Bachataquote:
Niks hoor, maar het begint zo voorspelbaar te wordenquote:
Dat is waar. Maar waarom zou je wachten dan? Seks is altijd te regelen, desnoods solo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil sex
steeds wachten tot het weekend is niet altijd leuk
En ik doe niet eens moeilijk, maar stel gewoon een vraag, kun je nagaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja sorry, het woord baas gebruik ik niet serieus, maar dat komt door de bazenhype van vorig jaar(op fok)
Praat eigenlijk voor de rest zonder enig straat taal
Maar zij belde mij, en ik vroeg het...
Laten we het op minimale moeite houden, een soort compromis
Vind het nu niet echt leuk meer dit gedoe![]()
Jealousy is a bitchquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niks hoor, maar het begint zo voorspelbaar te worden
Alles wat jij post wordt gequote door HW met iets waar hij er op inspeelt om jouw aandacht te krijgen
Merengue is echt simpel. Verder gaat het om de moves, de regeltjes maken het alleen maar minder leuk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Bachata![]()
de rest is nie mijn sterkste kant hoor
Prima, ieder zijn dingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, stel je voor dat mensen het hier gewoon naar hun zin hebben, dat zou te gek voor woorden zijn idd.
Kom maar hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil sex
Hou op met dat gejank erover dan.quote:
Ja ik was laatst naar zn party in amsterdam en het valt ook wel mee.. maar je doe liever iets waarvan ik zeker weet dat ik het kanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Merengue is echt simpel. Verder gaat het om de moves, de regeltjes maken het alleen maar minder leuk.
Dat heb ik nooit zo nodig gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aan de andere kant, je kunt wel wat spanning opsparen en zo
Ja ik ben zó jaloers op slijmerig gedrag naar meisje wat ik niet ken op een internet forumquote:
Dan leer ik jou Spaans en jij mij bachata. Deal.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik was laatst naar zn party in amsterdam en het valt ook wel mee.. maar je doe liever iets waarvan ik zeker weet dat ik het kan
Nee, ik ook nietquote:
Op jou antwoord ik toch ook gewoon normaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik doe niet eens moeilijk, maar stel gewoon een vraag, kun je nagaan
Deal!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan leer ik jou Spaans en jij mij bachata. Deal.
kan ik mee leven, dan zijn we iig 10 jaar van je af tot je weer op dit niveau zitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik ben zó jaloers op slijmerig gedrag naar meisje wat ik niet ken op een internet forum
Ik ga nu zelfmoord plegen, reïncarneren en hopen dat ik nét zo wordt !!
Gast, ik koop morgen 2 euro diamantjes, een tanktop en versier een worstenwijffie. Ik zal mijn filmreportage aan jou opdragen, kee? Houd je mailbox in de gaten baas.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik ben zó jaloers op slijmerig gedrag naar meisje wat ik niet ken op een internet forum
Ik ga nu zelfmoord plegen, reïncarneren en hopen dat ik nét zo wordt !!
Alleen is totaal anders...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar waarom zou je wachten dan? Seks is altijd te regelen, desnoods solo.
Er rijden geen treinen meer en ik heb de kindjes thuisquote:
Dit is mooie bachata:quote:
klopt, maar je had geen zin meer zei jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Op jou antwoord ik toch ook gewoon normaal?
Is het weekend gegarandeerd seks danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil sex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |