Nee, net alsof jij de eerste bent die al jouw uitspraken en grappen maaktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoef mijn grappen iig niet van een ander te jatten
Het regelen ging er aan vooraf he, dan klopt dat vervolgens nog steeds.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze belde me, ze gaat volgend weekend verhuizen
En dat neerhalen deed ik al in mijn eerste post erover, en dus niet 'vervolgens'
Die draag ik verder altijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis mee,
Al is een goeie spijkerbroek ook niet te versmaden.
Beterschap Caroolquote:
nou succes dan maar zou ik zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jazeker, hoop dat ik nog weet waar alles hoort, is echt een zooitje nu
[..]
je bent een kloon, moet wel, je zegt alleen maar goeie dingenquote:
Ach, ik ben mans genoeg hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het regelen ging er aan vooraf he, dan klopt dat vervolgens nog steeds.
Popje, really. Hup kinderbedtijd en niet vergeten je oorbelletjes uit te doen
Was gister bij de dokter en ik heb een flinke griep te pakken, de helft van me gezicht is helemaal opgezwollequote:
Oh ja, je bent een hele grote jongenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, ik ben mans genoeg hoorkan wel tegen pijn, weetje nog, ik kan fysiek meer aan dan 95% van jullie toetsenbord helden
Pfeiffer geloof ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Was gister bij de dokter en ik heb een flinke griep te pakken, de helft van me gezicht is helemaal opgezwolleen morgen krijg ik de bloeduitslag hij zit te denken aan phijfer (als je het zo schrijft)
Hulk Hogan aan het woord.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, ik ben mans genoeg hoorkan wel tegen pijn, weetje nog, ik kan fysiek meer aan dan 95% van jullie toetsenbord helden
hey, jij overweegt iemand te neuken die je niet aantrekkelijk vindt. Dat ligt dicht genoeg bij regelen jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:30 schreef KudFokker het volgende:
En vragen of iemand een keer een ONS wil doen is 'regelen' ?
Duidelijk een generatiekloof ja
Ja, van jou toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent een kloon, moet wel, je zegt alleen maar goeie dingen.
Er zitten hier mensen die kinderen gebaard hebben, tis wel goed met jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
HH ooit zien hardlopen ?quote:
zekers rot, als ik ergens niet op zit te wachtenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Pfeiffer geloof ik
Maar dat is rotbeterschap
is dit nou een post waarin ik mezelf verlul of niet?quote:
Nja vind ik totaal niet eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
hey, jij overweegt iemand te neuken die je niet aantrekkelijk vindt. Dat ligt dicht genoeg bij regelen ja
truste snuitjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:Snuit gaat lekker tukken en dromen en snurken en
daaaaaaaaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |