Ik zal nog eens een anekdote typen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, bij mij was The Holiday ook puur seks, maar dan niet op het scherm.Maar toen was ik wel nog slecht in neuken, want ik was zo wel een beetje klaar en deed nog ff voor de vorm, en toen haalde ik hem eruit en zag er wat uitlopen, dus ik zo: Hee ben jij ook klaargekomen?
En zij zo: Nee dat is van jou.![]()
Ik moest bijna lachenquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een anekdote typen.Ik vond hem zelf wel grappig, trouwens.
Past niet bij je. Jij hoort de a-sentimentele dame te zijn.quote:
Als kanker een gezicht zou hebben...quote:
Dan zou het in elk geval kaal zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als kanker een gezicht zou hebben...
Joh, dat zit al op zn gezichtquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als kanker een gezicht zou hebben...
NEE FAS, NIET TOEGEVEN.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef Fascination het volgende:
Nu gaat hij zich waarschijnlijk niet meer vertonen hier, ik ga 'm missen.
Nee, gaandeweg de PM (je merkt het ook als je het goed leest) werd het steeds duidelijker. Op een gegeven moment waren er gewoon duidelijk verbindingen tussen bepaalde (gebruikers)namen met overeenkomende geboortedata en hobby's, dat het niet anders kan...quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef Allure_ het volgende:
Ey, maar serieus. Dit moet bijna wel een valstrik zijn. Hij voldoet ook gewoon aan alle eisen om een ras echte prototype Fok! nerd te zijn. Louche zaken.
GAST!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan zou het in elk geval kaal zijn![]()
![]()
.
quote:
Dus jij kan t bevestigen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:03 schreef Skylark. het volgende:
Zal ik dan maar de sentimentele zak uithangen en hardop zeggen dat ik het toch wel een pietsje pijnlijk vind?
Hoewel wel hilarisch natuurlijkmaar ik had hem al gezien dus ik heb m'n gelach al gehad.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef BigKahuna het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WIE HEEFT DIT UITGEZOCHT???
IQM???
IK HOU VAN JE (L)(L)(L)(L)(L) !!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
.
Ik ben een emotionele dame.quote:
Natuurlijk, voor desbetreffende persoon is het zeker pijnlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:03 schreef Skylark. het volgende:
Zal ik dan maar de sentimentele zak uithangen en hardop zeggen dat ik het toch wel een pietsje pijnlijk vind?
De teringquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
.
Nu jij nog.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:04 schreef Allure_ het volgende:
Stuk voor stuk worden alle loserts hier ontmanteld.
Noh!quote:
Dan dacht hij waarschijnlijk 4 zetten vooruit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, gaandeweg de PM (je merkt het ook als je het goed leest) werd het steeds duidelijker. Op een gegeven moment waren er gewoon duidelijk verbindingen tussen bepaalde (gebruikers)namen met overeenkomende geboortedata en hobby's, dat het niet anders kan...
Maar niet eens op komen dagen.quote:
M'n trein had vertraging.quote:
Moeder van ZH: De shampoo is op.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:07 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben even douchen, kom zo wel weer verder lachen.
Mijn penis klopt vol verwachting.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:06 schreef IQM het volgende:
Ludo, PM is niet helemaal compleet zie ik nu. Momentje...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moeder van ZH: De shampoo is op.![]()
ZH: Geeft niet.
Maak een vergelijking tussen foto's van de jonge emimich en de "oude"quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:10 schreef Maisnon het volgende:
Maar we weten niet wie het precies is. Ik zie alleen de gedeelde 3e plaats winnaars uit die poule duidelijk tussen de foto's.
Whihi, wie is die sexy chick in je fobo dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb je toch al verteld dat ik een dikke antiliaanse papi van 52 ben?
Adriana Limaquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whihi, wie is die sexy chick in je fobo dan?
Pfff, kutsletjes. Ik kan ze ook niks in vertrouwen vertellen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:10 schreef Jajong het volgende:
Lol Buup. Props hoor. Wie is hij verder dan, oudere nicks? nvm, krijg net de volledige pm te zien.
Jewaaaaitut. Ik heb 'm net naar heel Fok! rondgestuurdquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Pfff, kutsletjes. Ik kan ze ook niks in vertrouwen vertellen!
(Allure, zeker?)
Ook al zo'n gevallen 'baasje'.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:14 schreef Allure_ het volgende:
Hij doet me aan tonks denken op de een of andere manier.
quote:
Dat viel me ook tegen toen ik die zag in de Fokrar.quote:
Ah ik heb 't altijd geweten. Met zijn grote kutbek. Ah, dit voelt als zo'n ongelofelijk e-overwinning. Genius.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij was de laatste twee dagen al opvallend afwezig.Maar graag gedaan, hoor.
Kun je eerst met wat voorbeelden komen waar hij ook alweer een ubergrote eikel uithangtquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:15 schreef IQM het volgende:
Kom op, meer woordgrappen!
Wie opent er een ONZ-topic? Desnoods met gecamoufleerde username (we noemen hem wel E. ofzo)
Dit valt me tegen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jewaaaaitut. Ik heb 'm net naar heel Fok! rondgestuurd.
Je wil niet weten hoe hard mijn e-penis nu is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ah ik heb 't altijd geweten. Met zijn grote kutbek. Ah, dit voelt als zo'n ongelofelijk e-overwinning. Genius.
Omdat je nu weet dat jij lekkerder bentquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ah ik heb 't altijd geweten. Met zijn grote kutbek. Ah, dit voelt als zo'n ongelofelijk e-overwinning. Genius.
Ze worden weer fashionable.quote:
Idd echt bizarquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:18 schreef Skylark. het volgende:
Raar hoe dat soort dingen altijd boven komen drijven. Niemand is volgens mij anoniem op het internet. Ook Crane niet.
Tsja, ik zou dit bij een andere user niet zo snel doen. Dan boeit het me ook gewoon niet. Ook niet als 'ie tyfuslelijk is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:18 schreef Skylark. het volgende:
Raar hoe dat soort dingen altijd boven komen drijven. Niemand is volgens mij anoniem op het internet. Ook Crane niet.
Dat wist ik al, ik ben met afstand de spangste hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat je nu weet dat jij lekkerder bent?
Niet te tof doen, hè, ik heb je gay.nl-account al gevonden!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat wist ik al, ik ben met afstand de spangste hier.
Ik ben ook tyfuslelijk en ik heb ook een grote bek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, ik zou dit bij een andere user niet zo snel doen. Dan boeit het me ook gewoon niet. Ook niet als 'ie tyfuslelijk is.Maar als je tyfuslelijk bent en dan op internet ook nog eens zo'n grote bek hebt, tsja...
Ik. Met m'n onvolprezen skills.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:19 schreef Aynur het volgende:
[..]
Ja.
Hoe en wie heeft het 'm gevonden?.
Ja maar... Dat.. is een troll-account!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet te tof doen, hè, ik heb je gay.nl-account al gevonden!
En tragisch genoeg is het vooroordeel toch waar; wie de grootste bek heeft op internet is de grootste loser in het echt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:18 schreef Skylark. het volgende:
Hey, don't push it.quote:
Mwoah, d'r zijn in de loop der jaren maar twee FOK!kers blijven hangen bij mij die én een grote bek hebben en ogenschijnlijk niet geheel kansloos/lelijk zijn in het echte leven. En dat zijn kastanova en Xebrozius.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
En tragisch genoeg is het vooroordeel toch waar; wie de grootste bek heeft op internet is de grootste loser in het echt.
Welkequote:Op woensdag 10 juni 2009 01:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet nog die eerdere Hyves die boven was komen drijven van hem. Hij had gewild dat hij dat was.
Vaak wel, niet altijd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
En tragisch genoeg is het vooroordeel toch waar; wie de grootste bek heeft op internet is de grootste loser in het echt.
Dat is ook zo ongeveer de lange-afstand-sprint winnen in het sportevenement van een bejaardentehuis.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat wist ik al, ik ben met afstand de spangste hier.
Oke.quote:
Gast.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moeder van ZH: De shampoo is op.![]()
ZH: Geeft niet.
Mijn profielfoto representeert niet m'n hotness.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:23 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, het viel mij enorm mee toen ik mijn SC-maatjes leerde kennen hoe lelijk ze waren.
http://deikbeninhetechthe(...)geniekhyve.hyves.nl/quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Mijn profielfoto representeert niet m'n hotness.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:23 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, het viel mij enorm mee toen ik mijn SC-maatjes leerde kennen hoe lelijk ze waren.
Valt me van jou ook reuze mee hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:23 schreef Skylark. het volgende:
Hey we zien er niet allemaal uit als Crane, Emimich en Piovan he.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:24 schreef Allure_ het volgende:
Jammer dat de Fok!kers niet wat knapper zijn.
Ik heb tenminste nog seks.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:24 schreef Allure_ het volgende:
U zegt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:24 schreef Allure_ het volgende:
Dat zijn de enige foto's die ik te zien krijg, dus mijn vooroordelen worden iedere keer bevestigdquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hey we zien er niet allemaal uit als Crane, Emimich en Piovan he.
Don't try so hard young padawan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is ook zo ongeveer de lange-afstand-sprint winnen in het sportevenement van een bejaardentehuis.
Wuhu, niet.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik zie het zweet al over je gladde voorhoofd druipen.
Dus ik zit ook in die categorie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zijn de enige foto's die ik te zien krijg, dus mijn vooroordelen worden iedere keer bevestigd.
Wat zit je het nou (niet-serieus) voor hem op te nemen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:29 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik wilde Mimi even een PM sturen, is z'n PM-box niet beschikbaar.
Zo ben ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zit je het nou (niet-serieus) voor hem op te nemen?Jij verpest alles!
't Is altijd hetzelfde met die potten.quote:
Whut? Die heb ik nog nooit gezien volgens mij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben wanhopig op zoek naar die foto waar piovan in een racestoel zit.
Uitslapen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:31 schreef Skylark. het volgende:
Als we nou eens afspreken dat we allemaal wat vroeger online komen, lopen we tenminste niet met wallen rond de volgende ochtend.
Ik ook, maar ik hou rekening met de rest. Ergo; ik hou niet van 's nachts FoK!'ken.quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:32 schreef Allure_ het volgende:
Ja, Fas gaat quasi aardig doen om wat emotionele reacties los te wrikken bij onze arme stumpert. Dan kan zij die vervolgens weer hier kan posten, waardoor haar aanzien weer stijgt.
Scherp hoor.
Nee sorry. Mijn leven gaat opzich wel voor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:31 schreef Skylark. het volgende:
Als we nou eens afspreken dat we allemaal wat vroeger online komen, lopen we tenminste niet met wallen rond de volgende ochtend.
quote:
Gistermiddag kreeg ik van een niet nader te noemen persoon een pm met deze feiten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Maar wanneer is dit allemaal uitgekomen, of is dit al een langlopende zaak???
Je dacht het daadwerkelijk?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Hmm ik denk niet dat het, hoewel er wel degelijk gelijkenissen zijn, dezelfde persoon is. Jammer
't Is vergelijkbaar met de Joran-zaak van Peter R. de Vries. D'r gingen maanden aan voorbereiding en infiltratie aan vooraf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Maar wanneer is dit allemaal uitgekomen, of is dit al een langlopende zaak???
Bedoelt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]uit dezelfde serie. Die kan ik zo snel niet vinden, maar weet wat je bedoeld
(wat echt erg is)
Witte driekwartsbroek rood shirt of net andersom.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]uit dezelfde serie. Die kan ik zo snel niet vinden, maar weet wat je bedoeld
(wat echt erg is)
JWZ ouwuh!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een schande eigenlijk, kaalsanova die je bent.
Ik moest alweer lachenquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een schande eigenlijk, kaalsanova die je bent.
Wishful thinking, Ludo, wishful thinking.quote:
DOE JE ER OOK TAUGE OP? GORE KUTPINDA.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Even roerei bakken. Niet te snel posten he bois.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:37 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is vergelijkbaar met de Joran-zaak van Peter R. de Vries. D'r gingen maanden aan voorbereiding en infiltratie aan vooraf.
Ik zat in kaste 2. Sowieso, het lef.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:40 schreef IQM het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer we een nieuwe kaste krijgen.
Nou ja, ik begon er geloof ik gisteren over en sindsdien is hij ook niet meer in de SC verschenen. Hij moet meegelezen hebben en z'n conclusies hebben getrokken...quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hahaha...heel goed....!!!
Chapeau!!!
En als ik het goed begrijp is Dhr. Faalhaas sindsdien spoorloos?
Miss zit ie in z'n kaste te huilen?
Een fraai staaltje acteerwerk, ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wishful thinking, Ludo, wishful thinking.
Moet meteen weer denken aan toen Ludo blind werd zo grappig
3:20
Verdomme, ik zou mijn debuut daar in maken en zou vrij hoge ogen gooien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:40 schreef IQM het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer we een nieuwe kaste krijgen.
Karma.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:42 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk niet dat we het erg moeten opblazen. Hoe grappig ik het ook vind, het is ergens ook wel erg lullig
Wat is dat nou weer voor vrouwenmentaliteit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:42 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk niet dat we het erg moeten opblazen. Hoe grappig ik het ook vind, het is ergens ook wel erg lullig
En bedankt, de naam alleen al bezorgt mij slapeloze nachten.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, ik begon er geloof ik gisteren over en sindsdien is hij ook niet meer in de SC verschenen. Hij moet meegelezen hebben en z'n conclusies hebben getrokken...
Vrouwenquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:42 schreef Maisnon het volgende:
En heeft hij zijn PM uitgeschakeld, want die was eerder gewoon bereikbaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, ik begon er geloof ik gisteren over en sindsdien is hij ook niet meer in de SC verschenen. Hij moet meegelezen hebben en z'n conclusies hebben getrokken...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En heeft hij zijn PM uitgeschakeld, want die was eerder gewoon bereikbaar.
WAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHA!quote:
Mweh, ik vind wel dat de rest van de FOK!-gemeenschap dient te weten. Net als met pedo's in Engeland die naar een ander dorp verhuizen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:47 schreef Skylark. het volgende:
Daarom; je kunt wel een topic maken van: "WE GOT HIM! PICS VAN EMIMICH + PAINT" met 3 PI's, 59 smiley's maar zo'n subtiele edoch geniale manier om het te openbaren lijkt mij beter. Scheelt bans en slotjes.
He'll be back. Onder een andere naam.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:47 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
WAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHA!![]()
![]()
Dat zegt genoeg. Hij is bij dezen definitief ontmaskerd.
Bij deze.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:47 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
WAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHA!![]()
![]()
Dat zegt genoeg. Hij is bij dezen definitief ontmaskerd.
RACIST, KUT MOLUKKER.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
DOE JE ER OOK TAUGE OP? GORE KUTPINDA.
Natuurlijk, maar als er iemand over kaste loopt te ratelen weten we genoeg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
He'll be back. Onder een andere naam.
Maar het zou wel van hersenloos gedrag tonen als we zo domweg zoiets openbaren. Mij lijkt de subtiele manier beter. Je krijgt sowieso een slotje erop, als je het niet goed aanpakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Mweh, ik vind wel dat de rest van de FOK!-gemeenschap dient te weten. Net als met pedo's in Engeland die naar een ander dorp verhuizen.
Kom maar, pm het topic maar en verdere details, ik zal het gewoon onder mijn naam kopiëren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:48 schreef IQM het volgende:
Iemand die een ban wil riskeren (al dan niet achter een proxy)? Ik ga zelf het topic niet openen, maarre...
Je hebt de PM toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom maar, pm het topic maar en verdere details, ik zal het gewoon onder mijn naam kopiëren.
Dat is FOK! Hell, ik heb zelfs screenshots gemaakt van elke stap die ik ondernam in de PM.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:50 schreef Maisnon het volgende:
zo mooi dat we al die plaatjes ook echt opgeslagen hebben
I'm your guy.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:48 schreef IQM het volgende:
Iemand die een ban wil riskeren (al dan niet achter een proxy)? Ik ga zelf het topic niet openen, maarre...
Ja, maar Titel, PI enz enz.quote:
IQM maakt zelfs screenshots van de screenshots. Je mag later in mijn bedrijf komen werken, IQM.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is FOK! Hell, ik heb zelfs screenshots gemaakt van elke stap die ik ondernam in de PM.Je weet maar nooit, hè...
Moderatorstaking, anyone?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:51 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb geen zin in massaal ban-gedoe. Dat ken ik al wel uit het verleden
Glad als een aal, deze jongen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom maar, pm het topic maar en verdere details, ik zal het gewoon onder mijn naam kopiëren.
We moeten dat forum echt raiden ouwe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:49 schreef IQM het volgende:
De vraag is: stopt hij nu ook definitief met zijn speledingetje spelpunt.nlWil hij daar zijn verworven status + moderatorschap zomaar opgeven?
quote:
Geen superman?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:52 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
"Checkmate, Emimich ontmaskerd!" +-PI
Deze zit morgen toch weer in de prullenbak.quote:
Wat voor bedrijf?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
IQM maakt zelfs screenshots van de screenshots. Je mag later in mijn bedrijf komen werken, IQM.
Deze kaalheidsgrap was dan wel weer grappig!quote:
Be my guest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
We moeten dat forum echt raiden ouwe.
Die superman valt zo lekker op.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Of het uitroepteken!
Of de lachende!
Of de verbaasde!
Al mijn kaalheidsgrappen zijn leuk!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:53 schreef IQM het volgende:
Deze kaalheidsgrap was dan wel weer grappig!
Of dezequote:
Het hartje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Of het uitroepteken!
Of de lachende!
Of de verbaasde!
Deze is voor jou, ouwe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik weet dat ik niet al te vaak meer hier ben te vinden maar dit is wel weer een parel van een topic en ik ben blij dat ik er deel aan neem!!!!![]()
![]()
quote:
Nu? Is het eigenlijk niet beter dat hij morgenmiddag wordt geopend?quote:
De enige PM die ik heb gestuurd is met het bestandje / de tekst.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:57 schreef Aynur het volgende:
[..]
Nu? Is het eigenlijk niet beter dat hij morgenmiddag wordt geopend?
En ik heb geen PM gehad (betreffende topicinhoud, schat ik).
Hé waarom kom je niet meer op je normale accquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:57 schreef Aynur het volgende:
[..]
En ik heb geen PM gehad (betreffende topicinhoud, schat ik).
Eigenlijk wel, ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:57 schreef Aynur het volgende:
[..]
c.q.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:57 schreef Fascination het volgende:
http://forum.spelpunt.nl/showthread.php?t=63301
Zie hier wat voorafging aan de kaste.
Ontvangen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:57 schreef IQM het volgende:
[..]
De enige PM die ik heb gestuurd is met het bestandje / de tekst.
Nu of morgen?quote:
Waarom kiezen als het allebei kan?quote:
Doe wel ff file > save as zG.quote:
Vervelen (werkende) mensen zich niet het meest op woensdag? Ik zeg woensdagmiddag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:59 schreef Skylark. het volgende:
Vrijdagmiddag zou het beste tijdstip zijn.
In deze.quote:
Op vrijdag wil iedereen naar huis en kijkt de laatste uurtjes weg. Vrijdagmiddag is het populairst op FoK!. Samen met de zondag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Vervelen (werkende) mensen zich niet het meest op woensdag? Ik zeg woensdagmiddag.
quote:
Woensdagmiddag it is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Vervelen (werkende) mensen zich niet het meest op woensdag? Ik zeg woensdagmiddag.
Dude, ik kon al moeilijk wachten toen ik er net achter kwam. Heb ook gelijk drie of vier man gePM'd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Op vrijdag wil iedereen naar huis en kijkt de laatste uurtjes weg. Vrijdagmiddag is het populairst op FoK!. Samen met de zondag.
Ik zeg morgen + vrijdag de herkansing.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, ik kon al moeilijk wachten toen ik er net achter kwam. Heb ook gelijk drie of vier man gePM'd.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:01 schreef BigKahuna het volgende:
Wel lullig die foto in Zotheids fotoboek.
Had ie helemaal z'n haar mooi gedaan, vergat ie het mee te nemen.
Mooi, dan kan ik met een gerust hart mijn bed op zoeken zonder bang te zijn iets te missen.quote:
Ouwe comedian die je bent.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:01 schreef BigKahuna het volgende:
Wel lullig die foto in Zotheids fotoboek.
Had ie helemaal z'n haar mooi gedaan, vergat ie het mee te nemen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom kiezen als het allebei kan?
Kweenie.Morgen is misschien wel beter, maar nu klinkt zo aanlokkelijk.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik met een gerust hart mijn bed op zoeken zonder bang te zijn iets te missen.
Te laatquote:Op woensdag 10 juni 2009 02:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg morgen + vrijdag de herkansing.
quote:
Hij is er al dusquote:
okequote:Op woensdag 10 juni 2009 02:04 schreef Skylark. het volgende:
Je vergeet een foto, Zotheid. Kijk de 1e pag van dit topic.
Hmmkay!quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:06 schreef IQM het volgende:
Oké, en nu al onze posts in dit topic leeg-editen!
Dat Yeaah No Youtubefilmpje van je.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:06 schreef IQM het volgende:
Oké, en nu al onze posts in dit topic leeg-editen!
OHquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:57 schreef Fascination het volgende:
http://forum.spelpunt.nl/showthread.php?t=63301
Zie hier wat voorafging aan de kaste.
Dan hacken we alle modaccounts!quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, man!Mods kunnen toch alle edits zien.
Ja, wilde 'm al posten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat Yeaah No Youtubefilmpje van je.
Het begint eng te worden nu! Ik wilde zojuist die originele kaste plaatsen.quote:
quote:
Trusten, Ludo! Het was me een waar genoegen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
En nu ga ik mijn hoofd ten rusten leggen.
Welterusten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
En nu ga ik mijn hoofd ten rusten leggen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:18 schreef Merkie het volgende:
Ik kom hier nooit, maar toch wil ik graag mijn respect betuigen. Twee Barney's voor je skills IQM.
Zoals dat altijd zo gaat: een gebroken hartje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:19 schreef Maisnon het volgende:
Weet je wat erg is? Als ik de post geschiedenis van E check op dat spelpuntforum, dan was hij in 2006 nog echt normaal.
Wat heeft hem in die paar jaar doen veranderen in wat ie nu is
En het internetquote:Op woensdag 10 juni 2009 02:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Zoals dat altijd zo gaat: een gebroken hartje.
Toen was tie toch ook al een schaker met een kaste-systeem?quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:19 schreef Maisnon het volgende:
Weet je wat erg is? Als ik de post geschiedenis van E check op dat spelpuntforum, dan was hij in 2006 nog echt normaal.
Hmm, of had ik eerst een andere user gechecked, want deze is wel irritant vanaf 2004quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:19 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hmm, of had ik eerst een andere user gechecked, want deze is wel irritant vanaf 2004
Kreun.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:28 schreef Maisnon het volgende:
http://forum.spelpunt.nl/showthread.php?t=61715
Ik heb middels heel wat google-queries ook een e-mailadres van hem proberen te achterhalen, maar hij gebruikte telkens nieuwe e-mailadressen als hij een toernooi ofzo opzette (schaaktoernooi1@hotmail.com of iets dergelijks).quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:28 schreef Maisnon het volgende:
http://forum.spelpunt.nl/showthread.php?t=61715
Yup, had ik ook al gevonden!quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:31 schreef Maisnon het volgende:
Bagger op youtube moet verboden worden...
Dit topic bevestigd het gebeuren nog meer. Hier gaat Emimich in op een fimpje op spelpunt, en probeert hij die supertov via FOK! belachelijk te maken!
quote:Emimich en supertov, vechten al jaren voor wie de eerste plek in de colonnes van spelpunt mag hebben. Gelukkig kan hij op FOK zijn eigen kaste beginnen waar hij eerste is!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:29 schreef MouzurX het volgende:
Iets zegt me dat hij later een suzuki swift gaat kopen ... zwart
Dit is echt tragisch.quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:31 schreef Maisnon het volgende:
Bagger op youtube moet verboden worden...
Dit topic bevestigd het gebeuren nog meer. Hier gaat Emimich in op een fimpje op spelpunt, en probeert hij die supertov via FOK! belachelijk te maken!
Emimich en supertov, vechten al jaren voor wie de eerste plek in de colonnes van spelpunt mag hebben. Gelukkig kan hij op FOK zijn eigen kaste beginnen waar hij eerste is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |