SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a patch of grass and small flowers even though there's no sun in the cave.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a pile of small pebbles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is hidden behind the others, as if it is shy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has orange aura radiating from it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is very reflective, almost metallic looking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is rather warm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, purple isn't a color of egg you expecte to see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is glowing as brightly as the sun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting on a cloud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg sitting in shallow puddle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in front of the others.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is split right down the middle into two colors.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a very clean look. It's comletely devoid of dirt and scratches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a beautiful glow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is surrounded by fog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg shakes from time to time, as if it is eager to hatch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This light egg is floating in the air.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is tiny and made out of several pieces of paper folded together.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn?t belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
This egg looks like it doesn?t belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn?t belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is a third the size of the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 20-05-2009 15:37:17 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Opeens heeft iedereen kippen en papier
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Duurt ongeveer een dagIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Je incubator is trouwens erg outdated CasB
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Een hatchling werd adult, dus wat eieren gesprokkeld.
Dit zijn mijn hatchlings:
Hercule I:
Louis I:
Antoine I:
Allemaal soorten die ik nog niet had
En de eieren:
Beiden in de hoop op een alt, anders ga ik ze abandonen
Hopelijk komt hier wel een mannetje uit
Die had ik nog niet
Verder zoek ik (naast de speciale) nog: duo-kop mannetje, roze, zonnetje-sunriseIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik vind het wel lief dat je 'mijn' kleintje Antoine hebt genoemd, Tara!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Dat is meer toeval, gezien de lijn met Monegaskische vorstenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het wel lief dat je 'mijn' kleintje Antoine hebt genoemd, Tara!
Maar komt inderdaad wel mooi uit zoIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Dat van dat toeval had je weer niet moeten zeggen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Nou, ik heb wel wat zitten schuiven, aangezien Hercule I niet echt een lieverdje was
"vermoord door Monegasken wiens dochters hij had onteerd. Zijn lichaam werd in zee gedumpt."
Ik vond dat dat die rode moest worden, niet de blauweIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Zee is blauw andersquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, ik heb wel wat zitten schuiven, aangezien Hercule I niet echt een lieverdje was
"vermoord door Monegasken wiens dochters hij had onteerd. Zijn lichaam werd in zee gedumpt."
Ik vond dat dat die rode moest worden, niet de blauwe![]()
![]()
Monegaskische vorstenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is meer toeval, gezien de lijn met Monegaskische vorsten
Maar komt inderdaad wel mooi uit zoEn ik dacht dat ik decadent was met m'n Griekse goden
![]()
![]()
Hm, mijn incubator heeft een update nodig..
Ik heb vier eitjes, met nog niet heel veel views.. Nog maar even hier neerzetten dus..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: