Heatwave is een kutmod.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef djayzz het volgende:
Het is wel focking irritant trouwens HeatWave dat je steeds door slotjes post!
Degene die de 300e post maakt denkt dat hij de laatste is, maakt een topic aan, en dan blijk jij ineens als laatste te staan en al een topic geopend te hebben...
Alsof ik daar ook iets van merkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef djayzz het volgende:
Het is wel focking irritant trouwens HeatWave dat je steeds door slotjes post!
Degene die de 300e post maakt denkt dat hij de laatste is, maakt een topic aan, en dan blijk jij ineens als laatste te staan en al een topic geopend te hebben...
van mij mag iedereen komen hoor..... hoe meer zielen hoe meer vreugd. denk dat we naar dizzy gaan in rotterdam. maargoed dat moet nog geregeld worden. ik ben iig tegen buitensluiten van mensenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Normaal wel maar dacht dat ze die wat kleinschaliger wilden houden, was het gister wat vaagheid over.
[..]
Nee teminste ... ik mag hopen van niet.
Ik hou wel van een feestje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je zou bijna echt een kloon van me kunnen zijn.
Ja, en wat ik hierboven schrijf ..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:09 schreef KudFokker het volgende:
Je was post 301 HW!
Mods kunnen ook in dichte topics posten
Ik vind dat je er hier gewoon je mond over moet houden als je pertinent met een select gezelschap wil afspreken. Zoek daar maar een ander platform voor!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:05 schreef Kluts het volgende:
Net als ik, in een grijs verleden.
Those were the days.
Je hebt 2 van die dingen op je kop:quote:
Is blijkbaar nodig met die kut kliekjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind dat je er hier gewoon je mond over moet houden als je pertinent met een select gezelschap wil afspreken. Zoek daar maar een ander platform voor!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind dat je er hier gewoon je mond over moet houden als je pertinent met een select gezelschap wil afspreken. Zoek daar maar een ander platform voor!
Ik sla deze zeker over, misschien dat ik een volgende meet wel kom (mits niet te groot denk ik)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
van mij mag iedereen komen hoor..... hoe meer zielen hoe meer vreugd. denk dat we naar dizzy gaan in rotterdam. maargoed dat moet nog geregeld worden. ik ben iig tegen buitensluiten van mensen
Het kut kliekje... Mmmm... Is er ook een tietenkliekje?quote:
ja, maar ik kan de slotjes ook weer zetten, of ga je nou moeilijk doen om je topicje of gaan we gewoon weer verder?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je hebt 2 van die dingen op je kop:
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kut kliekje... Mmmm... Is er ook een tietenkliekje?
pff, te ver gaan kan ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is mijn mening, niet noodzakelijk verbonden aan een mogelijke bijeenkomst eind deze week.quote:
Air bedoeld denk ik als er toch maar een vooraf geselecteerd aantal mensen mag komen. Het dus niet hier te vermelden dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap er even helemaal niks meer van nu.
Als dat geen goeie bodem is weet ik het ook niet meerquote:
F*ck, móet je zo reageren als je 1 keer gereld wordt ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar ik kan de slotjes ook weer zetten, of ga je nou moeilijk doen om je topicje of gaan we gewoon weer verder?
Je had deze ook kunnen sluiten, want eigenlijk had KF de laatste postquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar ik kan de slotjes ook weer zetten, of ga je nou moeilijk doen om je topicje of gaan we gewoon weer verder?
quote:
Popje, jij kan helemaal niet rellen. Niemand neemt je serieusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
F*ck, móet je zo reageren als je 1 keer gereld wordt ?____
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dat geen goeie bodem is weet ik het ook niet meer.
Ja, maar tegen de tijd was dit topic sneller, kunnen we nu weer verder?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had deze ook kunnen sluiten, want eigenlijk had KF de laatste post
Dat!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
Air bedoeld denk ik als er toch maar een vooraf geselecteerd aantal mensen mag komen. Het dus niet hier te vermelden dan.
Dude, noem je dit een rel? Get fucking over it en snel naar bed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
F*ck, móet je zo reageren als je 1 keer gereld wordt ?____
Bier, wijn, champagne, cognac bij gelegenheden.....quote:
Post 301 opent een nieuwe. Zo is het altijd al geweest trouwens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
We moeten gewoon afspreken of de 300e post een nieuw topic opent, of de laatste?!
Nevermind, het is maar een TTquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had deze ook kunnen sluiten, want eigenlijk had KF de laatste post
Ga slapenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
van mij mag iedereen komen hoor..... hoe meer zielen hoe meer vreugd. denk dat we naar dizzy gaan in rotterdam. maargoed dat moet nog geregeld worden. ik ben iig tegen buitensluiten van mensen
het is ook gewoon de 300ste, maar ik was al bezig en dit topic was "voller" dan die andere, mij maakt het niet uit, maar ik kijk gewoon waar de meeste posts in staan op dat moment, niet dat het nou mijn topic is of niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
We moeten gewoon afspreken of de 300e post een nieuw topic opent, of de laatste?!
Mama is nog even zijn tanktopje strijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dude, noem je dit een rel? Get fucking over it en snel naar bed.
Het is allang bedtijd geweest voor je.
Ik doe eigenlijk niet aan internet rellen, en humor ten koste van iemand anders was meer jouw ding hehquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Popje, jij kan helemaal niet rellen. Niemand neemt je serieus
Het was geen aanval op jou, liefje. Wilde gewoon voorkomen dat er volgende keer weer drama isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is ook gewoon de 300ste, maar ik was al bezig en dit topic was "voller" dan die andere, mij maakt het niet uit, maar ik kijk gewoon waar de meeste posts in staan op dat moment, niet dat het nou mijn topic is of niet.
Een rel / een grapje, the same thing...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dude, noem je dit een rel? Get fucking over it en snel naar bed.
Het is allang bedtijd geweest voor je.
Gaan we hier nu ook dingen over afspreken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
Als er maar alcohol in zit, toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bier, wijn, champagne, cognac bij gelegenheden.....
Dat schat je geheel verkeerd inquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk niet aan internet rellen, en humor ten koste van iemand anders was meer jouw ding heh
Oke.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blablabla internet 'geregel'quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:16 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond singles
Zijn jullie nog een beetje lief voor elkaar
Dat over de meets maakt niet uit. Maar deze regels voorkomt dat er meerdere topics tegelijk worden geopend en is dus wel nodig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaan we hier nu ook dingen over afspreken?
Sorry, maar dit wordt te zot. Regels, regels regels. Ook dat stukje van minimeets ofzo niet meer hier vermelden. Wat een onzin vind ik dat. Op die manier is er natuurlijk snel geen hol meer aan. Alsof het mij ene ruk kan schelen wie het nieuwe topic opent, als het maar gebeurt.
Doe je dat altijd, als vrouwen kritisch tegen je zijn, ze proberen te ondermijnen dmv van dat soort termen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een rel / een grapje, the same thing...
Schaapje
16-jarige worstenarmpjes regelen op hyves, way more impressivequote:
Ja stel je voor, dat ik mijn mensenkennis zou kunnen gebruiken via internet zoals jij doetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat schat je geheel verkeerd inMaar ik had dan ook niks anders verwacht
je bent oud en wijs genoeg om dat zelf in de hand te hebben, of nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke.
Maar ik drink amaretto.
Als ik dat in hetzelfde tempo meedrink (wat hoe dan ook gebeurd) ben ik binnen 3 uur strontlazerus natuurlijk.
Ik regel ook echt via hyves jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
16-jarige worstenarmpjes regelen op hyves, way more impressive
Ohw ben jij weer bezig stoute sedanquote:
Heb ik niet nodig, ik ben 24/7 een geil wijf natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jou schoonheidsslaapje komt anders ook al aardig dichtbij dame
Precies tussen mijn tieten. Dan valt het niet zo opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja stel je voor, dat ik mijn mensenkennis zou kunnen gebruiken via internet zoals jij doet![]()
Waar zit dat 3e oog van je ?
Voor jou wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:16 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond singles
Zijn jullie nog een beetje lief voor elkaar
Maar neem aan dat de meeste ondertussen wel weten dat degene die sluit, ook opent? Hoevaak komt dat nu voor dat er toevallig een modje de 301e post zet. Gesloten is gesloten. Jammer dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat over de meets maakt niet uit. Maar deze regels voorkomt dat er meerdere topics tegelijk worden geopend en is dus wel nodig.
Dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw ben jij weer bezig stoute sedan
Begrijp ik het nou niet, of praat je gewoon onzinquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe je dat altijd, als vrouwen kritisch tegen je zijn, ze proberen te ondermijnen dmv van dat soort termen?
Zul je vast hoge ogen mee gooien.
Dat zou je zeggen ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent oud en wijs genoeg om dat zelf in de hand te hebben, of niet.
Ah nee, 16 jarige worstenarmpjes regelen en vervolgens trashtalken op fok - beter zo? :0quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig, ik ben 24/7 een geil wijf natuurlijk.
Oke, dat is ietwat overdreven.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah nee, 16 jarige worstenarmpjes regelen en vervolgens trashtalken op fok - beter zo? :0
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoorzag jou denk laat ik m'n zweep weer eens afstoffen?
Beetje moe vandaag
Met een argument ja, niet door middel van dat soort uitspraken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou niet, of praat je gewoon onzin?
Van mij mogen ze kritisch zijnik doe er mee wat ik wil...
Als ik het hinderlijk en onnodig vind worden heb ik het recht om dat aan te geven bij ze...
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen ja.
Maar dat komt wel goed dan.
Als ik zeg dat ik stap 1 niet doe, waarom zou ik dan wel stap 2 doen ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah nee, 16 jarige worstenarmpjes regelen en vervolgens trashtalken op fok - beter zo? :0
Richting de vrouwendingen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar je was al aardig op weg richting de vrouwendingen dus hoort dat er ook bij
Pas je op dat ze niet op je gaan zitten? Voor je het weet drukken ze die 2 euro diamantjes uit je gevoelige oortjes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou niet, of praat je gewoon onzin?
Van mij mogen ze kritisch zijnik doe er mee wat ik wil...
Als ik het hinderlijk en onnodig vind worden heb ik het recht om dat aan te geven bij ze...
Wat voor argumentenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met een argument ja, niet door middel van dat soort uitspraken.
Maar goed, zoals ik al zei, zinloze discussie.
Geen idee, vertelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik stap 1 niet doe, waarom zou ik dan wel stap 2 doen ?
Je snapt het niet helemaal geloof ik. Ik bedoel te zeggen dat uitspraken als "schaapje" aangeven dat je eigenlijk niks zinnigs te melden hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat voor argumenten?
Daar ben ik wel heel benieuwd naar
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pas je op dat ze niet op je gaan zitten? Voor je het weet drukken ze die 2 euro diamantjes uit je gevoelige oortjes.
Ik vraag het toch aan jou ?quote:
Ja ik wou net wel maar kluts wou nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
te moe om te rellen sedan?!
Wat heb jij uitgespookt dan vandaag??
Ja tijdje terug al rokjes enzo, en nog een aantal vrouwendingenquote:
Truste Pientjequote:
Ah ja, de internetplaatjes met een baard als methusalem. Altijd een geldig argumentquote:
Klopt. Ik heb de lachers op mijn hand.quote:
Achja, het is alsnog origineler dan dat botte negatieve gedoe van jouquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja, de internetplaatjes met een baard als methusalem. Altijd een geldig argument
Ik draag naar mijn weten al jaren rokjes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ik wou net wel maar kluts wou niet
Druk met de auto, remmen, dashbord, bedrading moeten gedaan worden
[..]
Ja tijdje terug al rokjes enzo, en nog een aantal vrouwendingen
Nee, je vertelde hoe je een 16-jarig pubertje regelde met worsstenarmpjes via msn/hyves/however. En daarna haalde je haar neer op gok. En daarna vroeg je waarom. Ik heb ook geen idee waarom, ik signaleer alleen maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vraag het toch aan jou ?
Of sta je klem ?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik draag naar mijn weten al jaren rokjes.
Ik ben nog onwetendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
ohw jeeeee... druk druk druk dus....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ik wou net wel maar kluts wou niet
Druk met de auto, remmen, dashbord, bedrading moeten gedaan worden
[..]
Waarom is het dan zo dat Rip me een tof wijf lijkt die zichzelf is, en jij me een onzeker jochie lijkt die soms gewoon wat onnozel is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Achja, het is alsnog origineler dan dat botte negatieve gedoe van joudat hebben we inmiddels ook wel gezien hier
Iets vrolijker mag dan toch wel?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoef mijn grappen iig niet van een ander te jattenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Achja, het is alsnog origineler dan dat botte negatieve gedoe van joudat hebben we inmiddels ook wel gezien hier
Nou ja, ik draag dus al jaren rokjes.quote:
Ze belde me, ze gaat volgend weekend verhuizenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, je vertelde hoe je een 16-jarig pubertje regelde met worsstenarmpjes via msn/hyves/however. En daarna haalde je haar neer op gok. En daarna vroeg je waarom. Ik heb ook geen idee waarom, ik signaleer alleen maar
Niets mis meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, ik draag dus al jaren rokjes.
Vorige week nog.
k ben te ziek om te neukenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:27 schreef HeatWave het volgende:
zullen we gewoon nokken met dat gekift?
Iemand teder edoch keihard neuken?.
Jazeker, hoop dat ik nog weet waar alles hoort, is echt een zooitje nuquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jeeeee... druk druk druk dus....
Heequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoef mijn grappen iig niet van een ander te jatten
Ja maar, ja maar, soms is het gewoon leuk om te plagen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:27 schreef HeatWave het volgende:
zullen we gewoon nokken met dat gekift?
Iemand teder edoch keihard neuken?.
Nee, net alsof jij de eerste bent die al jouw uitspraken en grappen maaktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoef mijn grappen iig niet van een ander te jatten
Het regelen ging er aan vooraf he, dan klopt dat vervolgens nog steeds.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze belde me, ze gaat volgend weekend verhuizen
En dat neerhalen deed ik al in mijn eerste post erover, en dus niet 'vervolgens'
Die draag ik verder altijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee,
Al is een goeie spijkerbroek ook niet te versmaden.
Beterschap Caroolquote:
nou succes dan maar zou ik zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jazeker, hoop dat ik nog weet waar alles hoort, is echt een zooitje nu
[..]
je bent een kloon, moet wel, je zegt alleen maar goeie dingenquote:
Ach, ik ben mans genoeg hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het regelen ging er aan vooraf he, dan klopt dat vervolgens nog steeds.
