Ik zal nog eens een anekdote typen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, bij mij was The Holiday ook puur seks, maar dan niet op het scherm.Maar toen was ik wel nog slecht in neuken, want ik was zo wel een beetje klaar en deed nog ff voor de vorm, en toen haalde ik hem eruit en zag er wat uitlopen, dus ik zo: Hee ben jij ook klaargekomen?
En zij zo: Nee dat is van jou.![]()
Ik moest bijna lachenquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een anekdote typen.Ik vond hem zelf wel grappig, trouwens.
Past niet bij je. Jij hoort de a-sentimentele dame te zijn.quote:
Als kanker een gezicht zou hebben...quote:
Dan zou het in elk geval kaal zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als kanker een gezicht zou hebben...
Joh, dat zit al op zn gezichtquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als kanker een gezicht zou hebben...
NEE FAS, NIET TOEGEVEN.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef Fascination het volgende:
Nu gaat hij zich waarschijnlijk niet meer vertonen hier, ik ga 'm missen.
Nee, gaandeweg de PM (je merkt het ook als je het goed leest) werd het steeds duidelijker. Op een gegeven moment waren er gewoon duidelijk verbindingen tussen bepaalde (gebruikers)namen met overeenkomende geboortedata en hobby's, dat het niet anders kan...quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef Allure_ het volgende:
Ey, maar serieus. Dit moet bijna wel een valstrik zijn. Hij voldoet ook gewoon aan alle eisen om een ras echte prototype Fok! nerd te zijn. Louche zaken.
GAST!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan zou het in elk geval kaal zijn![]()
![]()
.
quote:
Dus jij kan t bevestigen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:03 schreef Skylark. het volgende:
Zal ik dan maar de sentimentele zak uithangen en hardop zeggen dat ik het toch wel een pietsje pijnlijk vind?
Hoewel wel hilarisch natuurlijkmaar ik had hem al gezien dus ik heb m'n gelach al gehad.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef BigKahuna het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WIE HEEFT DIT UITGEZOCHT???
IQM???
IK HOU VAN JE (L)(L)(L)(L)(L) !!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
.
Ik ben een emotionele dame.quote:
Natuurlijk, voor desbetreffende persoon is het zeker pijnlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:03 schreef Skylark. het volgende:
Zal ik dan maar de sentimentele zak uithangen en hardop zeggen dat ik het toch wel een pietsje pijnlijk vind?
De teringquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
![]()
.
Nu jij nog.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:04 schreef Allure_ het volgende:
Stuk voor stuk worden alle loserts hier ontmanteld.
Noh!quote:
Dan dacht hij waarschijnlijk 4 zetten vooruit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, gaandeweg de PM (je merkt het ook als je het goed leest) werd het steeds duidelijker. Op een gegeven moment waren er gewoon duidelijk verbindingen tussen bepaalde (gebruikers)namen met overeenkomende geboortedata en hobby's, dat het niet anders kan...
Maar niet eens op komen dagen.quote:
M'n trein had vertraging.quote:
Moeder van ZH: De shampoo is op.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:07 schreef Zotheid het volgende:
Ik ben even douchen, kom zo wel weer verder lachen.
Mijn penis klopt vol verwachting.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:06 schreef IQM het volgende:
Ludo, PM is niet helemaal compleet zie ik nu. Momentje...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moeder van ZH: De shampoo is op.![]()
ZH: Geeft niet.
Maak een vergelijking tussen foto's van de jonge emimich en de "oude"quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:10 schreef Maisnon het volgende:
Maar we weten niet wie het precies is. Ik zie alleen de gedeelde 3e plaats winnaars uit die poule duidelijk tussen de foto's.
Whihi, wie is die sexy chick in je fobo dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb je toch al verteld dat ik een dikke antiliaanse papi van 52 ben?
Adriana Limaquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whihi, wie is die sexy chick in je fobo dan?
Pfff, kutsletjes. Ik kan ze ook niks in vertrouwen vertellen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:10 schreef Jajong het volgende:
Lol Buup. Props hoor. Wie is hij verder dan, oudere nicks? nvm, krijg net de volledige pm te zien.
Jewaaaaitut. Ik heb 'm net naar heel Fok! rondgestuurdquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Pfff, kutsletjes. Ik kan ze ook niks in vertrouwen vertellen!
(Allure, zeker?)
Ook al zo'n gevallen 'baasje'.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:14 schreef Allure_ het volgende:
Hij doet me aan tonks denken op de een of andere manier.
quote:
Dat viel me ook tegen toen ik die zag in de Fokrar.quote:
Ah ik heb 't altijd geweten. Met zijn grote kutbek. Ah, dit voelt als zo'n ongelofelijk e-overwinning. Genius.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij was de laatste twee dagen al opvallend afwezig.Maar graag gedaan, hoor.
Kun je eerst met wat voorbeelden komen waar hij ook alweer een ubergrote eikel uithangtquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:15 schreef IQM het volgende:
Kom op, meer woordgrappen!
Wie opent er een ONZ-topic? Desnoods met gecamoufleerde username (we noemen hem wel E. ofzo)
Dit valt me tegen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jewaaaaitut. Ik heb 'm net naar heel Fok! rondgestuurd.
Je wil niet weten hoe hard mijn e-penis nu is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ah ik heb 't altijd geweten. Met zijn grote kutbek. Ah, dit voelt als zo'n ongelofelijk e-overwinning. Genius.
Omdat je nu weet dat jij lekkerder bentquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ah ik heb 't altijd geweten. Met zijn grote kutbek. Ah, dit voelt als zo'n ongelofelijk e-overwinning. Genius.
Ze worden weer fashionable.quote:
Idd echt bizarquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:18 schreef Skylark. het volgende:
Raar hoe dat soort dingen altijd boven komen drijven. Niemand is volgens mij anoniem op het internet. Ook Crane niet.
Tsja, ik zou dit bij een andere user niet zo snel doen. Dan boeit het me ook gewoon niet. Ook niet als 'ie tyfuslelijk is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:18 schreef Skylark. het volgende:
Raar hoe dat soort dingen altijd boven komen drijven. Niemand is volgens mij anoniem op het internet. Ook Crane niet.
Dat wist ik al, ik ben met afstand de spangste hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat je nu weet dat jij lekkerder bent?
Niet te tof doen, hè, ik heb je gay.nl-account al gevonden!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat wist ik al, ik ben met afstand de spangste hier.
Ik ben ook tyfuslelijk en ik heb ook een grote bek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, ik zou dit bij een andere user niet zo snel doen. Dan boeit het me ook gewoon niet. Ook niet als 'ie tyfuslelijk is.Maar als je tyfuslelijk bent en dan op internet ook nog eens zo'n grote bek hebt, tsja...
Ik. Met m'n onvolprezen skills.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:19 schreef Aynur het volgende:
[..]
Ja.
Hoe en wie heeft het 'm gevonden?.
Ja maar... Dat.. is een troll-account!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet te tof doen, hè, ik heb je gay.nl-account al gevonden!
En tragisch genoeg is het vooroordeel toch waar; wie de grootste bek heeft op internet is de grootste loser in het echt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:18 schreef Skylark. het volgende:
Hey, don't push it.quote:
Mwoah, d'r zijn in de loop der jaren maar twee FOK!kers blijven hangen bij mij die én een grote bek hebben en ogenschijnlijk niet geheel kansloos/lelijk zijn in het echte leven. En dat zijn kastanova en Xebrozius.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
En tragisch genoeg is het vooroordeel toch waar; wie de grootste bek heeft op internet is de grootste loser in het echt.
Welkequote:Op woensdag 10 juni 2009 01:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet nog die eerdere Hyves die boven was komen drijven van hem. Hij had gewild dat hij dat was.
Vaak wel, niet altijd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
En tragisch genoeg is het vooroordeel toch waar; wie de grootste bek heeft op internet is de grootste loser in het echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |