en zomerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
tnx
Ik zoek nog:
-Alt zwart
-Alt Vine/donkergroen
-Zilver vrouwtje
-Lente vrouwtje hatchling
-Waterdraak mannetje
-dino geel
-dino blauw
-markings blauw
-markings groen
jij denkt echt dat de hele wereld traag is he?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:16 schreef cablegunmaster het volgende:
http://dragcave.net/view/DgnC
2 dagen en 5 uurEmergency room tijd
hoe? nou overnemen van iemand anders deze zal snel uitkomen
[ link | afbeelding ]
Pfft als je niet weet wat voor soort mensen ik tegen kom dan denk ik datquote:Op maandag 22 juni 2009 09:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij denkt echt dat de hele wereld traag is he?
denk het niet worden genoeg weggegooid. maar je hebt ze ertussen!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:21 schreef Kleurdoos het volgende:
ik weet hoe de ER werkt, aap.
en hoe denk je dat ik aan al mn frozen hatchies kom? Zelf breeden zeker
Moet je vooral dat soort zinnen makenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
denk het niet worden genoeg weggegooid. maar je hebt ze ertussen!![]()
En de naam kleurdoos is ook niet moet je zeggen al te slim overkomend.
Waarom nietquote:Op maandag 22 juni 2009 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Moet je vooral dat soort zinnen maken
woordenschap?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waarom niet? Een zin zegt niks over de kwaliteit van iemands hersenen alleen de vocale woordenschap. Al zal het ongeveer wel overeenkomen. Weinig woordenkennis vs intelligentie.
Woordenschat bedoel ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
woordenschap?
zegt vocabulaire je wat?
Je kan wel met je eigen draakjes weer breedenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:22 schreef Aneurism het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kortom het enige wat je doet is clicks generen? Niet een verhaallijn doorlopen, een quest aangaan of wat dan ook?Lame
Maar dan moet ik weer hier spammen om ze groter te krijgenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je kan wel met je eigen draakjes weer breeden
Ik zie dit nu pas!quote:
je kunt hem altijd nog vinden abandanware + dosboxquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:34 schreef Aneurism het volgende:
Ok.Misschien komt er nog een update waar je de draakjes kan gebruiken om boerenland plat te branden?
Deze game lijkt heel veel op een Commodore game: Dragons Breath.
Wat je moest doen was eieren uitbroeden, daarbij kon je ook nog alchemy gebruiken en met de draakjes kon je boerenland platbranden om ze te onderwerpen aan je zodat je belasting van ze kreeg... Geweldig spel, totdat mijn kleine broertje (nu wat ouder maar nog steeds niets wijzer) in een woeste bui de floppy tegen de muur aan gooide.
Thanks, heb er alleen net zelf één twee gescoordquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:15 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas!
Ik heb je toegevoegd op msn, kunnen we morgen de ruil wel doen
per uur toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:53 schreef beefcake het volgende:
Je kan maar een incubator per dag maken geloof ik, dat is wel jammer
Over 2 uur dus in de ER gooien. Komt helemaal goed (nu dus)quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Deze eieren sterven binnen 3 dag en 2 uur .
Kut eieren!
Wrom zou dat tegen de regels zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:22 schreef Saeramir het volgende:
mijn witte breed http://dragcave.net/view/jkUi heeft nog 12 uur te gaanhet is eigenlijk tegen de regels maar ik zit te denken om hem zelf in de ER te zetten. Wat zouden jullie doen? Ik ben nogal een tut wat regels betreft..
nice!quote:
volgens mij klopt dat ook gewoon, zwart hoeft niet met zwart te breeden, elk (gebreed) zwart ei kan een alt bevaten..quote:Op zondag 28 juni 2009 20:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zie net dat iemand een alt heeft verkregen door zwart met paars te breeden.. althans 1 van de kindjes van mijn draken paars en zwart..is een alt
Lichtroze mannetje, dubbelkop vrouwtje en zilver vrouwtje mis je nog. Die draken zien er verschillend uitquote:Op maandag 29 juni 2009 18:49 schreef Saeramir het volgende:
moet nu alleen nog de gele dino en dan heb ik volgens mij alle draken?!![]()
wijsneus en pretbederverquote:Op maandag 29 juni 2009 19:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Lichtroze mannetje, dubbelkop vrouwtje en zilver vrouwtje mis je nog. Die draken zien er verschillend uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |