Soms, als je een ei nog geen uur hebt, vinden die sites hem nog niet. Moet je het even later gewoon weer proberenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:43 schreef Etcetera het volgende:
Mijn streepjesei wordt niet gezien als ik die bij thedcfansite en sotidragon wil doenHeb al een paar keer geprobeerd, maar nog steeds niks
Ik doe ook wel aan een ruil met enige tijd ertussen hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zoek de blauwe dino nog, maar heb geen andere dino paraat
nee hoor.. die kunnen nog steeds een paarse breeden..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:36 schreef janeway het volgende:
Je gaat het horen van mij.. Ik heb een paartje van de rode dus je hebt op zeker een roodei
sorry, had hem anders wel gegeven, maar laat deze toch maar volgroeien tot adult zodat ik ermee kan breeden.. is mijn derde man op rijquote:
ik ookquote:
Heel erg bedankt, maar het is een inbred en die heb ik liever nietquote:Op zondag 5 juli 2009 11:54 schreef janeway het volgende:
tot nu toe alleen maar rode gebreed met rode draakjes..
ik heb een ei voor je [ link | afbeelding ]
Ik blijf ze leuk vinden die eitjesquote:
Innepin, ik ben vandaag de hele dag dichtbij de pc, ik wacht je pm wel af!quote:Op maandag 13 juli 2009 20:54 schreef innepin het volgende:
Ik wil wel een splitje en een black alt!
En ehhh ik heb een paar dagen niet opgelet en nou heb ik twee eitjes die nog een uur hebbenMet één view en één click.
![]()
Alle ERs al ingegooid, maar hier ook nog even proberen... wie weet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Let je wel op, de Neglected zijn aangepast. In het nieuwe deel zal ik de aangepaste lijst plaatsenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:34 schreef Saeramir het volgende:
ja ik weet het maar ik zie ze niet..
trouwens, bedankt voor je overzicht van de eitjes, voor mijn andere forum heb ik ook zoiets gemaakt in de OP en ik heb veel aan jouw OP gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |