streepjes
pi_70120715
je mag m hebben yo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 juni 2009 @ 09:13:42 #81
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70121041
seriously? tnx!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 juni 2009 @ 09:18:42 #82
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70121164
Dan moet deze wel ff groot, 4 hatchlings

Maar over 5 uur is de 3 dagen grens gepasseerd
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 juni 2009 @ 09:36:06 #83
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70121598
Haha, en toen was mijn rode markings ei gehatcht. 5 hatchlings. Nog even wachten dus
  Redactie Frontpage donderdag 18 juni 2009 @ 10:41:34 #84
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70123179
Ik probeer een sunset draak te breeden
With four other people
And aliens
pi_70158207
Mijn grutjes
  Redactie Frontpage vrijdag 19 juni 2009 @ 11:21:54 #86
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70160149
Zo, heb even bijgeklikt hoor
With four other people
And aliens
pi_70183488
Nieuwe fokseltjes
pi_70190216

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 juni 2009 @ 11:55:27 #89
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70190824
Ik blijf maar 4 of 5 hatchlings hebben.
Ben nu 2 daagjes weg, maar heb nog maar 1 ei (geode), dus daarna weer wat ruimte
  zaterdag 20 juni 2009 @ 12:27:42 #90
147091 janeway
live long and prosper
pi_70191542
Dit zijn mijn eieren op het moment,

Ben nog steeds op zoek naar een zilver, een gouden, een kip en een groene dino
pi_70214030
de zomereitjes zijn er!
  zondag 21 juni 2009 @ 08:33:40 #92
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70214114
echt??????????????????
en ik ben scroll locked
pi_70217214
Ik wil ook een zomerei. Maar dragcave doet ut niet
  zondag 21 juni 2009 @ 12:30:31 #94
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70217297
nee, vreselijk, al 3 en een half uur niet

ik had een zomerei gebreed maar kwam er daarna achter dat ik vergeten was een hatchie te bevriezen, en daardoor had ik 5 hatchies en is mijn zomerei verstoten
pi_70224605
kutsite
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juni 2009 @ 17:55:17 #96
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70226833
hmz
  zondag 21 juni 2009 @ 19:19:21 #97
147091 janeway
live long and prosper
pi_70228802
Gelukt

Zellf gebreed, ik had expres gewacht op de zomer.. Want ik kon vorige week al breeden..

[ Bericht 23% gewijzigd door janeway op 21-06-2009 20:08:01 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juni 2009 @ 19:38:19 #98
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70229385
beefcake, mijn zilveren hatchling is weer een mannetje
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juni 2009 @ 19:43:28 #99
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70229537
Jeej!

Net gebreed

(toch nog bedankt Kleurdoos, voor die ander, maar zo is het dus ook goed)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juni 2009 @ 19:44:56 #100
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70229591
En Florestan en Florestine kregen samen deze
pi_70229663
Pompompom
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juni 2009 @ 19:47:06 #102
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70229687
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
tnx

Ik zoek nog:
-Alt zwart
-Alt Vine/donkergroen
-Zilver vrouwtje
-Lente vrouwtje hatchling
-Waterdraak mannetje
-dino geel
-dino blauw
-markings blauw
-markings groen
en zomer
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juni 2009 @ 20:42:04 #103
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70231755

Nieuwe kansen, de ruil met beefcake is gelukt
pi_70234292
net uit de cave geplukt

en nog een zilver, een geode, en 5 andere hatchlings (freezehappy)
pi_70234814
Oeh, zomereitjes, ik ga ook even kijken of ik wat heb om mee te fokken...

edit: gelukt...
pi_70234844
pi_70236780
pi_70236844
ik heb 3 splits weggegooid vandaag , 1 opgepikt uit de cave . incest geen voorstander van. als het gebeurd so be it . Voor de rest

1 zomer ei. 2 zwarte hatchlings opgepikt. voorliefde voor zwarten
Redacted
pi_70237007
pi_70237612

needz help
pi_70238608

also needz help
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 juni 2009 @ 09:03:06 #112
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70243621
Yes, mijn zilveren is een meisje!
Nu zoek ik alleen beide alts en 2 dino's (geel en blauw) nog
pi_70243815
JA JEUMIG

neem die blauwe van mij dan!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 juni 2009 @ 09:15:25 #114
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70243828

kan toch dat jij die wilde houden
pi_70243847
http://dragcave.net/view/DgnC

2 dagen en 5 uur Emergency room tijd hoe? nou overnemen van iemand anders deze zal snel uitkomen

Redacted
pi_70243863

needz help.
pi_70243885
wacht 2 uur en stop hem in de emergency room Kleurdoos
je kan mijn ei haast ZIEN uitkomen
Redacted
pi_70243889
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:16 schreef cablegunmaster het volgende:
http://dragcave.net/view/DgnC

2 dagen en 5 uur Emergency room tijd hoe? nou overnemen van iemand anders deze zal snel uitkomen

[ link | afbeelding ]
jij denkt echt dat de hele wereld traag is he?
pi_70243898
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:18 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

jij denkt echt dat de hele wereld traag is he?
Pfft als je niet weet wat voor soort mensen ik tegen kom dan denk ik dat .
Redacted
pi_70243925
ik weet hoe de ER werkt, aap.
en hoe denk je dat ik aan al mn frozen hatchies kom? Zelf breeden zeker
pi_70243936
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:21 schreef Kleurdoos het volgende:
ik weet hoe de ER werkt, aap.
en hoe denk je dat ik aan al mn frozen hatchies kom? Zelf breeden zeker
denk het niet worden genoeg weggegooid. maar je hebt ze ertussen!
En de naam kleurdoos is ook niet moet je zeggen al te slim overkomend.
Redacted
pi_70244040
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:22 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

denk het niet worden genoeg weggegooid. maar je hebt ze ertussen!
En de naam kleurdoos is ook niet moet je zeggen al te slim overkomend.
Moet je vooral dat soort zinnen maken
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 juni 2009 @ 11:01:44 #123
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70246180
Gebreed:

Gebreed in de hoop op een alt:

Uit de abandoned:
pi_70246181
En we noemen het.... Scrll lock

Redactie Frontpage maandag 22 juni 2009 @ 11:09:11 #125
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70246431
Score! Zelf gebreed met een sunrise eitje:

En uit de cave gehaald

En deze 2 nog
With four other people
And aliens
  maandag 22 juni 2009 @ 11:13:26 #126
147091 janeway
live long and prosper
pi_70246546
Hoi hoi
Voor het zuiver houden van mijn bloedlijn zoek ik een groene streep deze dus Ik had er al een gebreed en nu deze maar ik kan natuurlijk nooit met zde beide groene breeden als ze dezelfde ouders hebben. Dus als iemand een groen ei wil ruilen. Mag ook een hatchling zijn met dit ei. Dan graag.
pi_70256404
Twee eiz erbij
pi_70260522
pi_70267283
Wil er iemand een zomerei hebben?
pi_70286531
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef beefcake het volgende:
Wil er iemand een zomerei hebben?
Ikke
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70298802
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Moet je vooral dat soort zinnen maken
Waarom niet ? Een zin zegt niks over de kwaliteit van iemands hersenen alleen de vocale woordenschap. Al zal het ongeveer wel overeenkomen. Weinig woordenkennis vs intelligentie.
Redacted
pi_70299761
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:30 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Waarom niet ? Een zin zegt niks over de kwaliteit van iemands hersenen alleen de vocale woordenschap. Al zal het ongeveer wel overeenkomen. Weinig woordenkennis vs intelligentie.
woordenschap?

zegt vocabulaire je wat?
pi_70299924
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:58 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

woordenschap?

zegt vocabulaire je wat?
Woordenschat bedoel ik Vocabulaire is het franse woord geintegreerd in de nederlandse taal!
Redacted
pi_70302463

omg
  woensdag 24 juni 2009 @ 06:00:37 #135
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70311928
gezellig hier
pi_70312000
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 06:00 schreef Saeramir het volgende:
gezellig hier
sorry ^^ ik zal me gedragen
Redacted
  woensdag 24 juni 2009 @ 07:22:37 #137
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70312124
whahaha, thnx!
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2009 @ 15:17:05 #138
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70325756
With four other people
And aliens
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:11:28 #139
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70327912
whahaha, heb ook een split..... EN en gouden, een rood gestreepte, blauw gestreepte, en een zomer

verder een rode, een lichtroze, een earth en Alt groene Hatchie
pi_70328405

Kortom het enige wat je doet is clicks generen? Niet een verhaallijn doorlopen, een quest aangaan of wat dan ook? Lame
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 juni 2009 @ 16:29:23 #141
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70328658
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:22 schreef Aneurism het volgende:
[ link | afbeelding ]

Kortom het enige wat je doet is clicks generen? Niet een verhaallijn doorlopen, een quest aangaan of wat dan ook? Lame
Je kan wel met je eigen draakjes weer breeden
pi_70328738
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Je kan wel met je eigen draakjes weer breeden
Maar dan moet ik weer hier spammen om ze groter te krijgen
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2009 @ 16:31:43 #143
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70328758
En daar houdt het wel bij op ja
With four other people
And aliens
pi_70328880
Ok. Misschien komt er nog een update waar je de draakjes kan gebruiken om boerenland plat te branden?

Deze game lijkt heel veel op een Commodore game: Dragons Breath.

Wat je moest doen was eieren uitbroeden, daarbij kon je ook nog alchemy gebruiken en met de draakjes kon je boerenland platbranden om ze te onderwerpen aan je zodat je belasting van ze kreeg... Geweldig spel, totdat mijn kleine broertje (nu wat ouder maar nog steeds niets wijzer) in een woeste bui de floppy tegen de muur aan gooide.
pi_70331672
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:23:48 #146
147091 janeway
live long and prosper
pi_70338579
Het is gewoon lekker simpel, en een beetje een sport om de verzameling compleet te maken..
Meer dan dat is het voor mij iig niet
Mijn huidige stand van zaken

De Black heb ik geruild, met een zomerei, de zilver uit de abandoncave gevist.
pi_70343153
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:00 schreef innepin het volgende:

[..]

Ikke
Ik zie dit nu pas!
Ik heb je toegevoegd op msn, kunnen we morgen de ruil wel doen
pi_70344718
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:34 schreef Aneurism het volgende:
Ok. Misschien komt er nog een update waar je de draakjes kan gebruiken om boerenland plat te branden?

Deze game lijkt heel veel op een Commodore game: Dragons Breath.

Wat je moest doen was eieren uitbroeden, daarbij kon je ook nog alchemy gebruiken en met de draakjes kon je boerenland platbranden om ze te onderwerpen aan je zodat je belasting van ze kreeg... Geweldig spel, totdat mijn kleine broertje (nu wat ouder maar nog steeds niets wijzer) in een woeste bui de floppy tegen de muur aan gooide.
je kunt hem altijd nog vinden abandanware + dosbox
Redacted
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2009 @ 03:10:18 #149
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70347337

With four other people
And aliens
pi_70349102
pi_70357424
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:15 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ik zie dit nu pas!
Ik heb je toegevoegd op msn, kunnen we morgen de ruil wel doen
Thanks, heb er alleen net zelf één twee gescoord

[ Bericht 4% gewijzigd door innepin op 25-06-2009 13:42:08 ]
pi_70363986
Hoeveel views moet je hebben voor er iets uitkomt?
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:48:10 #153
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_70365546
  donderdag 25 juni 2009 @ 18:13:00 #155
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70366426
het gaat niet alleen om het aantal views, maar ook om de tijd. De meeste eitjes hatchen rond de 3,5 dagen.

Zoiezo is het willekeurig..

donderdag 25 juni 2009 @ 18:13:45 #156
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70366439
ze passen niet meer in mijn incubator
pi_70366688
Bij mij nog wel
Je kan ook kiezen voor hide duplicates oid, dan zal het wel passen.
  donderdag 25 juni 2009 @ 18:31:12 #158
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70366899
whahaha, vind het juist leuk.. Maar zal het eens proberen, kijken hoe dat eruit ziet..
pi_70367490
Je kan maar een incubator per dag maken geloof ik, dat is wel jammer
pi_70370279

Deze eieren sterven binnen 3 dag en 2 uur .

Kut eieren!
Redacted
pi_70374183
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:53 schreef beefcake het volgende:
Je kan maar een incubator per dag maken geloof ik, dat is wel jammer
per uur toch?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juni 2009 @ 22:19:49 #162
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70374388
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]

Deze eieren sterven binnen 3 dag en 2 uur .

Kut eieren!
Over 2 uur dus in de ER gooien. Komt helemaal goed (nu dus)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2009 @ 08:15:26 #163
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70385035
YES! Zwarte ei kwam uit, en wat voor hatchling zat erin? Een alt!

Verder heb ik deze nog:

Dat betekend dat ik voor de lijst met alle verschillende drakensoorten deze nog zoek:
-alt vine/donkergroen
-dino blauw
-dino geel
pi_70385730

Hij heeft nog maar 2 dagen te gaan, maar de ER wil hem niet hebben....
pi_70385779
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2009 @ 09:10:25 #166
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70385785
Meestal pakt de ER van soti nog iets hem wel en geeft thedcfansite problemen. Maar een f5 doet soms wonderen
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2009 @ 09:12:04 #167
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70385818
Ik heb hem voor je in de andere ER gegooid. Zonder problemen
pi_70385853
thnx tara..

het werkt ook nu al volgens mij.... Hij heeft vleugeltjes, en een geslacht..
pi_70392223

zaterdag 27 juni 2009 @ 14:44:04 #170
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70423830

KLIK PLZZ
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:22:18 #171
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70429935
mijn witte breed http://dragcave.net/view/jkUi heeft nog 12 uur te gaan het is eigenlijk tegen de regels maar ik zit te denken om hem zelf in de ER te zetten. Wat zouden jullie doen? Ik ben nogal een tut wat regels betreft..
pi_70431983
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:22 schreef Saeramir het volgende:
mijn witte breed http://dragcave.net/view/jkUi heeft nog 12 uur te gaan het is eigenlijk tegen de regels maar ik zit te denken om hem zelf in de ER te zetten. Wat zouden jullie doen? Ik ben nogal een tut wat regels betreft..
Wrom zou dat tegen de regels zijn
Anyway hij's uitgekomen
  zondag 28 juni 2009 @ 08:42:07 #173
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70441485
ja zonder toestemming van de owner mag dat niet.. was bang dat ze iets met mijn scroll zouden doen ofzo..

iemand van een ander forum heeft hem in de er gezet omdat ze dacht dat het mij niet lukte, was binnen10 min uitgekomen
pi_70443655
Oh wacht het was jouw 'kindje' maar niet meer jouw eitje ?
Die hou ik echt helemaal niet in de gaten Maar goed, hij's gered
  zondag 28 juni 2009 @ 13:25:36 #175
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70445337
haha ja. ik deed dat ook nooit, tot ik een keer uit nieuwsgierigheid ging kijken bij wat eitjes/hatchies, bleek er 1 dood te zijn toen alles eens bekeken en kwam ik deze dus tegen..
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 juni 2009 @ 14:00:03 #176
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70446154
En een nieuw eitje
pi_70447277
ik heb HAD een alt black

[ Bericht 33% gewijzigd door Kleurdoos op 28-06-2009 15:05:35 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 juni 2009 @ 14:47:33 #178
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70447301
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een alt black
nice!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 juni 2009 @ 14:49:09 #179
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70447343
Op welk account? Ik zie hem niet
  zondag 28 juni 2009 @ 18:06:22 #180
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70452257
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb HAD een alt black

wat is er gebeurd???

ik heb overigens ook sinds vandaag een alt black
pi_70453748
overgooien mislukt
  zondag 28 juni 2009 @ 20:02:38 #182
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70455106
ik heb er wel 1 voor je...............?!
pi_70455343

met dank aan Saar

\O/
pi_70456349
ik zie net dat iemand een alt heeft verkregen door zwart met paars te breeden.. althans 1 van de kindjes van mijn draken paars en zwart..is een alt
pi_70457271

pastnietmeer
  maandag 29 juni 2009 @ 05:07:27 #186
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70468015
quote:
Op zondag 28 juni 2009 20:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zie net dat iemand een alt heeft verkregen door zwart met paars te breeden.. althans 1 van de kindjes van mijn draken paars en zwart..is een alt
volgens mij klopt dat ook gewoon, zwart hoeft niet met zwart te breeden, elk (gebreed) zwart ei kan een alt bevaten..
  maandag 29 juni 2009 @ 09:16:14 #187
147091 janeway
live long and prosper
pi_70469184
in de aanbieding
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 09:59:55 #188
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70469927
Ik heb deze uit de abandoned gehaald en in de ER gedumpt. Views schieten omhoog, maar de clicks staan nog op 0

Dus, klikken graag, alvast bedankt
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 10:32:26 #189
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70470813
gelukt, tnx
  maandag 29 juni 2009 @ 18:49:27 #190
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70487527
met dank aan Kleurdoos!

maandag 29 juni 2009 @ 18:49:52 #191
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70487541
moet nu alleen nog de gele dino en dan heb ik volgens mij alle draken?!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 19:48:17 #192
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70489593
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:49 schreef Saeramir het volgende:
moet nu alleen nog de gele dino en dan heb ik volgens mij alle draken?!
Lichtroze mannetje, dubbelkop vrouwtje en zilver vrouwtje mis je nog. Die draken zien er verschillend uit
  Redactie Frontpage maandag 29 juni 2009 @ 19:56:29 #193
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70489859
Ik heb een alt
With four other people
And aliens
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 20:00:45 #194
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70489993
Het is opeens druk met die zwarte alts
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 20:04:17 #195
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70490115
Mijn huidige eitjes en draakjes (voor de views)

En mijn incubator:
pi_70493318
Ik ben in zomerse sferen
pi_70504538

ik ga vanavond op vakantie..ds als iemand mn eitjes enkele dagen in de gaten wil houden ?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 juni 2009 @ 09:03:48 #198
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70504847
Hoelang ben je weg?
pi_70504901
hooguit 5 dagen, denk zelf 3
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:29:45 #200
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70506906
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Lichtroze mannetje, dubbelkop vrouwtje en zilver vrouwtje mis je nog. Die draken zien er verschillend uit
wijsneus en pretbederver

maar het klopt hoor, moet zoiezo nog heel veel paartjes. Maar ik ga vanaf nu op jacht naar een gele dino en toch steeds meer zeldzame, en dan beteje bij beetje ook de paartjes aanvullen..

weet er iemand of er eindelijk eens nieuwe eitjes komen???????
pi_70526104
Ja Saar, nieuwe eitjes heb ik ook wel zin in. Maar ik denk dat dat nog wel even zal duren

dinsdag 30 juni 2009 @ 21:16:10 #202
147091 janeway
live long and prosper
pi_70526229
dit is mijn setje wat kliks kan gebruiken

[ Bericht 23% gewijzigd door janeway op 01-07-2009 22:50:44 ]
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:50:10 #203
147091 janeway
live long and prosper
pi_70564010
kijk!

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 juli 2009 @ 23:29:28 #204
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70565569
Ah, een kippe-ei, die hadden we al even niet gezien
Leuk!
  Redactie Frontpage donderdag 2 juli 2009 @ 22:10:25 #205
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70593785

Score!!

En deze heb ik kunnen breeden
With four other people
And aliens
pi_70594548
Oeh gele dino, tof

(die laatste heeft nog maar anderhalve dag te gaan en kan wel wat clicks gebruiken!)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 juli 2009 @ 22:35:12 #207
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70594778
innepin, heb je hem nog niet in de ER gegooid dan?
pi_70594877
Jawel, bij thedcfansite en bij sotidragon
Maar dan mag ik 'm hier toch ook nog wel spammen?
pi_70594902
En hij schiet nog niet op
*ongeduld*
  Redactie Frontpage donderdag 2 juli 2009 @ 22:43:28 #210
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70595095
Mijn streepjesei wordt niet gezien als ik die bij thedcfansite en sotidragon wil doen Heb al een paar keer geprobeerd, maar nog steeds niks

Ah, nu lukte het wel

NIeuwe incubator, met m'n zwarte alt

[ Bericht 19% gewijzigd door Etcetera op 03-07-2009 00:20:35 ]
With four other people
And aliens
pi_70601920
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:43 schreef Etcetera het volgende:
Mijn streepjesei wordt niet gezien als ik die bij thedcfansite en sotidragon wil doen Heb al een paar keer geprobeerd, maar nog steeds niks
Soms, als je een ei nog geen uur hebt, vinden die sites hem nog niet. Moet je het even later gewoon weer proberen
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:10:17 #212
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70602341
ik vind het super super langzaam gaan de laatste tijd, de ER's en heb nu al een aantal keer meegemaakt bij mezelf en bij anderen dat de views als een gek oplopen maar de uvs niet..

zelf vond ik het gisteren ook weer eens tijd voor een dino en heb dus een blauwe en gele gescoord Ook heb ik nu beide alts EN een gouden paartje. Moet nu alleen de mannetjes roze en vrouwtjes split, en hopelijk is de zilver hatch die ik heb een vrouwtje
pi_70620534
Vraagtekens: http://dragcave.net/abandoned

Edit: en het is weer normaal, echt vaag
  vrijdag 3 juli 2009 @ 19:21:04 #214
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70622258
Ik had het ook gezien, zelfs een print screen van gemaakt maar toen viel voor de zoveelste keer de electriciteit uit

de site is ook traaaaaaaaag
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:04:20 #215
147091 janeway
live long and prosper
pi_70627395
printscreen heb je die? Ben wel benieuwd waarom het gaat
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:57:34 #216
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70648185
jammer genoeg niet dus, de pc viel uit met de electriciteit en dus verloren gegaan. maar het was dus een abandoned cave met ipv gekleurde eitjes, allemaal zwarte eitjes met vraagtekens zoals die van de Cave
pi_70648786
Mijn draakjes:

Mijn blauwe dino wil ik graag ruilen tegen een andere kleur, want ik heb al een blauwe.

En voor de weggeef heb ik nog:
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 juli 2009 @ 19:42:50 #218
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70649308
Ik zoek de blauwe dino nog, maar heb geen andere dino paraat
pi_70654130
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zoek de blauwe dino nog, maar heb geen andere dino paraat
Ik doe ook wel aan een ruil met enige tijd ertussen hoor Je hebt me op msn toch, roep maar als je plek hebt.

De twee dorsals zijn weg trouwens.
Edit: en ik heb er weer een Ik ben op jacht naar een rode, vandaar
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:22:09 #220
147091 janeway
live long and prosper
pi_70654248
rode kan ik voor je leggen wil je dat ik dat doe? Nou ja niet ik maar mijn draken natuurlijk he
pi_70654450
Oeh als je wil graag!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:36:28 #222
147091 janeway
live long and prosper
pi_70654580
Oh even geduld ik had van de week al gebreed met een van de 2 rode, nog een dagje wachten als het goed is..
Je gaat het horen van mij.. Ik heb een paartje van de rode dus je hebt op zeker een roodei
  zondag 5 juli 2009 @ 03:34:30 #223
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70658985
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 23:36 schreef janeway het volgende:
Je gaat het horen van mij.. Ik heb een paartje van de rode dus je hebt op zeker een roodei
nee hoor.. die kunnen nog steeds een paarse breeden..
  zondag 5 juli 2009 @ 11:52:34 #224
147091 janeway
live long and prosper
pi_70662515
oeps dubbel
  zondag 5 juli 2009 @ 11:54:20 #225
147091 janeway
live long and prosper
pi_70662557
tot nu toe alleen maar rode gebreed met rode draakjes..
ik heb een ei voor je
  zondag 5 juli 2009 @ 13:26:42 #226
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70665067
en mijn zilver is weer een man grrrrr.
pi_70665711
ik zoek nog een vrouwsplit!
  Redactie Frontpage zondag 5 juli 2009 @ 14:09:35 #228
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70666251
Ik hoop dat m'n roze een mannetje is
With four other people
And aliens
  zondag 5 juli 2009 @ 14:26:26 #229
147091 janeway
live long and prosper
pi_70666746
ik zoek nog een silver man
pi_70666818

Siann
  zondag 5 juli 2009 @ 14:57:04 #231
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70667609
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:26 schreef janeway het volgende:
ik zoek nog een silver man
sorry, had hem anders wel gegeven, maar laat deze toch maar volgroeien tot adult zodat ik ermee kan breeden.. is mijn derde man op rij
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zoek nog een vrouwsplit!
ik ook
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 juli 2009 @ 19:36:09 #232
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70677200
WTF!
Wat is dit voor ei?

This egg does not actually exist.

Niet van mij, kwam het tegen in de ER
  Redactie Frontpage zondag 5 juli 2009 @ 19:45:28 #233
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70677589

Die ga ik even in de gaten houden, ben benieuwd wat er uitkomt
With four other people
And aliens
pi_70677632
dat was een grapje van TJ

it doesn't exist
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 juli 2009 @ 19:47:46 #235
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70677673
Maar je kan het niet bestaande ei wel krijgen blijkbaar
Ik had hem al eens gezien in een overzichtje van eitjes, maar nog nooit in de cave zelf. Dus dacht inderdaad aan een soort grapje ofzo, maar nu komt ie daadwerkelijk voorbij
pi_70677721
kijk ook maar eens naar de code

XD
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 juli 2009 @ 19:55:38 #237
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70677971
Ja, viel me al op, 2 ipv 4 lang
pi_70678068
volgens mij blijft er gewoon niets over als ie hatcht
  Redactie Frontpage zondag 5 juli 2009 @ 19:58:51 #239
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70678118
Dat zou ik dom vinden Ik hoop dat het wel iets raars is
With four other people
And aliens
pi_70678198
quote:
Op zondag 5 juli 2009 19:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja, viel me al op, 2 ipv 4 lang
XD is ook wel nerdish voor <---
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 juli 2009 @ 20:02:01 #241
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70678223
Nu issie blauw
  Redactie Frontpage zondag 5 juli 2009 @ 20:03:21 #242
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70678270
En onhatchbaar ei
With four other people
And aliens
pi_70678273
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nu issie blauw
idd

ikwillemhebben!
  Redactie Frontpage zondag 5 juli 2009 @ 20:04:00 #244
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70678298
Ik ook! Maar dat moet echt pure mazzel zijn geloof ik
With four other people
And aliens
  maandag 6 juli 2009 @ 05:24:49 #245
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70689464
hoe moet je die krijgen dan???? ws toch uit de Cave.. Jammer dat de owner er niet bij staat..
  maandag 6 juli 2009 @ 08:08:41 #246
147091 janeway
live long and prosper
pi_70689839
Ik heb zon ei (qua beschrijving) wel eens voorbij zien komen.. Natuurlijk was ik veeeeeel te laat.
pi_70708392
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:54 schreef janeway het volgende:

tot nu toe alleen maar rode gebreed met rode draakjes..
ik heb een ei voor je [ link | afbeelding ]
Heel erg bedankt, maar het is een inbred en die heb ik liever niet
  maandag 6 juli 2009 @ 18:48:03 #248
147091 janeway
live long and prosper
pi_70710416
een watte?
pi_70711152
Inteelt. Ik heb zelf ook juist liever geen volwassenen van eigen breed op mijn scroll, om inteelt te voorkomen.
Sorry!
  maandag 6 juli 2009 @ 21:19:51 #250
147091 janeway
live long and prosper
pi_70717053
ach zo, nou met het andere paar nog eens geprobeerd (geen familie van elkaar) maar die brachten een paars ei.
Je zou nu een weekje moeten wachten, dan via nog een ander setje
  dinsdag 7 juli 2009 @ 04:36:52 #251
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70727817
ik heb nog steeds dat andere ei voor je Beefcake, en wacht op een seintje dat je hem overneemt!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juli 2009 @ 08:40:08 #252
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70728767
En ik heb weer plek
pi_70730738
Ik ben er klaar voor! Wanneer Tara mijn ei heeft, trek ik wel even aan je shirt op msn Saeramir
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:53:05 #254
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70731872
prima
pi_70734676
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 juli 2009 @ 22:19:17 #256
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70760984
Maarja, dan ben ik weer een hele dag weg
Beefcake, ik ben er nu wel
pi_70783455

De vrouwtjes split is beschikbaar voor adoptie
(Msn staat in mijn profiel.)

[ Bericht 2% gewijzigd door beefcake op 08-07-2009 17:04:13 ]
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:25:01 #258
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70785601
ikke!!! wille!!! de!!!! split!!!!
pi_70786058
Split vrouwtje is weg
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:28:42 #260
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70789267
idd
pi_70790293
damned!
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:21:03 #262
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70791141
whaha..
  Redactie Frontpage woensdag 8 juli 2009 @ 20:46:45 #263
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70792042
Woohooo!
With four other people
And aliens
pi_70793098
Ik heb twee paar splits die weer kunnen fokken! Is er animo voor de eitjes?
pi_70793140
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:46 schreef Etcetera het volgende:
Woohooo!
[ link | afbeelding ]
Ik blijf ze leuk vinden die eitjes
Jammer dat je geen eieren kan freezen
pi_70794223
ik heb nu al 4 alt blacks
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:05:58 #267
147091 janeway
live long and prosper
pi_70797324

Nou dit is mijn setje, de gele dino had ik nog niet, de grijze hoop ik op een vrouwtje en anders gaat ie in de vriezer, een nieuw paper en een kippie..
  Redactie Frontpage woensdag 8 juli 2009 @ 23:19:12 #268
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70797779
Ik wil ook nog een kuikentje
With four other people
And aliens
pi_70803787

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 juli 2009 @ 09:42:43 #270
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70804153
Hmm, veel rode driekleur zeg maar. Ik zoek daar nog het mannetje van
Verder heb ik een blauwe dino gekregen van beefcake, tnx!

Mijn zoeklijstje beperkt zich nog tot: gele dino, donkergroene/vine alt. Voor die laatste heb ik weer gebreed, dus wie weet

[ Bericht 14% gewijzigd door TARAraboemdijee op 10-07-2009 09:31:03 ]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 juli 2009 @ 11:07:48 #271
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70806162
En deze gebreed:
  Redactie Frontpage donderdag 9 juli 2009 @ 11:55:03 #272
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70807684
Mijn huidige scroll:
With four other people
And aliens
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 juli 2009 @ 12:12:10 #273
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70808304
Ik zie niets Etcetera
  Redactie Frontpage donderdag 9 juli 2009 @ 12:21:10 #274
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70808593
Hmm, dacht dat het aan mij lag Tinypic upload doet het niet via Dragon Cave, dus heb het nu even handmatig gedaan:
With four other people
And aliens
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:51:31 #275
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70809570

het schijnt dat het bevriezen van eitjes in de maak is Beefcake ik vind die paper nl ook zooo mooi..
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:59:39 #276
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70809855

pastallangnietmeer
  Redactie Frontpage donderdag 9 juli 2009 @ 16:36:20 #277
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70817624
Mijn papieren eitje is ziek
With four other people
And aliens
pi_70844129

[ Bericht 0% gewijzigd door beefcake op 11-07-2009 14:50:46 ]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 juli 2009 @ 23:17:15 #279
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70865054
Hmm, ik heb een zieke hatchling.
13621 views
1488 unique views
62 clicks

Al meer dan 24 uur gefogged, maar nog steeds ziek. Ondertussen heeft ie nog maar 2 dagen te gaan.
Wat nu?
Ik heb hem vast ergens gevangen ofzo. Hij staat niet meer op thedcfansite, sotidragon en dat dusk.datavibe.net
Ik snap de enorme aantallen views ook niet
  zaterdag 11 juli 2009 @ 05:51:11 #280
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70870042
pfff Tara.. heb het ook eens gehad, ook van die enorme aantallen. Ik denk zelf dat het door Soti komt. Ik zou hem nog een dagje in de mist houden en dan kijken. Mocht ie nog ziek zijn, kan je het bevriezen.. Dat lijkt mij nog de beste optie..
Heb je al geprobeerd om m even uit de mist te halen om te kijken of ie niet meteen maturet?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 juli 2009 @ 07:55:55 #281
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70870218
Vanochtend was ie niet meer ziek. Uit de mist gehaald, gelijk volwassen. Opgelost gelukkig
Het leek me niet verstandig hem uit de mist te halen terwijl die nog ziek was
pi_70888164
Ik heb voor het eerst een gold gefokt!

En de rest mag ook niet vergeten worden:
  zondag 12 juli 2009 @ 09:10:58 #283
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70894402
is er hier iemand die een donkerroze ei wil proberen te breeden voor een oppasscroll van mij???!!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 juli 2009 @ 09:19:20 #284
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70894449
Ik las net dat de oude felroze eruit gaan
Ik heb nog een hatchling, maar om het rijtje compleet te krijgen wil ik er nog eentje
pi_70895165
wil iemand een black alt, i've got plenty
  zondag 12 juli 2009 @ 11:05:20 #286
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70895461
ja, ik!
  zondag 12 juli 2009 @ 12:21:43 #287
147091 janeway
live long and prosper
pi_70896992
  Redactie Frontpage zondag 12 juli 2009 @ 22:55:59 #288
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70917246

Uit de abandoned kunnen plukken

[ Bericht 16% gewijzigd door Etcetera op 12-07-2009 23:13:30 ]
With four other people
And aliens
  maandag 13 juli 2009 @ 19:31:39 #289
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70942626
wil er iemand een zelf gebreed splitje?
pi_70945510
Ik wil wel een splitje en een black alt!

En ehhh ik heb een paar dagen niet opgelet en nou heb ik twee eitjes die nog een uur hebben Met één view en één click.
Alle ERs al ingegooid, maar hier ook nog even proberen... wie weet

FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 juli 2009 @ 21:12:06 #291
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70946085
beiden al hatchling zie ik
  dinsdag 14 juli 2009 @ 06:02:50 #292
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70956102
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:54 schreef innepin het volgende:
Ik wil wel een splitje en een black alt!

En ehhh ik heb een paar dagen niet opgelet en nou heb ik twee eitjes die nog een uur hebben Met één view en één click.
Alle ERs al ingegooid, maar hier ook nog even proberen... wie weet

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Innepin, ik ben vandaag de hele dag dichtbij de pc, ik wacht je pm wel af!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 06:05:06 #293
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70956107

Voor de volgende OP
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 juli 2009 @ 10:19:23 #294
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70958901
Heeft niemand een felroze ei? Of wil iemand zijn/haar roze laten breeden en het ei aan mij kwijt? Voor mijn totaallijst moet ik er nog eentje, en ze gaan er eerdaags uit. Ik zag er gisteravond nog 1 voorbij komen in de abandoned cave, helaas te laat geklikt
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 juli 2009 @ 10:26:11 #295
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70959049
De aanhouder wint!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:34:37 #296
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70959234
wow Tara!! mij lukt het allang niet meer.. gelukkig heb ik er zelf strax 2 met jong, maar voor een oppasscroll van mij moest ik me in allerlei bochten wringen om er nog 1 (uiteindelijk 2) te krijgen.. via trading.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 juli 2009 @ 10:39:43 #297
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70959328
In de abandoned komen ze zeer schaars nog voorbij
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:34:45 #298
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_70960909
ja ik weet het maar ik zie ze niet..

trouwens, bedankt voor je overzicht van de eitjes, voor mijn andere forum heb ik ook zoiets gemaakt in de OP en ik heb veel aan jouw OP gehad!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 juli 2009 @ 11:45:14 #299
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70961274
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 11:34 schreef Saeramir het volgende:
ja ik weet het maar ik zie ze niet..

trouwens, bedankt voor je overzicht van de eitjes, voor mijn andere forum heb ik ook zoiets gemaakt in de OP en ik heb veel aan jouw OP gehad!
Let je wel op, de Neglected zijn aangepast. In het nieuwe deel zal ik de aangepaste lijst plaatsen
pi_70961485
Bijna dit topic uit mijn AT. Toch niet een spelletje voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')