Popje, really. Hup kinderbedtijd en niet vergeten je oorbelletjes uit te doen
Was gister bij de dokter en ik heb een flinke griep te pakken, de helft van me gezicht is helemaal opgezwollequote:
Oh ja, je bent een hele grote jongenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, ik ben mans genoeg hoorkan wel tegen pijn, weetje nog, ik kan fysiek meer aan dan 95% van jullie toetsenbord helden
Pfeiffer geloof ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Was gister bij de dokter en ik heb een flinke griep te pakken, de helft van me gezicht is helemaal opgezwolleen morgen krijg ik de bloeduitslag hij zit te denken aan phijfer (als je het zo schrijft)
Hulk Hogan aan het woord.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, ik ben mans genoeg hoorkan wel tegen pijn, weetje nog, ik kan fysiek meer aan dan 95% van jullie toetsenbord helden
hey, jij overweegt iemand te neuken die je niet aantrekkelijk vindt. Dat ligt dicht genoeg bij regelen jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:30 schreef KudFokker het volgende:
En vragen of iemand een keer een ONS wil doen is 'regelen' ?
Duidelijk een generatiekloof ja
Ja, van jou toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent een kloon, moet wel, je zegt alleen maar goeie dingen.
Er zitten hier mensen die kinderen gebaard hebben, tis wel goed met jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
HH ooit zien hardlopen ?quote:
zekers rot, als ik ergens niet op zit te wachtenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Pfeiffer geloof ik
Maar dat is rotbeterschap
is dit nou een post waarin ik mezelf verlul of niet?quote:
Nja vind ik totaal niet eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
hey, jij overweegt iemand te neuken die je niet aantrekkelijk vindt. Dat ligt dicht genoeg bij regelen ja
truste snuitjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:Snuit gaat lekker tukken en dromen en snurken en
daaaaaaaaag
Wel knap, als je dat door de lengte doetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:33 schreef ArTiC het volgende:
ik kan een sate stokje doormidden slaan. Met mijn blote handen 8)
Nee, wat ik ook zeg, ik krijg sowieso commentaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
een ONS regelen is toch ook sex regelen? of haar regelen?
Ik zie t verschil niet zo.
En houd nou eens op et dat gehapheb je alleen jezelf mee
Ok daar moest ik wel om lachenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
De voicemail van KF:
Hoi, hier KF. Ik heb 4 jaar een relatie gehad en ik ben fysiek sterker dan 95% van jullie. ik ben waarschijnlijk uit met meisje 1 t/m 6, dus laat een bazenmail achter na de boks, dan ga ik je checken. "
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
De voicemail van KF:
Hoi, hier KF. Ik heb 4 jaar een relatie gehad en ik ben fysiek sterker dan 95% van jullie. ik ben waarschijnlijk uit met meisje 1 t/m 6, dus laat een bazenmail achter na de boks, dan ga ik je checken. "
Ow my , straks is het "[singles + paint] "quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
De voicemail van KF:
Aaaah jawel joh dat kan jij welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dankje
Maar flink doorbuffelen dan heb ik dat ook weer gehad
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is dit nou een post waarin ik mezelf verlul of niet?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je zou bijna echt een kloon van me kunnen zijn.
En dan zeg je dat ik lief moet doen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
De voicemail van KF:
Ik wou dat ik jou was...echtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, wat ik ook zeg, ik krijg sowieso commentaar![]()
Met regelen bedoel ik écht moeite doen!
Ik krijg het voor elkaar om mezelf in de war te maken met mijn eigen kloons, hoe cool is dat?quote:
Mijn buik, wat doe je?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
De voicemail van KF:
Keivet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg het voor elkaar om mezelf in de war te maken met mijn eigen kloons, hoe cool is dat?.
Ja, maar hoe noem jij een ONS regelen dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, wat ik ook zeg, ik krijg sowieso commentaar![]()
Met regelen bedoel ik écht moeite doen!
Als ik jullie fobo's zo es zie, dan is dit wel de slechtste kloner (of hoe noem je zo iemand?) ooit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg het voor elkaar om mezelf in de war te maken met mijn eigen kloons, hoe cool is dat?.
Totally not obvious attempt to change the subject. Maar John Mayer is wel geil jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:38 schreef KudFokker het volgende:
Waarom is John Mayer zo goed
Probeer altijd met hem mee te spelen op zijn live DVD'smaar die style van hem is zó bizar
Werken dat soort mierzoete en obvious opmerkingen nu altijd bij de vrouwen ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee nee, lauwe shit ouwe, dit is gruwelijk!quote:
Of de beste, het is net hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik jullie fobo's zo es zie, dan is dit wel de slechtste kloner (of hoe noem je zo iemand?) ooit.
Nee, wil gewoon ook even wat anders melden dan alleen zinloos geruzie...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Totally not obvious attempt to change the subject. Maar John Mayer is wel geil ja
Depend is your friendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
ohja, ik ging slapen.... maar damn rip, nu moet ik eerst mijn bed verschonen.. pieste in mn broek van het lachen
Zo kan je het ook noemenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, wil gewoon ook even wat anders melden dan alleen zinloos geruzie...
Uhm, daar hoef je geen moeite voor te doen ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar hoe noem jij een ONS regelen dan?
Op het moment klopt dat idd, alles wat je zegt is fout. Je blijft ook happen.
Wat ik maar niet begrijp: waarom zou je stoppen bij een ONS? Een TNS of MNS is toch veel lekkerder?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar hoe noem jij een ONS regelen dan?
Op het moment klopt dat idd, alles wat je zegt is fout. Je blijft ook happen.
Hoezo, wil je de handleiding in PDF ofzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werken dat soort mierzoete en obvious opmerkingen nu altijd bij de vrouwen ?
Daarna moet hij zijn tomahawk restaureren en zijn sjaaltje goed doen. It takes effort to look this fine, weet jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat ik maar niet begrijp: waarom zou je stoppen bij een ONS? Een TNS of MNS is toch veel lekkerder?
Of zou KF echt geplet zijn door de worstenarmpjes die zijn tanktopje in de kreukels kreeg en zijn erecte lucifer deden knakken?
Dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
ohja, ik ging slapen.... maar damn rip, nu moet ik eerst mijn bed verschonen.. pieste in mn broek van het lachen
Moeite. Meh.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
stop het dan in een spoiler en gooie er dit plaatje boven oid..
[ afbeelding ]
Als ik een telefoontje pleeg om een vriendin mee te vragen naar de bios, regel ik dat toch ook?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm, daar hoef je geen moeite voor te doen ?
Nja, voor deze althans niet
ja, stel je voor dat mensen het hier gewoon naar hun zin hebben, dat zou te gek voor woorden zijn iddquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:42 schreef KudFokker het volgende:
Vind het irritant, constant dat geslijm van HeatWave naar Kluts toe
Dat soort taalgebruik ken ik alleen van mensen die denken dat half-amsterdams praten cool is als je er niet vandaan komt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee nee, lauwe shit ouwe, dit is gruwelijk!.
vind het irritant, constant dat geslijm van Snuitebolletje naar alles wat vrouwelijk is toequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:42 schreef KudFokker het volgende:
2 euros for a girls best friend (his diamond), a slick smile and a kilo of grease in his hair. Mr. Gigolo is waiting for you.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daarna moet hij zijn tomahawk restaureren en zijn sjaaltje goed doen. It takes effort to look this fine, weet je
Wat wil je dat ik eraan doe?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:42 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben van alle, foute desnoods, markten thuisquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat soort taalgebruik ken ik alleen van mensen die denken dat half-amsterdams praten cool is als je er niet vandaan komt.
Ja sorry, het woord baas gebruik ik niet serieus, maar dat komt door de bazenhype van vorig jaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik een telefoontje pleeg om een vriendin mee te vragen naar de bios, regel ik dat toch ook?
Hoe noem je het dan? Ik snap wel wat je bedoelt hoor btw, maar vind het sowieso een rare manier van praten. net als Baas
Merengue, salsa o bachata?quote:
Aan de andere kant, je kunt wel wat spanning opsparen en zoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil sex
steeds wachten tot het weekend is niet altijd leuk
Bachataquote:
Niks hoor, maar het begint zo voorspelbaar te wordenquote:
Dat is waar. Maar waarom zou je wachten dan? Seks is altijd te regelen, desnoods solo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil sex
En ik doe niet eens moeilijk, maar stel gewoon een vraag, kun je nagaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja sorry, het woord baas gebruik ik niet serieus, maar dat komt door de bazenhype van vorig jaar(op fok)
Praat eigenlijk voor de rest zonder enig straat taal
Maar zij belde mij, en ik vroeg het...
Laten we het op minimale moeite houden, een soort compromis
Vind het nu niet echt leuk meer dit gedoe![]()
Jealousy is a bitchquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niks hoor, maar het begint zo voorspelbaar te worden
Alles wat jij post wordt gequote door HW met iets waar hij er op inspeelt om jouw aandacht te krijgen
Merengue is echt simpel. Verder gaat het om de moves, de regeltjes maken het alleen maar minder leuk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Bachata![]()
de rest is nie mijn sterkste kant hoor
Prima, ieder zijn dingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, stel je voor dat mensen het hier gewoon naar hun zin hebben, dat zou te gek voor woorden zijn idd.
Kom maar hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil sex
Hou op met dat gejank erover dan.quote:
Ja ik was laatst naar zn party in amsterdam en het valt ook wel mee.. maar je doe liever iets waarvan ik zeker weet dat ik het kanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Merengue is echt simpel. Verder gaat het om de moves, de regeltjes maken het alleen maar minder leuk.
Dat heb ik nooit zo nodig gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aan de andere kant, je kunt wel wat spanning opsparen en zo
Ja ik ben zó jaloers op slijmerig gedrag naar meisje wat ik niet ken op een internet forumquote:
Dan leer ik jou Spaans en jij mij bachata. Deal.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik was laatst naar zn party in amsterdam en het valt ook wel mee.. maar je doe liever iets waarvan ik zeker weet dat ik het kan
Nee, ik ook nietquote:
Op jou antwoord ik toch ook gewoon normaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik doe niet eens moeilijk, maar stel gewoon een vraag, kun je nagaan
Deal!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan leer ik jou Spaans en jij mij bachata. Deal.
kan ik mee leven, dan zijn we iig 10 jaar van je af tot je weer op dit niveau zitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik ben zó jaloers op slijmerig gedrag naar meisje wat ik niet ken op een internet forum
Ik ga nu zelfmoord plegen, reïncarneren en hopen dat ik nét zo wordt !!
Gast, ik koop morgen 2 euro diamantjes, een tanktop en versier een worstenwijffie. Ik zal mijn filmreportage aan jou opdragen, kee? Houd je mailbox in de gaten baas.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik ben zó jaloers op slijmerig gedrag naar meisje wat ik niet ken op een internet forum
Alleen is totaal anders...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar waarom zou je wachten dan? Seks is altijd te regelen, desnoods solo.
Er rijden geen treinen meer en ik heb de kindjes thuisquote:
Dit is mooie bachata:quote:
klopt, maar je had geen zin meer zei jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Op jou antwoord ik toch ook gewoon normaal?
Is het weekend gegarandeerd seks danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil sex
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mn bed is verschoond, ik kan slapen!
Dag JB, sterkte met je glibberbui
Dag Ribthnx voor deze lachstuiptrekkingen
Dag HW, succes met Kluts
Dag Kluts, succes met HM
Dag KF, succes met bazig jaloers zijn
Dag rest
En dan zeggen dat ik hap...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan ik mee leven, dan zijn we iig 10 jaar van je af tot je weer op dit niveau zit.
Lees er lekker omheen en ga verder me jezelf.
Jij bent zelf inderdaad een baken van onvoorspebaarheidquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik hap...
Ik zeg alleen dat het voorspelbaar is...
Ja omdat ik me na gewoon een fokking uur af vraag waar we mee bezig zijn ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klopt, maar je had geen zin meer zei je
wel in de lengte richting van je arm snijden he.. niet in de breedte, dat werkt niet.. Of neem anders een touw, maar eerst even kijken of de dwarsbalk stevig zat is....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is mooie bachata:
Que Vuelva is nog mooier, maar geen fatsoenlijke clip van.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Is het weekend gegarandeerd seks dan![]()
O enne, hoi allemaal!
Ja, dus, het is gewoon gezellig, itt dat gezeikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik hap...
Ik zeg alleen dat het voorspelbaar is...
Hola!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
O enne, hoi allemaal!
dag kale bedwetter...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mn bed is verschoond, ik kan slapen!
Dag JB, sterkte met je glibberbui
Dag Ribthnx voor deze lachstuiptrekkingen
Dag HW, succes met Kluts
Dag Kluts, succes met HM
Dag KF, succes met bazig jaloers zijn
Dag rest
Ja dat zeg ik namelijk ook zelf...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij bent zelf inderdaad een baken van onvoorspebaarheid
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hou van jouwil je met me trouwen
Was het hier maar zo'n feestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
O enne, hoi allemaal!
Lol!quote:
quote:
Zieke shit Kwaakquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wel in de lengte richting van je arm snijden he.. niet in de breedte, dat werkt niet.. Of neem anders een touw, maar eerst even kijken of de dwarsbalk stevig zat is....
Of doe het als grootmeester Caradine, bind het touw rond je nek en je lul, en mastubeer jezelf de dood in, wel in je kledingkast doen voor extra dramatiek!
Diverting attention. So not your specialtyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik namelijk ook zelf...
Leuk heh, dingen verdraaien!
Lees gewoon eens zelf die posts van HW en Kluts terug, en je ziet dat het gewoon ELKE keer zo is
Jaa schande hequote:
Maar jij hebt dan weer geen kinderen toch?quote:
weet ik toch druifje van me!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Lol!Je moet wat ik zeg wel echt letterlijk interpreteren schat... Ik vraag alleen maar of die garantie er (voor degene die dat postte) is, ik heb niets gezegd over mijn eigen behoeften
Hoest met de ldvd ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Lol!Je moet wat ik zeg wel echt letterlijk interpreteren schat... Ik vraag alleen maar of die garantie er (voor degene die dat postte) is, ik heb niets gezegd over mijn eigen behoeften
Nee lekker blijven doordrammen over 1 dingen & over iemandquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Diverting attention. So not your specialty
Iemand die het opmerkt! Wat cool! Gebeurt niet vaak meer nl. Maareh, ik ben gewoon een chica, en verder is 't (voor nu..) 'n lang verhaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hola!
El Chica?Hebben we met een travestiet van doen?
Klote zeg. Weet hij dat je er zo onzeker over bent, anders kan je dat gewoon aangeven of vragen of er nog een afspraak komt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef Lotusss het volgende:
Mijn vlam is vanavond langsgeweest... en de "klik" was er nog! Het was nog erger dan in december zelfs. Hij heeft zelfs zijn excuses aangeboden over die e-mail (wat voor mij helemaal niet hoefde, hij voelde het nu eenmaal zo). We hebben geknuffeld (en meer) en tijdens het etentje echt een ontzettend leuk gesprek gehad over van alles en nog wat...
Helaas moest hij vanavond alweer weg omdat hij zich morgenochtend al weer zeer vroeg moest melden...![]()
Pfff... weet écht niet wat ik met die gevoelens aan moet zo... voel me aan de ene kant heel erg gelukkig, aan de andere kant heeft hij niet echt aangegeven wanneer er een volgende date plaats zou vinden.
En aangezien ik eigenlijk nooit een échte relatie (of een aanloop daarvan) heb meegemaakt, maakt me dat echt super onzeker. Zeker ook omdat hij al een keer dat bindingsangst-mailtje stuurde... Ik moet het maar aankijken maar dat vind ik zo verdomde moeilijk... Heb liever duidelijkheid enzo.
Die aanklooifase is juist geweldig! Je baalt van de onzekerheid, maar brandt van verlangen naar elkaar. Heerlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef Lotusss het volgende:
Mijn vlam is vanavond langsgeweest... en de "klik" was er nog! Het was nog erger dan in december zelfs. Hij heeft zelfs zijn excuses aangeboden over die e-mail (wat voor mij helemaal niet hoefde, hij voelde het nu eenmaal zo). We hebben geknuffeld (en meer) en tijdens het etentje echt een ontzettend leuk gesprek gehad over van alles en nog wat...
Helaas moest hij vanavond alweer weg omdat hij zich morgenochtend al weer zeer vroeg moest melden...![]()
Pfff... weet écht niet wat ik met die gevoelens aan moet zo... voel me aan de ene kant heel erg gelukkig, aan de andere kant heeft hij niet echt aangegeven wanneer er een volgende date plaats zou vinden.
En aangezien ik eigenlijk nooit een échte relatie (of een aanloop daarvan) heb meegemaakt, maakt me dat echt super onzeker. Zeker ook omdat hij al een keer dat bindingsangst-mailtje stuurde... Ik moet het maar aankijken maar dat vind ik zo verdomde moeilijk... Heb liever duidelijkheid enzo.
je weet toch, ik ben de meester, de grote baas. Ik heers op alle vlakken. 6 miljoen manieren om je eigen leven te nemen, het is een keuze., en die is tja... best reuzequote:
Het is gewoon zo overduidelijk popje. Dat maakt het dan weer zo vermakelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee lekker blijven doordrammen over 1 dingen & over iemand
Maar ik zal volgende keer netjes afwachten tot je klaar bent met huilie huilie over mij doen hoor
Alsof dat iets te maken heeft met het feit dat zij ieder weekend seks heeft en ik niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer geen kinderen toch?
Moedertjes,
Je bent kinderachtig bezig...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is gewoon zo overduidelijk popje. Dat maakt het dan weer zo vermakelijk.
Maar goed. het is ook een beetje gemeen, dus ik ga de hondjes uitlaten
MIsschien moet je dat maar es in de Stairway onder het genot van een Hertog Jan uitleggen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:57 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Iemand die het opmerkt! Wat cool! Gebeurt niet vaak meer nl. Maareh, ik ben gewoon een chica, en verder is 't (voor nu..) 'n lang verhaal
Als je terug bent zal ik je een goed pakquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is gewoon zo overduidelijk popje. Dat maakt het dan weer zo vermakelijk.
Maar goed. het is ook een beetje gemeen, dus ik ga de hondjes uitlaten
Alsof seks alles is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof dat iets te maken heeft met het feit dat zij ieder weekend seks heeft en ik niet.
Lieve Ripley, vorige week 4 dagen met haar en de kinderen bij mij thuis doorgebracht en het was super...quote:
Coming from you - I'll consider that a complimentquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
MIsschien moet je dat maar es in de Stairway onder het genot van een Hertog Jan uitleggen...
Ja, daar heeft ze nu wat aanquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lieve Ripley, vorige week 4 dagen met haar en de kinderen bij mij thuis doorgebracht en het was super...
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
O enne, hoi allemaal!
En wéér ga je verderquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Coming from you - I'll consider that a compliment
Heb hem een sms gestuurd dat het een erg vreemde avond was (op de 2e date na elkaar 6 mnd niet gezien te hebben wel die enorme klik) maar dat het voor mij iig heel erg goed voelde. En dat ik nog onzekerder ben hierover dan hij, aangezien ik altijd best wel zeker en resoluut overkom... En dat ik graag op nog een date zou willen, als hij tijd en/of zin heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klote zeg. Weet hij dat je er zo onzeker over bent, anders kan je dat gewoon aangeven of vragen of er nog een afspraak komt..
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:00 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar ik verwacht nog een spannend smsje ineens, dus ik blijf nu nog ff vol verwachting wakker.
Look who's talkingquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En wéér ga je verderzielig figuur...
Ga dan ook die honden uitlaten als je dat zegt!
Wanneer heb je dat gestuurd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb hem een sms gestuurd dat het een erg vreemde avond was (op de 2e date na elkaar 6 mnd niet gezien te hebben wel die enorme klik) maar dat het voor mij iig heel erg goed voelde. En dat ik nog onzekerder ben hierover dan hij, aangezien ik altijd best wel zeker en resoluut overkom... En dat ik graag op nog een date zou willen, als hij tijd en/of zin heeft natuurlijk.
Mijn sms heeft dus alle ingrediënten:
- Ik vond het een super avond;
- Ik wil een volgende date;
- Ik stel me heel kwetsbaar op (ben f*cking onzeker);
- Ik laat het verder aan hem over (ivm zijn eventuele bindingsangst);
- En ik laat open of hij het ook net zo leuk vond als ik...
Nu even wachten op zijn reactie...
Goeie seks is heerlijk.quote:
Je valt in herhaling...quote:
Zeker mooi nummerquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog een tip. Geen bachata, wel mooi. En niet alleen zij.
Halfuurtje geleden... maar aangezien het 2 uur rijden is naar zijn huidige "verblijfplaats" verwacht ik binnen nu en ong. een halfuur een smsje terug. Tenminste, als hij hier vanavond nog op reageert.quote:
Hmm ik niet. Maar leuke tent. Vaste stek geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sure, a.s. zaterdag ben ik er wsl. weer.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lieve Ripley, vorige week 4 dagen met haar en de kinderen bij mij thuis doorgebracht en het was super...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik moet altijd met mezelf afspreken om niets terug te verwachten op dit soort momenten anders ben ik gegarandeerd chagerijnig tot ik antwoord had, en dan is het nog de vraag of het een goed antwoord was. Slechte eigenschap.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Halfuurtje geleden... maar aangezien het 2 uur rijden is naar zijn huidige "verblijfplaats" verwacht ik binnen nu en ong. een halfuur een smsje terug. Tenminste, als hij hier vanavond nog op reageert.
Uitdagend fokken, dat vinden sommige pas tofquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:04 schreef Kluts het volgende:
Spannende smsjes, ook zoiets waar je eigenlijk geen reet aan hebt.
Ach soms is het wel eens leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:04 schreef Kluts het volgende:
Zolang je het enkel ziet als een banding moment, is het erg relaxed.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:04 schreef Kluts het volgende:
spannende smsjesquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:04 schreef Kluts het volgende:
Dat houdt zoiets in als?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uitdagend fokken, dat vinden sommige pas tof
Herkenbaar...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet altijd met mezelf afspreken om niets terug te verwachten op dit soort momenten anders ben ik gegarandeerd chagerijnig tot ik antwoord had, en dan is het nog de vraag of het een goed antwoord was. Slechte eigenschap.
Dat lukt mij ook nooit.. en dan ga ik meestal smsjes erachteraan sturen waar ik dan gelijk weer spijt van hebquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Ik stel voor mezelf een deadline in... heb ik binnen een bepaalde tijd geen antwoord, dan zet ik het uit mijn hoofd en dan maak ik me er verder niet meer druk om. (lukt niet altijd helaas)
Ik heb het ook bij vrienden ofzo. Dan kan ik gewoon boos worden, mensen bewust niet aanspreken omdat ik denk dat er iets is omdat ze niet reageerden op smsjes. Tegenwoordig is mijn tactiek om maar helemaal niet te smsen als ik geen antwoord verwacht te krijgenquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Ik stel voor mezelf een deadline in... heb ik binnen een bepaalde tijd geen antwoord, dan zet ik het uit mijn hoofd en dan maak ik me er verder niet meer druk om. (lukt niet altijd helaas)
Oh nee dat doe ik dan niet...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat lukt mij ook nooit.. en dan ga ik meestal smsjes erachteraan sturen waar ik dan gelijk weer spijt van heb
Ja ik kan er nie tegen als ze nie reageren en zeker niet als het iets over gevoel of iets heel serieus is... daar kan ik dan echt heeeeel pissig om worden.... slechte eigenschap I knowquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh nee dat doe ik dan niet...
Ook al ben ik helemaal gek op hem... "take it or leave it"! Als hij niet wil/kan/durft dan ga ik er niet als een hondje achteraan lopen.
En sowieso ben ik 20 minuten bezig geweest met het opstellen van het sms-je...
Ook daar ben ik heeeel goed inquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:11 schreef Kluts het volgende:
Ik ben altijd van het impulsief smsen en later bedenken dat ik het misschien toch anders had moeten brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |