Sjut upquote:
Nee een mens is een individu en kan zich prima alleen redden. Of zijn jullie geen mensen? Varkens?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaahwww ben je een beetje boosWil je er over praten? mag hoor
Nou rot jij maar weer op als je alleen maar ruzie komt zoekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent niet veel bijzondere mensen tegengekomen als je hem een held noemt, woon je in een omgeving van verstandelijk gehandicapten?
Ruzie? Huh, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar??????quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou rot jij maar weer op als je alleen maar ruzie komt zoeken
Mensen zijn anders ook groepsdieren hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee een mens is een individu en kan zich prima alleen redden. Of zijn jullie geen mensen? Varkens?
Hoho! IK ben hier de versnipperaar!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA, ik zal jou versnipperen, vies stuk papier.
Alleen al door de naam van het programma wil ik het gewoon niet kijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:40 schreef Pheno het volgende:
Dat "sterretje gezocht" is echt erg. Waar lenen mensen zich voor zeg
Aandachtshoeren.
BNN zoekt een nieuwe presentatrice, schijnbaar. Daar moeten ze testen voor afleggen die gewoonweg triest zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Alleen al door de naam van het programma wil ik het gewoon niet kijken
Dat geloof ik meteen jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
BNN zoekt een nieuwe presentatrice, schijnbaar. Daar moeten ze testen voor afleggen die gewoonweg triest zijn.
Nee, IQ test,, en daarnet een sterretjesslag, een conditietest.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen jain de trant van "durf jij de noodrem over te halen"?
Dat is al eens eerder gedaan. Niet origineel dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Die blonde kut moet gewoon platgeschoten worden, en dat hele kutBNN erbijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Het zou een goede optie zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die blonde kut moet gewoon platgeschoten worden, en dat hele kutBNN erbij
Ik stem voor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die blonde kut moet gewoon platgeschoten worden, en dat hele kutBNN erbij
Goed plan, maar ik ga naar een ander bedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:07 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar bed. FIjne avond nog allemaal en slaap lekker alvast![]()
Maar elk mens is een individu, lijkt me logisch toch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Mensen zijn anders ook groepsdieren hoor![]()
* Fha schrijft dit schepsel op als boeiend afstudeer project
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |