SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a patch of grass and small flowers even though there's no sun in the cave.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a pile of small pebbles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is hidden behind the others, as if it is shy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has orange aura radiating from it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is very reflective, almost metallic looking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is rather warm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, purple isn't a color of egg you expecte to see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is glowing as brightly as the sun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting on a cloud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg sitting in shallow puddle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in front of the others.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is split right down the middle into two colors.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a very clean look. It's comletely devoid of dirt and scratches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a beautiful glow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is surrounded by fog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg shakes from time to time, as if it is eager to hatch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This light egg is floating in the air.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is tiny and made out of several pieces of paper folded together.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. It's much warmer than the rest of the eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. It's much heavier than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn't belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is a third the size of the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer beschikbare eieren:
This egg is very sickly looking, like it's diseased.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is festively colored.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg smells rotten and is stone cold.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is covered with bright, festive stripes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is speckled and very fragile.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my. There is a leetle tree among the eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
vraagje: die gekleurde streepjesdraken, als die gaan breeden, is het dan gewoon alsof het gewone witte streepjesdraken zijn? of heeft bijv de groene meer kans om een groene te breeden? en is het wel waard om met bijv een rode draak te breeden om te kijken of er een bruin streepje uitkomt?
kan mijn scroll nog worden veranderd of is het te laat?![]()
![]()
Tvp. De site is voor mij te traag om nog wat leuks te vinden de laatste dagen. Plus dat ik het gewoon wat te druk heb. Ik probeer nu gewoon setjes te krijgen, ik zit dus nu ook nog wel even vast..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Eerste vraag: geen ideequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:42 schreef Saeramir het volgende:
vraagje: die gekleurde streepjesdraken, als die gaan breeden, is het dan gewoon alsof het gewone witte streepjesdraken zijn? of heeft bijv de groene meer kans om een groene te breeden? en is het wel waard om met bijv een rode draak te breeden om te kijken of er een bruin streepje uitkomt?
kan mijn scroll nog worden veranderd of is het te laat?
Tweede vraag: In zowel de Wiki OP als hierboven aangepast. Ik kan volgens mij 48 uur lang mijn post edittenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik heb een eitje gekregen door de witte streepjes te breeden met een blauwe, en ik kreeg dus een blauw ei met streepjes...
Bedoel je dat?You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Wil je dan zo liev zijn om mijn scroll bij mijn naam te zettenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Tweede vraag: In zowel de Wiki OP als hierboven aangepast. Ik kan volgens mij 48 uur lang mijn post edittenDaar staat nu de scroll van Saartje
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Sorry Etcetera
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Heej, dat is grappig Kleurdoos....
Ik heb geprobeerd te breeden met die witte, lukte niet, dus ik moet weer een week wachten..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Ik moet groen en rood nog. En wat Saeramir bedoelde is wat er gebeurd als je met een groene, rode of blauwe adult gaat breeden
Ik wil trouwens op de valreep nog twee lente hatchlings, meisje en jongetje
Die heb ik al gefrozen, maar nog geen geslacht. Kunnen jullie helpen met clicks zodat ie een geslacht krijgt?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
die krijgt ie sowieso wel..althans al mn bevroren hatchies genderen alsnogquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet groen en rood nog. En wat Saeramir bedoelde is wat er gebeurd als je met een groene, rode of blauwe adult gaat breeden
[ link | afbeelding ]
Die heb ik al gefrozen, maar nog geen geslacht. Kunnen jullie helpen met clicks zodat ie een geslacht krijgt?
![]()
Weet ik, maar ik wil graag weten welk geslacht, want ik moet dan de andere nogquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die krijgt ie sowieso wel..althans al mn bevroren hatchies genderen alsnogIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Kan gebeurenquote:
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
haha, ik heb al een mannetje bevroren en heb nog 2 bevroren zonder geslacht. hopelijk zit daar een vrouwtje bij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik ben trouwens vreselijk op hatchie-jacht de afgelopen dagen. Heb al een Black Army van 20 stuksBen de cave even ongelofelijk zat. Zit dan ook te wachten tot Kleurdoos iets voor me heeft haha.
![]()
2 witten!! moet ik dan ook maar eens gaan proberen. heel vreemd!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[ link | afbeelding ]
2 witten gebreed
net als de vorige keer dat rode ei ook van 2 witten
nu heb ik groen rood en blauw
Forum Opties Forumhop: Hop naar: