En terecht.quote:
Ja alles laten eindigen op "zo" dan rijmt het wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent zo, ja. Ik heb je dan ook nooit anders gekend, en zo
.
Wat een bizarre lyrics trouwens.
Heul niet waar.quote:
Mij al de hele tijdquote:
Hihi, graag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:51 schreef IQM het volgende:
Ik ga een PM opstellen.Gegadigden?
Zotheid, Fas, Maisnon, verder?
Hoogstaande, duh, dat zei ik alquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:51 schreef IQM het volgende:
Geen idee waarvoor, maar ik wil ook!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:51 schreef IQM het volgende:
Zet hem dan ook maar bij Foto's & Video's.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:51 schreef IQM het volgende:
In ruil voor je hyves, bitsj.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee waarvoor, maar ik wil ook!
Noteer mij!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:51 schreef IQM het volgende:
Hoogstaande, Fas, Maisnon, verder?
Welterusten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mij al de hele tijd
Ik ga ook maar eens slapen
Ik dacht al dat ik gek werdquote:
Hehequote:Op woensdag 10 juni 2009 00:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En terecht.
Jude Law heeft mij een keer geholpen door mee te werken aan The Holiday, dus nu staan we kiet. Hoe pijnlijk ook.
Ja, bij mij was The Holiday ook puur seks, maar dan niet op het scherm.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe.
In The Holiday is ie ook echt puur seks gewoon. Wat een man
.
IK wist niet of er al updates zouden zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, jij had al een PM, ja.Maar je wilde er nog een keer bij, toch? Dat zei je net.
Ik rofldequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |