Wel knap, als je dat door de lengte doetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:33 schreef ArTiC het volgende:
ik kan een sate stokje doormidden slaan. Met mijn blote handen 8)
Nee, wat ik ook zeg, ik krijg sowieso commentaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
een ONS regelen is toch ook sex regelen? of haar regelen?
Ik zie t verschil niet zo.
En houd nou eens op et dat gehapheb je alleen jezelf mee
Ok daar moest ik wel om lachenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
De voicemail van KF:
Hoi, hier KF. Ik heb 4 jaar een relatie gehad en ik ben fysiek sterker dan 95% van jullie. ik ben waarschijnlijk uit met meisje 1 t/m 6, dus laat een bazenmail achter na de boks, dan ga ik je checken. "
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
De voicemail van KF:
Hoi, hier KF. Ik heb 4 jaar een relatie gehad en ik ben fysiek sterker dan 95% van jullie. ik ben waarschijnlijk uit met meisje 1 t/m 6, dus laat een bazenmail achter na de boks, dan ga ik je checken. "
Ow my , straks is het "[singles + paint] "quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
De voicemail van KF:
Aaaah jawel joh dat kan jij welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dankje
Maar flink doorbuffelen dan heb ik dat ook weer gehad
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is dit nou een post waarin ik mezelf verlul of niet?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je zou bijna echt een kloon van me kunnen zijn.
En dan zeg je dat ik lief moet doen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
De voicemail van KF:
Ik wou dat ik jou was...echtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, wat ik ook zeg, ik krijg sowieso commentaar![]()
Met regelen bedoel ik écht moeite doen!
Ik krijg het voor elkaar om mezelf in de war te maken met mijn eigen kloons, hoe cool is dat?quote:
Mijn buik, wat doe je?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef Ripley het volgende:
De voicemail van KF:
Keivet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg het voor elkaar om mezelf in de war te maken met mijn eigen kloons, hoe cool is dat?.
Ja, maar hoe noem jij een ONS regelen dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, wat ik ook zeg, ik krijg sowieso commentaar![]()
Met regelen bedoel ik écht moeite doen!
Als ik jullie fobo's zo es zie, dan is dit wel de slechtste kloner (of hoe noem je zo iemand?) ooit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg het voor elkaar om mezelf in de war te maken met mijn eigen kloons, hoe cool is dat?.
Totally not obvious attempt to change the subject. Maar John Mayer is wel geil jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:38 schreef KudFokker het volgende:
Waarom is John Mayer zo goed
Probeer altijd met hem mee te spelen op zijn live DVD'smaar die style van hem is zó bizar
Werken dat soort mierzoete en obvious opmerkingen nu altijd bij de vrouwen ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |