Maak een vergelijking tussen foto's van de jonge emimich en de "oude"quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:10 schreef Maisnon het volgende:
Maar we weten niet wie het precies is. Ik zie alleen de gedeelde 3e plaats winnaars uit die poule duidelijk tussen de foto's.
Whihi, wie is die sexy chick in je fobo dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb je toch al verteld dat ik een dikke antiliaanse papi van 52 ben?
Adriana Limaquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whihi, wie is die sexy chick in je fobo dan?
Pfff, kutsletjes. Ik kan ze ook niks in vertrouwen vertellen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:10 schreef Jajong het volgende:
Lol Buup. Props hoor. Wie is hij verder dan, oudere nicks? nvm, krijg net de volledige pm te zien.
Jewaaaaitut. Ik heb 'm net naar heel Fok! rondgestuurdquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Pfff, kutsletjes. Ik kan ze ook niks in vertrouwen vertellen!
(Allure, zeker?)
Ook al zo'n gevallen 'baasje'.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:14 schreef Allure_ het volgende:
Hij doet me aan tonks denken op de een of andere manier.
quote:
Dat viel me ook tegen toen ik die zag in de Fokrar.quote:
Ah ik heb 't altijd geweten. Met zijn grote kutbek. Ah, dit voelt als zo'n ongelofelijk e-overwinning. Genius.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij was de laatste twee dagen al opvallend afwezig.Maar graag gedaan, hoor.
Kun je eerst met wat voorbeelden komen waar hij ook alweer een ubergrote eikel uithangtquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:15 schreef IQM het volgende:
Kom op, meer woordgrappen!
Wie opent er een ONZ-topic? Desnoods met gecamoufleerde username (we noemen hem wel E. ofzo)
Dit valt me tegen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jewaaaaitut. Ik heb 'm net naar heel Fok! rondgestuurd.
Je wil niet weten hoe hard mijn e-penis nu is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ah ik heb 't altijd geweten. Met zijn grote kutbek. Ah, dit voelt als zo'n ongelofelijk e-overwinning. Genius.
Omdat je nu weet dat jij lekkerder bentquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ah ik heb 't altijd geweten. Met zijn grote kutbek. Ah, dit voelt als zo'n ongelofelijk e-overwinning. Genius.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |