Sjut upquote:
Nee een mens is een individu en kan zich prima alleen redden. Of zijn jullie geen mensen? Varkens?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaahwww ben je een beetje boosWil je er over praten? mag hoor
Nou rot jij maar weer op als je alleen maar ruzie komt zoekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent niet veel bijzondere mensen tegengekomen als je hem een held noemt, woon je in een omgeving van verstandelijk gehandicapten?
Ruzie? Huh, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar??????quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou rot jij maar weer op als je alleen maar ruzie komt zoeken
Mensen zijn anders ook groepsdieren hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee een mens is een individu en kan zich prima alleen redden. Of zijn jullie geen mensen? Varkens?
Hoho! IK ben hier de versnipperaar!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, ik zal jou versnipperen, vies stuk papier.
Alleen al door de naam van het programma wil ik het gewoon niet kijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:40 schreef Pheno het volgende:
Dat "sterretje gezocht" is echt erg. Waar lenen mensen zich voor zeg
Aandachtshoeren.
BNN zoekt een nieuwe presentatrice, schijnbaar. Daar moeten ze testen voor afleggen die gewoonweg triest zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Alleen al door de naam van het programma wil ik het gewoon niet kijken
Dat geloof ik meteen jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
BNN zoekt een nieuwe presentatrice, schijnbaar. Daar moeten ze testen voor afleggen die gewoonweg triest zijn.
Nee, IQ test,, en daarnet een sterretjesslag, een conditietest.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen jain de trant van "durf jij de noodrem over te halen"?
Dat is al eens eerder gedaan. Niet origineel dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Die blonde kut moet gewoon platgeschoten worden, en dat hele kutBNN erbijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Het zou een goede optie zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die blonde kut moet gewoon platgeschoten worden, en dat hele kutBNN erbij
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die blonde kut moet gewoon platgeschoten worden, en dat hele kutBNN erbij
Goed plan, maar ik ga naar een ander bedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:07 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar bed. FIjne avond nog allemaal en slaap lekker alvast![]()
Maar elk mens is een individu, lijkt me logisch toch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Mensen zijn anders ook groepsdieren hoor![]()
* Fha schrijft dit schepsel op als boeiend afstudeer project
Je kan beter slap lullenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
en @ "versnipperaar", je kunt het wel zijn, maar ik ben beter
Muckquote:
Heb je die 16 GB wel gepartitioneerd? Welk FS? EN heb je die partitie(s) ook gemount?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles - 3261 zegt (22:31):
omdat 16 van de 20 GB voor het gemak maar niet gezien wordt, en de resterende 4 GB, nog steeds ten onrechte, als onvoldoende gezien wordt
Fles - 3261 zegt (22:31):
ik bedoel, hoe hard kun je falen? Ik ben er wel klaar mee, met heel dat schijt linux
Ik mag ookquote:
poten af van bleeedje /madquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja ook nog dat, ik ben overal beter in
quote:
Waarom zou ik? EeeBuntu (Iso 860 MB) + Wine (85 MB) + Hafas (252 MB) past maaar net op 4 GB of zo?? Heb net de hele klerezooi opnieuw gedaan, maar ik kan voor de OS-partitie niet eens meer dan 4 GB kiezenquote:
Omdat het kan. En zijn die groottes de groottes van de installers of van de geīnstalleerde zut?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou ik? EeeBuntu (Iso 860 MB) + Wine (85 MB) + Hafas (252 MB) past maaar net op 4 GB of zo?? Heb net de hele klerezooi opnieuw gedaan, maar ik kan voor de OS-partitie niet eens meer dan 4 GB kiezen![]()
Nee dan doe ik WinXP wel. Ondanks dat ook dat al eens een keer mislukt is.
bagˇgeˇren baggerde, h gebaggerd modder vd waterbodem halen: door de modder ~ wadenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:20 schreef cablegunmaster het volgende:
gvd ik heb al 9 notes. Hoe kom ik er toch aan
Daar ben je dan rijkelijk laat meequote:
Ik ben net pas thuis joh. Personeelsuitje gehad vanmiddag en vanavondquote:
Hehe.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben net pas thuis joh. Personeelsuitje gehad vanmiddag en vanavond.
En wees blij dat ik nog thuis ben voordat hij dicht is, anders had ik door het slotje heen moeten tvp'en.
Ik ben er toe in staat.... ik heb al maanden geen KSC gemist, die reeks wil ik niet doorbrekenquote:
...of is er alleen maar veel gespamd?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:33 schreef DaMart het volgende:
Ik heb trouwens geen zin om terug te lezen, heb ik nog wat gemist vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |