SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a patch of grass and small flowers even though there's no sun in the cave.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a pile of small pebbles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is hidden behind the others, as if it is shy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has orange aura radiating from it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is very reflective, almost metallic looking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is rather warm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, purple isn't a color of egg you expecte to see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is glowing as brightly as the sun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting on a cloud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg sitting in shallow puddle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in front of the others.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is split right down the middle into two colors.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a very clean look. It's comletely devoid of dirt and scratches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a beautiful glow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is surrounded by fog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg shakes from time to time, as if it is eager to hatch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This light egg is floating in the air.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is tiny and made out of several pieces of paper folded together.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn?t belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
This egg looks like it doesn?t belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn?t belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is a third the size of the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 06-05-2009 06:54:12 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Nahja, ik zag je sluitpost wat later, had het topic er al. Ik had hier alles al openstaan om een nieuwe te openenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Nee hoor, ik was de laatste in het topic, ik zeg nog dat het even zou duren, ik besteed veel tijd aan de OP en dan staat er al een topicquote:![]()
En dat laatste kleine eitje is volgens mij van een kip of zoIk kwam ergens een kip tegen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Er missen trouwens dingen uit de wiki-OP, zoals eerdere topics
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Wiets mist ook
heb je wel de OP uit de wiki gebruikt?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Nee, ik gebruik gewoon de OP uit het vorige topic en heb gespeurd naar alle veranderingen en die in de nieuwe OP gezet. Ik gebruik nooit wiki's voor OP omdat ik op 'wijzigen' kan klikken (iets wat je als niet-mod niet kan).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiets mist ook
heb je wel de OP uit de wiki gebruikt?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
sught, houdt ik die OP op de wiki dan voor niets bij? Alle nieuwe incubators die voorbij komen zet ik bijvoorbeeld in dat topic. Etcetera houdt zijn incubator daar ook bij bijv.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Die zit er nu ook in tochquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
sught, houdt ik die OP op de wiki dan voor niets bij? Alle nieuwe incubators die voorbij komen zet ik bijvoorbeeld in dat topic. Etcetera houdt zijn incubator daar ook bij bijv.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Alleen heet ik geen Etc maar Trouble
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Voor mij houd je hem voor niks bij want ik gebruik hem niet (heb even de wiki naast de mijne gelegd en dingen gewijzigd). Als je dan per se zelf een topic wilt openen moet je dat of zeggen of zorgen dat je de laatste post hebt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
sught, houdt ik die OP op de wiki dan voor niets bij? Alle nieuwe incubators die voorbij komen zet ik bijvoorbeeld in dat topic. Etcetera houdt zijn incubator daar ook bij bijv."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Jojogirl had in het vorige topic het kuikentje geplaatst volgens mij...You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Kon het niet meer melden, topic was dicht
Niet dat ik het perse wil ofzo hoor. Maar zodra ik een nieuwe incubator voorbij zie komen in het topic gooi ik die in de wiki, zodat die up to date is en met copy/paste je heel makkelijk en snel een nieuw deel kan openen. Ik voel nu alsof ik dat allemaal voor niets doeIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Je had in de wikiquote:
dit:
veranderd in dit:
De bovenste staat in de OPIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Dat melden had je dan in de 300ste post moeten doenJe wéét dan dat iemand anders de volgende post zet als je dat niet zelf doet
![]()
En ik begrijp waarom een wiki handig is omdat het anders zo'n gedoe is. Voor een mod is het net zo simpel om op wijzigen te klikken en dan de hele tekst te knippen en te plakken en de nieuwste wijzigingen even te controleren. Dus ja, nogmaals, alleen voor mij is het bijhouden van de wiki onzin, alleen voor alle anderen niet. Dus hou eens op met zielig doen. Is dat besmettelijk deze week bij jullie thuis?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Wat een gezeur, ik ga wat anders doen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Never mind
Back to the dragons at hand
Kleine ei wordt inderdaad een kuikentje en uiteindelijk een kip. Maar het overzicht bestaat uit alles wat wij samen aan draken te pakken hebben gekregen
En mijn hatchlings:
Jean II:
Honore I:
Antoinette de Massy:
Nog naamloze omdat het geslacht niet bekend is:
Eieren:
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Wat een schatje Tara!You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Cute as can bequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij heeft vleugels gekregen, het is een mannetje
Ik noem hem Lucien IEn ik heb er volgens mij ook zo één in een ei
Ik wilde gaan kijken Isa, maar jouw incubator in de OP, de link, verwijst naar mijn scroll/account
Even gekeken, en Isa, je hebt nu de mint en die met oranje, dat zijn andere draken dan de mijne, daarvan was het ei lichtgroenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Is het de kleur van mijn laatste eitje in mijn scroll?
Nog even mijn beestjes:
En dit is het eitje wat ik uit mijn blauwe dame en roze heer kreeg:
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef teigan het volgende:
Is het de kleur van mijn laatste eitje in mijn scroll?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: