Ik vraag het toch aan jou ?quote:
Ja ik wou net wel maar kluts wou nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
te moe om te rellen sedan?!
Wat heb jij uitgespookt dan vandaag??
Ja tijdje terug al rokjes enzo, en nog een aantal vrouwendingenquote:
Truste Pientjequote:
Ah ja, de internetplaatjes met een baard als methusalem. Altijd een geldig argumentquote:
Klopt. Ik heb de lachers op mijn hand.quote:
Achja, het is alsnog origineler dan dat botte negatieve gedoe van jouquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah ja, de internetplaatjes met een baard als methusalem. Altijd een geldig argument
Ik draag naar mijn weten al jaren rokjes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ik wou net wel maar kluts wou niet
Druk met de auto, remmen, dashbord, bedrading moeten gedaan worden
[..]
Ja tijdje terug al rokjes enzo, en nog een aantal vrouwendingen
Nee, je vertelde hoe je een 16-jarig pubertje regelde met worsstenarmpjes via msn/hyves/however. En daarna haalde je haar neer op gok. En daarna vroeg je waarom. Ik heb ook geen idee waarom, ik signaleer alleen maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vraag het toch aan jou ?
Of sta je klem ?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik draag naar mijn weten al jaren rokjes.
Ik ben nog onwetendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
ohw jeeeee... druk druk druk dus....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ik wou net wel maar kluts wou niet
Druk met de auto, remmen, dashbord, bedrading moeten gedaan worden
[..]
Waarom is het dan zo dat Rip me een tof wijf lijkt die zichzelf is, en jij me een onzeker jochie lijkt die soms gewoon wat onnozel is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Achja, het is alsnog origineler dan dat botte negatieve gedoe van joudat hebben we inmiddels ook wel gezien hier
Iets vrolijker mag dan toch wel?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoef mijn grappen iig niet van een ander te jattenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Achja, het is alsnog origineler dan dat botte negatieve gedoe van joudat hebben we inmiddels ook wel gezien hier
Nou ja, ik draag dus al jaren rokjes.quote:
Ze belde me, ze gaat volgend weekend verhuizenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, je vertelde hoe je een 16-jarig pubertje regelde met worsstenarmpjes via msn/hyves/however. En daarna haalde je haar neer op gok. En daarna vroeg je waarom. Ik heb ook geen idee waarom, ik signaleer alleen maar
Niets mis meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, ik draag dus al jaren rokjes.
Vorige week nog.
k ben te ziek om te neukenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:27 schreef HeatWave het volgende:
zullen we gewoon nokken met dat gekift?
Iemand teder edoch keihard neuken?.
Jazeker, hoop dat ik nog weet waar alles hoort, is echt een zooitje nuquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jeeeee... druk druk druk dus....
Heequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoef mijn grappen iig niet van een ander te jatten
Ja maar, ja maar, soms is het gewoon leuk om te plagen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:27 schreef HeatWave het volgende:
zullen we gewoon nokken met dat gekift?
Iemand teder edoch keihard neuken?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |